quote:Zouden ze een keer moeten doenOp zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef Stroopwafels het volgende:
Plaatje doet me denken aan een hornbach reclame.
quote:Hoe gaat het met je ICT opleiding?Op zondag 24 oktober 2010 19:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die vreselijke reclames.
quote:Gaat wel goed, ben nu o.a. bezig met IT Essentials.
quote:Welk jaar zit je nou dan?Op zondag 24 oktober 2010 19:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gaat wel goed, ben nu o.a. bezig met IT Essentials.
Week terug bij de Studiebeurs geweest om te kijken voor een mogelijke vervolgopleiding, en daar was best wat leuks te vinden!
quote:ohja.Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
3de jaar, 4de jaar bestaat uit stage. ( opdrachten afronden etc. )
quote:YESS
quote:Je mag mijn vaders paarse sambaoverhemd hebbenOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef robr0 het volgende:
[..]
toch niet ik heb geen paarse kleding helaas pindakaas
quote:vrouwen die hemd zeggen ipv blouseOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je mag mijn vaders paarse sambaoverhemd hebben
quote:net zo beroerd als bloessssssssssssssss doe mij een toppertje en een breezer ananasssssssssss brada draagt altijd die hawaii hemden die zou ik dan wel weer als bloes typeren maarja eigenlijk is het een hemd dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Wat is je telefoonnummerOp zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
net zo beroerd als bloessssssssssssssss doe mij een toppertje en een breezer ananasssssssssss brada draagt altijd die hawaii hemden die zou ik dan wel weer als bloes typeren maarja eigenlijk is het een hemd dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:het is het nummer van mijn vaste dame achter de ramen mannnnnnOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Hey niet mijn nummer geven alsjeblieft ja.
quote:JAAA KLOPT OMGOp zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Desunoto het volgende:
DeLuna, volgens mij heb ik jouw vriend ontmoet
quote:waar vond de hentai open dag plaatsOp zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Desunoto het volgende:
DeLuna, volgens mij heb ik jouw vriend ontmoet
quote:Wat is de kans?Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
Hij zei zo... weetje wie ik heb ontmoet?
Ik zo... nah... het zal Desunoto wel zijn he
JA OMG HOE WEET JIJ DAT
Via Smijn natuurlijk![]()
quote:Ja maar nu voel ik mij buiten gesloten want ik heb jullie nog nooit gezienOp zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is de kans?
De wereld is klein!
quote:Zet uit dan!Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef robr0 het volgende:
[..]
niet best ik word een beetje hitsig van de stem van de dame die dj speelt op coloradofm damn
quote:Smijn. vind bijna iedereen liefOp zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu voel ik mij buiten gesloten want ik heb jullie nog nooit gezien
En Smijn zegt dat jij vet schattig bent.
quote:Heerenveen, 40 minuten met de trein, valt wel meeOp zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Smijn. vind bijna iedereen lief![]()
Woon je dichtbij Zwolle? Dan kunnen we een keer samen wat gaan drinken ergens met je vriend erbij of zoiets.
quote:gewoon
quote:Dan kan het best een keerOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen, 40 minuten met de trein, valt wel mee
quote:Daarom! Ik zal het straks even tegen mijn vriend zeggen, hij wil vast wel
quote:ik had laatst ook geile telefoonsex met iemand die helemaal fan is van anime en hentai en helemaal geil wordt van het woord azie en soms ook van japan en zichzelf elke dag juint op getekende aziatisch achtige personen met paars haar en behaarde koetje maar dat terzijde
quote:ik heb wel nieuwe vriendinnen aan overgehouden hier lekkere picca van ze ik nam uiteraard zelf de foto daarom helaas niet aanwezig op de fotoOp zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Desunoto het volgende:
Sorry robr0 ik zal je niet meer onverwachts bellen
quote:Jij spoort nog steeds nietOp zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb wel nieuwe vriendinnen aan overgehouden hier lekkere picca van ze ik nam uiteraard zelf de foto daarom helaas niet aanwezig op de foto
[ afbeelding ]
quote:nee sinds de kaping van die train bij de punt ben ik psychisch helemaal in elkaar gestort toen die verkapte spleetogen een ak47 op mn edele delen hebben gezet ik baal er erg van
quote:goed. vakantie, chillen, in luv, en goede cijfers op school.Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef robr0 het volgende:
[..]
alles rustig man en met joeeeeeeeeeeeeeeeeee
quote:je gaat me niet zeggen dat je slim genoeg bent voor de havo je maakt toch geen grapje heOp zondag 24 oktober 2010 22:23 schreef Daniane het volgende:
[..]
goed. vakantie, chillen, in luv, en goede cijfers op school.
quote:hij is zo leuk he.
quote:haha jawel. people always underestimate me.Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
je gaat me niet zeggen dat je slim genoeg bent voor de havo je maakt toch geen grapje he
quote:Dan.Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
hij is zo leuk he.
[..]
haha jawel. people always underestimate me.
ik haal hier zelfs betere cijfers als op 't vmbo...
quote:Fotos.Op zondag 24 oktober 2010 22:26 schreef Daniane het volgende:
[..]
hij is zo leuk he.
[..]
haha jawel. people always underestimate me.
ik haal hier zelfs betere cijfers als op 't vmbo...
quote:niet op letten, dat heb ik altijd gedaan.
quote:neh.
quote:Nu dus niet meer?Op zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik was van plan om morgen een nieuwe te maken.
quote:ga je samen fotosessie maken met liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiszle zekerOp zondag 24 oktober 2010 22:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik was van plan om morgen een nieuwe te maken.
quote:Ligt aan mn mood morgen
quote:Haha nee. maar zit die nog op fok dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:33 schreef robr0 het volgende:
[..]
ga je samen fotosessie maken met liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiszle zeker
quote:nee het gerucht gaat dat ze is overleden na een 839-urige paardrijsessieOp zondag 24 oktober 2010 22:34 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ligt aan mn mood morgen
[..]
Haha nee. maar zit die nog op fok dan?
quote:Nee, Lisanne zit nu op Twitter!Op zondag 24 oktober 2010 22:36 schreef robr0 het volgende:
[..]
nee het gerucht gaat dat ze is overleden na een 839-urige paardrijsessie
quote:Naast Lauriëtte?Op zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Nee, Lisanne zit nu op Twitter!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:41 schreef robr0 het volgende:
ik mis de tweet waar ze haar grotje met een electrische tandenborstel bewerkt
quote:bespaar je de moeite wat een knakenspelOp zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Hyman het volgende:
Markhet is best pittig om medal of honor aan de praat te krijgen op de ps3
quote:lekker gravenOp zondag 24 oktober 2010 23:02 schreef robr0 het volgende:
deze sc tropics worden met de dag doder eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:niet mijn ding nee maar ik vind best aardig leuke vrouw als je 80 kilo weghaalt naja dat denk ik
quote:Philips stadion een semi bioscoop??Op zondag 24 oktober 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
je zat zeker ook in die semi bioscoop
quote:Met je jailbreak PS3.Op zondag 24 oktober 2010 22:44 schreef Hyman het volgende:
Markhet is best pittig om medal of honor aan de praat te krijgen op de ps3
quote:In Nederland zijn er niet veel clubs die meer lawaai maken hoorOp zondag 24 oktober 2010 23:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
man man zelfs mijn verdronken oma maakt in haar graf nog meer lawaai
quote:als je met nederland brabant bedoelt moet ik je gelijk gevenOp zondag 24 oktober 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
In Nederland zijn er niet veel clubs die meer lawaai maken hoor
quote:Het enige wat ze roepen is HOERUUUUUH HOERUUUUUH!
quote:neejoh
quote:En nu?
quote:Waarom niet?
quote:
quote:Heb jij wel eens een paarse dino gezien met een hele grote......?Op maandag 25 oktober 2010 00:28 schreef robr0 het volgende:
gaan jullie eens heel snel op de msn dit bespreken ik hoef al die vunzige details niet te lezen
quote:HET IS BELANGRIJKOp maandag 25 oktober 2010 00:28 schreef robr0 het volgende:
gaan jullie eens heel snel op de msn dit bespreken ik hoef al die vunzige details niet te lezen
quote:yess dinobabiessssssssssssssssssss jajajajajjaOp maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een paarse dino gezien met een hele grote......?
quote:Fuck yeahOp maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
yess dinobabiessssssssssssssssssss jajajajajja
quote:Welke?
quote:waiwaiOp maandag 25 oktober 2010 00:56 schreef robr0 het volgende:
als ik zoveel blijf doorposten haal ik zelfs mensen als renesite en zeroku in waiwai
quote:Als je Renesite wil inhalen mag je maar drie ier per weer drinken ja.Op maandag 25 oktober 2010 00:56 schreef robr0 het volgende:
als ik zoveel blijf doorposten haal ik zelfs mensen als renesite en zeroku in waiwai
quote:Ja weg.
quote:renesite is een puike jongeman voorbeeld voor iedere jonge manOp maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Als je Renesite wil inhalen mag je maar drie ier per weer drinken ja.
quote:Inderdaad. Ik drink pils op zondag dit is niet goed.Op maandag 25 oktober 2010 01:23 schreef robr0 het volgende:
[..]
renesite is een puike jongeman voorbeeld voor iedere jonge man
quote:Drie ier per weerOp maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Als je Renesite wil inhalen mag je maar drie ier per weer drinken ja.
quote:zolang het de eerste 3 van de week zijn kan het nogOp maandag 25 oktober 2010 01:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik drink pils op zondag dit is niet goed.
quote:Vierde..Op maandag 25 oktober 2010 01:32 schreef robr0 het volgende:
[..]
zolang het de eerste 3 van de week zijn kan het nog
quote:ik begin steeds harder te falen met drank ik weet niet wat het is gister maar een paar uur gezopen maar liep snachts uit mn raam te nekken dat dit kan in huize don robro
quote:ik ga ZO slapen
quote:"zo" is mijn favo woordje. ik ben de queen van uitstellen.
quote:ik de koning maar ik vind het met dag minder leukOp maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
"zo" is mijn favo woordje. ik ben de queen van uitstellen.
quote:Ja naja. Niet echt iets om zo ver voor te reizen
quote:
quote:OMG dat is beset nasty.
quote:Het is fucking vies
quote:Waar was dat?
quote:Main
quote:Ja hij ging fucking bruut op het eindOp maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah dacht ik al. Ik vond hem zo vet hè. En Richie eerst niet zo maar op het EIND OMG.
quote:Is dat zo gek?
quote:190 bier en een gare lamp of geen bier en en een design lamp waardoor je semi interessant bent ik zou het wel weten
quote:Idd. Ik wist wel dat je stiekem een enorme designnicht wasOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
190 bier en een gare lamp of geen bier en en een design lamp waardoor je semi interessant bent ik zou het wel weten
quote:picsOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil al jaren een lamp, maar die is alleen in Zweden en nog wat verre landen te krijgen en de fabrikant mailt al jaren niet terug
quote:en toch een kamer vol ikea spullen mn hart wordt elke dag weer verscheurd als ik mn kamer binnenkomOp maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Ik wist wel dat je stiekem een enorme designnicht was
quote:Ik ken hetOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
en toch een kamer vol ikea spullen mn hart wordt elke dag weer verscheurd als ik mn kamer binnenkom
quote:Wow supervet! Die ik had gezien is zo'n megaspot, een soort studiolamp zegmaar.Op maandag 25 oktober 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff kijken of ik het nog kan vinden
http://www.lyx.com/collec(...)4-light-speaker-lamp[ afbeelding ]
quote:PicsOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wow supervet! Die ik had gezien is zo'n megaspot, een soort studiolamp zegmaar.
quote:Waarhadjehemgeziendanajkdms?Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ikkahemnietmeervindejwalwjefo;
quote:Okdatkenikniethahah3h3h5h4h3h2h!
quote:Boodschappenlijstjes maken. Dat werkt een stuk beter dan maar gewoon richting de supermarkt sloffen met het idee dat je wat te eten gaat halenOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben benieuwd of ik met mijn boodschappen vandaag onder de 25 euro blijf.
quote:Ik ga altijd als ik op het hoogtepunt van mijn honger bent, zodat ik zoveel mogelijk meuk koop. het heeft tot op heden nog niet geresulteerd in enige vorm van dikmakerijOp maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes maken. Dat werkt een stuk beter dan maar gewoon richting de supermarkt sloffen met het idee dat je wat te eten gaat halen
quote:Dan koop je wel de meeste nutteloze rommelOp maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga altijd als ik op het hoogtepunt van mijn honger bent, zodat ik zoveel mogelijk meuk koop. het heeft tot op heden nog niet geresulteerd in enige vorm van dikmakerij
quote:IKROp maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan koop je wel de meeste nutteloze rommel
quote:Ik koop ook altijd als ik wedstijden heb veels te veel. Wat voor in de auto/blikje van dit en dat en dit en zus en zo.
quote:Ja maar het was zoveel.Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes maken. Dat werkt een stuk beter dan maar gewoon richting de supermarkt sloffen met het idee dat je wat te eten gaat halen
quote:Maar die was saaaiiiiOp maandag 25 oktober 2010 18:22 schreef Bravebart het volgende:
Volgende week Magda in de Essential Mix, Neur
quote:Juh, ze draaide belabberd, maar misschien kan ze het niet-live wel
quote:Joh!Op maandag 25 oktober 2010 18:53 schreef robr0 het volgende:
rinus heeft gewoon op dance valley gestaan
quote:Hij laat het vast door Marlous doen!Op maandag 25 oktober 2010 18:58 schreef robr0 het volgende:
[..]
nu maar hopen dat hij een goed mensjement heeft en dikke knaken binnenhaalt
quote:die smerige trol uit zn eerste clip is gewoon zn eigen vriendinOp maandag 25 oktober 2010 18:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij laat het vast door Marlous doen!
quote:Bier en tieten.Op maandag 25 oktober 2010 19:29 schreef robr0 het volgende:
[..]
fipo - fipo = zeroku jajajajajajajajajjaa
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:48 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Maar wel eentje met 5640 delen.
quote:Jawel.Op maandag 25 oktober 2010 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen spiegel in huis
quote:Je moet ook de mijne lezen, niet de algemene.Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
O, ik ben het niet tegen gekomen in de algemene voorwaarden.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
O, ik ben het niet tegen gekomen in de algemene voorwaarden.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet ook de mijne lezen, niet de algemene.
quote:Laat jouw voorwaarden maar eens zien dan!Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je moet ook de mijne lezen, niet de algemene.
quote:Moet je eerst een fobo met foto's hebben.Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Laat jouw voorwaarden maar eens zien dan!
quote:Daar ben ik te lelijk voor.Op maandag 25 oktober 2010 20:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Moet je eerst een fobo met foto's hebben.
quote:ik stond er vrijdag en zaterdag al in
quote:Doet ie alleen tijdens Flodder kijkenOp maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij fapt tijdens het fokken
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik stond er vrijdag en zaterdag al in
[..]
Doet ie alleen tijdens Flodder kijken
quote:de msnOp maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef robr0 het volgende:
[..]
dus je hebt elkaar ook op de msn denk ik
quote:Klinkt inderdaad alsof ik mn moeder hoor praten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad alsof ik mn moeder hoor praten
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef robr0 het volgende:
[..]
mannelijk figuren die pretenderen vrouwelijke figuren te zijn
quote:ik heb geen piemel.Op maandag 25 oktober 2010 20:10 schreef robr0 het volgende:
[..]
mannelijk figuren die pretenderen vrouwelijke figuren te zijn
quote:Je hebt geen fobo, dus je zal wel lelijk zijn
quote:BANGGGG BANG BANGGGOp maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je hebt geen fobo, dus je zal wel lelijk zijn
quote:FOK!kers zijn sowieso lelijk.Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Jij bent met fobo anders ook niet moeder mooiste.Op maandag 25 oktober 2010 20:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:True.Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
FOK!kers zijn sowieso lelijk.
quote:En dat is ook waar.Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent met fobo anders ook niet moeder mooiste.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
FOK!kers zijn sowieso lelijk.
quote:SpaceInvaders zou ik wel geven hoor.Op maandag 25 oktober 2010 20:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Jij bent met fobo anders ook niet moeder mooiste.
quote:Zij is geilOp maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
SpaceInvaders zou ik wel geven hoor.
quote:een paar butsen op haar neus waiwaiOp maandag 25 oktober 2010 20:13 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
SpaceInvaders zou ik wel geven hoor.
quote:je stinktOp maandag 25 oktober 2010 20:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ik ga maar eens even douchen, wel zo lekker na een dag werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |