quote:Dat snap ik, maar dat maakt het gebruik van geweld nog niet ok. En dat proberen veel mensen hier blijkbaar goed te praten.Op zondag 24 oktober 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar als je tussen een woedende menigte gaat fotografen kun je wel wat verwachten natuurlijk.
quote:Leedvermaak is het beste vermaak.Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup. En nu ik lees dat AT5 er staat, kan ik het helemaal begrijpen. Die hebben helemaal niks te zoeken in Rotterdam.
quote:Die club uit de hoofdstad maakt de verwachting ook compleet waardOp zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste vermaak.
quote:Waarom niet? Dit is geen vrij land meer?Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup. En nu ik lees dat AT5 er staat, kan ik het helemaal begrijpen. Die hebben helemaal niks te zoeken in Rotterdam.
quote:Alleen als jij in een psv shirt door Rotterdam loopt.Op zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat maakt het gebruik van geweld nog niet ok. En dat proberen veel mensen hier blijkbaar goed te praten.
Waarschijnlijk vind je het ook terecht als iemand die in Rotterdam een PSV-shirt draagt in elkaar gehengst wordt?
quote:Ze maken er in ieder geval niet half zo'n grote puinhoop als die club uit Rotjeknor vanOp zondag 24 oktober 2010 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die club uit de hoofdstad maakt de verwachting ook compleet waard
quote:jij keurt geweld goed, je bent gewoon een ontzettende loser net als je club.Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als jij in een psv shirt door Rotterdam loopt.
quote:Als buitenstaander zul je dat niet snappen.Op zondag 24 oktober 2010 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is geen vrij land meer?
quote:Wat vind je daar nou van vraag ik me af, dat je iemand in elkaar slaat omdat hij een bepaald shirt aan heeft? Dat vind jij normaal, niet-crimineel gedrag?Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als jij in een psv shirt door Rotterdam loopt.
quote:Nou financieel zijn ze beide niet vernoemswaardigOp zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ze maken er in ieder geval niet half zo'n grote puinhoop als die club uit Rotjeknor van.
quote:http://www.fr12.nl/nieuws(...)noord-tegen-psv.htmlDe ploeg van trainer Mario Been leed in Eindhoven de grootste competitienederlaag uit de historie van de club: 10-0. Keerpunt in de wedstrijd was een onterechte rode kaart voor Kelvin Leerdam na ruim een half uur spelen.
quote:Nee, jij kan het niet uitleggen omdat het gebaseerd is op onderbuikgevoelens en territoriumdrift... En dan word je boos als je afgeschilderd wordt als crimineel/hooligan. Als je dit soort zaken doet bén je ook een crimineel/hooligan. It's not rocket science.Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als buitenstaander zul je dat niet snappen.
quote:Neuh, vind ik niet normaal. Geen problemen mee als beide partijen er naar op zoek zijn.Op zondag 24 oktober 2010 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van vraag ik me af, dat je iemand in elkaar slaat omdat hij een bepaald shirt aan heeft? Dat vind jij normaal, niet-crimineel gedrag?
quote:Maar we weten beide niet wat er precies is gebeurd bij het Maasgebouw.Op zondag 24 oktober 2010 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, jij kan het niet uitleggen omdat het gebaseerd is op onderbuikgevoelens en territoriumdrift... En dan word je boos als je afgeschilderd wordt als crimineel/hooligan. Als je dit soort zaken doet bén je ook een crimineel/hooligan. It's not rocket science.
quote:Ik vond hem ook erg zwaar, aan de andere kant weet je dat je voorzichtig moet zijn als je al geel op zak hebt, en vasthouden is nog steeds een overtreding natuurlijk, hoe licht ook.Op zondag 24 oktober 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)noord-tegen-psv.html
quote:Nee, jij bent een helder licht zeker.Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef gadescha het volgende:
[..]
jij keurt geweld goed, je bent gewoon een ontzettende loser net als je club.
quote:Met als groot verschil dat er bij de een nog enigszins uitzicht op betere tijden is (inkomsten uit de CL, vrijwel elk jaar tenminste Europees voetbal en kapitaal op het veld).Op zondag 24 oktober 2010 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou financieel zijn ze beide niet vernoemswaardig
quote:niets dus volgens NOS, alleen een cameraman weggejaagd (van ATV volgens RTV Rijnmond) en wat leuzen als schandeOp zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar we weten beide niet wat er precies is gebeurd bij het Maasgebouw.
quote:Probleem is dat meestal slechts 1 van de 2 partijen er naar 'op zoek is'.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet normaal. Geen problemen mee als beide partijen er naar op zoek zijn.
quote:Neuh, dat is zelden het geval. Met een psv shirt door Rotterdam lopen ken best, met een ajax shirt is een ander verhaal.Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probleem is dat meestal slechts 1 van de 2 partijen er naar 'op zoek is'.
quote:Als er geweld gebruikt is alleen omdat een cameraploeg wilde filmen is het gewoon triest.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar we weten beide niet wat er precies is gebeurd bij het Maasgebouw.
quote:Dat zou dus niks uit moeten maken, maar dat dat niet goed begrepen wordt is dus het probleem...Op zondag 24 oktober 2010 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, dat is zelden het geval. Met een psv shirt door Rotterdam lopen ken best, met een ajax shirt is een ander verhaal.
quote:Zoals ik al zei we weten de feiten niet, aan 'als-verhalen' hebben we niets.Op zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er geweld gebruikt is alleen omdat een cameraploeg wilde filmen is het gewoon triest.
Ik snap het echt niet, aan de ene kant klagen jullie over criminalisering van de club/sport en aan de andere kant wordt er heel luchtig over gedaan als er journalisten belaagd worden. Dan help je dus juist mee om dat imago in stand te houden.
quote:Ga jij lekker met een Ajax shirt door R'dam lopen of met een Feyenoord shirt door A'dam? Nee inderdaad. Het zou volgens jou moeten kunnen maar dat is gewoon filosofische bullshit.Op zondag 24 oktober 2010 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou dus niks uit moeten maken, maar dat dat niet goed begrepen wordt is dus het probleem...
quote:Dan moet het wel heel erg zijnOp zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Het NOS-Journaal opent er zelfs mee.
quote:Ga jij zo iemand in elkaar hengsten of keur je het goed dat dat gebeurt? Zo ja, dan ben je dus gewoon een crimineel/hooligan en moet je ook niet zeiken als je zo afgeschilderd wordt, dat is mijn hele puntOp zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ga jij lekker met een Ajax shirt door R'dam lopen of met een Feyenoord shirt door A'dam? Nee inderdaad. Het zou volgens jou moeten kunnen maar dat is gewoon filosofische bullshit.
quote:Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar zou het wel een soort van logisch vinden. iemand die zoiets doet zoekt het op, klaar.Op zondag 24 oktober 2010 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga jij zo iemand in elkaar hengsten of keur je het goed dat dat gebeurt? Zo ja, dan ben je dus gewoon een crimineel/hooligan en moet je ook niet zeiken als je zo afgeschilderd wordt, dat is mijn hele punt
quote:Direct na de wedstrijd meteen.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Heeft de Cler al gereageerd ? Dat ie lekker gespeelt heeft en dat het niet aan hem heeft gelegen.
quote:Kijk dan eens minder door die roze bril! Ik zei net ook al dat bv bij Ajax er ook een berg mislukkelingen rond lopen. (ok ok veel van de mensen die in dit topic posten zullen elke speler van Ajax een mislukkeling vinden maar daar doel ik niet op) Zijn die mislukkelingen daar dan gekomen door een goed scout beleid?Op zondag 24 oktober 2010 19:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, zelfs de scout bij vv Lierse zijn nog beter
quote:doe toch normaal man, het is een achterlijk potje voetbal, geen ernstig iets.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar zou het wel een soort van logisch vinden. iemand die zoiets doet zoekt het op, klaar.
quote:Ok.Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef gadescha het volgende:
[..]
doe toch normaal man, het is een achterlijk potje voetbal, geen ernstig iets.
mensen die hierom geweld gebruiken zie ik liever in een tbs kliniek
quote:Ik keur het niet goed, maar met een heel klein beetje logisch verstand zou je het kunnen bedenken dat het wel eens zou kunnen gebeuren. En ja, het zou crimineel gedrag kunnen zijn, het zou ook provocerend kunnen zijn.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar zou het wel een soort van logisch vinden. iemand die zoiets doet zoekt het op, klaar.
quote:idd maar om er ooit uit te komen moeten ze er nu alles aan doen om niet te degraderen en Beenhakker zn gang laten gaan. Hij heeft imo echt het juiste wat er voor kan zorgen dat Feyenoord ooit weer de club wordt die het was.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef harcoi het volgende:
Ik hoor Been net nog zeggen dat feyenoord een grote club is ze zijn al jaren geen grote club meer! Dit seizoen gaat de beerput pas echt open, jarenlang wanbeleid
quote:Logisch is het totaal niet, je weet dat je het kan verwachten omdat er gewoon minder frisse figuren tussen staan, maar dat maakt die minder frisse figuren dus niet ineens keurige burgers.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef gadescha het volgende:
[..]
doe toch normaal man, het is een achterlijk potje voetbal, geen ernstig iets.
mensen die hierom geweld gebruiken zie ik liever in een tbs kliniek
quote:In feite kijk ik alles door een zwarte bril want die scouts bij Feijenoord zijn echt bagger. Dus ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt geinterpeerd.Op zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dan eens minder door die roze bril! Ik zei net ook al dat bv bij Ajax er ook een berg mislukkelingen rond lopen. (ok ok veel van de mensen die in dit topic posten zullen elke speler van Ajax een mislukkeling vinden maar daar doel ik niet op) Zijn die mislukkelingen daar dan gekomen door een goed scout beleid?
quote:ach, wel eens met duitsers voetbal gekeken, nl-dld en nl verloor.Op zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar met een heel klein beetje logisch verstand zou je het kunnen bedenken dat het wel eens zou kunnen gebeuren. En ja, het zou crimineel gedrag kunnen zijn, het zou ook provocerend kunnen zijn.
quote:Aan je spelling te zien heb jij wel op hoog niveau gestudeerd.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef gadescha het volgende:
[..]
ach, wel eens met duitsers voetbal gekeken, nl-dld en nl verloor.
heb meteen het wijf dat naast me zat op de bekgemeptgezoent
dat is ook een probleem van feyenoord fans, ze zijn ontzettend arrogant, geen zelfreflechtie en het zijn vaak domme laag opgeleide tokkies.
quote:Op internet provoceren mag volgens jou wel?Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef gadescha het volgende:
[..]
dat is ook een probleem van feyenoord fans, ze zijn ontzettend arrogant, geen zelfreflechtie en het zijn vaak domme laag opgeleide tokkies.
quote:Dus? Juist door op hem\haar te reageren krijgt hij\zij precies wat ie wil. Gewoon overheen lezen en denken : "OMFG wat ben jij een zieltje."Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dít is dus provoceren en internetheld uithangen
quote:het is gewoon een zeer laagopgeleide stad met veel allochtonen.Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Op internet provoceren mag volgens jou wel?
quote:Je hebt helemaal gelijk, maar ik erger me gewoon groen en geel aan dat soort luiOp zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Juist door op hem\haar te reageren krijgt hij\zij precies wat ie wil. Gewoon overheen lezen en denken : "OMFG wat ben jij een zieltje."
quote:Gaarne die discussie verder voeren in POL ofzo. Vergeet niet dat Feijenoord niet alleen wordt gesupport door mensen uit RotterdamOp zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef gadescha het volgende:
[..]
het is gewoon een zeer laagopgeleide stad met veel allochtonen.
ze moeten veel harder aangepakt worden
quote:Gozer, blijf gewoon weg met je domme gelul, als je niks zinnigs te melden hebt.Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef gadescha het volgende:
[..]
het is gewoon een zeer laagopgeleide stad met veel allochtonen.
ze moeten veel harder aangepakt worden
quote:De scouts zijn helemaal niet bagger en ik denk dat ik je wel goed begrepen heb. Jij snapt mijn standpunt all1 niet.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In feite kijk ik alles door een zwarte bril want die scouts bij Feijenoord zijn echt bagger. Dus ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt geinterpeerd.
quote:En dan? De zoveelste technisch directeur, de zoveelste trainer binnen een paar jaar tijd? Dat gaat Feyenoord wel verder helpen?Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry jongens, maar dit moet nu toch echt een keer stoppen? Ik mag hopen voor jullie dat Been en Beenhakker er morgen uitgeflikkerd worden. Of zijn er serieus nog mensen die achter die proppenschieters staan?
quote:Hij komt iedere week met dezelfde vraag en krijgt iedere week zo'n beetje hetzelfde antwoord.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan? De zoveelste technisch directeur, de zoveelste trainer binnen een paar jaar tijd? Dat gaat Feyenoord wel verder helpen?
quote:Dat snap ik maar juist door op zulke kneusjes in te gaan verlaag je je tot hun niveau en gaan ze all1 maar meer reageren. Door ze te negeren houden ze vanzelf op want dan is de lol er vanaf.Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik erger me gewoon groen en geel aan dat soort lui
quote:4 punten in de CL en nog steeds kans op de volgende ronde en zeker kans op Europa League. Alleen gaat het in de competitie minder ja, maar het seizoen is nog lang niet afgelopen Wanneer heeft Feyenoord voor 't laatst punten gehaald in de CL?Op zondag 24 oktober 2010 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die club uit de hoofdstad maakt de verwachting ook compleet waard
quote:Beter flikkeren ze de directie eruit.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan? De zoveelste technisch directeur, de zoveelste trainer binnen een paar jaar tijd? Dat gaat Feyenoord wel verder helpen?
quote:Happel jij bent mod. Kan je dat soort reacties niet gewoon weg halen?Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Gozer, blijf gewoon weg met je domme gelul, als je niks zinnigs te melden hebt.
quote:nou de scouts hebben buitengewoon veel slechte spelers gescout hoorOp zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De scouts zijn helemaal niet bagger en ik denk dat ik je wel goed begrepen heb. Jij snapt mijn standpunt all1 niet.
Hoeveel spelers hebben het niet waar kunnen maken bij Feyenoord maar zijn wel geslaagd elders? Ofwel de scouts hadden gelijk maar er is iets anders waardoor zo een speler niet slaagt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij komt iedere week met dezelfde vraag en krijgt iedere week zo'n beetje hetzelfde antwoord.
quote:Maar ooit ben ik op het juiste momentOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij komt iedere week met dezelfde vraag en krijgt iedere week zo'n beetje hetzelfde antwoord.
quote:Mwah, hij reageert vrij normaal, komt al vanaf competitiedag 1 iedere Za/Zon-dag even de stemming peilen.
quote:Het zijn vaak wel jonge jongens, superfanatiek en nogal niet genuanceerd...Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef gadescha het volgende:
[..]
quote:Edit, verkeerd begrepen
quote:Ik bedoelde niet dat je hem moet negeren maar die opmerking.Op zondag 24 oktober 2010 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah, hij reageert vrij normaal, komt al vanaf competitiedag 1 iedere Za/Zon-dag even de stemming peilen.
quote:Frisse wind, nieuwe inzichten maar het allerbelangrijkste: iemand moet de groep kunnen motiveren. Want daar zit, in mijn simpele ogen, het probleem.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:He ho ff. Duidelijk dat ik dat anders had moeten verwoorden. Daarvoor mijn excuus. Ik doelde meer op die opmerking elke week. Niet op jou persoonlijk.Op zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Waarom zo weglopen/duien? Ik post normaal, flame en troll niet en heb geen slechte bedoelingen. Als jij dat niet kan begrijpen, dan is dat jouw tekortkoming en niet de mijne.
quote:Haha we posten langs elkaar, ik pas net mijn post aanOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
He ho ff. Duidelijk dat ik dat anders had moeten verwoorden. Daarvoor mijn excuus. Ik doelde meer op die opmerking elke week. Niet op jou persoonlijk.
quote:Daar heb je allemaal geen reet aan als je te weinig kwaliteit hebt in de spelersgroep. Maar Feyenoord moet met dit materiaal veel beter kunnen, als iedereen maar eens accepteert dat je níet binnen een jaar ineens weer mee kan doen in de top en dat Feyenoord gewoon heel gericht, heel geduldig de weg naar boven weer moet gaan bewandelenOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Frisse wind, nieuwe inzichten maar het allerbelangrijkste: iemand moet de groep kunnen motiveren. Want daar zit, in mijn simpele ogen, het probleem.
quote:In mijn simpele ogen ligt het wat structureler (hoe je dat ook schrijftOp zondag 24 oktober 2010 20:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Frisse wind, nieuwe inzichten maar het allerbelangrijkste: iemand moet de groep kunnen motiveren. Want daar zit, in mijn simpele ogen, het probleem.
quote:Nu is het materiaal er nog niet. Maar over een paar weken met Vlaar, Fer, Tomasson, Cissé en evt. Fernandez zouden we omhoog moeten kunnen kijken.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal geen reet aan als je te weinig kwaliteit hebt in de spelersgroep. Maar Feyenoord moet met dit materiaal veel beter kunnen, als iedereen maar eens accepteert dat je níet binnen een jaar ineens weer mee kan doen in de top en dat Feyenoord gewoon heel gericht, heel geduldig de weg naar boven weer moet gaan bewandelen
quote:Ik verwacht ook niet dat we gelijk mee doen met de top, maar een 16de plek is echt beschamend. Hetzelfde als het resultaat van vandaag. Met 4-0 verliezen vind ik nog kunnen maar met 10-0? Nee dat is triestheid ten top en hoort thuis tijdens bekerwedstrijden tussen pro en de amateurs club.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb je allemaal geen reet aan als je te weinig kwaliteit hebt in de spelersgroep. Maar Feyenoord moet met dit materiaal veel beter kunnen, als iedereen maar eens accepteert dat je níet binnen een jaar ineens weer mee kan doen in de top en dat Feyenoord gewoon heel gericht, heel geduldig de weg naar boven weer moet gaan bewandelen
quote:Het probleem is dat onder de huidige mensen geen enkele stijgende lijn en geen enkele vorm van goed beleid te zien is. Dat er een schuld is, weten we nu wel 5 a 6 jaar, maar de berichten dat de schulden aan het krimpen zijn blijven al jaren uit.Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Ik zie t idd. Zand er over en verder.Op zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Haha we posten langs elkaar, ik pas net mijn post aan
Ik ben benieuwd naar morgen, Been gaat alleen door als de directie achter hem staat. Ofwel, hij gaat gratis indien nodig. Ben benieuwd wat daar uit komt.
quote:Een 10-0 overwinning voelt altijd goed, maar vergeet niet dat Feijenoord voor heel veel Nederlanders wél een club is die op sympathie kan rekenen.Op zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef Ritmo het volgende:
Wat moet dit als PSV'er heerlijk gevoeld hebben, ook echt die minuten vlak voor de 10-0 en dan die ontlading.
Dat PSV kampioen wordt lijkt me wel duidelijk.
quote:wij hebben niks aan Rijkaard, we hebben middenvelders genoeg
quote:Klopt en dat zou misschien wel een goede optie zijn maar of het realistisch is? Denk niet dat hij (voor zijn maatstaven) "gratis" komt werken in Rotterdam.....
quote:Ja dat zorgt ook meteen voor rust als je Rijkaard binnenhaalt.Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en dat zou misschien wel een goede optie zijn maar of het realistisch is? Denk niet dat hij (voor zijn maatstaven) "gratis" komt werken in Rotterdam.....
quote:Misschien icm die investeerders?Op zondag 24 oktober 2010 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt en dat zou misschien wel een goede optie zijn maar of het realistisch is? Denk niet dat hij (voor zijn maatstaven) "gratis" komt werken in Rotterdam.....
quote:Ik denk dat de kwaliteit van de spelers wel meevalt..Op zondag 24 oktober 2010 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |