abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:16:35 #251
7074 moussy
kuttekop
pi_87970980
broeken zonder kontzakken? Bestaan ze nog?!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:17:05 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_87970996
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben bij dat model jasjes altijd een beetje beducht voor het M&S effect. :@ je móet er wel een goeie broek of jurk bij dragen want anders zie je er zo, zo zo, nou ja, M&S uit. :@

Ik was gister bij de Rabobank voor het openen van een rekening voor yet een ander bestuur waar ik inzit. :') mijn hemel. :o allemaal van die korte jasjes op broeken zonder kontzakken, en allemaal goedkope confectie.
Ja, echt lekker gewoon gebleven. :')

Dat zal er niet altijd even charmant hebben uitgezien... :D

Ik ga tussen de middag ook even bij de Hema kijken. Ik ben ook nog op zoek naar de snoetenpoetsers van Jip & Janneke met die blauwe blokjes die hadden ze hier laatst niet meer. De folder van Hema die online staat, is volgens mij niet de goede... voorop staat geldig van 13 t/m 26 september 2010. -O-
Make love, not war ☮
pi_87971002
Niets mis met hema. Niet haten op de hema :(
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_87971022
In een broek zonder kontzak lijkt je kont toch enorm?
pi_87971024
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga misschien ook nog ff de stad in... Alhoewel, mn salaris is er nog niet. -O-
dat is ook laat dan? :o lekker suf...

Oh buuf hahaha ik heb er gelijk een beeld bij, het M&S effect :') :D

Trix, van die corrigerende hemdjes van Hema, echt ideaaaaaaal O+
niet voor het idee van ki-lo's slanker maar wel dat de boel ff een beetje bij elkaar gehouden wordt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:19:00 #256
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87971059
Ik zag dat ze bij Hans Textiel ook figuurcorrigerende hemdjes hebben. Voor 4 euro ofzo :D
Dat stond mijn krenterige portemonnee beter aan dan die 17 bij de hema :@ :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_87971060
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat is ook laat dan? :o lekker suf...

Oh buuf hahaha ik heb er gelijk een beeld bij, het M&S effect :') :D

Trix, van die corrigerende hemdjes van Hema, echt ideaaaaaaal O+
niet voor het idee van ki-lo's slanker maar wel dat de boel ff een beetje bij elkaar gehouden wordt.
Ja ik had het vandaag wel verwacht eigenlijk. -O- -O- Maar het niet krijgen van salaris is ook goed tegen mn shopverslaving.
pi_87971094
Correctiehemdjes O+ O+ Alleen is het zo kut als je m weer uitdoet en in de spiegel kijkt, dan hangt het gewoon weer alle kanten op. Ik leef graag in de illusie.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:20:44 #259
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87971115
zit er nog verschil tussen die van Hema, onderling zeg maar? Er zijn een paar verschillende geloof ik en weet nooit welke ik moet hebben. Of welke maat? :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:21:11 #260
114177 Diaan73
pi_87971130
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Niets mis met hema. Niet haten op de hema :(
Is ook niets mis mee... :N ik koop ook veel bij de Hema.. :Y
Make love, not war ☮
pi_87971143
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag dat ze bij Hans Textiel ook figuurcorrigerende hemdjes hebben. Voor 4 euro ofzo :D
Dat stond mijn krenterige portemonnee beter aan dan die 17 bij de hema :@ :')
oh echt?! :o
kijk aan dat is inderdaad een stuk aangenamer qua prijs.

Wel t zelfde effect en comfort?
zo'n hemdje moet bij mij vooral niet te kort zijn anders kruipt het omhoog en heb je juist een tegenovergesteld effect :') :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87971170
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit er nog verschil tussen die van Hema, onderling zeg maar? Er zijn een paar verschillende geloof ik en weet nooit welke ik moet hebben. Of welke maat? :'(
Gewoon M pakken, doet de dikke trol big ook.

Nee serieus, ik heb die met spagettibandje en met v hals. Die met v hals vind ik fijner omdat die je tetten niet platdrukt. Ik heb nog maat xl, omdat ik ze droeg tijdens de zwangerschap. Ik denk dat ik opzich wel een maatje minder kan kopen, maar ik ben gierig.
pi_87971207
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
dat ie rampzalig aan en uitgaat maar dat je wel nog kunt ademhalen :P

nee serieus, ik zou je gebruikelijke maat nemen van Hema. Het moet wel strak zitten natuurlijk wil het effect hebben dus dat is ff wennen.

ik heb een grijze met een soort kantrandje bovenaan, droeg hem neit zo vaak maar hij was wel ideaal voor onder een jurkje dat zo glad valt zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:23:58 #264
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87971229
Ik zie er juist veel dikker uit in zo'n hemd. :o zo van als je al die massa in een strak vel stopt dat het veel erger lijkt? Gewoon een beetje vrij laten bungelen. :'(

Ja, die broeken! en als het er nou één was, maar al die vrouwen eigenlijk. En een te klein colbertjasje, is dat hip nowadays? echt al die mannen met spanning op de knoop en de mouwen te kort. Ik heb vast een trend gemist. Je merkt, ik kom niet gauw buiten. :+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87971250
oh en die ik heb drukt ook je tetten niet plat, niet helemaal althans, het strakke begint onder je borsten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:26:13 #266
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87971306
Als tie m`n tetten platdrukt blijft er helemaal niks over :D Gelukkig heb je wel ff de tijd om te ruilen als het niet past. Vind het nog steeds jammer dat Hema geen pashokjes heeft!
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:27:36 #267
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87971344
Ok dan. In het kader van een beller is sneller, ben ik het volgende te weten gekomen:
Er zijn verschillende soorten brand/rook detectoren. Uiteraard is er de welbekende rookmelder. In een ruimte waar gekookt wordt niet aan te raden. Maar daar is dan een temperatuurmelder weer wel geschikt. Waneer de temperatuur in de ruimte plots met veel graden verschil stijgt, dan gaat het ding af. Dus ook als je droger daar staat en de ruimte verwarmt met zijn warme lucht is het te gebruiken omdat het niet om een geleidelijk opwarming gaat, maar om een piek zoals bij brand het geval is.

Dan heb je de co2 melder. Die zou in het geval van Lois wellicht wel uitkomst geboden kunnen hebben. De kenner nam hier een slag bij om de arm aangezien hij de situatie niet goed in kon schatten.

En dan nog dat apparaat. Voor zover wij hem konden vinden zou het de blusbom kunnen zijn. Dit apparaat zorgt voor een stoot van blusmiddel in een ruimte waardoor er geen voeding meer is voor het vuur. Op DSPA.nl staan ook nog andere apparaten, misschien kan Incantrax zien of dit is wat ze bedoelde.

En als ik verder zoek kom ik uit bij deze. Eentje waarvan ik denk dat het wel een goede is. Tuurlijk is er dan al brand maar je weet dan in elk geval dat het op die plek beperkt blijft. dan sluit je in elk geval één grote risicofactor uit.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:28:02 #268
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87971355
ik heb een zwarte met kant van de Hema, met verstelbare bandjes geloof ik. En geen platdruk op de tetten, want dan die je er helemaal uit als een gestopte worst. :X Het liefst een hempje dat ook benadrukt dat je twéé borsten hebt, in plaats van er één bumper van te maken.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_87971361
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als tie m`n tetten platdrukt blijft er helemaal niks over :D Gelukkig heb je wel ff de tijd om te ruilen als het niet past. Vind het nog steeds jammer dat Hema geen pashokjes heeft!
ja nou stom he? ik blijf me daarover verbazen :{ waarom niet??

Buuf hahaha :D klinkt als een trend die ik prima zou kunnen missen.
Waarschijnlijk hebben ze dat pak 10 jaar geleden gekregen bij het beginnen van de functie en eh, zijn ze uit hun functie gegroeid :Y) ofzo. Wel stom want het ziet er gelijk goedkoop uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87971383
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb een zwarte met kant van de Hema, met verstelbare bandjes geloof ik. En geen platdruk op de tetten, want dan die je er helemaal uit als een gestopte worst. :X Het liefst een hempje dat ook benadrukt dat je twéé borsten hebt, in plaats van er één bumper van te maken.
volgens mij hebben wij dezelfde dan :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87971802
Vanaf wanneer kun je bij de belastingsdienst wijzigingen doorgeven voor 2011?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:58:23 #272
114177 Diaan73
pi_87972287
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:27 schreef chacama het volgende:
Ok dan. In het kader van een beller is sneller, ben ik het volgende te weten gekomen:
Er zijn verschillende soorten brand/rook detectoren. Uiteraard is er de welbekende rookmelder. In een ruimte waar gekookt wordt niet aan te raden. Maar daar is dan een temperatuurmelder weer wel geschikt. Waneer de temperatuur in de ruimte plots met veel graden verschil stijgt, dan gaat het ding af. Dus ook als je droger daar staat en de ruimte verwarmt met zijn warme lucht is het te gebruiken omdat het niet om een geleidelijk opwarming gaat, maar om een piek zoals bij brand het geval is.

Dan heb je de co2 melder. Die zou in het geval van Lois wellicht wel uitkomst geboden kunnen hebben. De kenner nam hier een slag bij om de arm aangezien hij de situatie niet goed in kon schatten.

En dan nog dat apparaat. Voor zover wij hem konden vinden zou het de blusbom kunnen zijn. Dit apparaat zorgt voor een stoot van blusmiddel in een ruimte waardoor er geen voeding meer is voor het vuur. Op DSPA.nl staan ook nog andere apparaten, misschien kan Incantrax zien of dit is wat ze bedoelde.

En als ik verder zoek kom ik uit bij deze. Eentje waarvan ik denk dat het wel een goede is. Tuurlijk is er dan al brand maar je weet dan in elk geval dat het op die plek beperkt blijft. dan sluit je in elk geval één grote risicofactor uit.
:D jij hebt er meteen (goed) werk van gemaakt! ^O^

Ik heb 2 hemdjes.. één van livera en één van Miss Etam, beiden bevallen goed. Maar het is idd prijstechnisch wel eens de moeite waard om die van Hans te proberen...
Make love, not war ☮
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:01:52 #273
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87972378
Ik heb die van Hans en die bevallen goed. Alleen wel een fatsoenlijke BH eronder anders plet ie wel. Maar, goed dat is met mijn 75A/B ook niet anders met een gewoon hemd.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:26:05 #274
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_87973170
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Vanaf wanneer kun je bij de belastingsdienst wijzigingen doorgeven voor 2011?
geen idee. Misschien even de belastingtelefoon bellen?
pi_87973241
Bah, krijg net berichtje van oud-collegaatje over ander oud-collegaatje. Die was zwanger van een tweeling. Ze ging voor controle en toen bleek een van de hartjes niet meer te kloppen. Die ander is meteen gehaald.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87973395
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:28 schreef Vicky het volgende:
Bah, krijg net berichtje van oud-collegaatje over ander oud-collegaatje. Die was zwanger van een tweeling. Ze ging voor controle en toen bleek een van de hartjes niet meer te kloppen. Die ander is meteen gehaald.
-O-
Dat zijn beroerde verhalen... Veel te vroeg ook? Of viel dat mee?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:41:02 #277
144006 chacama
Ondernemend!
pi_87973716
Dat is een flinke klap in je gezicht dan. Pfff, hopelijk redt het kindje dat gehaald is het wel.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:44:43 #278
114177 Diaan73
pi_87973864
Pff Vicky, wat een vreselijk bericht... wat Chaca zegt, hopelijk redt dat andere kindje het wel.
Make love, not war ☮
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:49:13 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87974022
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 12:28 schreef Vicky het volgende:
:'( Heb je al meer gehoord......? -O-
pi_87974032
Hè jakkes Vicky -O-

Wat een toffe rookmelder :o Must have!
Wij hadden wel altijd netjes een rookmelder maar aangezien het plafond waar ie aanzat inmiddels gesloopt is, hebben we er nu even geen. Gauw weer ophangen... zeker omdat onze aannemer ons er aan herinnerde dat de fijne ( :X ) plastic schrootjes die we in de hal als plafond hebben er binnen tien seconden voor zorgen dat je hele huis in de fik staat, mocht er brand uitbreken. Brrr alleen de gedachte al!

Ik heb zojuist een badkamer gekocht *) Ik voel me helemaal volwassen :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87974557
Met het andere kindje gaat het goed!

Gaaf Innepin!!

:@ ik wil naar het concert van Take That MET Robbie Williams in juli!! :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87974565
Oh die rookmelder wil ik voor de kamer van de meisjes O+
  † In Memoriam † dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:07:24 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_87974681
meisjes, die rookmelder is bij kwantum te koop :)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_87974684
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef innepin het volgende:
Hè jakkes Vicky -O-

Wat een toffe rookmelder :o Must have!
Wij hadden wel altijd netjes een rookmelder maar aangezien het plafond waar ie aanzat inmiddels gesloopt is, hebben we er nu even geen. Gauw weer ophangen... zeker omdat onze aannemer ons er aan herinnerde dat de fijne ( :X ) plastic schrootjes die we in de hal als plafond hebben er binnen tien seconden voor zorgen dat je hele huis in de fik staat, mocht er brand uitbreken. Brrr alleen de gedachte al!

Ik heb zojuist een badkamer gekocht *) Ik voel me helemaal volwassen :D
Oh die dingen hebben wij nog in de badkamer hangen.. Dat is projectje voor volgend jaar, andere badkamer en dan huis verkopen en weg uit deze kutbuurt.
pi_87975485
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef moussy het volgende:
meisjes, die rookmelder is bij kwantum te koop :)
Ik kan helemaal nergens vinden hoe groot dat ding nou is... Voordat ik straks een heel kunstwerk heb hangen...
pi_87975791
Vicky, fijn dat het met de andere goed gaat. Hoelang was ze al zwanger?

Tico, Ik las het nieuws van je kleine meisje.. Veel sterkte met alles wat langskomt..

is die vogeltjes-melder er ook in het blauw? Hier hangen 2 rookmelders. 1 beneden in de gang, en boven in het trappenhuis. Maar we zijn hier ook goed met alles echt uitdoen ipv standby..
pi_87975845
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh die dingen hebben wij nog in de badkamer hangen.. Dat is projectje voor volgend jaar, andere badkamer en dan huis verkopen en weg uit deze kutbuurt.
Ah dat hebben wij niet in de badkamer. Wij hebben HOUTEN schrootjes in de badkamer. Op het plafond én op een muur. *)

Trouwens, even spammen! Innepin gaat verbouwen! B-)
pi_87976327
Ik heb herfstvakantie en nu mag ik weer gezellig een inhaalslag maken voor de studie. Computeralgebra :r . Echt, wie zoiets bedacht heeft }:| .

Dus nu ga ik maar eens even rookmelders en COmelders kopen, langs een mooie speelgoedwinkel met het oog op de sint en dan de kindjes ophalen. Komt vast goed met die studie. Wanneer, das alleen de vraag.
pi_87976461
Ik krijg trouwens ineens een beetje mijn oude lijf terug. Niet eens in gewicht, maar wel in vromen. Blijkbaar moest ik dus toch (ruim) 9 maanden ontzwnageren ofzo. Voelt net alsof die eraangegeten kilo's er nu ook makkelijker af zouden moeten gaan. Dat biedt hoop ^O^ .
pi_87976513
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Vicky, fijn dat het met de andere goed gaat. Hoelang was ze al zwanger?

Tico, Ik las het nieuws van je kleine meisje.. Veel sterkte met alles wat langskomt..

is die vogeltjes-melder er ook in het blauw? Hier hangen 2 rookmelders. 1 beneden in de gang, en boven in het trappenhuis. Maar we zijn hier ook goed met alles echt uitdoen ipv standby..
Ze zijn hier allemaal te zien: http://www.chick-a-dee.eu/index.php Maar geen afmetingen }:| Dus kwantum zojuist maar even een berichtje geschreven om te vragen
pi_87976630
Hebben jullie ook al de nieuwe layout? Wat moet dat wennen zeg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87977237
Hier ook die nieuwe layout. De topics vind ik wel mooier, maar de topiclijstjes minder.. Ach, kwestie van wennen, over een paar dagen hebben we toch geen keus meer ;( :P
pi_87977286
Weet je wat die corrigerende hemdjes bij mij doen? Die duwen al mijn vetjes naar beneden zodat ik een soort enorme zwemband krijg aan de onderkant van het hemdje.

Ik heb het nog niet geprobeerd Vlindur. Is het zo anders?
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:09:10 #294
114177 Diaan73
pi_87977308
quote:
1.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef innepin het volgende:

[..]

Ah dat hebben wij niet in de badkamer. Wij hebben HOUTEN schrootjes in de badkamer. Op het plafond én op een muur. *)

Trouwens, even spammen! Innepin gaat verbouwen! B-)
^O^ ^O^

Enne Huup, bij de Hema hier (Almelo) hadden ze nog heel veel jasjes hangen, ik vond ze een beetje flodderig en erg dun...
Make love, not war ☮
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:11:02 #295
114177 Diaan73
pi_87977416
Hmm ik kan opties niet openen hier op het werk... te oude browser. Vanavond thuis maar even doen dan.
Make love, not war ☮
pi_87977421
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat die corrigerende hemdjes bij mij doen? Die duwen al mijn vetjes naar beneden zodat ik een soort enorme zwemband krijg aan de onderkant van het hemdje.

Jaaaa! Hier ook :D
Een hele stevige, niet flubberende, maar duidelijk aanwezige bobbel :') Ziet er heel zwanger uit :')
pi_87977547
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:

Ik heb het nog niet geprobeerd Vlindur. Is het zo anders?
Moet je 't combineren met een corrigerende onderbroek, zo eentje die tot over je navel komt :7 Probleem opgelost :+
pi_87977629
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Jaaaa! Hier ook :D
Een hele stevige, niet flubberende, maar duidelijk aanwezige bobbel :') Ziet er heel zwanger uit :')
Dat doet me aan vorige week denken... toen vroeg iemand in de supermarkt of ik weer zwanger was. }:| En ik ben verdorie net 6 kilo afgevallen :'(
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:18:32 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_87977800
mijn corrigerende hemdjes komen tot kruishoogte zeg maar. Over m'n kont dus.. kan dus geen rol onder ontstaan :)

Ideaal die dingen :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_87977839
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Dat doet me aan vorige week denken... toen vroeg iemand in de supermarkt of ik weer zwanger was. }:| En ik ben verdorie net 6 kilo afgevallen :'(
Oh, dat was omdat je zo straalde! Vast! :)

Net de tranen uit mijn ogen gejankt bij de aflevering van Spoorloos van gister. Dat arme meiske van 12 dat zwanger werd na een verkrachting, moest bevallen zonder enig benul te hebben en haar kindje afstaan. ;(
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')