quote:Aan je spelling te zien heb jij wel op hoog niveau gestudeerd.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef gadescha het volgende:
[..]
ach, wel eens met duitsers voetbal gekeken, nl-dld en nl verloor.
heb meteen het wijf dat naast me zat op de bekgemeptgezoent
dat is ook een probleem van feyenoord fans, ze zijn ontzettend arrogant, geen zelfreflechtie en het zijn vaak domme laag opgeleide tokkies.
quote:Op internet provoceren mag volgens jou wel?Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef gadescha het volgende:
[..]
dat is ook een probleem van feyenoord fans, ze zijn ontzettend arrogant, geen zelfreflechtie en het zijn vaak domme laag opgeleide tokkies.
quote:Dus? Juist door op hem\haar te reageren krijgt hij\zij precies wat ie wil. Gewoon overheen lezen en denken : "OMFG wat ben jij een zieltje."Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dít is dus provoceren en internetheld uithangen
quote:het is gewoon een zeer laagopgeleide stad met veel allochtonen.Op zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Op internet provoceren mag volgens jou wel?
quote:Je hebt helemaal gelijk, maar ik erger me gewoon groen en geel aan dat soort luiOp zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus? Juist door op hem\haar te reageren krijgt hij\zij precies wat ie wil. Gewoon overheen lezen en denken : "OMFG wat ben jij een zieltje."
quote:Gaarne die discussie verder voeren in POL ofzo. Vergeet niet dat Feijenoord niet alleen wordt gesupport door mensen uit RotterdamOp zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef gadescha het volgende:
[..]
het is gewoon een zeer laagopgeleide stad met veel allochtonen.
ze moeten veel harder aangepakt worden
quote:Gozer, blijf gewoon weg met je domme gelul, als je niks zinnigs te melden hebt.Op zondag 24 oktober 2010 20:13 schreef gadescha het volgende:
[..]
het is gewoon een zeer laagopgeleide stad met veel allochtonen.
ze moeten veel harder aangepakt worden
quote:De scouts zijn helemaal niet bagger en ik denk dat ik je wel goed begrepen heb. Jij snapt mijn standpunt all1 niet.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
In feite kijk ik alles door een zwarte bril want die scouts bij Feijenoord zijn echt bagger. Dus ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt geinterpeerd.
quote:En dan? De zoveelste technisch directeur, de zoveelste trainer binnen een paar jaar tijd? Dat gaat Feyenoord wel verder helpen?Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Sorry jongens, maar dit moet nu toch echt een keer stoppen? Ik mag hopen voor jullie dat Been en Beenhakker er morgen uitgeflikkerd worden. Of zijn er serieus nog mensen die achter die proppenschieters staan?
quote:Hij komt iedere week met dezelfde vraag en krijgt iedere week zo'n beetje hetzelfde antwoord.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan? De zoveelste technisch directeur, de zoveelste trainer binnen een paar jaar tijd? Dat gaat Feyenoord wel verder helpen?
quote:Dat snap ik maar juist door op zulke kneusjes in te gaan verlaag je je tot hun niveau en gaan ze all1 maar meer reageren. Door ze te negeren houden ze vanzelf op want dan is de lol er vanaf.Op zondag 24 oktober 2010 20:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik erger me gewoon groen en geel aan dat soort lui
quote:4 punten in de CL en nog steeds kans op de volgende ronde en zeker kans op Europa League. Alleen gaat het in de competitie minder ja, maar het seizoen is nog lang niet afgelopen Wanneer heeft Feyenoord voor 't laatst punten gehaald in de CL?Op zondag 24 oktober 2010 19:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die club uit de hoofdstad maakt de verwachting ook compleet waard
quote:Beter flikkeren ze de directie eruit.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan? De zoveelste technisch directeur, de zoveelste trainer binnen een paar jaar tijd? Dat gaat Feyenoord wel verder helpen?
quote:Happel jij bent mod. Kan je dat soort reacties niet gewoon weg halen?Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Gozer, blijf gewoon weg met je domme gelul, als je niks zinnigs te melden hebt.
quote:nou de scouts hebben buitengewoon veel slechte spelers gescout hoorOp zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De scouts zijn helemaal niet bagger en ik denk dat ik je wel goed begrepen heb. Jij snapt mijn standpunt all1 niet.
Hoeveel spelers hebben het niet waar kunnen maken bij Feyenoord maar zijn wel geslaagd elders? Ofwel de scouts hadden gelijk maar er is iets anders waardoor zo een speler niet slaagt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij komt iedere week met dezelfde vraag en krijgt iedere week zo'n beetje hetzelfde antwoord.
quote:Maar ooit ben ik op het juiste momentOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Hij komt iedere week met dezelfde vraag en krijgt iedere week zo'n beetje hetzelfde antwoord.
quote:Mwah, hij reageert vrij normaal, komt al vanaf competitiedag 1 iedere Za/Zon-dag even de stemming peilen.
quote:Het zijn vaak wel jonge jongens, superfanatiek en nogal niet genuanceerd...Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef gadescha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |