quote:neejoh
quote:En nu?
quote:Waarom niet?
quote:
quote:Heb jij wel eens een paarse dino gezien met een hele grote......?Op maandag 25 oktober 2010 00:28 schreef robr0 het volgende:
gaan jullie eens heel snel op de msn dit bespreken ik hoef al die vunzige details niet te lezen
quote:HET IS BELANGRIJKOp maandag 25 oktober 2010 00:28 schreef robr0 het volgende:
gaan jullie eens heel snel op de msn dit bespreken ik hoef al die vunzige details niet te lezen
quote:yess dinobabiessssssssssssssssssss jajajajajjaOp maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een paarse dino gezien met een hele grote......?
quote:Fuck yeahOp maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef robr0 het volgende:
[..]
yess dinobabiessssssssssssssssssss jajajajajja
quote:Welke?
quote:waiwaiOp maandag 25 oktober 2010 00:56 schreef robr0 het volgende:
als ik zoveel blijf doorposten haal ik zelfs mensen als renesite en zeroku in waiwai
quote:Als je Renesite wil inhalen mag je maar drie ier per weer drinken ja.Op maandag 25 oktober 2010 00:56 schreef robr0 het volgende:
als ik zoveel blijf doorposten haal ik zelfs mensen als renesite en zeroku in waiwai
quote:Ja weg.
quote:renesite is een puike jongeman voorbeeld voor iedere jonge manOp maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Als je Renesite wil inhalen mag je maar drie ier per weer drinken ja.
quote:Inderdaad. Ik drink pils op zondag dit is niet goed.Op maandag 25 oktober 2010 01:23 schreef robr0 het volgende:
[..]
renesite is een puike jongeman voorbeeld voor iedere jonge man
quote:Drie ier per weerOp maandag 25 oktober 2010 01:20 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Als je Renesite wil inhalen mag je maar drie ier per weer drinken ja.
quote:zolang het de eerste 3 van de week zijn kan het nogOp maandag 25 oktober 2010 01:25 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik drink pils op zondag dit is niet goed.
quote:Vierde..Op maandag 25 oktober 2010 01:32 schreef robr0 het volgende:
[..]
zolang het de eerste 3 van de week zijn kan het nog
quote:ik begin steeds harder te falen met drank ik weet niet wat het is gister maar een paar uur gezopen maar liep snachts uit mn raam te nekken dat dit kan in huize don robro
quote:ik ga ZO slapen
quote:"zo" is mijn favo woordje. ik ben de queen van uitstellen.
quote:ik de koning maar ik vind het met dag minder leukOp maandag 25 oktober 2010 01:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
"zo" is mijn favo woordje. ik ben de queen van uitstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |