quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt ook geil. Ik zal het al wiggelend naar je toe gooien.
quote:Leuk accent anders. Alleen beetje trillerig.Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef purmernoord het volgende:
stomme kutrussin met dat stomme geluid
quote:Jij krijgt een toastje met brie.Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
het ligt dus aan mij die het niks aan vond
het spijt me zeer
don't hate me
quote:Rechts heeft voorrang, zo niet dan rijd je door.Op zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef Franneh het volgende:
Zo komt er natuurlijk niks van mijn leren voor theorie.. stomme sytycd
quote:Dan ben jij ook een spritskoek!Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
het ligt dus aan mij die het niks aan vond
het spijt me zeer
don't hate me
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een spritskoek!
quote:
quote:bazen reclame
quote:Ik vind het maar een grote kutreclameOp zondag 24 oktober 2010 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind die pizzabezorger op het eind zo grappig.![]()
quote:ik ook maar ik moet steeds lachenOp zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vind het maar een grote kutreclame
quote:Die kanariedame op het begin, ze kijkt naar haar veruïneerde ruit alsof ze een cadeau'tje krijgt, zo blij lijkt ze.
quote:En op de radio OranginaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!Op zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
Die kut van Super de Boer, die moeten ze wegtoeteren...
quote:kloptOp zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dennis liegt volgens mij, Junes heeft er toch nog maar 2 versleten?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
Dit soort brillen snap ik niet. Categorie Crocs.
quote:Of die verrotte stem van Kruidvat.Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
En op de radio OranginaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!
quote:Nu heb ik "Als je samen huilt" van André van Duin in m'n hoofd.Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk telkens dat er waterstraaltjes uit die bril van Yunes komen
quote:Ik vind het sowieso rommelig.Op zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ging hij net even flink de fout in? Of zag ik het verkeerd?
quote:Toen hij tegen dr aan kwam toen die over dr heen moest vliegen ofzoOp zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Ging hij net even flink de fout in? Of zag ik het verkeerd?
quote:agar vind ik beter
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Toen hij tegen dr aan kwam toen die over dr heen moest vliegen ofzo
quote:Ja toen.Op zondag 24 oktober 2010 21:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
Toen hij op moest staan boven haar ja ging het fout.
quote:Ze hebben het niet.
quote:Ze hebben het Pheno-dansniveau.
quote:Dan zei dat Agar & Junes de zwakste twee dansers van alle anderen zijn.
quote:dan zei dat ze de zwaksten zijn, agar was t eens en toen verbeterde junes door te zeggen dat dan niet gelijk heetf
quote:Die heb ik nog nooit op! Wel de andere twee, maar die vind ik eigenlijk niet zo lekker..Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
aangezien t niet heel erg boeiend is, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik nie snap dat mango-red chili in de top 3 terecht is gekomen. die is zuuuuuuuuur
quote:Ah.. ik hoorde zoveel gejoel.. ik dacht daar is wat leuks aan de hand.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan zei dat ze de zwaksten zijn, agar was t eens en toen verbeterde junes door te zeggen dat dan niet gelijk heetf
quote:Het lievelingskindjeOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Lorenzo de zwaar beladen dans uitvoeren. Tuurlijk.
quote:heb die babi pangang nog niet geproefd, maar alleen de naar alOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
aangezien t niet heel erg boeiend is, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik nie snap dat mango-red chili in de top 3 terecht is gekomen. die is zuuuuuuuuur
quote:Denk dat hij dit ook wel als 1 van de beste zou kunnen.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Lorenzo de zwaar beladen dans uitvoeren. Tuurlijk.
quote:Dat vind ik dus ook niet kloppen. Laat dat Ribbon voor de groepschoreo of zo, nu zijn het weer zieltjes-stemmen voor een duo.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al dit verhaal erachter zorgt voor genoeg stemmen denk ik
quote:Inderdaad, ik snap heel die haat tegen hem niet helemaal.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Denk dat hij dit ook wel als 1 van de beste zou kunnen.
quote:Dat wel, ja. Ze zouden inderdaad gek zijn zoiets door Junes te laten doen. Het moet goed gaan.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Denk dat hij dit ook wel als 1 van de beste zou kunnen.
quote:No spritskoek hier... Dat is een goed teken toch!Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Ze zouden inderdaad gek zijn zoiets door Junes te laten doen. Het moet goed gaan.![]()
Nou, to spritskoek or not to spritskoek, that is the question. Gaan we...
quote:Waarom niet? Het is niet alsof het door de dans gebagatelliseerd wordt oid?Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef TheVulture het volgende:
ik weet niet of ik dit nou wel zo'n smakelijk iets vind voor een dans... ben ik dan raar
quote:Idd!Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Enora is samen met Natascha mijn favoriete vrouw
quote:Hiphop, zwaar beladen onderwerp, het kwam niet over bij me.Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef livelink het volgende:
Geen emoties bij mij. Het kwam niet over.
quote:Same hereOp zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Enora is samen met Natascha mijn favoriete vrouw
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heel mooi. Maar ik jank niet zo snel
quote:Marco geilt op showkikkersOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft die Marco toch met 'Lorenzo, je bent toch een beetje een showmannetje/kicker'
quote:JaloersOp zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat heeft die Marco toch met 'Lorenzo, je bent toch een beetje een showmannetje/kicker'
quote:Isabelle flikt het dan ook elke keer weer om een mooie choreo te maken.Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Alouette het volgende:
Ik heb wel gehuild, maar een klein beetje. Bij choreo's van Isabelle huil ik gewoonlijk harder.![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Alouette het volgende:
Ik heb wel gehuild, maar een klein beetje. Bij choreo's van Isabelle huil ik gewoonlijk harder.![]()
quote:Is hij normaal ook wel, maar vond dat nu dus helemaal niet het geval.Op zondag 24 oktober 2010 21:25 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Chico en LiseOp zondag 24 oktober 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
Winnaars vandaag: Raquel en Stefano. Met dank aan Isabelle.
quote:Spritskoek
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Is hij normaal ook wel, maar vond dat nu dus helemaal niet het geval.
Irritant ja. Sowieso heb ik niet zoveel met die Marco. Hij kijkt ook zo sip.
quote:
quote:Ik MOET die pinguïn!
quote:Ja, Marco heb ik ook niks mee. Dan is hij helemaalOp zondag 24 oktober 2010 21:27 schreef Franneh het volgende:
[..]
Is hij normaal ook wel, maar vond dat nu dus helemaal niet het geval.
Irritant ja. Sowieso heb ik niet zoveel met die Marco. Hij kijkt ook zo sip.
quote:oh reallyOp zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef Franneh het volgende:
Lorenzo was trouwens een paar haartjes vergeten mee te scheren
quote:It's so not us!!!Op zondag 24 oktober 2010 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik hoop op een betere groepschereo
van vorig week was echt matig
quote:Die was gewoon lachwekkend!Op zondag 24 oktober 2010 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
ik hoop op een betere groepschereo
van vorig week was echt matig
quote:Dat is toch al van eerder? Die vond ik nog wel tofOp zondag 24 oktober 2010 21:38 schreef Franneh het volgende:
Animale is wel een lekker nummer.. en vond het nek omdraai gedoe van Chico wel leuk gedaan.
quote:Ja precies
quote:Vorige groepschoreo was in de oranje-paarse mentos pakjesOp zondag 24 oktober 2010 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is toch al van eerder? Die vond ik nog wel tof
quote:Was op Bad Romance toch?Op zondag 24 oktober 2010 21:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Vorige groepschoreo was in de oranje-paarse mentos pakjes
quote:ja
quote:Oh ja, dat
quote:Alleen maar beter dan.Op zondag 24 oktober 2010 21:42 schreef Franneh het volgende:
Oh kun je nagaan.. dan heb ik die gewoon uit mijn geheugen gewist.
quote:Dat dus
quote:Juist.Op zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik houd nooit zo'n van groepjes dansen. Ik stoor me er altijd aan dat het 9/10 ongelijk gaat
quote:Ohhh die ga ik ook nog ff kijken! Godverdomme Dan.Op zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zit ondertussen ff DAN te kijken bij Ushi...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat issie toch lekker!!!!
quote:Precies de reden dat ik er ook niet van houd, maarja. Then again, ze hebben er maar 12u voor. Toch zie ik het niet graag inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik houd nooit zo'n van groepjes dansen. Ik stoor me er altijd aan dat het 9/10 ongelijk gaat
quote:Haha, ze moeten echt een nieuwe cameraman zoeken ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Pheno het volgende:
Regisseur: "Camera vooral niet in het licht richten !"
Cameraman: "Wat, ik hoor je niet, ik hoor violen!"
quote:Ik ga eens checken of we eens een FOK!interview kunnen regelen met hem
quote:Dat beetje verlegene wat hij heeft is zo ontzettend cute!!!Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ohhh die ga ik ook nog ff kijken! Godverdomme Dan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Inderdaad, nja het is sowieso heel erg moeilijk. Ik ben een tijd terug ook naar een balletvoorstelling geweest, maar zelfs daar ging het op een gegeven moment ongelijk, en dan kan ik gewoon niet meer genieten en blijf daar op lettenOp zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik er ook niet van houd, maarja. Then again, ze hebben er maar 12u voor. Toch zie ik het niet graag inderdaad.
quote:Ik vond het helemaal niks met nerveus makende muziek erbij.Op zondag 24 oktober 2010 21:45 schreef livelink het volgende:
Ik vond dit nou wel echt een leuke groepschoreografie.
quote:Idd en dat felle lichtOp zondag 24 oktober 2010 21:47 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal niks met nerveus makende muziek erbij.
quote:terecht.
quote:Inderdaad, maar bij een balletvoorstelling zou ik het nog extra slecht vinden danOp zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, nja het is sowieso heel erg moeilijk. Ik ben een tijd terug ook naar een balletvoorstelling geweest, maar zelfs daar ging het op een gegeven moment ongelijk, en dan kan ik gewoon niet meer genieten en blijf daar op letten
quote:Idd, vind dat het daar ook gewoon allemaal perfect hoort te zijn!Op zondag 24 oktober 2010 21:48 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Inderdaad, maar bij een balletvoorstelling zou ik het nog extra slecht vinden dan.
Paar jaar terug was ik naar het Zwanenmeer door het Russisch ballet, dat was uiteraard perfect.
Maja, zoals we in de bootcamp hebben gezien zijn Russische dansdocenten ook behoorlijk streng,.
quote:Hij is een toffe gast, maar buiten zijn eigen ding is hij helemaal niet zo goed. Maar hij heeft de gunfactor
quote:Volgens mij heeft hij net een delict op het toilet gedaan.Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Eldrick kijkt alsof ie dalijk een delict gaat plegen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij net een delict op het toilet gedaan.
quote:Nederlands publiek
quote:Mijn hond liep over het keyboard, sorry.
quote:goeie vraag
quote:Inderdaad, met z'n grote bek dat die zeeeker wel goed isOp zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ach ja junes zal er toch wel uit gaan
quote:Inderdaad,
quote:His powerlevel is over 9000!!!!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn hond liep over het keyboard, sorry.
quote:Die jongen heeft een serieus probleem met emoties...
quote:a;jdfljasd;fja;sldjf;lajsdfOp zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga eens checken of we eens een FOK!interview kunnen regelen met hem
quote:Denk je echt? Dat speelt bij mij nou helemaal geen rol.Op zondag 24 oktober 2010 21:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de NL-Belgie verhouding ook een rol speelt voor het programma... dus er zullen geen twee Belgen naar huis gaan denk ik
quote:zijn haar wordt blond
quote:Een kenner
quote:please, you shave balls?Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Zo, totaal niet op zitten letten want ik zat net 12 minuten lang naar Dan met Ushi te kijken[..]
a;jdfljasd;fja;sldjf;lajsdf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:DBZ
quote:Ja helaasOp zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zat op de solo van Eldrick te wachten.Met moordwapen.
Maar die kwam er niet..
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik zat op de solo van Eldrick te wachten.Met moordwapen.
Maar die kwam er niet..
quote:Wij maken het programma niet... let maar op... op basis van vanavond zouden Agar en Yunes naar huis moeten... maar ik denk dat Stephanie gaat ipv AgarOp zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Denk je echt? Dat speelt bij mij nou helemaal geen rol.
quote:wheheheeOp zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
"Wat came fijst, de ghiiep or de ghop?"
quote:Wendy was on So You Thi..........................Op zondag 24 oktober 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
Zo, totaal niet op zitten letten want ik zat net 12 minuten lang naar Dan met Ushi te kijken
[..]
a;jdfljasd;fja;sldjf;lajsdf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Notenkraker toch..Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef henkde_j het volgende:
Hoe heette dat nummer eigenlijk waarop Stephanie danste? (het begin van dat nummer met die belletjes)
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Wendy was on So You Thi..........................![]()
![]()
![]()
Dat gezicht: PRICELESS
quote:Ja maar wat van de notenkraker?Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Notenkraker toch..
Iemand het nummer van de solo van Agar????????????/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |