quote:Dat snap ik, maar dat maakt het gebruik van geweld nog niet ok. En dat proberen veel mensen hier blijkbaar goed te praten.Op zondag 24 oktober 2010 19:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee maar als je tussen een woedende menigte gaat fotografen kun je wel wat verwachten natuurlijk.
quote:Leedvermaak is het beste vermaak.Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup. En nu ik lees dat AT5 er staat, kan ik het helemaal begrijpen. Die hebben helemaal niks te zoeken in Rotterdam.
quote:Die club uit de hoofdstad maakt de verwachting ook compleet waardOp zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste vermaak.
quote:Waarom niet? Dit is geen vrij land meer?Op zondag 24 oktober 2010 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Yup. En nu ik lees dat AT5 er staat, kan ik het helemaal begrijpen. Die hebben helemaal niks te zoeken in Rotterdam.
quote:Alleen als jij in een psv shirt door Rotterdam loopt.Op zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat maakt het gebruik van geweld nog niet ok. En dat proberen veel mensen hier blijkbaar goed te praten.
Waarschijnlijk vind je het ook terecht als iemand die in Rotterdam een PSV-shirt draagt in elkaar gehengst wordt?
quote:Ze maken er in ieder geval niet half zo'n grote puinhoop als die club uit Rotjeknor vanOp zondag 24 oktober 2010 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die club uit de hoofdstad maakt de verwachting ook compleet waard
quote:jij keurt geweld goed, je bent gewoon een ontzettende loser net als je club.Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als jij in een psv shirt door Rotterdam loopt.
quote:Als buitenstaander zul je dat niet snappen.Op zondag 24 oktober 2010 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit is geen vrij land meer?
quote:Wat vind je daar nou van vraag ik me af, dat je iemand in elkaar slaat omdat hij een bepaald shirt aan heeft? Dat vind jij normaal, niet-crimineel gedrag?Op zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Alleen als jij in een psv shirt door Rotterdam loopt.
quote:Nou financieel zijn ze beide niet vernoemswaardigOp zondag 24 oktober 2010 19:44 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ze maken er in ieder geval niet half zo'n grote puinhoop als die club uit Rotjeknor van.
quote:http://www.fr12.nl/nieuws(...)noord-tegen-psv.htmlDe ploeg van trainer Mario Been leed in Eindhoven de grootste competitienederlaag uit de historie van de club: 10-0. Keerpunt in de wedstrijd was een onterechte rode kaart voor Kelvin Leerdam na ruim een half uur spelen.
quote:Nee, jij kan het niet uitleggen omdat het gebaseerd is op onderbuikgevoelens en territoriumdrift... En dan word je boos als je afgeschilderd wordt als crimineel/hooligan. Als je dit soort zaken doet bén je ook een crimineel/hooligan. It's not rocket science.Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als buitenstaander zul je dat niet snappen.
quote:Neuh, vind ik niet normaal. Geen problemen mee als beide partijen er naar op zoek zijn.Op zondag 24 oktober 2010 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat vind je daar nou van vraag ik me af, dat je iemand in elkaar slaat omdat hij een bepaald shirt aan heeft? Dat vind jij normaal, niet-crimineel gedrag?
quote:Maar we weten beide niet wat er precies is gebeurd bij het Maasgebouw.Op zondag 24 oktober 2010 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, jij kan het niet uitleggen omdat het gebaseerd is op onderbuikgevoelens en territoriumdrift... En dan word je boos als je afgeschilderd wordt als crimineel/hooligan. Als je dit soort zaken doet bén je ook een crimineel/hooligan. It's not rocket science.
quote:Ik vond hem ook erg zwaar, aan de andere kant weet je dat je voorzichtig moet zijn als je al geel op zak hebt, en vasthouden is nog steeds een overtreding natuurlijk, hoe licht ook.Op zondag 24 oktober 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)noord-tegen-psv.html
quote:Nee, jij bent een helder licht zeker.Op zondag 24 oktober 2010 19:45 schreef gadescha het volgende:
[..]
jij keurt geweld goed, je bent gewoon een ontzettende loser net als je club.
quote:Met als groot verschil dat er bij de een nog enigszins uitzicht op betere tijden is (inkomsten uit de CL, vrijwel elk jaar tenminste Europees voetbal en kapitaal op het veld).Op zondag 24 oktober 2010 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nou financieel zijn ze beide niet vernoemswaardig
quote:niets dus volgens NOS, alleen een cameraman weggejaagd (van ATV volgens RTV Rijnmond) en wat leuzen als schandeOp zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar we weten beide niet wat er precies is gebeurd bij het Maasgebouw.
quote:Probleem is dat meestal slechts 1 van de 2 partijen er naar 'op zoek is'.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, vind ik niet normaal. Geen problemen mee als beide partijen er naar op zoek zijn.
quote:Neuh, dat is zelden het geval. Met een psv shirt door Rotterdam lopen ken best, met een ajax shirt is een ander verhaal.Op zondag 24 oktober 2010 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Probleem is dat meestal slechts 1 van de 2 partijen er naar 'op zoek is'.
quote:Als er geweld gebruikt is alleen omdat een cameraploeg wilde filmen is het gewoon triest.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar we weten beide niet wat er precies is gebeurd bij het Maasgebouw.
quote:Dat zou dus niks uit moeten maken, maar dat dat niet goed begrepen wordt is dus het probleem...Op zondag 24 oktober 2010 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Neuh, dat is zelden het geval. Met een psv shirt door Rotterdam lopen ken best, met een ajax shirt is een ander verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |