quote:nee als je kijkt hoe Excelsio speelt, die hebben al heel vaak gescoord uit standaardsituaties bvOp zondag 24 oktober 2010 19:29 schreef StephanL het volgende:
Waarom zou Been niet moeten aftreden van die supporters? Je kan mij niet wijsmaken dat deze nederlaag niks te maken heeft met de trainer. Ze hebben weinig geld, maar wat ze vanmiddag lieten zien had meer met het team te maken en hoe het team functioneert, dan met geld gebrek.
quote:Precies.Op zondag 24 oktober 2010 19:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee als je kijkt hoe Excelsio speelt, die hebben al heel vaak gescoord uit standaardsituaties bv
ook best aardig positiespel voor hun middelen
quote:Gewoon luisteren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nee, hoor. Kostte wat het kost zal er getoond moeten worden hoe een paar honderd supporters hun zorgen tonen.Op zondag 24 oktober 2010 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan grijp je naar geweld, en dat keuren hier blijkbaar velen goed. Dat zegt dus iets over je niveau. Als je geweld gebruikt en dan gaat miepen over afgeschilderd worden als een crimineel heb je wel een heel kromme kijk op de wereld.
quote:Ik zit gewoon thuis nu. Heb nog een baan waar ik morgen naartoe moet. Zat vanmiddag op HHOp zondag 24 oktober 2010 19:30 schreef Miele84 het volgende:
Happel, welk vak zat je dan straks? En zit je nu telkens mobiel te posten bij de kuip of zit je achter je pc?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:33 schreef Antaris het volgende:
Ik vraag me af wat die scouts bij feyenoord allemaal doen
quote:Alle journalisten zo even over 1 kam scheren is lekker kort door de bocht maar goed stel dat de desbetreffende journalist ook ramptourist is, WTF geeft jou dan het recht om maar even zn camera te slopen???Op zondag 24 oktober 2010 19:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Journalisten of nieuwsfotografen kicken toch op onrust/geweld/ongelukken etc. Net zoals een brandweerman kickt op de spanning van het blussen van vuur etc. etc. Maar als jij denkt dat dat onzin is moet je dat zelf weten.
quote:niets, die worden uitgelachenOp zondag 24 oktober 2010 19:33 schreef Antaris het volgende:
quote:Er is geen camera gesloopt, zijn gewoon van het terrein gejaagd.Op zondag 24 oktober 2010 19:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Alle journalisten zo even over 1 kam scheren is lekker kort door de bocht maar goed stel dat de desbetreffende journalist ook ramptourist is, WTF geeft jou dan het recht om maar even zn camera te slopen???
quote:gek dat je die beelden nooit ziet op het journaal toen bij Ajsx Feyenoordsplers in elkaar werden geslagenOp zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is geen camera gesloopt, zijn gewoon van het terrein gejaagd.
quote:Ja want alle andere clubs in Nederland hebben betere scouts....Op zondag 24 oktober 2010 19:33 schreef Antaris het volgende:
quote:Gewoon luisteren? Want Feyenoordsupporters die balen maken de dienst uit?Op zondag 24 oktober 2010 19:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Gewoon luisteren. Zo moeilijk kan het toch niet zijn? Nee, hoor. Kostte wat het kost zal er getoond moeten worden hoe een paar honderd supporters hun zorgen tonen.
Media
quote:Ok ik dacht dat er hier net werd gemeld dat er wel een camera was gesloopt. I stand corrected.Op zondag 24 oktober 2010 19:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Er is geen camera gesloopt, zijn gewoon van het terrein gejaagd.
quote:Jup, zelfs de scout bij vv Lierse zijn nog beterOp zondag 24 oktober 2010 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja want alle andere clubs in Nederland hebben betere scouts....![]()
![]()
![]()
quote:Zullen er nog vast zijn vanwege excelsior.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef macca728 het volgende:
Gewoon ziek er was een cameraploegje (man) van at5... Die man werd gezien terwijl die op de dijk stond waarna er een paar supporters achter de man aanrenden..
Wat doet ATV bij Feyenoord ??
quote:Nee maar als je tussen een woedende menigte gaat fotografen kun je wel wat verwachten natuurlijk.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon luisteren? Want Feyenoordsupporters die balen maken de dienst uit?
quote:Waarom zouden die niet bij Feyenoord mogen zijn kan je beter afvragen.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef macca728 het volgende:
Gewoon ziek er was een cameraploegje (man) van at5... Die man werd gezien terwijl die op de dijk stond waarna er een paar supporters achter de man aanrenden..
Wat doet ATV bij Feyenoord ??
quote:Yup. En nu ik lees dat AT5 er staat, kan ik het helemaal begrijpen. Die hebben helemaal niks te zoeken in Rotterdam.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon luisteren? Want Feyenoordsupporters die balen maken de dienst uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |