quote:er zitten minder tot geen granen (maagvullers) in, een kat heeft geen granen nodig en dan andere overbodige dingen. Bij merken betaal je natuurlijk ook nog het merk.Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef trui het volgende:
is dat 'premium' niet slechts een reclame-leus? of moet 't dan ergens aan voldoen?
quote:Tico zat op carocroc, de hondenversie. Ik vind het goed voer. Hij stonk er ook niet zo van. Bij dit voer blijft hij scheten laten alsof je het riool opentrekt. Echt, zodra de zak op is ga ik wel voer halen.Op maandag 25 oktober 2010 23:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat krijgt Carocat en daar doet hij het heel erg prima op. De kinderen voeren dus in principe krijgt hij meer dan hij op kan. Hij is alleen in de winter aan de dikkige kant, van voorjaar tot herfst is hij buiten druk en dus ook een stuk slanker
Lijkt op z`n baasje
quote:Inderdaad!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wat veel kattenbezitters hier trouwens
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Een kat bezit je niet, die bezit jou..
quote:Oh ja, er ligt er hier 1 in de gereedschapskist.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:23 schreef moussy het volgende:
wij hebben wel rookmelders, maar uhm, dan moet je ze toch wel uit de verpakking halen toch?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 10:27 schreef moussy het volgende:
ik hb wel 2 blusdekens in huis! En jawel, nog in de verpakkingmaar 1 in de keuken en 1 bij de meterkast, oh 3 zelfs bedenk ik me nu, ook in in de schuur, voor als P. vis gaat bakken, je weet nooit en zo, nu de rookmelders nog eens ophangen
ik wil deze melder wel
[ afbeelding ]
quote:Nee en ik heb toen ook nooit doorgevraagd eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 10:18 schreef chacama het volgende:
@Lois, heeft de brandweer daar nog iets over gezegd. Had een CO2 of CO3 melder daar wel bij geholpen?
quote:ja hey je moet er ook niet je leren-broek-zonder-bilstukken bij aandoen hèOp dinsdag 26 oktober 2010 11:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die leren jasIk vind hem tof maar vind mezelf daar niet echt zo`n type voor. Ben bang voor het village people-effect
quote:ja ik zag dat ze online al bjina uitverkocht zijn. Zat er dik in natuurlijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet? Oh is dat het
Misschien ga ik vanmiddag wel ff kieken, als ze er nog hangen iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |