quote:Vrij lastig zonder auto.Op maandag 25 oktober 2010 01:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Texaco of Esso op de A13. Geen dank.
quote:Dit topic moet dan ook snel volOp maandag 25 oktober 2010 07:47 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen..Wat hebben jullie veel gepraat vannacht...
Boh, het is koud hier in huis...
quote:Daarover verschillen de meningenOp maandag 25 oktober 2010 08:00 schreef motorbloempje het volgende:
autorijden is leuk! Onthoud dat!
quote:gebakken aardappelen?Op maandag 25 oktober 2010 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, vanavond eten we dus gevulde paprika's, met gehakt en mozarella, maar wat moeten we daar nou bij eten?
quote:geen koolhydraten wrsch, dus ik gok dat ik gewoon nog wat groente bijhaal... komende week zitten we in YorkOp maandag 25 oktober 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afhankelijk van de vulling ben je daar al erg vol van, maar als er nog wat bij moet (van koolhydraat?) zou ik rijst doen.
quote:Nee, York Yorkshire, UKOp maandag 25 oktober 2010 08:20 schreef Ml-etje het volgende:
Nog steeds die TT
York als in New York Moblo?
quote:inderdaad, rijst door de vulling mengen is ook lekkerOp maandag 25 oktober 2010 08:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Afhankelijk van de vulling ben je daar al erg vol van, maar als er nog wat bij moet (van koolhydraat?) zou ik rijst doen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:25 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
inderdaad, rijst door de vulling mengen is ook lekker
succes met je rijles vandaag Puff! Is het je allereerste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |