quote:wat lijkt me dat mooi, dat je gewoon op het strand kan trouwen, en de ringen, mooi en apart.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef Copycat het volgende:
Heks, die bergtop van waar die foto is genomen, is van de bruid. Dat strand is van niemand, behalve de eerste 15 meter vanaf de zee: dat is altijd van de sultan. Die hebben we gewoon niks verteld.
De ringen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Symboliek alom.
Dawast effe. Ik ga mijn bovenbenen scheren.
quote:Dat trouwen hoeft hier ook niet meer in het stadhuis heks. Er zijn inmiddels meerdere, mindere officiële plaatsen waar het toegestaan is.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat lijkt me dat mooi, dat je gewoon op het strand kan trouwen, en de ringen, mooi en apart.
quote:ja maar of je nou op het strand in Zandvoort trouwt of waar Cc is geweest op dat hagelwitte strand plus blauwe zee, nou kies ik toch voor het laatsteOp zaterdag 23 oktober 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat trouwen hoeft hier ook niet meer in het stadhuis heks. Er zijn inmiddels meerdere, mindere officiële plaatsen waar het toegestaan is.
quote:Ik zit thuis te snotteren en verkouden te zijn, voor de tweede keer binnen vier weken.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:54 schreef Toverheks het volgende:
maar heel brutaal teun, wat doe jij op zaterdagavond thuis??/ en hoe gaat het met je vriendin, pure belangstelling hoor want moet daar wel eens aan denken als ik jou hier voorbij zie schuiven.
quote:oke, nou hoop gewoon dat het goed gaat, meen ik, en snotter dan maar lekker uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit thuis te snotteren en verkouden te zijn, voor de tweede keer binnen vier weken.
Hoe het met het dinnetje gaat kan ik hier beter niet meer plaatsen, er zijn er die er net iets te graag mee aan de haal gaan
Krijg ik ondermeer verwijten dat ik het allemaal uit mijn duim zuig en zulks![]()
quote:sluit me bij Deisyy aan N. dikke knuffel voor \leandraOp zaterdag 23 oktober 2010 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Fijn dat ze daar goed in de gaten gehouden wordt, de uk moet het liefst nog een paar weekjes blijven zitten waar hij zit.
Sterkte en een knuffel
quote:Wilders juicht meer nederzettingen Israël toe
DEN HAAG - Wat PVV-leider Geert Wilders betreft, komen er zoveel mogelijk joodse nederzettingen op de Westelijke Jordaanoever. Hij liet dat zaterdagavond via twitter weten. Volgens hem is Jordanië ?de enige Palestijnse staat die er ooit zal komen.?
„Judea/Samaria zijn Israël dus hoe meer joodse nederzettingen daar hoe beter”, twittert Wilders. Hij doelt daarmee op het door Israël in 1967 op Jordanië veroverde gebied. De Westelijke Jordaanoever is een van de Palestijnse gebieden maar joodse kolonisten bouwen er nog steeds nieuwe nederzettingen. Daarover bestaat internationaal veel kritiek.
Ook Nederland is tegen de bouw van nederzettingen en streeft naar zowel een Palestijnse als een Israëlische staat met de grenzen van 1967 als uitgangspunt. Wilders gaat hier met zijn standpunt recht tegenin.
quote:Maar net joh, don't botter.
quote:Uit mijn ouwelul collectie!
quote:Hier maakt hij geen vrienden mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
De vooruitgeschoven pion van de Joodse staat:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |