quote:Onder andere jaOp zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die Ajaciden staan meteen voor de ArenA. Spelers en trainers uit te schelden....
quote:Daar doelde ik opOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Met het bord op schoot voetbal kijken
quote:Kruimel heet mijn poes, en de cirkel is rond nuOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
Dop Kruimel vind ik ook zo'n fantastische naam
quote:Nah...Op zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Is het het trouwens waard om terug te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:HahahaOp zondag 24 oktober 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Kruimel heet mijn poes, en de cirkel is rond nu
quote:JE bent niet de eerste.Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oeps ik noem je nu voortaan bij je naam.
quote:Is nogal wat Lisa.Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oeps ik noem je nu voortaan bij je naam.
quote:Je vind het niet erg als je naar je echte naam wordt genoemd? Want daar neig ik de laatste tijd ook wel naar
quote:Stop jij nu maar eens om mij bij mijn echte naam te noemen, niet leuk en dat weet je
quote:Sorry user 141104.Op zondag 24 oktober 2010 17:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop jij nu maar eens om mij bij mijn echte naam te noemen, niet leuk en dat weet je
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de info ik vind het ook niet erg. Als je maar niet Mona Lisa of Lisa de Pisa gaat zeggen.Want ik haat Italie.
quote:LisatrixOp zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de info ik vind het ook niet erg. Als je maar niet Mona Lisa of Lisa de Pisa gaat zeggen.Want ik haat Italie.
quote:Wat is er mis met Italie?Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Niets maar het was een leuke pun.
quote:Is dat code voor, de Russen komen?
quote:Volgende keer per PM vragen, dit.Op zondag 24 oktober 2010 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat code voor, de Russen komen?
quote:Sorry
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
De maan staat nu aan de andere kant van het bloemenveld.
quote:Italie is een leuk land om een haat/liefde verhouding mee te hebben.Op zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets maar het was een leuke pun.
quote:Ik heb ook een hekel aan het voetbal daar.Op zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Italie is een leuk land om een haat/liefde verhouding mee te hebben.
Ik heb een hekel aan het Italiaanse voetbalelftal, maar ben wel fan van hun auto's en motoren.
quote:Ben naar Rimini geweest, San Marino en Venetie. De laatste viel tegen, te druk en het stonk overal.Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
Italië is best een tof land
Zou dr best eens heen willen
quote:Oja, ik was toen met jou op vakantieOp zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben naar Rimini geweest, San Marino en Venetie. De laatste viel tegen, te druk en het stonk overal.De andere waren wel heel mooi.
quote:Ik liep op de boulevard van Rimini met een vriendin, en ze leerde me iets als chico bello, knappe jongen ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik was toen met jou op vakantieBen op alle drie de plekken geweest, San Marino vond ik wel leuk. Verder
stomme Italianen.
quote:
quote:
quote:Haha, ik ken het verhaal nietOp zondag 24 oktober 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik liep op de boulevard van Rimini met een vriendin, en ze leerde me iets als chico bello, knappe jongen ofzo.Dus ik zei dat hardop, net toen er een superknappe jongen voorbijliep. Echt een dromert, die ogen.
Toen gingen we naar het strand en sprak hij tegen me via zijn vertaal machine op zen foon. Maar ik heb dit al eens verteld geloof ik.
quote:
quote:De gehaktballen iig hier ook. En nu wachten op de tajine
quote:Ik geef het door.
quote:Ze wil ruige seks.
quote:Immer
quote:Ik ben overgestapt op soep, stokbrood ligt in de oven en we gaan zo etenOp zondag 24 oktober 2010 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
Kip was lekker
Nu heb ik het koud en wil in bad
quote:Wat voor soep heb je gemaaktOp zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op soep, stokbrood ligt in de oven en we gaan zo eten
quote:LekkerOp zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op soep, stokbrood ligt in de oven en we gaan zo eten
quote:Groentesoep
quote:Tomatensoep is het lekkerste maar dat lust de jongste weer nietOp zondag 24 oktober 2010 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lust ik niet
Tomatensoep en erwtensoep
Kippesoep gaat er ook wel in
quote:leuk dat het bevaltOp zondag 24 oktober 2010 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig. Stond alleen met een toffe collega samen.
quote:
quote:Die is episch.
quote:lekker muziekje wel
quote:
quote:Vooral die een zwabber
quote:Zijn het ook.
quote:okOp zondag 24 oktober 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
NL1: De komende beelden kunnen als schokkend worden ervaren
quote:Good as new.
quote:Ik zou willen dat ik nog meer ogen had.
quote:Vreselijk, weekend nu al voorbijOp zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Zow, kip kerrie was lekker
Straks de koters naar bed
Morgeb weer werken
quote:Weet ik, mijn excuses nog.Op zondag 24 oktober 2010 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooije was af en toe slecht te volgen
quote:Ik snapte haar wel, maar dat zegt meer over mij denk ikOp zondag 24 oktober 2010 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooije was af en toe slecht te volgen
quote:Ja 2 moeders, 1 buik.Op zondag 24 oktober 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snapte haar wel, maar dat zegt meer over mij denk ik
quote:
quote:
quote:Ik voel je pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik voel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Ik vond hem ook liefOp zondag 24 oktober 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ach gossie nu vind ik Been wel zielig. Hij is erg duidelijk over zijn gevoelens. Lief.
quote:Hier een gratis taartje van de AH.Op zondag 24 oktober 2010 19:11 schreef Myraela het volgende:
Er staat zelfgemaakte appeltaart in de keuken.
quote:Dat is vervelend,als ik jou was zou ik maar morgen de arts bellen..Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb echt de hele tijd hoofdpijn op 1 plek, constant, waar geen asperine tegen helpt..recht boven mn linkeroog..
quote:Denk niet dat je meteen de huisarts moet bellen als je koppijn hebt. Ligt eraan hoe lang natuurlijk.Op zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is vervelend,als ik jou was zou ik maar morgen de arts bellen..
quote:Dat is ook weer zo, zie mijn post maar als nietgepostOp zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk niet dat je meteen de huisarts moet bellen als je koppijn hebt. Ligt eraan hoe lang natuurlijk.
quote:al een dag of 5Op zondag 24 oktober 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Denk niet dat je meteen de huisarts moet bellen als je koppijn hebt. Ligt eraan hoe lang natuurlijk.
quote:Bel dan toch maar de dokter morgen dan..
quote:Duidelijk geval te vaak jokertje-imitatie.
quote:Ik ook, voorbereiding voor morgen, nu gaan we echt over op hirigana en katakana, dus dan moet ik wel van te voren weten wat er staat
quote:Nu eerst een Bavaria.
quote:Lijkt me wel handig jaOp zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook, voorbereiding voor morgen, nu gaan we echt over op hirigana en katakana, dus dan moet ik wel van te voren weten wat er staat
quote:Ja,gelukkig doen de Feyenoorders dat niet inderdaadOp zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die Ajaciden staan meteen voor de ArenA. Spelers en trainers uit te schelden....
quote:Stil, pannenkoekOp zondag 24 oktober 2010 20:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja,gelukkig doen de Feyenoorders dat niet inderdaad!
quote:Dagelijkse kost in AmsterdamOp zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs camerateams bedreigd en mishandeld!
quote:Sorry. Neen.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
Aarghhh wie is er goed in financieel management?
quote:Het beheren van mijn portemonnee is al een hele klus.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
quote:dit dusOp zondag 24 oktober 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het beheren van mijn portemonnee is al een hele klus.
quote:Wat, hoe en waar?
quote:@SYTYCD.
quote:Gouden tip: niet meer uitgeven dan je binnenkrijgt.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Ik heb lang geleden ooit voor een tentamen voor dat vak volgens mij een 8.5 gehaald op het HBO, toch ben ik bang dat ik je niet kan helpen.Op zondag 24 oktober 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Oh, dan vul ik dat gewoon in als ik het niet weet op het tentamen morgen.Op zondag 24 oktober 2010 20:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gouden tip: niet meer uitgeven dan je binnenkrijgt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, andere vraag. Wie is er goed in hacken?
quote:Oke dat kan ik wel denk ikOp zondag 24 oktober 2010 20:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
financieel managementik moet budgeten berekenen, geloof ik
quote:5,5 is goed hoorOp zondag 24 oktober 2010 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
We moeten het cijfer van Miauw tot ongekende hoogte opvijzelen.
quote:LiefOp zondag 24 oktober 2010 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil je best proberen te helpne Miauw, maar ik voel me weer wat minder nu, sorry
quote:O is dat allesOp zondag 24 oktober 2010 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik moet variabele, vaste en gemengde budgetten berekenen.
quote:Vandaar dat ik het kan
quote:En efficiencyverschillen, break-even, spijtwaardes en rentabiliteitscalculaties
quote:Jij bent zooooo 2009.
quote:Dat gevoel heb ik ookOp zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Bos81 het volgende:
Maar wat voor opleiding doe je eigenlijk Miauw> Bedrijfseconomie ofzo?
quote:Ah, je wilt je cijfer al veranderen van dat financieel managementOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, andere vraag. Wie is er goed in hacken?
quote:Okee, klinkt lastig. Ja, ik heb dit ook allemaal gehad tijdens mijn 2 jarig avontuur op het HBO (Accountancy).Op zondag 24 oktober 2010 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook![]()
Nee, communicatie.
quote:Da is waar. Al vind ik het @#*( al sik eerst 3 andere dingen moet uitrekenen vóór ik het break-even-point kan gaan uitrekenen.Op zondag 24 oktober 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
Break-even is niet zo heul moeilijk trouwens, Miauw.
quote:Jij heldOp zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, klinkt lastig. Ja, ik heb dit ook allemaal gehad tijdens mijn 2 jarig avontuur op het HBO (Accountancy).
quote:Ja net gezien.Op zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Rauzer het volgende:
Zo maar eens een biertje nemen
[ afbeelding ]
quote:Welke?
quote:Volgesns mij is dat gewoon ice-teaOp zondag 24 oktober 2010 20:32 schreef Rauzer het volgende:
Zo maar eens een biertje nemen
[ afbeelding ]
quote:O nu is het weer goed.
quote:Hoezo held?. Ik faalde hard op het HBO.
quote:Een 8.5 halen noem ik geen falenOp zondag 24 oktober 2010 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoezo held?. Ik faalde hard op het HBO.
quote:Die meuk die om de twee minuten niet werkt.
quote:Dat was een uitzondering, ik heb ook 2-en en 3-en gehaald. Kon het totaal niet bijbenen dat tempo.
quote:lolletjes... echt supervetOp zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
Damn, FOK! is echt retesnel in Firefox 4!
quote:Ik merk geen verschil. Je hebt gewoon een goede dag.Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
quote:Dat dusOp zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
quote:Je hebt wel de beta-Firefox dus alOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik merk geen verschil. Je hebt gewoon een goede dag.
quote:Yeah.Op zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt wel de beta-Firefox dus al?
quote:Ok, het tempo lag misschien hoog maar dat wil nog niet zeggen dat je het niet kan.Op zondag 24 oktober 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering, ik heb ook 2-en en 3-en gehaald. Kon het totaal niet bijbenen dat tempo.
quote:Wat doet die dan? Bij mij doet geen van m'n add-ons het trouwensOp zondag 24 oktober 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
Alleen mijn scrolladdOn doet het nog niet.
quote:Dan scrollt je scherm vloeiender. Nu is het veel hakkelender.Op zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat doet die dan? Bij mij doet geen van m'n add-ons het trouwens
quote:Dat zal het zijn.Op zondag 24 oktober 2010 20:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ha, maar niet de nieuwe lay-out, dus je merkt het verschil niet!
quote:Even gekeken, alleen Xmarks en Ietab doen het,de rest niet, gmail notifier en google toolbar bijvoorbeeldOp zondag 24 oktober 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan scrollt je scherm vloeiender. Nu is het veel hakkelender.
Bij moet doen sommige het wel, sommige niet.
quote:Nee, ik denk ook dat een HBO-functie voor mij gewoon te hoog gegrepen zou zijn. Ik ben naderhand al een keer onder de druk bezweken toen ik in een mbo-functie meer verantwoordeljkheid krijg.Op zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, het tempo lag misschien hoog maar dat wil nog niet zeggen dat je het niet kan.
quote:Dat addonsschermOp zondag 24 oktober 2010 20:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Even gekeken, alleen Xmarks en Ietab doen het,de rest niet, gmail notifier en google toolbar bijvoorbeeld
quote:
quote:Ik heb geen van die add-onsOp zondag 24 oktober 2010 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat addonsscherm.
BIj mij doet FasterFox het niet, Colourful Tabs. Google Gears, Personas, Vuze Toolbar en die Smooth Scroller.
quote:Neen.
quote:Ja.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook dat een HBO-functie voor mij gewoon te hoog gegrepen zou zijn. Ik ben naderhand al een keer onder de druk bezweken toen ik in een mbo-functie meer verantwoordeljkheid krijg.
Theoretisch zou ik het miscchien met hulp wel kunnen halen, maar zekr niet a zo'n zware opleiding als Accountancy en b wel een beperkt gerichte opleiding, Misschieni enkel boekhouden op hbo niveau ofzo.
quote:Dillema's meid.Op zondag 24 oktober 2010 20:48 schreef Myraela het volgende:
Maar ik wil masterchef kijken en hell's kitchen.
quote:Het was enorm vervelend om niet te kunnen klagen over al die belachelijke spelfouten op sport.
quote:Vast. Had je op de FP ook een ban danOp zondag 24 oktober 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het was enorm vervelend om niet te kunnen klagen over al die belachelijke spelfouten op sport.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het was enorm vervelend om niet te kunnen klagen over al die belachelijke spelfouten op sport.
quote:Alleen op sportOp zondag 24 oktober 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
quote:Nee, maar als je daar in de reacties een spelfout aangeeft wordt je reactie ge-edit en word je doorverwezen naar FB.Op zondag 24 oktober 2010 20:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vast. Had je op de FP ook een ban dan?
quote:Op de FP durf ik inmiddels niet meer te kijken.
quote:Succes
quote:Daarentegen was deze in FB wel van gouden kwaliteit:Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de FP durf ik inmiddels niet meer te kijken.
quote:Joh, ik heb je melding gelezen en aangepast. En netjes gemeld dat ik het heb aangepast. Wat is er nu weer niet goed?Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar als je daar in de reacties een spelfout aangeeft wordt je reactie ge-edit en word je doorverwezen naar FB.
quote:Ik verwijder ze altijd gewoon.Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, ik heb je melding gelezen en aangepast. En netjes gemeld dat ik het heb aangepast. Wat is er nu weer niet goed?
quote:Dat dus.
quote:Hmm. Beetje gemiddeld. Van de vier tentamens heb ik er twee gehaald, eentje een 5.2Op zondag 24 oktober 2010 20:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoin! Hoe gaat het met jou en jou op school
quote:Waar heb je het over? We hebben het over de FP, niet games.Op zondag 24 oktober 2010 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Joh, ik heb je melding gelezen en aangepast. En netjes gemeld dat ik het heb aangepast. Wat is er nu weer niet goed?
quote:My bad dan. Ik lees over FB reacties onder nieuws, wat wij bij games ook weg donderen over het algemeen. Ik iig wel als ik het zieOp zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar heb je het over? We hebben het over de FP, niet games.
quote:In FB? Neuh, daar niet
quote:Vroeger kon je het editen en verwijderen en dat alleen de poster het verwijderde bericht incl. edit kon lezen, dat zou eigenlijk weer terugmoeten.Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
My bad dan. Ik lees over FB reacties onder nieuws, wat wij bij games ook weg donderen over het algemeen. Ik iig wel als ik het zie
quote:Daar kan ik het ook niet, slimme. Ik bedoel onder een nieuwsbericht.Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
In FB? Neuh, daar nietDaar is het topic voor.
quote:En dat bedoel ik dus, ik kon niet reageren op spelfouten.Op zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
My bad dan. Ik lees over FB reacties onder nieuws, wat wij bij games ook weg donderen over het algemeen. Ik iig wel als ik het zie
quote:Waarom ben jij zo geobsedeerd met spelfouten?Op zondag 24 oktober 2010 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus, ik kon niet reageren op spelfouten.
Of afschuwelijke Djeez-posts.
quote:Omdat ik een liefhebber ben van Nederlands en taal in het algemeen.Op zondag 24 oktober 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo geobsedeerd met spelfouten?
quote:5.2 is wel balen.Op zondag 24 oktober 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Hmm. Beetje gemiddeld. Van de vier tentamens heb ik er twee gehaald, eentje een 5.2en de andere is spelling, maar daar is nog geen uitslag van. En daar dan?
quote:Maar je begrijpt dat het geen zin heeft om mensen dat duidelijk te maken?Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat ik een liefhebber ben van Nederlands en taal in het algemeen.
quote:Wel op een site die nieuwsartikelen plaatst.Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je begrijpt dat het geen zin heeft om mensen dat duidelijk te maken?
quote:Tuurlijk wel. Op een forum trouwens niet nee, maar een nieuwssite wel.Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:O ik dacht reacties.Op zondag 24 oktober 2010 21:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wel op een site die nieuwsartikelen plaatst.
quote:Dat is wel netjesOp zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
5.2 is wel balen.
Atletiek deze periode al gehaald met een 6 (verspringen en speerwerpen)
Zwemmen al 1 deel gehaald
Sportmanagement een 7 en een 8, nu nog een helft terug krijgen maar onvoldoende kan al niet meer![]()
Verder krijg ik nog 2 (Sportgezondheid en Sportontwikkeling) tentamens en ik moet nog een aantal dingen afvinken zoals voetbal, turnen, dansen en nog een ander deel van zwemmen
Moet wel lukken denk ik
quote:Tuurlijk wel, Jally deed op de meet uitermate haar best om zonder spelfouten te praten, het heeft dus wel degelijk nut.Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Nee daar probeer ik slechts spottend over te doen
quote:7 studiepunten? Zoveel?Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is wel netjes. Ja, echt kut. Een 5.5 was genoeg. Dus nu opeens zeven studiepunten niet, maar komt wel goed. Aankomende donderdag heb ik dat tentamen, dus ben wel druk met leren.
quote:Omdat ik bang van jou ben(dt)Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Jally deed op de meet uitermate haar best om zonder spelfouten te praten, het heeft dus wel degelijk nut.
quote:Ik erger me soms wel aan mensen die nooit hoofdletters gebruiken, of in plaats van het ''t''schrijven of iets dergelijks. Maar aan grammaticale fouten erger ik me nooit zo.Op zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee daar probeer ik slechts spottend over te doen.
Maar zeg nou zelf, is het nou echt zo veel moeite om in ieder geval te proberen correct te schrijven? Ik kan me niet voorstellen waarom je dat niet zou doen.
quote:Soms gaat er wat mis. Er zijn spellcheckers op FP/games/sport, maar ook die kijken niet 24/7 na. Geloof me, we stampen er op dat ze op hun spelling moeten letten, maar niet iedereen heeft 101% taalgevoel.Op zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee daar probeer ik slechts spottend over te doen.
Maar zeg nou zelf, is het nou echt zo veel moeite om in ieder geval te proberen correct te schrijven? Ik kan me niet voorstellen waarom je dat niet zou doen.
quote:Jep. was een juist/onjuist deel en een casuïstiek deel. Dat juist/onjuist deel heb ik gehaald en dat is drie studiepunten waard, maar die krijg je pas als je je casuïstiek gedeelte ook hebt gehaald. En ik moet er aan het einde van het jaar 52 van de 60 hebben, dusOp zondag 24 oktober 2010 21:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
7 studiepunten? Zoveel?![]()
Nouja, succes dan maar he!
quote:Of zonder interpunctie, dat je dan van deze verhalen krijgt:Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik erger me soms wel aan mensen die nooit hoofdletters gebruiken, of in plaats van het ''t''schrijven of iets dergelijks. Maar aan grammaticale fouten erger ik me nooit zo.
quote:RobroOp zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of zonder interpunctie, dat je dan van deze verhalen krijgt:
hallo gisteren ging ik dus stappen was echt leuk want er waren leuke jongens en toen gingen we naar een andere kroeg dat was stom want daar waren geen leuke jongens en toen was het 3 uur en gingen we naar huis en om half 4 sliepen we
quote:Grammaticale fouten zijn dan ook minder erg (behalve d/t fouten, die doen gewoon pijn). Nederlandse grammatica is soms een beetje een rommeltjeOp zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik erger me soms wel aan mensen die nooit hoofdletters gebruiken, of in plaats van het ''t''schrijven of iets dergelijks. Maar aan grammaticale fouten erger ik me nooit zo.
quote:Ik geloof niet dat mensen nieuws met spelfouten graag lezen.Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed, ik denk/hoop niet dat FOK! zich wel profileren als serieuze journalistiek? Dus dan is het ook allemaal niet zo erg.
quote:Aah, maar moet je dat juist/onjuist gedeelte dan ook over doen? Nee toch?Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jep. was een juist/onjuist deel en een casuïstiek deel. Dat juist/onjuist deel heb ik gehaald en dat is drie studiepunten waard, maar die krijg je pas als je je casuïstiek gedeelte ook hebt gehaald. En ik moet er aan het einde van het jaar 52 van de 60 hebben, dus.
quote:Nee, maar ik wil alleen maar zeggen dat het best wel meevalt. Voor FOK!'s standaarden.Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mensen nieuws met spelfouten graag lezen.
quote:Nee, dat is nu gewoon afgesloten.Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Aah, maar moet je dat juist/onjuist gedeelte dan ook over doen? Nee toch?![]()
52?Hier maar 40
Hoewel ze je dan eigenlijk niet door willen laten gaan.. maar oke.
quote:Dat is ook erg inderdaad.Op zondag 24 oktober 2010 21:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Of zonder interpunctie, dat je dan van deze verhalen krijgt:
hallo gisteren ging ik dus stappen was echt leuk want er waren leuke jongens en toen gingen we naar een andere kroeg dat was stom want daar waren geen leuke jongens en toen was het 3 uur en gingen we naar huis en om half 4 sliepen we
quote:Daarom help ik graag een handje mee in de FB-topics. En de meeste fouten zijn niet zo erg, maar sommigen lijken het nooit te leren wat betreft d/tOp zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms gaat er wat mis. Er zijn spellcheckers op FP/games/sport, maar ook die kijken niet 24/7 na. Geloof me, we stampen er op dat ze op hun spelling moeten letten, maar niet iedereen heeft 101% taalgevoel.
quote:Dat komt ook deels door de schaarste aan degelijke, actieve nieuwsposters.Op zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom help ik graag een handje mee in de FB-topics. En de meeste fouten zijn niet zo erg, maar sommigen lijken het nooit te leren wat betreft d/t.
quote:Volgens mij willen ze serieus zijn met een luchtig randje (lees: Djeez). Of zoiets. Maar zelfs als je niet helemaal niet serieus bent vind ik dat geen excuus om dan maar spelling en grammatica achterwege te laten.Op zondag 24 oktober 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed, ik denk/hoop niet dat FOK! zich wel profileren als serieuze journalistiek? Dus dan is het ook allemaal niet zo erg.
quote:Ik vind het prima. Ik ben normaal vaker online, nu eigenlijk alleen omdat er een liveshow is.Op zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daarom help ik graag een handje mee in de FB-topics. En de meeste fouten zijn niet zo erg, maar sommigen lijken het nooit te leren wat betreft d/t.
quote:Da's natuurlijk wel zo. Ik kan deze periode maar 14 punten halen, zoals het nu lijkt haal ik ze allemaal. Alleen die 2 tentamens zijn natuurlijk nog niet zeker, want ik moet nog beginnen met leren. Maar ik heb alle tijd, ze zijn pas over 3,5 weekOp zondag 24 oktober 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dat is nu gewoon afgesloten.
Ja, is ook deels voor jezelf. Als je 52 studiepunten haalt hoef je er volgend jaar maar 8 naast je normale studie te halen, anders zit je dadelijk van acht tot vijf op school, iedere dag.
quote:Dan heb je nog tijd genoeg inderdaad. Ik kan dit blok er ook 'maar' vijftien halen, dus het is wel belangrijk dat ik dat donderdag haal.Op zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Da's natuurlijk wel zo. Ik kan deze periode maar 14 punten halen, zoals het nu lijkt haal ik ze allemaal. Alleen die 2 tentamens zijn natuurlijk nog niet zeker, want ik moet nog beginnen met leren. Maar ik heb alle tijd, ze zijn pas over 3,5 week
quote:Alleen Sport is ook primaOp zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Rauzer het volgende:
Je kunt beter gewoon als allround spellchecker in de crew terugkomen Firefly.
quote:Djeez is gewoon een irritante flikker die Geen Stijl probeert na te doen.Op zondag 24 oktober 2010 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze serieus zijn met een luchtig randje (lees: Djeez). Of zoiets. Maar zelfs als je niet helemaal niet serieus bent vind ik dat geen excuus om dan maar spelling en grammatica achterwege te laten.
quote:Maar dan mag ik niet meer zeiken op de crewOp zondag 24 oktober 2010 21:16 schreef Rauzer het volgende:
Je kunt beter gewoon als allround spellchecker in de crew terugkomen Firefly.
quote:InderdaadOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan heb je nog tijd genoeg inderdaad. Ik kan dit blok er ook 'maar' vijftien halen, dus het is wel belangrijk dat ik dat donderdag haal.
quote:Gelukkig is het meestal wel duidelijk welke artikelen door hem geschreven zijn, dus lekker makkelijk te negeren.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Djeez is gewoon een irritante flikker die Geen Stijl probeert na te doen.
quote:Hij zorgt er wel voor de meeste views, iedere dag.Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig is het meestal wel duidelijk welke artikelen door hem geschreven zijn, dus lekker makkelijk te negeren.
quote:Nee jij dan, met dat helder lichtOp zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
O god, DeLuna heeft dat hartje ook al als standaard PI.
quote:Ja lievvv he.Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Conflicterende emotiesOp zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Ik bén een helder licht.Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee jij dan, met dat helder licht.
quote:Hmpf.
quote:Heel liev.
quote:Begrijpelijk, titels als 'Beffen veroorzaakt kanker' zijn moeilijk te negerenOp zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij zorgt er wel voor de meeste views, iedere dag.
quote:Neuken moet je!Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zo lekker op tijd slapen....
Lijkt me verstandig
quote:De beste stuurlui staan aan walOp zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar dan mag ik niet meer zeiken op de crew!
Nee ik meld wel gewoon de fouten die ik zie, lijkt me beter voor iedereen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |