quote:Die bamboestok stond onder stroom.
quote:Veilig en snipverkouden.
quote:meet??Op zondag 24 oktober 2010 14:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben nog helemaal vol van de meet, was zo leuk. Lekker is dat, als je er een dag later nog om kan lachen, napret.
Welkom thuis Deis.
quote:Ik krijg er ook pijn in m'n ogen van maar dat ligt vooral aan de onscherpte van de foto.Op zondag 24 oktober 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Oh. En iedereen binnen mijn familie vindt mijn nieuwe tas spuuglelijk.
Mijn moeder zegt van niet, maar daar is ze moeder voor.
[ afbeelding ]
Swedish Disco !
quote:Oooh! PicsOp zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Crewmeet.
Met onwijze foodfight.
quote:Korsakov made me do it.Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik krijg er ook pijn in m'n ogen van maar dat ligt vooral aan de onscherpte van de foto.
quote:Goh Gert! Had je geen zin?Op zondag 24 oktober 2010 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Crewmeet.
Met onwijze foodfight.
quote:
quote:Oh dat heb ik gemist, maar gelukkig niks aan de hand dus.Op zondag 24 oktober 2010 14:14 schreef Deisyy het volgende:
Goed nieuws over Leandra, bedankt Teun![]()
Thee?
quote:lijkt op een mislukte rugtasOp zondag 24 oktober 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
Oh. En iedereen binnen mijn familie vindt mijn nieuwe tas spuuglelijk.
Mijn moeder zegt van niet, maar daar is ze moeder voor.
[ afbeelding ]
Swedish Disco !
quote:Het is een soort combi van sport- en (grote) schoudertas. Maar het moet je smaak zijn.
quote:The mental images in mijn hoofd nu.
quote:Waarom geloof ik dit direct?Op zondag 24 oktober 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die bamboestok stond onder stroom.
quote:Ja nee, laat maar.Op zondag 24 oktober 2010 15:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen idee, doe eens gek en kom met een voorstel.
quote:11Op zondag 24 oktober 2010 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nee, laat maar.![]()
Begin december Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |