quote:Tico zat op carocroc, de hondenversie. Ik vind het goed voer. Hij stonk er ook niet zo van. Bij dit voer blijft hij scheten laten alsof je het riool opentrekt. Echt, zodra de zak op is ga ik wel voer halen.Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat krijgt Carocat en daar doet hij het heel erg prima op. De kinderen voeren dus in principe krijgt hij meer dan hij op kan. Hij is alleen in de winter aan de dikkige kant, van voorjaar tot herfst is hij buiten druk en dus ook een stuk slanker
Lijkt op z`n baasje
quote:Inderdaad!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wat veel kattenbezitters hier trouwens
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Een kat bezit je niet, die bezit jou..
quote:Oh ja, er ligt er hier 1 in de gereedschapskist.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:23 schreef moussy het volgende:
wij hebben wel rookmelders, maar uhm, dan moet je ze toch wel uit de verpakking halen toch?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:27 schreef moussy het volgende:
ik hb wel 2 blusdekens in huis! En jawel, nog in de verpakkingmaar 1 in de keuken en 1 bij de meterkast, oh 3 zelfs bedenk ik me nu, ook in in de schuur, voor als P. vis gaat bakken, je weet nooit en zo, nu de rookmelders nog eens ophangen
ik wil deze melder wel
[ afbeelding ]
quote:Nee en ik heb toen ook nooit doorgevraagd eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 10:18 schreef chacama het volgende:
@Lois, heeft de brandweer daar nog iets over gezegd. Had een CO2 of CO3 melder daar wel bij geholpen?
quote:ja hey je moet er ook niet je leren-broek-zonder-bilstukken bij aandoen hèOp dinsdag 26 oktober 2010 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die leren jasIk vind hem tof maar vind mezelf daar niet echt zo`n type voor. Ben bang voor het village people-effect
quote:ja ik zag dat ze online al bjina uitverkocht zijn. Zat er dik in natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet? Oh is dat het
Misschien ga ik vanmiddag wel ff kieken, als ze er nog hangen iig
quote:Dat zal er niet altijd even charmant hebben uitgezien...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben bij dat model jasjes altijd een beetje beducht voor het M&S effect.je móet er wel een goeie broek of jurk bij dragen want anders zie je er zo, zo zo, nou ja, M&S uit.
![]()
Ik was gister bij de Rabobank voor het openen van een rekening voor yet een ander bestuur waar ik inzit.mijn hemel.
allemaal van die korte jasjes op broeken zonder kontzakken, en allemaal goedkope confectie.
Ja, echt lekker gewoon gebleven.
quote:dat is ook laat dan?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga misschien ook nog ff de stad in... Alhoewel, mn salaris is er nog niet.
quote:Ja ik had het vandaag wel verwacht eigenlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat is ook laat dan?lekker suf...
Oh buuf hahaha ik heb er gelijk een beeld bij, het M&S effect![]()
![]()
Trix, van die corrigerende hemdjes van Hema, echt ideaaaaaaal![]()
niet voor het idee van ki-lo's slanker maar wel dat de boel ff een beetje bij elkaar gehouden wordt.
quote:Is ook niets mis mee...Op dinsdag 26 oktober 2010 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Niets mis met hema. Niet haten op de hema
quote:oh echt?!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zag dat ze bij Hans Textiel ook figuurcorrigerende hemdjes hebben. Voor 4 euro ofzo
Dat stond mijn krenterige portemonnee beter aan dan die 17 bij de hema![]()
quote:Gewoon M pakken, doet de dikke trol big ook.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit er nog verschil tussen die van Hema, onderling zeg maar? Er zijn een paar verschillende geloof ik en weet nooit welke ik moet hebben. Of welke maat?
quote:dat ie rampzalig aan en uitgaat maar dat je wel nog kunt ademhalenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zit er nog verschil tussen die van Hema, onderling zeg maar? Er zijn een paar verschillende geloof ik en weet nooit welke ik moet hebben. Of welke maat?
quote:ja nou stom he? ik blijf me daarover verbazenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Als tie m`n tetten platdrukt blijft er helemaal niks overGelukkig heb je wel ff de tijd om te ruilen als het niet past. Vind het nog steeds jammer dat Hema geen pashokjes heeft!
quote:volgens mij hebben wij dezelfde danOp dinsdag 26 oktober 2010 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb een zwarte met kant van de Hema, met verstelbare bandjes geloof ik. En geen platdruk op de tetten, want dan die je er helemaal uit als een gestopte worst.Het liefst een hempje dat ook benadrukt dat je twéé borsten hebt, in plaats van er één bumper van te maken.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 11:27 schreef chacama het volgende:
Ok dan. In het kader van een beller is sneller, ben ik het volgende te weten gekomen:
Er zijn verschillende soorten brand/rook detectoren. Uiteraard is er de welbekende rookmelder. In een ruimte waar gekookt wordt niet aan te raden. Maar daar is dan een temperatuurmelder weer wel geschikt. Waneer de temperatuur in de ruimte plots met veel graden verschil stijgt, dan gaat het ding af. Dus ook als je droger daar staat en de ruimte verwarmt met zijn warme lucht is het te gebruiken omdat het niet om een geleidelijk opwarming gaat, maar om een piek zoals bij brand het geval is.
Dan heb je de co2 melder. Die zou in het geval van Lois wellicht wel uitkomst geboden kunnen hebben. De kenner nam hier een slag bij om de arm aangezien hij de situatie niet goed in kon schatten.
En dan nog dat apparaat. Voor zover wij hem konden vinden zou het de blusbom kunnen zijn. Dit apparaat zorgt voor een stoot van blusmiddel in een ruimte waardoor er geen voeding meer is voor het vuur. Op DSPA.nl staan ook nog andere apparaten, misschien kan Incantrax zien of dit is wat ze bedoelde.
En als ik verder zoek kom ik uit bij deze. Eentje waarvan ik denk dat het wel een goede is. Tuurlijk is er dan al brand maar je weet dan in elk geval dat het op die plek beperkt blijft. dan sluit je in elk geval één grote risicofactor uit.
quote:geen idee. Misschien even de belastingtelefoon bellen?Op dinsdag 26 oktober 2010 11:43 schreef Ticootje het volgende:
Vanaf wanneer kun je bij de belastingsdienst wijzigingen doorgeven voor 2011?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:28 schreef Vicky het volgende:
Bah, krijg net berichtje van oud-collegaatje over ander oud-collegaatje. Die was zwanger van een tweeling. Ze ging voor controle en toen bleek een van de hartjes niet meer te kloppen. Die ander is meteen gehaald.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 12:28 schreef Vicky het volgende:
Bah, krijg net berichtje van oud-collegaatje over ander oud-collegaatje. Die was zwanger van een tweeling. Ze ging voor controle en toen bleek een van de hartjes niet meer te kloppen. Die ander is meteen gehaald.
quote:Oh die dingen hebben wij nog in de badkamer hangen.. Dat is projectje voor volgend jaar, andere badkamer en dan huis verkopen en weg uit deze kutbuurt.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:49 schreef innepin het volgende:
Hè jakkes Vicky
Wat een toffe rookmelderMust have!
Wij hadden wel altijd netjes een rookmelder maar aangezien het plafond waar ie aanzat inmiddels gesloopt is, hebben we er nu even geen. Gauw weer ophangen... zeker omdat onze aannemer ons er aan herinnerde dat de fijne () plastic schrootjes die we in de hal als plafond hebben er binnen tien seconden voor zorgen dat je hele huis in de fik staat, mocht er brand uitbreken. Brrr alleen de gedachte al!
Ik heb zojuist een badkamer gekochtIk voel me helemaal volwassen
quote:Ik kan helemaal nergens vinden hoe groot dat ding nou is... Voordat ik straks een heel kunstwerk heb hangen...Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef moussy het volgende:
meisjes, die rookmelder is bij kwantum te koop
quote:Ah dat hebben wij niet in de badkamer. Wij hebben HOUTEN schrootjes in de badkamer. Op het plafond én op een muur.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh die dingen hebben wij nog in de badkamer hangen.. Dat is projectje voor volgend jaar, andere badkamer en dan huis verkopen en weg uit deze kutbuurt.
quote:Ze zijn hier allemaal te zien: http://www.chick-a-dee.eu/index.php Maar geen afmetingenOp dinsdag 26 oktober 2010 13:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Vicky, fijn dat het met de andere goed gaat. Hoelang was ze al zwanger?
Tico, Ik las het nieuws van je kleine meisje.. Veel sterkte met alles wat langskomt..
is die vogeltjes-melder er ook in het blauw? Hier hangen 2 rookmelders. 1 beneden in de gang, en boven in het trappenhuis. Maar we zijn hier ook goed met alles echt uitdoen ipv standby..
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:38 schreef innepin het volgende:
[..]
Ah dat hebben wij niet in de badkamer. Wij hebben HOUTEN schrootjes in de badkamer. Op het plafond én op een muur.
Trouwens, even spammen! Innepin gaat verbouwen!
quote:Jaaaa! Hier ookOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat die corrigerende hemdjes bij mij doen? Die duwen al mijn vetjes naar beneden zodat ik een soort enorme zwemband krijg aan de onderkant van het hemdje.
quote:Moet je 't combineren met een corrigerende onderbroek, zo eentje die tot over je navel komtOp dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je wat die corrigerende hemdjes bij mij doen? Die duwen al mijn vetjes naar beneden zodat ik een soort enorme zwemband krijg aan de onderkant van het hemdje.
Ik heb het nog niet geprobeerd Vlindur. Is het zo anders?
quote:Dat doet me aan vorige week denken... toen vroeg iemand in de supermarkt of ik weer zwanger was.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Jaaaa! Hier ook
Een hele stevige, niet flubberende, maar duidelijk aanwezige bobbelZiet er heel zwanger uit
quote:Oh, dat was omdat je zo straalde! Vast!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Dat doet me aan vorige week denken... toen vroeg iemand in de supermarkt of ik weer zwanger was.En ik ben verdorie net 6 kilo afgevallen
quote:Die van mijn ook lang, maar er ontstaat een compact bolletje in het hemdje zeg maar!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:18 schreef E.T. het volgende:
mijn corrigerende hemdjes komen tot kruishoogte zeg maar. Over m'n kont dus.. kan dus geen rol onder ontstaan![]()
Ideaal die dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |