quote:Ja naja. Niet echt iets om zo ver voor te reizen
quote:
quote:OMG dat is beset nasty.
quote:Het is fucking vies
quote:Waar was dat?
quote:Main
quote:Ja hij ging fucking bruut op het eindOp maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah dacht ik al. Ik vond hem zo vet hè. En Richie eerst niet zo maar op het EIND OMG.
quote:Is dat zo gek?
quote:190 bier en een gare lamp of geen bier en en een design lamp waardoor je semi interessant bent ik zou het wel weten
quote:Idd. Ik wist wel dat je stiekem een enorme designnicht wasOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
190 bier en een gare lamp of geen bier en en een design lamp waardoor je semi interessant bent ik zou het wel weten
quote:picsOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil al jaren een lamp, maar die is alleen in Zweden en nog wat verre landen te krijgen en de fabrikant mailt al jaren niet terug
quote:en toch een kamer vol ikea spullen mn hart wordt elke dag weer verscheurd als ik mn kamer binnenkomOp maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd. Ik wist wel dat je stiekem een enorme designnicht was
quote:Ik ken hetOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef robr0 het volgende:
[..]
en toch een kamer vol ikea spullen mn hart wordt elke dag weer verscheurd als ik mn kamer binnenkom
quote:Wow supervet! Die ik had gezien is zo'n megaspot, een soort studiolamp zegmaar.Op maandag 25 oktober 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ff kijken of ik het nog kan vinden
http://www.lyx.com/collec(...)4-light-speaker-lamp[ afbeelding ]
quote:PicsOp maandag 25 oktober 2010 16:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wow supervet! Die ik had gezien is zo'n megaspot, een soort studiolamp zegmaar.
quote:Waarhadjehemgeziendanajkdms?Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ikkahemnietmeervindejwalwjefo;
quote:Okdatkenikniethahah3h3h5h4h3h2h!
quote:Boodschappenlijstjes maken. Dat werkt een stuk beter dan maar gewoon richting de supermarkt sloffen met het idee dat je wat te eten gaat halenOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben benieuwd of ik met mijn boodschappen vandaag onder de 25 euro blijf.
quote:Ik ga altijd als ik op het hoogtepunt van mijn honger bent, zodat ik zoveel mogelijk meuk koop. het heeft tot op heden nog niet geresulteerd in enige vorm van dikmakerijOp maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes maken. Dat werkt een stuk beter dan maar gewoon richting de supermarkt sloffen met het idee dat je wat te eten gaat halen
quote:Dan koop je wel de meeste nutteloze rommelOp maandag 25 oktober 2010 16:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga altijd als ik op het hoogtepunt van mijn honger bent, zodat ik zoveel mogelijk meuk koop. het heeft tot op heden nog niet geresulteerd in enige vorm van dikmakerij
quote:IKROp maandag 25 oktober 2010 16:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan koop je wel de meeste nutteloze rommel
quote:Ik koop ook altijd als ik wedstijden heb veels te veel. Wat voor in de auto/blikje van dit en dat en dit en zus en zo.
quote:Ja maar het was zoveel.Op maandag 25 oktober 2010 16:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Boodschappenlijstjes maken. Dat werkt een stuk beter dan maar gewoon richting de supermarkt sloffen met het idee dat je wat te eten gaat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |