abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87837190
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:04 schreef Basboussa het volgende:
Moet even lachen om de reacties op DAna Beach resort:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles is eetbaar :D hahahha

Ziet er heerlijk uit poppedein!! O+ En idd, uitsteken die buik! Koop nog even een hysterische buikband ofzo zodat er geen misverstanden kunnen zijn :D uitbuiten die hap :+

Pvoesss :* met recht de laatste loodjes. T valt niet mee 2 kinders in je eentje, wat anderen ook zeggen niet te trots zijn om aan de bel te trekken hoor bij iemand als het nodig is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87844302
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef Suzanna het volgende:
Even een gedachte delen....
Wat apart eigenlijk dat je in het begin van de zwangerschap nog niet moet denken aan de bevalling, en aan het einde er zelfs naar kan 'verlangen' - en hoopt dat er iets gebeurt! Ik hoop de hele tijd dat het flink pijn gaat doen, gek eigenlijk...
Hopelijk gaat het inderdaad snel gebeuren :*
En ook voor Barbabientje en Kaatjejannie :*
pi_87850432
even weer een egopost. Sorry..

Ik lig in het ziekenhuis nu, had vanmiddag bij de vk in het ziekenhuis weer een behoorlijk hoge bloeddruk. Ik ben gestart met medicatie, en morgenochtend gaan ze kijken of ik in te leiden ben. Anders gaan ze beginnen met primen. Spannend... Gelukkig draadloos internet hier, en de man heeft de laptop meegenomen voor me.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:23:07 #154
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87850493
KJ! Spannend joh, ik hoop dat het snel door zet nu voor je!
pi_87850553
Kaatje :o dat is even schrikken! Tijd voor Ilse om te komen :Y Wat ik al zei, als ze nou vóór morgenavond komt, kan ze meteen een uur langer slapen :P

Hou je taai meid, het gaat niet lang meer duren! :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 22:26:55 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87850639
sterkte KJ! hopelijk besluit Ilse dat je niet hoeft ingeleid te worden en lig je straks te puffen ! ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_87850721
tnx ieder, maar Orea, volgens mij is de wintertijd pas volgende week.....
*poef* nu is het weg
pi_87850854
:D ben ik echt zo blonT :o

Ilse, niet naar me luisteren!!! Gewoon nu komen :P
pi_87850907
Ja nu zie ik het :') hoe kom ik nou bij 3e weekend in oktober :? na-zwangerschaps-dementie :Y)
pi_87851712
KJ, sterkte en succes meid :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87852503
KJ sterkte en heel veel succes meid! :*

Oeh wintertijd :o
das een goeie om in de gaten te houden voor als ik B. op moet halen volgende week.
Ik zie t wel gebeuren :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87859421
KJ, spannend! Heel veel succes! Hopelijk kunnen wel snel Ilse der echte naam lezen!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_87859612
kj en de andere llm'ers veel succes vandaag!
Ik tel echt de dagen tot de echo nu, alles voelt wel goed, maar de zenuwen zijn toegeslagen....vandaag een dagje shoppen met vriendinnen, gaat me vast genoeg afleiding geven.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_87859627
KJ, sterkte, en hopen dat ze nu snel komt.

Ik heb gisteren de eerste echo gehad, en we hebben een knipperend hartje gezien O+ . De termijn klopte met wat ik dacht, ik ben op 5 juni 2011 uitgerekend, ik ben nu dus 7 weken en 6 dagen zwanger.

Verder veel info meegekregen, en vanwege mijn bmi krijg ik straks nog eens 3 extra groei echo's, dus ik kan aan het eind nog een paar keer gluren..
Over 4 weken weer een afspraak, en tegen die tijd kan ik het tenminste ook tegen iedereen die iets minder dichtbij staat vertellen.
pi_87859689
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:30 schreef Suzanna het volgende:
Even een gedachte delen....
Wat apart eigenlijk dat je in het begin van de zwangerschap nog niet moet denken aan de bevalling, en aan het einde er zelfs naar kan 'verlangen' - en hoopt dat er iets gebeurt! Ik hoop de hele tijd dat het flink pijn gaat doen, gek eigenlijk...
Ja dat is idd wel erg bijzonder. Ik zit nu op een kleine 13 weken en ik moet er idd nog even niet aan denken, zeker niet als je verhalen hoort over 63 uur }:| Maar ik kan me dan ook wel weer heel goed voorstellen dat je daar heel anders over denkt als je rond de 40 weken zit.
Heel veel sterkte iig Suzanna. En jij natuurlijk ook KJ.

Oh en Orea, wil je me niet meer blij maken met die dooie mus. Heb een druk weekend en was helemaal blij met een uurtje extra! Lees ik erna dat dat pas volgende week is o|O
pi_87859707
Ook nog even een egopostje.......
gisteren een gigantische huilbui gehad. Had mijn moeder aan de telefoon en ik vertelde wat we dinsdag allemaal besteld hadden (en dus van mijn schoonouders hadden gekregen). Was al een beetje bang voor d'r reactie, maar ik wil zoiets ook gewoon kunnen delen met haar.
Zegt ze: ik vind dit toch wel een beetje jammer, want ze geven mij weinig ruimte om nog iets voor je te doen.
En ik begreep haar gewoon zo goed!
Dus heb lekker hormonaal zitten janken en heb haar daarna voorgesteld dat ze binnenkort een keertje zelf naar mijn schoonouders belt om te bespreken wie wat geeft. Mijn ouders hebben de kinderwagen al gegeven, maar schijnbaar hebben ze dus nog meer ideetjes.
Gelukkig heb ik ook hele lieve schoonouders dus als mijn moeder hun zou bellen, is zoiets echt wel bespreekbaar. Ze vond het iig een goed idee.
Ik ben daarna ff naar mijn vriend gegaan met het verzoek aan hem om zijn ouders wat af te remmen.

Wat ik al eerder schreef: ik ben meer dan dankbaar voor alles wat we hebben gekregen en blij dat onze spaarrekening dit bespaard is gebleven, maar ik vind het zelf ook leuk om dingetjes te kopen en dat hoeft al bijna niet meer. En we moeten nog een half jaar!
Nou ja.......iig een heel dubbel gevoel dus en ik wil ook geen ondankbaar kreng zijn, maar het werd me allemaal iets te veel gisteren :'(
pi_87859770
KJ, wat spannend! Veel succes met het inleiden vandaag. Ik hoop dat het vlotjes gaat.

Laiveneertiekje: gefeliciteerd met de goede echo! Da's alvast de eerste horde. Toch fijn om te weten dat nu in de basis alles goed zit, vind je niet?

Danic, dat heb je uitstekend opgelost! Ik begrijp ook alle partijen heel goed en het klinkt alsof iedereen lief en voor rede vatbaar is; nu nog even wat beter communiceren met elkaar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:34:54 #168
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87859800
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef kaatjejannie het volgende:
even weer een egopost. Sorry..

Ik lig in het ziekenhuis nu, had vanmiddag bij de vk in het ziekenhuis weer een behoorlijk hoge bloeddruk. Ik ben gestart met medicatie, en morgenochtend gaan ze kijken of ik in te leiden ben. Anders gaan ze beginnen met primen. Spannend... Gelukkig draadloos internet hier, en de man heeft de laptop meegenomen voor me.
Oh oh wat een gedoe zeg :( ... bij jou vergeleken heb ik een appeltje-eitje zwangerschap. En dan ook nog eens overtijd zijn... sterkte joh. Ik hoop dat je ingeleid kunt worden. Wat is primen?
Heel veel sterkte!! :*
pi_87859828
Ik denk dat primen 'het klaarmaken van het lichaam om ingeleid te worden' is. Bij mij gebeurde dat met pillen (maar het kan ook op andere manieren). Als die hun werk zouden hebben gedaan zouden mijn vliezen gebroken worden en zou ik een wee-opwekkend middel toegediend krijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87859833
Jankbuien :D Gister had ik er eentje uit het niets. Dat is me nog nooit overkomen. Vaak jank ik wel met een (stomme) reden.
Ik begin spontaan te janken. Hubbie schrikt en zegt: wat is er? Ik: hormoneeeeeeeeeeeeeh ;(
Waarschijnlijk gewoon moe van mijn eerste week werken na 9 weken plat gelegen te hebben maar toch :')
Hubbie: ja maar je begint toch niet om niet te huilen?
Ik: weeeeeeeeeeeeel ;(
Hubbie: Oke :') Hebben we dat ook meegemaakt :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:41:31 #171
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87859836
Okee, duidelijk Claudia. Zulke dingen hebben ze bij m'n zus ook gedaan, die kreeg eerst een gel ofzo... het duurde allemaal wel eeuwen, maar uiteindelijk is ze na een paar dagen toch bevallen (infuus en al op het einde...).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:37:04 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87860130
even niet bijgelezen, maar kom me melden met 20 weken zwangerschap :P

alle llm's :*
KJ ik hoop dat je bezig bent!

ik ga m'n dochter halen, vanavond even bijlezen :W
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:42:36 #173
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87860176
Kaatjejannie: Succes!!!! :*
Danic: Begrijp helemaal wat je bedoelt, ik ben ook al bang voor de 'oorlog' tussen mijn moeder en mijn schoonmoeder. Dus ben al aan het kijken wie ik wat kan laten geven :P
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 09:45:24 #174
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87860201
Fijne ochtend samen DJMO! Geniet ervan!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:32:52 #175
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87860759
KJ: succes!!!

Laiveneertiekje: fijn dat je een knipperlichtje hebt gezien.

*Hier nog steeds met baby in de buik*
pi_87860950
KJ heel veel succes in het ziekenhuis!! Hopelijk blijft je bloeddruk een beetje stabiel en is alles gauw rijp genoeg om in te kunnen leiden (of nog liever gewoon spontaan op gang te komen!)

:* ook voor de andere LLM's met hun bolle babybuukskes! effies nog!

Laiveneertiekje, wat heeeeerlijk dat je een knipperhartje hebt gezien! O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87861105
Vannacht zijn mijn vliezen zomaar spontaan gebroken. Toch kan mijn lijf wat zelf :)

vanmorgen is er gekeken hoe het ervoor stond, ik had 2 cm en mocht naar de verloskamer. Lig nu aan het infuus met opwekkers. Het infuus staat nu op 2,4 en begint wat te doen. eerst in de rug, maar nu ik daar iets van warmte heb zitten ze in de buik. De rug weeën werden niet geregistreerd, de buik weeën wel. Dat is dan wel weer fijn.
*poef* nu is het weg
pi_87861141
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Vannacht zijn mijn vliezen zomaar spontaan gebroken. Toch kan mijn lijf wat zelf :)

vanmorgen is er gekeken hoe het ervoor stond, ik had 2 cm en mocht naar de verloskamer. Lig nu aan het infuus met opwekkers. Het infuus staat nu op 2,4 en begint wat te doen. eerst in de rug, maar nu ik daar iets van warmte heb zitten ze in de buik. De rug weeën werden niet geregistreerd, de buik weeën wel. Dat is dan wel weer fijn.
Oehhh wat spannend KJ!! Zettemop meis!! :% *O* :%
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87861364
Oehhhh Kaatje!!! Daar ga je!! Spannend! *O* Nog heel even en dan voel je Ilse trappelen óp je buik in plaats van erin! Ik ben heel benieuwd ook naar haar echte naam!
pi_87861407
Succes kaatjejannie!!! Fijn dat je lichaam toch ook een beetje meewerkt!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:13:24 #181
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_87861410
:% Go KJ! Fijn dat je lijf zelf heeft besloten dat het tijd is. Hoop dat het vlot gaat en je snel je meisje lekker vast kan houden.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:27:30 #182
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87861632
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 07:22 schreef laiveneertiekje het volgende:
KJ, sterkte, en hopen dat ze nu snel komt.

Ik heb gisteren de eerste echo gehad, en we hebben een knipperend hartje gezien O+ . De termijn klopte met wat ik dacht, ik ben op 5 juni 2011 uitgerekend, ik ben nu dus 7 weken en 6 dagen zwanger.

Verder veel info meegekregen, en vanwege mijn bmi krijg ik straks nog eens 3 extra groei echo's, dus ik kan aan het eind nog een paar keer gluren..
Over 4 weken weer een afspraak, en tegen die tijd kan ik het tenminste ook tegen iedereen die iets minder dichtbij staat vertellen.
Bijzonder he, dat geboink van het hartje op de monitor O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:28:29 #183
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87861648
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:56 schreef kaatjejannie het volgende:

Gogogo Kaatjejannie!!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 11:29:39 #184
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87861665
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:46 schreef Poppedein het volgende:
KJ heel veel succes in het ziekenhuis!! Hopelijk blijft je bloeddruk een beetje stabiel en is alles gauw rijp genoeg om in te kunnen leiden (of nog liever gewoon spontaan op gang te komen!)

:* ook voor de andere LLM's met hun bolle babybuukskes! effies nog!

Laiveneertiekje, wat heeeeerlijk dat je een knipperhartje hebt gezien! O+
Hey Poppedein, gefeliciteerd met de 12 weken he ;) 8-)
pi_87861854
ooooooooooh KJ!!! *O* *O*
wat ontzettend spannend!! *O* heel veel succes meid, zet hem op :% :% :%
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87861917
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:29 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Hey Poppedein, gefeliciteerd met de 12 weken he ;) 8-)
Hahaha, dank Tank_Girl! *O* Het is een compleet andere wereld, je realiseert je nog niet wat je te wachten staat ;) :P
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:17:04 #187
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87862765
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Poppedein het volgende:

[..]

Hahaha, dank Tank_Girl! *O* Het is een compleet andere wereld, je realiseert je nog niet wat je te wachten staat ;) :P
Nou na maandag die echo zal ik mij in ieder geval een stuk geruster voelen ;) ... voor even :P
pi_87862880
KJ, heel veel succes!!
pi_87863322
Woehoee Kaatje, daar ga je! Heel veel succes!

Dames met de mijlpalen, gefeliciteerd *O*
29/10/'10 - 25/03/'13
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:55:35 #190
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_87863666
Woohooo KJ! Spannend hoor, ik hoop dat alles lekker vlot verloopt en je nu al goed aan het puffen bent met heel wat meer centimeters! Nog maar een paar uurtjes en je hebt je kleintje in je armen! *O*
pi_87864848
KJ veel succes *O*
I have a simple philosophy: Fill what's empty. Empty what's full. Scratch where it itches.
pi_87864972
Succes KJ

Ik heb alleen hele erge buik[ijn meer mensen die dit in het beginstadium ook gehad hebben?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:28:57 #193
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87867566
KJ, SPANNUNT! En dat het maar voorspoedig mag gaan!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:05:29 #194
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87868488
KJ, veel succes!!!!!
Poppedein *O* *O* *O* 12 weken! Gefeliciteerd
laiveneertiekje wat fijn een goede echo! Nu lijkt het al wat echter he!
Mefke, geen zorgen maken hoor, is nergens voor nodig!
Ander LMM's :*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87871291
Claudia en jeetjejom, het lijkt zeker wel echter nu. De toekomstige opa's en oma's zijn nu ook op de hoogte, nu even kijken wanneer we het verdere familie/vrienden gaan vertellen.

Het hartje horen was wel heel apart hoor, nauwelijks voor te stellen dat het kloppende hartje zo al in geluid is om te zetten zeg maar.

zfs, ik heb wel regelmatig flinke buikpijn gehad, kwam omdat mijn darmen aan het rommelen waren/zijn. Ik let erop dat ik genoeg drink en wat extra vezeltjes inneem..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:37:19 #196
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87874986
Spannend kaatjejannie! Laat Ilse de wereld en haar mooie papa en mama maar leren kennen :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:41:07 #197
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87876855
Nog niet uitgebreid bijgelezen, zie in elk geval dat KJ d'r vliezen toch nog spontaan zijn gebroken *O* . Zou Ilse er al zijn?? Zet 'm op KJ!

Kom zelf net terug uit het ziekenhuis. Ik heb vandaag zo'n drukkende pijn in mijn onderbuik ( ook pijn scheuten i/d buurt van vagina/anus) en het werd gaandeweg de dag steeds pijnlijker. Alleen als ik lig of heel onvrouwelijk zit dan is het bijna weg. Ik heb vandaag ook wat teveel gestaan en maakte me dus ook niet heel erg zorgen (heb soortgelijke pijn al vaker gevoeld de afgelopen tijd) om de baby maar toch voor de zekerheid wel even de gyn gebeld. Met name omdat het ook na rust vanavond toch erg veel pijn bleef doen als ik ging lopen/staan/verliggen/verzitten.

De dienstdoende vk van de afdeling aan de lijn gehad en die zei dat we maar gewoon even langs moesten komen voor een echo, dan kon ze ons geruststellen. Want ook zij dacht net als ik aan bandenpijn maar wilde me gewoon even zien. We zijn dus gegaan en inderdaad, na wat aanvullende info van mijn kant was het voor haar zo klaar als een klontje: bandenpijn. Ik moest het even wat rustiger aan gaan doen qua heen en weer 'rennen'. En het allerbelangrijkst, ons kleintje was alive and kicking (helaas zonder dat zijn/haar moeder dat voelde) in mijn buik. Hij/zij danste weer alle kanten op. Toch wel weer een opluchting.

We zijn erg blij met de afdeling Verloskunde in ons ziekenhuis. Ik was altijd bang dat het zo onpersoonlijk zou zijn maar zo ervaren we het helemaal niet.

Nu ga ik lekker bij mijn lief op de bank liggen. Fijn weekend meiden! Ik lees morgenavond of maandagmorgen weer uitgebreid bij om te lezen hoe het met jullie is. :*

Oh ja, morgen gaan we het bedje en de kinderwagen voor onze uk ophalen! *O*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:54:18 #198
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87877213
Hee wat goed KJ!!! Ik gun het je zó om te bevallen vandaag!!! Zet 'm op!! *O*

:* en sterkte!

Twentemeisje, doe 's wat rustiger jij! Enne, bandenpijn kan inderdaad wel erg pijnlijk zijn, maar probeer je niet zo snel zorgen te maken joh. Zorgt toch wel voor veel stress weer als je naar het zh moet toch?
Gelukkig ben je weer gerustgesteld. :*
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:01:54 #199
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_87877386
Thanks Suzanna, van mij had dat bezoekje ook niet gehoeven hoor. Ze had me telefonisch gerust mogen stellen, ik ging zelf ook van bandenpijn uit. Maar toen ze zelf aandrong dat we gewoon even langs moesten komen voor een echo ter geruststelling, hebben we dat toch maar gewoon gedaan ;) . :*
pi_87877502
Namens Leandra ook een welgemeende succes-wens voor KJ. ^O^

Leandra ligt nog in het zkh.. Het blijft spannend met de bloeddruk.. Na een zware nacht met medicijnen die (to put it mildly) niet echt werkten, vandaag (na een stevig gesprek met de dienstdoende arts) geen medicijnen.

Bloeddruk bleef aanvankelijk laag, maar net weer 140 / 95.. Maar goed; morgen loopt de favo gynaecoloog van Leandra weer zaal, en zullen we kijken wat er verder gaat gebeuren...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')