quote:Zouden ze een keer moeten doenOp zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef Stroopwafels het volgende:
Plaatje doet me denken aan een hornbach reclame.
quote:Hoe gaat het met je ICT opleiding?Op zondag 24 oktober 2010 19:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die vreselijke reclames.
quote:Gaat wel goed, ben nu o.a. bezig met IT Essentials.
quote:Welk jaar zit je nou dan?Op zondag 24 oktober 2010 19:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gaat wel goed, ben nu o.a. bezig met IT Essentials.
Week terug bij de Studiebeurs geweest om te kijken voor een mogelijke vervolgopleiding, en daar was best wat leuks te vinden!
quote:ohja.Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
3de jaar, 4de jaar bestaat uit stage. ( opdrachten afronden etc. )
quote:YESS
quote:Je mag mijn vaders paarse sambaoverhemd hebbenOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef robr0 het volgende:
[..]
toch niet ik heb geen paarse kleding helaas pindakaas
quote:vrouwen die hemd zeggen ipv blouseOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef TripleP het volgende:
[..]
Je mag mijn vaders paarse sambaoverhemd hebben
quote:net zo beroerd als bloessssssssssssssss doe mij een toppertje en een breezer ananasssssssssss brada draagt altijd die hawaii hemden die zou ik dan wel weer als bloes typeren maarja eigenlijk is het een hemd dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:Wat is je telefoonnummerOp zondag 24 oktober 2010 20:24 schreef robr0 het volgende:
[..]
net zo beroerd als bloessssssssssssssss doe mij een toppertje en een breezer ananasssssssssss brada draagt altijd die hawaii hemden die zou ik dan wel weer als bloes typeren maarja eigenlijk is het een hemd dussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:het is het nummer van mijn vaste dame achter de ramen mannnnnnOp zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Hey niet mijn nummer geven alsjeblieft ja.
quote:JAAA KLOPT OMGOp zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Desunoto het volgende:
DeLuna, volgens mij heb ik jouw vriend ontmoet
quote:waar vond de hentai open dag plaatsOp zondag 24 oktober 2010 20:59 schreef Desunoto het volgende:
DeLuna, volgens mij heb ik jouw vriend ontmoet
quote:Wat is de kans?Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef DeLuna het volgende:
Hij zei zo... weetje wie ik heb ontmoet?
Ik zo... nah... het zal Desunoto wel zijn he
JA OMG HOE WEET JIJ DAT
Via Smijn natuurlijk![]()
quote:Ja maar nu voel ik mij buiten gesloten want ik heb jullie nog nooit gezienOp zondag 24 oktober 2010 21:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat is de kans?
De wereld is klein!
quote:Zet uit dan!Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef robr0 het volgende:
[..]
niet best ik word een beetje hitsig van de stem van de dame die dj speelt op coloradofm damn
quote:Smijn. vind bijna iedereen liefOp zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar nu voel ik mij buiten gesloten want ik heb jullie nog nooit gezien
En Smijn zegt dat jij vet schattig bent.
quote:Heerenveen, 40 minuten met de trein, valt wel meeOp zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Smijn. vind bijna iedereen lief![]()
Woon je dichtbij Zwolle? Dan kunnen we een keer samen wat gaan drinken ergens met je vriend erbij of zoiets.
quote:gewoon
quote:Dan kan het best een keerOp zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heerenveen, 40 minuten met de trein, valt wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |