Ochh Pvoesss... ik heb er echt respect voor hoor, tjemig!! Wees niet "te stoer" om aan de bel te trekken bij de mensen om je heen als je gewoon heeeel even je handen vrij nodig hebt he...een paar uurtjes slaap kunnen goud waard zijn, helemaal nu! En dan heb je ook weer het gevoel er meer voor x te kunnen zijn!! Sterkte hoor!
En Suzanna ook, ze zorgen zo lief voor je, je 3 meiden, maar tis een hele taak wachten op de bevalling, de knop af en toe omzetten dat het lijkt te gaan beginnen en dan niet alleen voor jezelf de teleurstelling moeten verwerken, maar ook de nieuwsgierigheid van de meiden nog langer moeten rekken... Ik hoop dat je heel gauw duidelijkheid hebt en je kunt gaan genieten van jullie verse gezin van 6! (Als het nou weer beginnend door lijkt te gaan zetten kun je trouwens beter een tijd onder de warme douche gaan staan dan in bad gaan zitten, dat laatste wil ook nog wel eens juist weeënremmend werken als je nog heel beginnend in partu bent!)
Tank_Girl! Goed dat je jezelf ff voorop gezet hebt en thuisgebleven bent hoor, even weer op krachten komen! Vervelend dat je er zo'n last van hebt! Bij mij valt het gelukkig erg mee zolang ik maar op tijd eet (en das met een dreumes die 's nachts om de paar uur wakker wordt nog wel eens lastig, zodra ik haar stil heb móet ik eerst weer naar benen om even wat lichts te eten anders kom ik stomweg niet meer in slaap van de honger)
Hier is alleen de vermoeidheid echt killing, daar ben ik echt wel een beetje klaar mee. Is ook heel anders met een 2e natuurlijk, helemaal nu hier een gezellige kiezendoorbraak gaande is. Maar ik herinner me dat gevoel van op je reserves lopen lang niet zo van de vorige keer. Komt bij dat ik alweer 2 maanden fulltime aan het werk ben door personeels tekort, dus dat hakt er ook wel even in...Slaapt Lena een goeie nacht, moet ik zelf 's nachts 3x op pad

Het scheelt dat ik mijn werk erg leuk vindt, maar ik ben blij als ik het weer parttime kan gaan doen. Nog 1,5 week fulltime werken en dan heerlijk een weekje luieren op t strand met zn 3tjes! Daarna moet werktechnisch alles langzaamaan weer een beetje back to normal worden

Daarna zal t vast alweer wat beter te behappen zijn... en en en ...morgen alweer 12 weken

Heb gister stiekem nog even weer heerlijk gespiekt, hoe veel je alweer van zo'n kindje kan houden hè...ongelooflijk!'Het mag dan allemaal sneller gaan en je mag dan bij een 2e minder 24 uur per dag zwanger zijn voor je gevoel, die echo's doen nu echt des te meer met me, júist omdat ik nu pas écht besef wat het inhoudt "samen een kindje krijgen"...