quote:Zoals ik al zei we weten de feiten niet, aan 'als-verhalen' hebben we niets.Op zondag 24 oktober 2010 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als er geweld gebruikt is alleen omdat een cameraploeg wilde filmen is het gewoon triest.
Ik snap het echt niet, aan de ene kant klagen jullie over criminalisering van de club/sport en aan de andere kant wordt er heel luchtig over gedaan als er journalisten belaagd worden. Dan help je dus juist mee om dat imago in stand te houden.
quote:Ga jij lekker met een Ajax shirt door R'dam lopen of met een Feyenoord shirt door A'dam? Nee inderdaad. Het zou volgens jou moeten kunnen maar dat is gewoon filosofische bullshit.Op zondag 24 oktober 2010 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou dus niks uit moeten maken, maar dat dat niet goed begrepen wordt is dus het probleem...
quote:Dan moet het wel heel erg zijnOp zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Ambrosius het volgende:
Het NOS-Journaal opent er zelfs mee.
quote:Ga jij zo iemand in elkaar hengsten of keur je het goed dat dat gebeurt? Zo ja, dan ben je dus gewoon een crimineel/hooligan en moet je ook niet zeiken als je zo afgeschilderd wordt, dat is mijn hele puntOp zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ga jij lekker met een Ajax shirt door R'dam lopen of met een Feyenoord shirt door A'dam? Nee inderdaad. Het zou volgens jou moeten kunnen maar dat is gewoon filosofische bullshit.
quote:Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar zou het wel een soort van logisch vinden. iemand die zoiets doet zoekt het op, klaar.Op zondag 24 oktober 2010 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga jij zo iemand in elkaar hengsten of keur je het goed dat dat gebeurt? Zo ja, dan ben je dus gewoon een crimineel/hooligan en moet je ook niet zeiken als je zo afgeschilderd wordt, dat is mijn hele punt
quote:Direct na de wedstrijd meteen.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Heeft de Cler al gereageerd ? Dat ie lekker gespeelt heeft en dat het niet aan hem heeft gelegen.
quote:Kijk dan eens minder door die roze bril! Ik zei net ook al dat bv bij Ajax er ook een berg mislukkelingen rond lopen. (ok ok veel van de mensen die in dit topic posten zullen elke speler van Ajax een mislukkeling vinden maar daar doel ik niet op) Zijn die mislukkelingen daar dan gekomen door een goed scout beleid?Op zondag 24 oktober 2010 19:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jup, zelfs de scout bij vv Lierse zijn nog beter
quote:doe toch normaal man, het is een achterlijk potje voetbal, geen ernstig iets.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar zou het wel een soort van logisch vinden. iemand die zoiets doet zoekt het op, klaar.
quote:Ok.Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef gadescha het volgende:
[..]
doe toch normaal man, het is een achterlijk potje voetbal, geen ernstig iets.
mensen die hierom geweld gebruiken zie ik liever in een tbs kliniek
quote:Ik keur het niet goed, maar met een heel klein beetje logisch verstand zou je het kunnen bedenken dat het wel eens zou kunnen gebeuren. En ja, het zou crimineel gedrag kunnen zijn, het zou ook provocerend kunnen zijn.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het goedkeur maar zou het wel een soort van logisch vinden. iemand die zoiets doet zoekt het op, klaar.
quote:idd maar om er ooit uit te komen moeten ze er nu alles aan doen om niet te degraderen en Beenhakker zn gang laten gaan. Hij heeft imo echt het juiste wat er voor kan zorgen dat Feyenoord ooit weer de club wordt die het was.Op zondag 24 oktober 2010 19:49 schreef harcoi het volgende:
Ik hoor Been net nog zeggen dat feyenoord een grote club is ze zijn al jaren geen grote club meer! Dit seizoen gaat de beerput pas echt open, jarenlang wanbeleid
quote:Logisch is het totaal niet, je weet dat je het kan verwachten omdat er gewoon minder frisse figuren tussen staan, maar dat maakt die minder frisse figuren dus niet ineens keurige burgers.Op zondag 24 oktober 2010 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef gadescha het volgende:
[..]
doe toch normaal man, het is een achterlijk potje voetbal, geen ernstig iets.
mensen die hierom geweld gebruiken zie ik liever in een tbs kliniek
quote:In feite kijk ik alles door een zwarte bril want die scouts bij Feijenoord zijn echt bagger. Dus ik denk dat je mijn bericht verkeerd hebt geinterpeerd.Op zondag 24 oktober 2010 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk dan eens minder door die roze bril! Ik zei net ook al dat bv bij Ajax er ook een berg mislukkelingen rond lopen. (ok ok veel van de mensen die in dit topic posten zullen elke speler van Ajax een mislukkeling vinden maar daar doel ik niet op) Zijn die mislukkelingen daar dan gekomen door een goed scout beleid?
quote:ach, wel eens met duitsers voetbal gekeken, nl-dld en nl verloor.Op zondag 24 oktober 2010 20:05 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik keur het niet goed, maar met een heel klein beetje logisch verstand zou je het kunnen bedenken dat het wel eens zou kunnen gebeuren. En ja, het zou crimineel gedrag kunnen zijn, het zou ook provocerend kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |