quote:ah, mooi!Op zondag 24 oktober 2010 12:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik spreek misschien wat voor mijn beurt, maar voor hen die het interesseert, Leandra mag naar huis
quote:Ooh gelukkig maar, ook voor zusterlief.Op zondag 24 oktober 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Foto gemaakt, niet gebroken.
Lolly erin, en het gaat wel weer.
Maar ze had gezegd dat haar zus het expres had gedaan, en die was dáárdoor weer helemaal ontdaan. Wan jedoe!
Haha ja óók Einstein ja!![]()
Grappig hè, dat trots en lage eigendunk elkaar zo snel af kunnen wisselen, gewoon door zo'n stom spelletje.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:58 schreef Noek het volgende:
Ik heb weleens mijn broers hoofd tussen de koelkastdeur laten klappen. Met opzet en dat durfde ik ook groots toe te geven. Een week boven op mezelf gewoond met roomservice. Heerlijk!![]()
quote:Ik wist dat er gerommeld was door de heren, maar dit is wel aardig leesvoer voor een druilerig zondagmiddag.Op zondag 24 oktober 2010 11:47 schreef hondjes het volgende:
http://www.nujij.nl/onder(...)enten.10157112.lynkx
Over Marieclaire, die de dochter van Juliana zou zijn.
De inhoud is al bij velen bekend, maar dat NU ermee naar buiten komt, verbaasd me.
quote:Ja, alles werd verkort met sorry. Tenminste bij mijn broer wel. Ik zei nooit sorry dus geen flauw idee of ik met goed gedrag eerder vrij was gekomen. Met een braadpan op zijn harses slaan was maar 3 dagen trouwens. Ze werden steeds milder.Op zondag 24 oktober 2010 13:06 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar een wéék, da's ook niet misselijk zeg.
Of werd de straf opgeheven zodra je sorry zou zeggen en verdomde je dat, mede omdat de straf je wel beviel?
quote:Was van de week ook wel grappig. Keihard "Jaaaa!!" bij de buren, ik snel de TV weer aan omdat dit betekende dat Auxerre had gescoord. Was die afgekeurd.Op zondag 24 oktober 2010 13:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoorde het aan het gegil hier ja. Oooh pijnlijk man!
quote:Nee ik woon in Den Haag. Daar houden ze niet zo van ajax.
quote:Het is prachtig weer. Schop ze eruit. Ik schreef vanmorgen nog slecht weer = wii en toen ging de zon schijnen.Op zondag 24 oktober 2010 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Was van de week ook wel grappig. Keihard "Jaaaa!!" bij de buren, ik snel de TV weer aan omdat dit betekende dat Auxerre had gescoord. Was die afgekeurd.
Als de gasten nou fijn een strandwandeling gaan maken en hun dvd'tje weer meenemen, kan eredivisie live op. Ook nog rood voor Anita lees ik
quote:Die stoppen lastig bezoek in de kruipruimte.
quote:Op zolder in een doos.Op zondag 24 oktober 2010 13:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die stoppen lastig bezoek in de kruipruimte.
Daar zat ik gister ook tot mijn oren in het zand om een kabel te trekken.
quote:Dat komt omdat alle Wii spelletjes hetzelfde zijn. Het is niets meer dan een console met matige graphics met als énige "gadget" het feit dat je de controller leuk als een mongool heen en weer kan schudden en dat het dan als je geluk hebt enig effect heeft op het scherm.Op zondag 24 oktober 2010 11:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee die heb ik niet, heb überhaupt al maanden niet meer ge-wii-d.
quote:Ik hoop 't, dat ie ff mag komen helpen ofzo
quote:mogguh, kater
quote:Als ik ze hiernaast hoor juichen is het treurnis bij jullie.Op zondag 24 oktober 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is prachtig weer. Schop ze eruit. Ik schreef vanmorgen nog slecht weer = wii en toen ging de zon schijnen.Twente moet zooooo.
quote:Neuh, niet meer. Wel toen ik de eerste keer wakker werd.Op zondag 24 oktober 2010 13:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop 't, dat ie ff mag komen helpen ofzo.
[..]
mogguh, kater?
quote:Ja, dat hebben we nu.Op zondag 24 oktober 2010 13:29 schreef Noek het volgende:
[..]
Op zolder in een doos.![]()
Is het gelukt, heb je nu boven en onder digitale tv of had je het over iets anders?
quote:Hahaha ja.Op zondag 24 oktober 2010 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, er worden live wat nietjes in de elleboog van Jan Vertongen geschoten
quote:Hebben je kiddo's het geluid hard staan? In de eerste helft bij iedere uittrap "poepsex!" uit 't supportersvak
quote:Ze hoorden net iets met kanker en Hepie & Hepie zaten echt zo:"Op zondag 24 oktober 2010 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben je kiddo's het geluid hard staan? In de eerste helft bij iedere uittrap "poepsex!" uit 't supportersvak. Nu zijn ze geswitched naar "pizza!".
quote:Er zijn genoeg titels waarbij dat niet het geval is.Op zondag 24 oktober 2010 13:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt omdat alle Wii spelletjes hetzelfde zijn. Het is niets meer dan een console met matige graphics met als énige "gadget" het feit dat je de controller leuk als een mongool heen en weer kan schudden en dat het dan als je geluk hebt enig effect heeft op het scherm.
Leuk voor als je met een paar vrienden speelt maar verder heeft de console weinig te bieden en met de komst van Playstation Move is de Wii gewoon een inferieur ding geworden.
quote:Ja, graag. Kan wel samen met rode wijn he?Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws over Leandra, bedankt Teun![]()
Thee?
quote:Samen in één glas, dan is het net glühwein, toch?Op zondag 24 oktober 2010 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, graag. Kan wel samen met rode wijn he?
quote:Als je ze gesynchroniseerd hebt gehad kan je ze toch nu zien in iTunes?Op zondag 24 oktober 2010 14:33 schreef Copycat het volgende:
Godver. Al mijn contacten kwijt. Nu maar stille hoop dat als ik mijn nieuwe iPhone ga synchroniseren, deze contacten weer tevoorschijn komen in iTunes. Maar dat zal wel stille en ijdele hoop zijn.
quote:Hadden ze nou niet even die stenen daar op het strand kunnen opruimen? Daar kun je je als bruiloftsgast nog aardig aan bezeren. Dat valt me dan zo tegen, hè?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was dus onderweg naar de white wedding:
[ afbeelding ]
quote:Lekker, roseetje uit de Vaucluse?Op zondag 24 oktober 2010 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Samen in één glas, dan is het net glühwein, toch?
Misschien kunnen we dan beter de thee laten zitten, neem ik glas Franse rosé
quote:Hoe snel kun je integreren. De onderstaande Roemeen in Nederland leert meteen fietsen. Hij wil van Maastricht naar Eijsden. "Zelfs de snelwegen hebben een soort fietspad", schrijft hij, "al maken de mensen er nauwelijks gebruik van".
quote:Niks van dat alles. Gewoon een beetje niksnutterig toekijken terwijl wij drukdoende zijn met een huwelijk inzegenen.Op zondag 24 oktober 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden ze nou niet even die stenen daar op het strand kunnen opruimen? Daar kun je je als bruiloftsgast nog aardig aan bezeren. Dat valt me dan zo tegen, hè?
Het valt me wel vaker op dat men in toeristische gebieden die zooi niet opruimt. Ik zou eens naar de Acropolis, komen we daar staan er allemaal vervallen gebouwen die op instorten staan. We zijn meteen rechtsomkeert gegaan, die hele Acropolis hebben we niet eens kunnen door al die rommel daar.
quote:Besloten was het in ieder geval niet.Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks van dat alles. Gewoon een beetje niksnutterig toekijken terwijl wij drukdoende zijn met een huwelijk inzegenen.
[ afbeelding ]
Acropolis is Acrovuilnis. Ik voel je!
quote:Net erboven, uit de Drome, waar het landschap wordt bepaald door wijnranken en olijfbomenOp zondag 24 oktober 2010 14:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker, roseetje uit de Vaucluse?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Gepikt van elders, een roemeen met een blog:
[..]
quote:Geen goede exchange server op het werk? Mailtjes, afspraken, notities, adressen, contacten, vergaderverzoeken, etc, ze komen ongeveer 5 seconden eerder binnen op mijn mobiel dan in mijn outlook cliënt. Dat werkt toch als een tierelier, nooit meer iets kwijt.Op zondag 24 oktober 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je ze gesynchroniseerd hebt gehad kan je ze toch nu zien in iTunes?
Ik heb m'n contacten gesyncht met Gmail, iedere wijziging op gmail / telefoon komt ook bij de ander.
quote:Tja. En als je dan na afloop een biertje wil pakken hebben zij het zeker al stiekem opgezopen?Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niks van dat alles. Gewoon een beetje niksnutterig toekijken terwijl wij drukdoende zijn met een huwelijk inzegenen.
[ afbeelding ]
quote:Die bamboestok stond onder stroom.
quote:Veilig en snipverkouden.
quote:meet??Op zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog helemaal vol van de meet, was zo leuk. Lekker is dat, als je er een dag later nog om kan lachen, napret.
Welkom thuis Deis.
quote:Ik krijg er ook pijn in m'n ogen van maar dat ligt vooral aan de onscherpte van de foto.Op zondag 24 oktober 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Oh. En iedereen binnen mijn familie vindt mijn nieuwe tas spuuglelijk.
Mijn moeder zegt van niet, maar daar is ze moeder voor.
[ afbeelding ]
Swedish Disco !
quote:Oooh! PicsOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Crewmeet.
Met onwijze foodfight.
quote:Korsakov made me do it.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg er ook pijn in m'n ogen van maar dat ligt vooral aan de onscherpte van de foto.
quote:Goh Gert! Had je geen zin?Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Crewmeet.
Met onwijze foodfight.
quote:
quote:Oh dat heb ik gemist, maar gelukkig niks aan de hand dus.Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws over Leandra, bedankt Teun![]()
Thee?
quote:lijkt op een mislukte rugtasOp zondag 24 oktober 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Oh. En iedereen binnen mijn familie vindt mijn nieuwe tas spuuglelijk.
Mijn moeder zegt van niet, maar daar is ze moeder voor.
[ afbeelding ]
Swedish Disco !
quote:Het is een soort combi van sport- en (grote) schoudertas. Maar het moet je smaak zijn.
quote:The mental images in mijn hoofd nu.
quote:Waarom geloof ik dit direct?Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bamboestok stond onder stroom.
quote:Ja nee, laat maar.Op zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, doe eens gek en kom met een voorstel.
quote:11Op zondag 24 oktober 2010 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, laat maar.![]()
Begin december Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |