quote:Ja, dat hebben we nu.Op zondag 24 oktober 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Op zolder in een doos.![]()
Is het gelukt, heb je nu boven en onder digitale tv of had je het over iets anders?
quote:Hahaha ja.Op zondag 24 oktober 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, er worden live wat nietjes in de elleboog van Jan Vertongen geschoten
quote:Hebben je kiddo's het geluid hard staan? In de eerste helft bij iedere uittrap "poepsex!" uit 't supportersvak
quote:Ze hoorden net iets met kanker en Hepie & Hepie zaten echt zo:"Op zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben je kiddo's het geluid hard staan? In de eerste helft bij iedere uittrap "poepsex!" uit 't supportersvak. Nu zijn ze geswitched naar "pizza!".
quote:Er zijn genoeg titels waarbij dat niet het geval is.Op zondag 24 oktober 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt omdat alle Wii spelletjes hetzelfde zijn. Het is niets meer dan een console met matige graphics met als énige "gadget" het feit dat je de controller leuk als een mongool heen en weer kan schudden en dat het dan als je geluk hebt enig effect heeft op het scherm.
Leuk voor als je met een paar vrienden speelt maar verder heeft de console weinig te bieden en met de komst van Playstation Move is de Wii gewoon een inferieur ding geworden.
quote:Ja, graag. Kan wel samen met rode wijn he?Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws over Leandra, bedankt Teun![]()
Thee?
quote:Samen in één glas, dan is het net glühwein, toch?Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, graag. Kan wel samen met rode wijn he?
quote:Als je ze gesynchroniseerd hebt gehad kan je ze toch nu zien in iTunes?Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
Godver. Al mijn contacten kwijt. Nu maar stille hoop dat als ik mijn nieuwe iPhone ga synchroniseren, deze contacten weer tevoorschijn komen in iTunes. Maar dat zal wel stille en ijdele hoop zijn.
quote:Hadden ze nou niet even die stenen daar op het strand kunnen opruimen? Daar kun je je als bruiloftsgast nog aardig aan bezeren. Dat valt me dan zo tegen, hè?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dus onderweg naar de white wedding:
[ afbeelding ]
quote:Lekker, roseetje uit de Vaucluse?Op zondag 24 oktober 2010 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Samen in één glas, dan is het net glühwein, toch?
Misschien kunnen we dan beter de thee laten zitten, neem ik glas Franse rosé
quote:Hoe snel kun je integreren. De onderstaande Roemeen in Nederland leert meteen fietsen. Hij wil van Maastricht naar Eijsden. "Zelfs de snelwegen hebben een soort fietspad", schrijft hij, "al maken de mensen er nauwelijks gebruik van".
quote:Niks van dat alles. Gewoon een beetje niksnutterig toekijken terwijl wij drukdoende zijn met een huwelijk inzegenen.Op zondag 24 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden ze nou niet even die stenen daar op het strand kunnen opruimen? Daar kun je je als bruiloftsgast nog aardig aan bezeren. Dat valt me dan zo tegen, hè?
Het valt me wel vaker op dat men in toeristische gebieden die zooi niet opruimt. Ik zou eens naar de Acropolis, komen we daar staan er allemaal vervallen gebouwen die op instorten staan. We zijn meteen rechtsomkeert gegaan, die hele Acropolis hebben we niet eens kunnen door al die rommel daar.
quote:Besloten was het in ieder geval niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks van dat alles. Gewoon een beetje niksnutterig toekijken terwijl wij drukdoende zijn met een huwelijk inzegenen.
[ afbeelding ]
Acropolis is Acrovuilnis. Ik voel je!
quote:Net erboven, uit de Drome, waar het landschap wordt bepaald door wijnranken en olijfbomenOp zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker, roseetje uit de Vaucluse?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gepikt van elders, een roemeen met een blog:
[..]
quote:Geen goede exchange server op het werk? Mailtjes, afspraken, notities, adressen, contacten, vergaderverzoeken, etc, ze komen ongeveer 5 seconden eerder binnen op mijn mobiel dan in mijn outlook cliënt. Dat werkt toch als een tierelier, nooit meer iets kwijt.Op zondag 24 oktober 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je ze gesynchroniseerd hebt gehad kan je ze toch nu zien in iTunes?
Ik heb m'n contacten gesyncht met Gmail, iedere wijziging op gmail / telefoon komt ook bij de ander.
quote:Tja. En als je dan na afloop een biertje wil pakken hebben zij het zeker al stiekem opgezopen?Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks van dat alles. Gewoon een beetje niksnutterig toekijken terwijl wij drukdoende zijn met een huwelijk inzegenen.
[ afbeelding ]
quote:Die bamboestok stond onder stroom.
quote:Veilig en snipverkouden.
quote:meet??Op zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog helemaal vol van de meet, was zo leuk. Lekker is dat, als je er een dag later nog om kan lachen, napret.
Welkom thuis Deis.
quote:Ik krijg er ook pijn in m'n ogen van maar dat ligt vooral aan de onscherpte van de foto.Op zondag 24 oktober 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Oh. En iedereen binnen mijn familie vindt mijn nieuwe tas spuuglelijk.
Mijn moeder zegt van niet, maar daar is ze moeder voor.
[ afbeelding ]
Swedish Disco !
quote:Oooh! PicsOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Crewmeet.
Met onwijze foodfight.
quote:Korsakov made me do it.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg er ook pijn in m'n ogen van maar dat ligt vooral aan de onscherpte van de foto.
quote:Goh Gert! Had je geen zin?Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Crewmeet.
Met onwijze foodfight.
quote:
quote:Oh dat heb ik gemist, maar gelukkig niks aan de hand dus.Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws over Leandra, bedankt Teun![]()
Thee?
quote:lijkt op een mislukte rugtasOp zondag 24 oktober 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Oh. En iedereen binnen mijn familie vindt mijn nieuwe tas spuuglelijk.
Mijn moeder zegt van niet, maar daar is ze moeder voor.
[ afbeelding ]
Swedish Disco !
quote:Het is een soort combi van sport- en (grote) schoudertas. Maar het moet je smaak zijn.
quote:The mental images in mijn hoofd nu.
quote:Waarom geloof ik dit direct?Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bamboestok stond onder stroom.
quote:Ja nee, laat maar.Op zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, doe eens gek en kom met een voorstel.
quote:11Op zondag 24 oktober 2010 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, laat maar.![]()
Begin december Utrecht?
quote:Wel toepasselijk zo:Op zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Dementor het volgende:
De website van feyenoord trekt het niet meer..
quote:Alle gloei en spaarlampen gaan kapot.Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel toepasselijk zo:
[ afbeelding ]
Vanavond gaat er flink gereld worden vrees ik.
Niet dat het enige zin heeft, maar het gaat wel gebeuren.
quote:zielig heOp zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Jian het volgende:
Kappen maar Feyenoord, tis niet leuk meer, zelfs bij de F-side hebben ze medelijden
quote:tis geen grap, zelfs bij veel Ajax supporters heerst zoiets van "dit kan toch niet" IK heb het zelf ook hoor, ik kan bijvoorbeeld niet meer uitkijken naar de klassieker van weleer. Ik hoorde vanmiddag Ajax-supporters serieus het Feijenoord Legioen veel sterkte wensen.
quote:heb bij 6-0 voor PSV maar de tv uitgezet, was een aanfluiting en Ajax vond ik ook erg matig.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
tis geen grap, zelfs bij veel Ajax supporters heerst zoiets van "dit kan toch niet" IK heb het zelf ook hoor, ik kan bijvoorbeeld niet meer uitkijken naar de klassieker van weleer. Ik hoorde vanmiddag Ajax-supporters serieus het Feijenoord Legioen veel sterkte wensen.
quote:Mario Been heeft na de 10-0 nederlaag bij PSV zijn positie ter discussie gesteld. De oefenmeester van Feyenoord heeft de spelers in de kleedkamer gevraagd of zij nog met hem door willen. RTV Rijnmond meldt dat op het moment nog niet bekend is hoe de groep op deze vraag heeft gereageerd.
quote:Ze hebben niet gezegd dat hij wegmoet, maar ook niet of hij alsjeblief wil blijven.
quote:had dat vanmiddag al in nieuws neergezet, echt fel voor en fel tegenOp zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef Jian het volgende:
Kritiek Wilders ondermijnt rechtspraak'
AMSTERDAM - De president van de Hoge Raad, Geert Corstens, heeft indirect kritiek geleverd op de kritische uitlatingen van Geert Wilders over de kwaliteit van rechtspraak in Nederland. Corstens deed dat zondagmiddag in het televisieprogramma Buitenhof.
Kritische uitspraken over de rechtspraak zoals Wilders die gedaan heeft tijdens het proces tegen hem, werken volgens Corstens „ondermijnend” voor de rechtsspraak.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=2,1
Sorry, maar echt hoor, dan ben je toch een wereldvreemde idioot.!
quote:TopOp zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben niet gezegd dat hij wegmoet, maar ook niet of hij alsjeblief wil blijven.
Hoewel El Ahmadi wel geroepen heeft dat Been van hem niet weg moet. Wat wel bijzonder is omdat Been en hij juist bonje hadden.
Het is een vreselijk pak slaag, maar uiteindelijk zijn het drie punten.
Ik ga er denk ik woensdag heen. Juist nu.
quote:Zie het nuOp zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had dat vanmiddag al in nieuws neergezet, echt fel voor en fel tegen
quote:Ach soms is een spuitje gewoon het meest humane middel, het clubje rustig in laten slapen zeg maar.
quote:Nou, echtOp zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef Jian het volgende:
AMSTERDAM - De president van de Hoge Raad, Geert Corstens, heeft indirect kritiek geleverd op de kritische uitlatingen van Geert Wilders over de kwaliteit van rechtspraak in Nederland. Corstens deed dat zondagmiddag in het televisieprogramma Buitenhof.
Kritische uitspraken over de rechtspraak zoals Wilders die gedaan heeft tijdens het proces tegen hem, werken volgens Corstens „ondermijnend” voor de rechtsspraak.
quote:Nee, Feyenoord verdient het om terug te komen, het is een veel te goeie club met een rijke historie en heel veel prijzen. Die ga je toch niet afschrijven omdat ze nu in het dal zitten? Juist niet. Steunen als je fan bent, écht fan. Nu komt het daar op aan denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach soms is een spuitje gewoon het meest humane middel, het clubje rustig in laten slapen zeg maar.
quote:Niemand is zo gek om in deze club geld te steken en ze hebben ook geen geld om aankopen te doen, dan blijft er weinig over.Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord verdient het om terug te komen, het is een veel te goeie club met een rijke historie en heel veel prijzen. Die ga je toch niet afschrijven omdat ze nu in het dal zitten? Juist niet. Steunen als je fan bent, écht fan. Nu komt het daar op aan denk ik.
Denk ik, want geen verstand van voetbal.
quote:Jammer zeg. Zonde ook van zo'n mooie club.Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om in deze club geld te steken en ze hebben ook geen geld om aankopen te doen, dan blijft er weinig over.
quote:En het scheelt Rotterdam een nieuwe Kuip.Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om in deze club geld te steken en ze hebben ook geen geld om aankopen te doen, dan blijft er weinig over.
quote:@AliBouali: In de 10e speelronde in de 10e maand van 2010, wordt feyenoord met 10-0 en met 10 man teruggestuurd naar 010 #toeval?
quote:Hij had eigenlijk moeten zeggen "Politici vervolgen zonder dat het 100 procent zeker is dat ze schuldig zijn is uitermate ondermijnend voor het vertrouwen van de burger in de politiek"Op zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef Jian het volgende:
quote:Mozilla keert 3000 dollar uit aan 12-jarige bug hunter
De 12-jarige Amerikaan en bug hunter Alex Miller heeft van Mozilla een beloning van 3000 dollar gekregen. De jongen ontdekte in de Firefox-browser een potentieel gevaarlijke fout in het geheugenbeheer en bracht Mozilla op de hoogte van de bug.
Miller kwam naar eigen zeggen de buffer overflow in Firefox op het spoor nadat hij tien dagen lang anderhalf uur per dag in de broncode van de browser aan het spitten was. De 12-jarige maakte bij Mozilla melding van zijn bevindingen. Nadat de bug werd onderkend als zijnde gevaarlijk, kreeg Miller als bug hunter een bedrag van 3000 dollar uitgekeerd. Een eerdere bug die Miller ontdekte en opstuurde naar Mozilla kwam niet in aanmerking voor de beloning, waardoor de jongen besloot om zijn speurtocht te intensiveren, zo meldt San Jose Mercury News.
Mozilla, dat onlangs de beloning voor het ontdekken van ernstige beveiligingslekken ophoogde naar 3000 dollar, zegt blij te zijn met de melding van de jonge bughunter. De organisatie stelt dat Mozilla voor het verbeteren van de beveiliging van zijn browser grotendeels afhankelijk is van vrijwilligers. De beloning van 3000 dollar ook van toepassing op andere titels van Mozilla, zoals Sunbird en Thunderbird.
quote:Deze woorden worden waarschijnlijk voor het eind van de week gelogenstraft.Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Alleen al 1313 reacties op de telegraaf...Op zondag 24 oktober 2010 19:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk moeten zeggen "Politici vervolgen zonder dat het 100 procent zeker is dat ze schuldig zijn is uitermate ondermijnend voor het vertrouwen van de burger in de politiek"
quote:Oeh nou ouch, dat zal de PVV nog lang voelen.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef hondjes het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_black.html#comments
Dinsdag Zwarte Klerendag...tegen de PVV
quote:Die 2e reactie, terecht.Op zondag 24 oktober 2010 19:37 schreef hondjes het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_black.html#comments
Dinsdag Zwarte Klerendag...tegen de PVV
quote:Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het 20u journaal opent met Feyenoord!
quote:
quote:En de scheids bij Excelsior-Ajax dan... Klere, die floot ook niet z'n beste wedstrijdOp zondag 24 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb bij 6-0 voor PSV maar de tv uitgezet, was een aanfluiting en Ajax vond ik ook erg matig.
quote:was allemaal matig vandaagOp zondag 24 oktober 2010 20:17 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
En de scheids bij Excelsior-Ajax dan... Klere, die floot ook niet z'n beste wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |