quote:Ze hebben het niet.
quote:Ze hebben het Pheno-dansniveau.
quote:Dan zei dat Agar & Junes de zwakste twee dansers van alle anderen zijn.
quote:dan zei dat ze de zwaksten zijn, agar was t eens en toen verbeterde junes door te zeggen dat dan niet gelijk heetf
quote:Die heb ik nog nooit op! Wel de andere twee, maar die vind ik eigenlijk niet zo lekker..Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
aangezien t niet heel erg boeiend is, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik nie snap dat mango-red chili in de top 3 terecht is gekomen. die is zuuuuuuuuur
quote:Ah.. ik hoorde zoveel gejoel.. ik dacht daar is wat leuks aan de hand.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dan zei dat ze de zwaksten zijn, agar was t eens en toen verbeterde junes door te zeggen dat dan niet gelijk heetf
quote:Het lievelingskindjeOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Lorenzo de zwaar beladen dans uitvoeren. Tuurlijk.
quote:heb die babi pangang nog niet geproefd, maar alleen de naar alOp zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
aangezien t niet heel erg boeiend is, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om te melden dat ik nie snap dat mango-red chili in de top 3 terecht is gekomen. die is zuuuuuuuuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |