quote:Dat dus, ze zoeken het op en dan zitten er altijd wel een paar tussen die je aanpakken. Ik kan er niet meezitten.Op zondag 24 oktober 2010 19:17 schreef Lastpost het volgende:
[..]
True, maar diezelfde media hebben ervoor gezorgd dat het beeld van een Feyenoord-supporter gelijk staat aan een crimineel en als jij daar dan staat als supporter en op de foto gezet wordt met ME en politie op de achtergrond en je komt zo op de voorpagina van de Spits, dan vind menig baas dat niet zo prettig.
En waarom zijn ze daar? Precies, omdat ze verwachten dat zaken uit de hand gaan lopen en als je dan tussen die gasten gaat staan en foto's maakt vraag je er wat mij betreft ook wel om.
Niet goed te praten, wel logisch.
Die gasten zijn allemaal overstuur, zwaar pissig en licht ontvlambaar, dan zitten ze niet te wachten op een debiel in een reflecterend jasje met Pers erop die met een camera inclusief 400mm lens op enkele meters afstand wat foto's probeert te maken die scoren, je bevind je op dat moment gewoon in de gevarenzone en dan moet je niet gek opkijken als iemand niet gecharmeerd is van je kiekjes.
quote:Maar niet iedereen kan zich zo beheersen.Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie ook m'n club naar de tyfus gaan, zie je mij andermans spullen mollen omdat ik me niet kan beheersen?
quote:Als ja! Jij kan dus aan iemand zien (die daar terecht is als journalist) of hij rellen wil zien of puur uit journalistiek oogpunt is.Op zondag 24 oktober 2010 19:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
niet iedereen, maar als ze zelf uit zijn op rellen, kan je klappen verwachten
quote:Lulkoek! Een journalist doet gewoon zn werk of er nou doden vallen of niet! Ramptouristen zijn wat anders dan journalisten!!!Op zondag 24 oktober 2010 19:11 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee dit zijn ramptoeristen die bij een ongeluk ook klaar staan met hun camera in de hoop dat er doden zijn
quote:Het zijn gewoon betaalde ramptoeristen.Op zondag 24 oktober 2010 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ja! Jij kan dus aan iemand zien (die daar terecht is als journalist) of hij rellen wil zien of puur uit journalistiek oogpunt is.
[..]
Lulkoek! Een journalist doet gewoon zn werk of er nou doden vallen of niet! Ramptouristen zijn wat anders dan journalisten!!!
quote:Jij en al die anderen, die niet zo begaan zijn met de situatie, hebben lekker makkelijk praten.Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zie ook m'n club naar de tyfus gaan, zie je mij andermans spullen mollen omdat ik me niet kan beheersen?
Omgedraaide wereld.
quote:Dat snap ik ook.Op zondag 24 oktober 2010 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan zich zo beheersen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij en al die anderen, die niet zo begaan zijn met de situatie, hebben lekker makkelijk praten.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Omgedraaide wereld.
quote:Nee, iedereen die wat met voetbal heeft bij voorbaat al stigmatiseren als crimineel, daar hebben we wat aan.Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zegt wel wat over het niveau van diverse "fans" hier dat geweld zo makkelijk wordt goed gepraat en weggewuifd.
En dan boos zijn 'omdat Feyenoorders als criminelen worden afgeschilderd'
quote:Braaf.Op zondag 24 oktober 2010 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal mee eensch.
Al zie ik niet mn club naar de knoppen gaan, maar als dat wel zo zijn geweest zou ik nog niet gaan rellen of andermans spullen slopen. Imo echt te laag om je eigen gebrek om om te gaan met je gevoelens dan maar te uiten op iemand anders of op iemand anders zn spullen.
quote:Lul er maar om heen en praat nog wat geweld tegen journalisten goed joh, lekker bezig!Op zondag 24 oktober 2010 19:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, iedereen die wat met voetbal heeft bij voorbaat al stigmatiseren als crimineel, daar hebben we wat aan.
quote:Lul toch niet zo dom joh!Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon betaalde ramptoeristen.
quote:100% mee eens!Op zondag 24 oktober 2010 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het zegt wel wat over het niveau van diverse "fans" hier dat geweld zo makkelijk wordt goed gepraat en weggewuifd.
En dan boos zijn 'omdat Feyenoorders als criminelen worden afgeschilderd'
quote:Lekker makkelijk ouwehoeren zonder te weten wat het preciese verhaal is. Tyft maar gewoon op dus.Op zondag 24 oktober 2010 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lul er maar om heen en praat nog wat geweld tegen journalisten goed joh, lekker bezig!
quote:Tja dan mag je zn camera slopen. Heel normaal toch hier in Nederland.Op zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef Happel het volgende:
Geloof me maar dat die journalisten gewoon is verteld op te kankeren. Als ze dan niet willen luisteren, tja...
quote:Dan grijp je naar geweld, en dat keuren hier blijkbaar velen goed. Dat zegt dus iets over je niveau. Als je geweld gebruikt en dan gaat miepen over afgeschilderd worden als een crimineel heb je wel een heel kromme kijk op de wereld.Op zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef Happel het volgende:
Geloof me maar dat die journalisten gewoon is verteld op te kankeren. Als ze dan niet willen luisteren, tja...
quote:Journalisten of nieuwsfotografen kicken toch op onrust/geweld/ongelukken etc. Net zoals een brandweerman kickt op de spanning van het blussen van vuur etc. etc. Maar als jij denkt dat dat onzin is moet je dat zelf weten.Op zondag 24 oktober 2010 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom joh!![]()
[..]
100% mee eens!
quote:Nee maar stel nu dat 1 persoon van de paar honderd die fotograaf een klap heeft gegeven dan worden die overige die daar staan ook meteen als crimineel/hooligan bestempeld.Op zondag 24 oktober 2010 19:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan grijp je naar geweld, en dat keuren hier blijkbaar velen goed. Dat zegt dus iets over je niveau. Als je geweld gebruikt en dan gaat miepen over afgeschilderd worden als een crimineel heb je wel een heel kromme kijk op de wereld.
quote:Ik ook eerlijk gezegd. Ik snap heel goed dat je supergefrustreerd bent na zo'n dag maar als je geweld goed gaat keuren werk je zelf mee aan de afbraak van je club en het voetbal in het geheel.Op zondag 24 oktober 2010 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
Happel ik had toch wel wat beters verwacht van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |