quote:Onder andere jaOp zondag 24 oktober 2010 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Denk ik ook. Die Ajaciden staan meteen voor de ArenA. Spelers en trainers uit te schelden....
quote:Daar doelde ik opOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
Met het bord op schoot voetbal kijken
quote:Kruimel heet mijn poes, en de cirkel is rond nuOp zondag 24 oktober 2010 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
Dop Kruimel vind ik ook zo'n fantastische naam
quote:Nah...Op zondag 24 oktober 2010 17:27 schreef Bellatrix het volgende:
Is het het trouwens waard om terug te lezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:HahahaOp zondag 24 oktober 2010 17:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Kruimel heet mijn poes, en de cirkel is rond nu
quote:JE bent niet de eerste.Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oeps ik noem je nu voortaan bij je naam.
quote:Is nogal wat Lisa.Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
Oeps ik noem je nu voortaan bij je naam.
quote:Je vind het niet erg als je naar je echte naam wordt genoemd? Want daar neig ik de laatste tijd ook wel naar
quote:Stop jij nu maar eens om mij bij mijn echte naam te noemen, niet leuk en dat weet je
quote:Sorry user 141104.Op zondag 24 oktober 2010 17:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stop jij nu maar eens om mij bij mijn echte naam te noemen, niet leuk en dat weet je
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de info ik vind het ook niet erg. Als je maar niet Mona Lisa of Lisa de Pisa gaat zeggen.Want ik haat Italie.
quote:LisatrixOp zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de info ik vind het ook niet erg. Als je maar niet Mona Lisa of Lisa de Pisa gaat zeggen.Want ik haat Italie.
quote:Wat is er mis met Italie?Op zondag 24 oktober 2010 17:34 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Niets maar het was een leuke pun.
quote:Is dat code voor, de Russen komen?
quote:Volgende keer per PM vragen, dit.Op zondag 24 oktober 2010 17:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat code voor, de Russen komen?
quote:Sorry
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Bellatrix het volgende:
De maan staat nu aan de andere kant van het bloemenveld.
quote:Italie is een leuk land om een haat/liefde verhouding mee te hebben.Op zondag 24 oktober 2010 17:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets maar het was een leuke pun.
quote:Ik heb ook een hekel aan het voetbal daar.Op zondag 24 oktober 2010 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Italie is een leuk land om een haat/liefde verhouding mee te hebben.
Ik heb een hekel aan het Italiaanse voetbalelftal, maar ben wel fan van hun auto's en motoren.
quote:Ben naar Rimini geweest, San Marino en Venetie. De laatste viel tegen, te druk en het stonk overal.Op zondag 24 oktober 2010 17:45 schreef iBenny het volgende:
Italië is best een tof land
Zou dr best eens heen willen
quote:Oja, ik was toen met jou op vakantieOp zondag 24 oktober 2010 17:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben naar Rimini geweest, San Marino en Venetie. De laatste viel tegen, te druk en het stonk overal.De andere waren wel heel mooi.
quote:Ik liep op de boulevard van Rimini met een vriendin, en ze leerde me iets als chico bello, knappe jongen ofzo.Op zondag 24 oktober 2010 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik was toen met jou op vakantieBen op alle drie de plekken geweest, San Marino vond ik wel leuk. Verder
stomme Italianen.
quote:
quote:
quote:Haha, ik ken het verhaal nietOp zondag 24 oktober 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik liep op de boulevard van Rimini met een vriendin, en ze leerde me iets als chico bello, knappe jongen ofzo.Dus ik zei dat hardop, net toen er een superknappe jongen voorbijliep. Echt een dromert, die ogen.
Toen gingen we naar het strand en sprak hij tegen me via zijn vertaal machine op zen foon. Maar ik heb dit al eens verteld geloof ik.
quote:
quote:De gehaktballen iig hier ook. En nu wachten op de tajine
quote:Ik geef het door.
quote:Ze wil ruige seks.
quote:Immer
quote:Ik ben overgestapt op soep, stokbrood ligt in de oven en we gaan zo etenOp zondag 24 oktober 2010 18:01 schreef charmed_angel het volgende:
Kip was lekker
Nu heb ik het koud en wil in bad
quote:Wat voor soep heb je gemaaktOp zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op soep, stokbrood ligt in de oven en we gaan zo eten
quote:LekkerOp zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben overgestapt op soep, stokbrood ligt in de oven en we gaan zo eten
quote:Groentesoep
quote:Tomatensoep is het lekkerste maar dat lust de jongste weer nietOp zondag 24 oktober 2010 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat lust ik niet
Tomatensoep en erwtensoep
Kippesoep gaat er ook wel in
quote:leuk dat het bevaltOp zondag 24 oktober 2010 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig. Stond alleen met een toffe collega samen.
quote:
quote:Die is episch.
quote:lekker muziekje wel
quote:
quote:Vooral die een zwabber
quote:Zijn het ook.
quote:okOp zondag 24 oktober 2010 19:00 schreef -Vaduz- het volgende:
NL1: De komende beelden kunnen als schokkend worden ervaren
quote:Good as new.
quote:Ik zou willen dat ik nog meer ogen had.
quote:Vreselijk, weekend nu al voorbijOp zondag 24 oktober 2010 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Zow, kip kerrie was lekker
Straks de koters naar bed
Morgeb weer werken
quote:Weet ik, mijn excuses nog.Op zondag 24 oktober 2010 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooije was af en toe slecht te volgen
quote:Ik snapte haar wel, maar dat zegt meer over mij denk ikOp zondag 24 oktober 2010 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooije was af en toe slecht te volgen
quote:Ja 2 moeders, 1 buik.Op zondag 24 oktober 2010 19:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snapte haar wel, maar dat zegt meer over mij denk ik
quote:
quote:
quote:Ik voel je pijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |