quote:Jammer dat je het na 1 topic voor gezien houdt. Tip, reageer nog een tijdje in topics van anderen en probeer het dan zelf nog een keer, het valt allemaal wel mee. Het is gewoon even wennenOp zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef puppy1 het volgende:
Zo weer even terug en wat ongelofelijk veel reacties zeg pfff maar waar gaat het over... wie wijzen er nu vingers? Ik leg hier alleen maar iets voor en krijg het volledig over me heen.
Wat ik echt niet begrijp, lijkt er gewoon op dat de meeste mensen alleen maar even aan willen geven dat er taal fouten worden gemaakt.. goh wat naar zeg maar het is te begrijpen. Ben gewoon Nederlandse die soms te snel tikt nou en!!!
Vind het lief dat er iemand hier voor me op komt maar labiel ben ik zeker niet hoor, zeker niet als ik voor inkomen hier zorg en daar ook nog de rekeningen betaal. Mag er geklaagt worden. Ja waarom niet eigenlijk..
Jullie denken allemaal het beter te weten zonder ook maar daadwerkelijk het echte verhaal te kennen.. Jammer hoor.
quote met of zonder spatie, is duidelijk lijkt me!
Ga er maar niet meer op reageren omdat ik dacht hier wat steun te kunnen vinden en eventueel advies. Geen vingers wijzen van je wist hier vanaf... Jij moet je er niet mee bemoeien!
Bedankt allemaal voor niks eigelijk..
Groeten Puppy

quote:Ik begin vaak achteraan topics met lezen en heb dus niet gezien wat je OP was, maar eigenlijk maakt dat niet uit dus? Want het echte verhaal staat er niet?Op zondag 24 oktober 2010 21:11 schreef puppy1 het volgende:
Jullie denken allemaal het beter te weten zonder ook maar daadwerkelijk het echte verhaal te kennen..

quote:Nee hoor. Dat hoeft niet. Heb ook samen met mijn vrouw een huis gekocht toen we nog niet getrouwd waren. Stond op beider naam.Op zondag 24 oktober 2010 17:31 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt in je eentje de hypotheek gekregen / het huis gekocht.
Als ze samen het huis hebben gekocht / hypotheek hebben genomen moeten ze een samenlevingscontract hebben gehad naar mijn weten.

quote:Drie valt toch wel mee?Op zondag 24 oktober 2010 17:13 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zoveel d en t fouten heb gezien in 1 tekst

quote:Waarom houd je je bezig met problemen die niet bij jou liggen?Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef puppy1 het volgende:
Probeer me steeds afzijdig te houden maar merk dat als ik niks zeg er ook geen stappen worden ondernomen, aan beide kanten niet.. Dus laksheid van hun beide helaas..

quote:Heel simpel: "Je neemt NU een advocaat in de arm en lost dit op, of de trouwerij gaat niet door."Op zondag 24 oktober 2010 16:56 schreef puppy1 het volgende:
Ik weet dat hij in zijn recht staat om het op te eisen maar dat doet ie niet, zelf gaan we volgend jaar trouwen en ik zie het er van komen dat ik daar voor spaar want hij kan dat niet, daarbij als we trouwen word het huis dan ook van mij? En moet ik daar ook voor opdraaien dan?
Weet het even allemaal niet meer hoor haha als er vragen zijn dan hoor ik die wel, zal gewoon antwoord geven.

quote:Laat die azijnpissers hier maar zeuren hoor.. Die hebben sowieso geen levenOp maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef puppy1 het volgende:
Het verrekenen is ook al voorgesteld maar mijn partner vind dat weer lullig om voor te leggen, en we zijn er mee bezig om het huis drastisch omlaag te zetten zodat deze sneller verkocht zal gaan worden.
Probeer me steeds afzijdig te houden maar merk dat als ik niks zeg er ook geen stappen worden ondernomen, aan beide kanten niet.. Dus laksheid van hun beide helaas..

quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 09:02 schreef puppy1 het volgende:
Er word gevraagd waarom trouwen!!
Nou omdat Wij dat graag willen, dus ik ga dat niet uitstellen omdat zijn ex niet mee werkt. We houden van elkaar dus om die reden gaan we trouwen, uitstellen? No way!

quote:Ja, beetje eens hoor

quote:Tja, gefeliciteerd met je extra huis dan maarOp dinsdag 26 oktober 2010 09:02 schreef puppy1 het volgende:
Nou omdat Wij dat graag willen, dus ik ga dat niet uitstellen omdat zijn ex niet mee werkt. We houden van elkaar dus om die reden gaan we trouwen, uitstellen? No way!

quote:Dan moet je ook de consequenties van je eigen acties onderkennen; je gaat mede eigenaar worden van hun huis!Op dinsdag 26 oktober 2010 09:02 schreef puppy1 het volgende:

quote:Dat ja.Op dinsdag 26 oktober 2010 10:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tja, gefeliciteerd met je extra huis dan maar

quote:ja en ben je financieel verantwoordelijkOp dinsdag 26 oktober 2010 10:39 schreef puppy1 het volgende:
haha ja zo kan je het ook bekijken als ik mede eigenaar word dan mag ik me er wel mee bemoeien he!! Haha

quote:Ik heb een redelijk idee wat haar reactie dan zal zijn. Waarschijnlijk ietr smet een vinger die omhoog wijst.Op maandag 25 oktober 2010 11:00 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat hoeft niet. Heb ook samen met mijn vrouw een huis gekocht toen we nog niet getrouwd waren. Stond op beider naam.
Ze zijn trouwens beiden hoofdelijk aansprakelijk. Die ex vindt het wel prima zo. Ze hoeft niet meer mee te betalen maar hoopt wel mee te delen in de winst. Aangezien je al aangeeft dat verdere verlaging van de verkoopprijs zal zorgen voor een verlies kan ik me voorstellen dat ze in de huidige omstandigheden niet wil mee werken.
Ik zou haar voor de keuze zetten. Of meebetalen aan de kosten van het huis om te kijken of je de volle prijs kunt krijgen of de vraagprijs omlaag (en dan bedoel ik echt omlaag) zodat het huis misschien sneller verkocht wordt en het verlies nemen. Kost haar in beide gevallen geld.
Aan haar de keuze wat ze wil. In een keer een flink bedrag (zeg 5000 euro om een verlaging van 10000 euro van de verkoopprijs) in koop te nemen of maandelijks de helft van de vaste lasten (hypotheek, verzekering) wat op den duur ook een flink bedrag kan worden.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |