quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:04 schreef Basboussa het volgende:
Moet even lachen om de reacties op DAna Beach resort:Alles is eetbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahha
Ziet er heerlijk uit poppedein!!En idd, uitsteken die buik! Koop nog even een hysterische buikband ofzo zodat er geen misverstanden kunnen zijn
uitbuiten die hap
![]()
Pvoesssmet recht de laatste loodjes. T valt niet mee 2 kinders in je eentje, wat anderen ook zeggen niet te trots zijn om aan de bel te trekken hoor bij iemand als het nodig is.
quote:Hopelijk gaat het inderdaad snel gebeurenOp vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef Suzanna het volgende:
Even een gedachte delen....
Wat apart eigenlijk dat je in het begin van de zwangerschap nog niet moet denken aan de bevalling, en aan het einde er zelfs naar kan 'verlangen' - en hoopt dat er iets gebeurt! Ik hoop de hele tijd dat het flink pijn gaat doen, gek eigenlijk...
quote:Ja dat is idd wel erg bijzonder. Ik zit nu op een kleine 13 weken en ik moet er idd nog even niet aan denken, zeker niet als je verhalen hoort over 63 uurOp vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef Suzanna het volgende:
Even een gedachte delen....
Wat apart eigenlijk dat je in het begin van de zwangerschap nog niet moet denken aan de bevalling, en aan het einde er zelfs naar kan 'verlangen' - en hoopt dat er iets gebeurt! Ik hoop de hele tijd dat het flink pijn gaat doen, gek eigenlijk...
quote:Oh oh wat een gedoe zegOp vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef kaatjejannie het volgende:
even weer een egopost. Sorry..
Ik lig in het ziekenhuis nu, had vanmiddag bij de vk in het ziekenhuis weer een behoorlijk hoge bloeddruk. Ik ben gestart met medicatie, en morgenochtend gaan ze kijken of ik in te leiden ben. Anders gaan ze beginnen met primen. Spannend... Gelukkig draadloos internet hier, en de man heeft de laptop meegenomen voor me.
quote:Oehhh wat spannend KJ!! Zettemop meis!!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Vannacht zijn mijn vliezen zomaar spontaan gebroken. Toch kan mijn lijf wat zelf![]()
vanmorgen is er gekeken hoe het ervoor stond, ik had 2 cm en mocht naar de verloskamer. Lig nu aan het infuus met opwekkers. Het infuus staat nu op 2,4 en begint wat te doen. eerst in de rug, maar nu ik daar iets van warmte heb zitten ze in de buik. De rug weeën werden niet geregistreerd, de buik weeën wel. Dat is dan wel weer fijn.
quote:Bijzonder he, dat geboink van het hartje op de monitorOp zaterdag 23 oktober 2010 07:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
KJ, sterkte, en hopen dat ze nu snel komt.
Ik heb gisteren de eerste echo gehad, en we hebben een knipperend hartje gezien. De termijn klopte met wat ik dacht, ik ben op 5 juni 2011 uitgerekend, ik ben nu dus 7 weken en 6 dagen zwanger.
Verder veel info meegekregen, en vanwege mijn bmi krijg ik straks nog eens 3 extra groei echo's, dus ik kan aan het eind nog een paar keer gluren..
Over 4 weken weer een afspraak, en tegen die tijd kan ik het tenminste ook tegen iedereen die iets minder dichtbij staat vertellen.
quote:Gogogo Kaatjejannie!!Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Vannacht zijn mijn vliezen zomaar spontaan gebroken. Toch kan mijn lijf wat zelf![]()
vanmorgen is er gekeken hoe het ervoor stond, ik had 2 cm en mocht naar de verloskamer. Lig nu aan het infuus met opwekkers. Het infuus staat nu op 2,4 en begint wat te doen. eerst in de rug, maar nu ik daar iets van warmte heb zitten ze in de buik. De rug weeën werden niet geregistreerd, de buik weeën wel. Dat is dan wel weer fijn.
quote:Hey Poppedein, gefeliciteerd met de 12 weken heOp zaterdag 23 oktober 2010 10:46 schreef Poppedein het volgende:
KJ heel veel succes in het ziekenhuis!! Hopelijk blijft je bloeddruk een beetje stabiel en is alles gauw rijp genoeg om in te kunnen leiden (of nog liever gewoon spontaan op gang te komen!)
ook voor de andere LLM's met hun bolle babybuukskes! effies nog!
Laiveneertiekje, wat heeeeerlijk dat je een knipperhartje hebt gezien!
quote:Hahaha, dank Tank_Girl!Op zaterdag 23 oktober 2010 11:29 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Hey Poppedein, gefeliciteerd met de 12 weken he![]()
quote:Nou na maandag die echo zal ik mij in ieder geval een stuk geruster voelenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Hahaha, dank Tank_Girl!Het is een compleet andere wereld, je realiseert je nog niet wat je te wachten staat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |