quote:Oeh, arme deur.Op zondag 24 oktober 2010 11:05 schreef Gert het volgende:
mOgge! 'Kindje vinger tussen de deur' krijgt het hele huis wel wakker.
Wie gaat er wat leuks doen vandaag?
quote:wat mooi Cc die foto voor Juud&Dementor, iets persoonlijks voor hunOp zondag 24 oktober 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens douchen en even naar buiten voor wat frisse lucht. Wilde vandaag eigenlijk naar de Dutch Design Week, maar dat gaat 'm niet worden, met mijn zware snothoofd.
Later deze week dan maar.
Oh, en IMondo en Michael C.
(PR8)
quote:Ik weet nog eens wie ik wil houden van deze reeks. Ja, die ene man met dat rock imago maakt toffe dingen.Op zondag 24 oktober 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
Ik ga maar eens douchen en even naar buiten voor wat frisse lucht. Wilde vandaag eigenlijk naar de Dutch Design Week, maar dat gaat 'm niet worden, met mijn zware snothoofd.
Later deze week dan maar.
Oh, en IMondo en Michael C.
(PR8)
quote:Oh, dat is er maar eentje.Op zondag 24 oktober 2010 11:23 schreef Copycat het volgende:
Seizoen zeven is hier nu te zien, dus volgend jaar ben je ook Mondo en Michael minded. Of niet natuurlijk.
Seth vond ik ook een toffe gast, en Anthony vond ik hilarisch. Lekkere Southern Belle.
quote:GoedemorgenOp zondag 24 oktober 2010 10:39 schreef hondjes het volgende:
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12308
Amsterdamse hof pleegt staatsgreep, volgen hetvrijevolk.
quote:Het ziet er allemaal wel tof uit maar na een paar uurtjes wordt 't snel saai.Op zondag 24 oktober 2010 11:20 schreef Noek het volgende:
Ik ga zo Super Mario Galaxy afstoffen maar ik ben nog nooit verder gekomen dan één zo'n stom level waar je niks moet doen maar wat verloren om je heen loopt te kijken.
quote:Volgens mij zit ik na 10 minuten al vast.Op zondag 24 oktober 2010 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ziet er allemaal wel tof uit maar na een paar uurtjes wordt 't snel saai.
quote:Wat een verhaal zeg, ik heb ook even een paar van die brieven zitten lezenOp zondag 24 oktober 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
http://www.nujij.nl/onder(...)enten.10157112.lynkx
Over Marieclaire, die de dochter van Juliana zou zijn.
De inhoud is al bij velen bekend, maar dat NU ermee naar buiten komt, verbaasd me.
quote:Mijn nichtje. Niet E. maar eentje van m'n zus. Ze zijn nu toch maar naar het ziekenhuis want de deur werd keihard dichtgetrokken.
quote:Oh kut, dat is wel heel erg!Op zondag 24 oktober 2010 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn nichtje. Niet E. maar eentje van m'n zus. Ze zijn nu toch maar naar het ziekenhuis want de deur werd keihard dichtgetrokken.![]()
Doe jij nog fling?
Ïk vind het zó frustrerend af en toe! De ene keer zie ik het meteen en hoppa, en de andere keer vraag ik na een half uur staren maar een hint. Echt goed voor je eigenwaarde is het niet.
quote:Foto gemaakt, niet gebroken.Op zondag 24 oktober 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh kut, dat is wel heel erg!Heeft ze echt haar vingertjes gebroken?
Ja, ik fling nog en ik voel je. Soms voel ik me echt een Einstein en soms een Bonnie. Frust!
quote:Jawel, ze is hartstikke zwangerOp zondag 24 oktober 2010 12:54 schreef Gert het volgende:
Niks (ernstigs) aan de hand dus, gelukkig!
quote:ah, mooi!Op zondag 24 oktober 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik spreek misschien wat voor mijn beurt, maar voor hen die het interesseert, Leandra mag naar huis
quote:Ooh gelukkig maar, ook voor zusterlief.Op zondag 24 oktober 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Foto gemaakt, niet gebroken.
Lolly erin, en het gaat wel weer.
Maar ze had gezegd dat haar zus het expres had gedaan, en die was dáárdoor weer helemaal ontdaan. Wan jedoe!
Haha ja óók Einstein ja!![]()
Grappig hè, dat trots en lage eigendunk elkaar zo snel af kunnen wisselen, gewoon door zo'n stom spelletje.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb weleens mijn broers hoofd tussen de koelkastdeur laten klappen. Met opzet en dat durfde ik ook groots toe te geven. Een week boven op mezelf gewoond met roomservice. Heerlijk!![]()
quote:Ik wist dat er gerommeld was door de heren, maar dit is wel aardig leesvoer voor een druilerig zondagmiddag.Op zondag 24 oktober 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
http://www.nujij.nl/onder(...)enten.10157112.lynkx
Over Marieclaire, die de dochter van Juliana zou zijn.
De inhoud is al bij velen bekend, maar dat NU ermee naar buiten komt, verbaasd me.
quote:Ja, alles werd verkort met sorry. Tenminste bij mijn broer wel. Ik zei nooit sorry dus geen flauw idee of ik met goed gedrag eerder vrij was gekomen. Met een braadpan op zijn harses slaan was maar 3 dagen trouwens. Ze werden steeds milder.Op zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar een wéék, da's ook niet misselijk zeg.
Of werd de straf opgeheven zodra je sorry zou zeggen en verdomde je dat, mede omdat de straf je wel beviel?
quote:Was van de week ook wel grappig. Keihard "Jaaaa!!" bij de buren, ik snel de TV weer aan omdat dit betekende dat Auxerre had gescoord. Was die afgekeurd.Op zondag 24 oktober 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoorde het aan het gegil hier ja. Oooh pijnlijk man!
quote:Nee ik woon in Den Haag. Daar houden ze niet zo van ajax.
quote:Het is prachtig weer. Schop ze eruit. Ik schreef vanmorgen nog slecht weer = wii en toen ging de zon schijnen.Op zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Was van de week ook wel grappig. Keihard "Jaaaa!!" bij de buren, ik snel de TV weer aan omdat dit betekende dat Auxerre had gescoord. Was die afgekeurd.
Als de gasten nou fijn een strandwandeling gaan maken en hun dvd'tje weer meenemen, kan eredivisie live op. Ook nog rood voor Anita lees ik
quote:Die stoppen lastig bezoek in de kruipruimte.
quote:Op zolder in een doos.Op zondag 24 oktober 2010 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die stoppen lastig bezoek in de kruipruimte.
Daar zat ik gister ook tot mijn oren in het zand om een kabel te trekken.
quote:Dat komt omdat alle Wii spelletjes hetzelfde zijn. Het is niets meer dan een console met matige graphics met als énige "gadget" het feit dat je de controller leuk als een mongool heen en weer kan schudden en dat het dan als je geluk hebt enig effect heeft op het scherm.Op zondag 24 oktober 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee die heb ik niet, heb überhaupt al maanden niet meer ge-wii-d.
quote:Ik hoop 't, dat ie ff mag komen helpen ofzo
quote:mogguh, kater
quote:Als ik ze hiernaast hoor juichen is het treurnis bij jullie.Op zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is prachtig weer. Schop ze eruit. Ik schreef vanmorgen nog slecht weer = wii en toen ging de zon schijnen.Twente moet zooooo.
quote:Neuh, niet meer. Wel toen ik de eerste keer wakker werd.Op zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't, dat ie ff mag komen helpen ofzo.
[..]
mogguh, kater?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |