abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87830029
Een :* voor Suzanna. Ik kan me goed voorstellen dat je het hebt gehad. Hopelijk zet het gauw door allemaal.

Ach Pvoesss, heb je net verlof en dan krijg je dit erbij! Dat is ook gewoon heel zwaar. Kun je niet iemand bellen, een familielid of zo? Dan kun jij misschien nog even een middagdutje doen. Beterschap voor de kleine meid grote zus!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87830514
Ochh Pvoesss... ik heb er echt respect voor hoor, tjemig!! Wees niet "te stoer" om aan de bel te trekken bij de mensen om je heen als je gewoon heeeel even je handen vrij nodig hebt he...een paar uurtjes slaap kunnen goud waard zijn, helemaal nu! En dan heb je ook weer het gevoel er meer voor x te kunnen zijn!! Sterkte hoor!

En Suzanna ook, ze zorgen zo lief voor je, je 3 meiden, maar tis een hele taak wachten op de bevalling, de knop af en toe omzetten dat het lijkt te gaan beginnen en dan niet alleen voor jezelf de teleurstelling moeten verwerken, maar ook de nieuwsgierigheid van de meiden nog langer moeten rekken... Ik hoop dat je heel gauw duidelijkheid hebt en je kunt gaan genieten van jullie verse gezin van 6! (Als het nou weer beginnend door lijkt te gaan zetten kun je trouwens beter een tijd onder de warme douche gaan staan dan in bad gaan zitten, dat laatste wil ook nog wel eens juist weeënremmend werken als je nog heel beginnend in partu bent!)

Tank_Girl! Goed dat je jezelf ff voorop gezet hebt en thuisgebleven bent hoor, even weer op krachten komen! Vervelend dat je er zo'n last van hebt! Bij mij valt het gelukkig erg mee zolang ik maar op tijd eet (en das met een dreumes die 's nachts om de paar uur wakker wordt nog wel eens lastig, zodra ik haar stil heb móet ik eerst weer naar benen om even wat lichts te eten anders kom ik stomweg niet meer in slaap van de honger)

Hier is alleen de vermoeidheid echt killing, daar ben ik echt wel een beetje klaar mee. Is ook heel anders met een 2e natuurlijk, helemaal nu hier een gezellige kiezendoorbraak gaande is. Maar ik herinner me dat gevoel van op je reserves lopen lang niet zo van de vorige keer. Komt bij dat ik alweer 2 maanden fulltime aan het werk ben door personeels tekort, dus dat hakt er ook wel even in...Slaapt Lena een goeie nacht, moet ik zelf 's nachts 3x op pad -O- Het scheelt dat ik mijn werk erg leuk vindt, maar ik ben blij als ik het weer parttime kan gaan doen. Nog 1,5 week fulltime werken en dan heerlijk een weekje luieren op t strand met zn 3tjes! Daarna moet werktechnisch alles langzaamaan weer een beetje back to normal worden *O* Daarna zal t vast alweer wat beter te behappen zijn... en en en ...morgen alweer 12 weken *O* Heb gister stiekem nog even weer heerlijk gespiekt, hoe veel je alweer van zo'n kindje kan houden hè...ongelooflijk!'Het mag dan allemaal sneller gaan en je mag dan bij een 2e minder 24 uur per dag zwanger zijn voor je gevoel, die echo's doen nu echt des te meer met me, júist omdat ik nu pas écht besef wat het inhoudt "samen een kindje krijgen"...
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87831256
Jemig, Poppedein, dat klinkt als gekkenwerk! :o Nog 1,5 week doorbijten dus. Naar welk strand gaan jullie?

En dat laatste gevoel kan ik geheel onderschrijven. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:32:49 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87831295
Poppedein: ik herken je laatste woorden zo goed.. het niet 24 uur per dag zwanger zijn.. Ik voel me, afgezien van lichte schopjes zo nu en dan, helemaal niet echt zwanger (meer). ik ben veel te druk bezig met de verhuizing, met een jengelig (want ziek/snotterig) kind etc. Alleen die schopjes (als ik even kan zitten) en m'n rugklachten, + het feit dat ik ontzettend ongeduldig ben en vrij weinig kan hebben (sorry tankgirl, ik ben morgen 20 weken :o , en ik heb nog steeds last van m'n hormonen :') ) . Morgen ook nog de stress van m'n dochter op bezoek (lekker tering bende hier, Jan heeft al amper ruimte om te spelen, laat staan als zij er ook nog bij is, maar goed, ik kan een bezoek ook niet zomaar overslaan natuurlijk ;) ) Mjah, ook een klaagpost geworden, terwijl ik mag boffen dat ik eigenlijk niet zo veel last (meer) heb van kwaaltjes (dankzij de adrenaline van de verhuizing wellicht?

LLM's en ieder die het kan gebruiken een dikke :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:33:35 #130
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87831327
Poppedein, leuk dat je die 'grens' hebt bereikt morgen, wij moeten 1 dagje langer wachten (zondag). Maandag alweer de 12 weken echo, zucht O+
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:41:04 #131
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87831536
Dank je wel meiden!
Poppedein, ik geloof ook zeker dat het weeënremmend werkte, maar op dat moment vond ik het niet erg omdat ik toen even kon slapen. Maar de tweede keer zette het ook weer niet door ...
Ik heb dit bij Julia ook heel vaak gehad dus ik baal wel erg.
De vk zei overigens dat als ik volgende week (als ik 40 weken ben) dit nog steeds heb, ze misschien wel willen strippen. Vannacht had ze ook gevoeld of ze eventueel de vliezen zou kunnen breken maar dat was nog geen optie omdat er niet genoeg ontsluiting was. Strippen heeft ze een beetje geprobeerd maar ook dat lukte nog niet helemaal. Ze had er echter wel vertrouwen in dat het niet meer langer dan een week zou duren voor de baby komt... dat hoop ik dan maar.
pi_87831596
Een weekje Hurgada, Egypte-strand Claudia!! Heerlijk! Tenminste, ik vind het ook heel spannend het vliegen en ergens anders samen met Lena op 1 kamer slapen hoor, t zou me nog niet veel verbazen als we moeier terugkomen dan we weggaan, maar we hoeven een week lang heerlijk helemaal niets, behalve gewoon lekker tijd met zn 3tjes doorbrengen en daarvan genieten! O+
pi_87831630
oehh wat vervelend Poppedein!! Welk hotel gaan jullie?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87831697
Kan ik me ook voorstellen Suzanna, ondanks dat je dolgraag je kindje in je armen wil hebben speelt op dat moment je bio-ritme ook gewoon keihard mee en kun je gewoon niet anders dan daar nog even aan toegeven zolang de weeën nog redelijk op te vangen zijn... Hopelijk lukt het je om nog wat energie te sparen de komende dagen en ik hoop voor je dat het gauw echt door zal zetten!

DJMO, tis een hoop gestress die verhuizing, maar oohhh wat zul je blij zijn als het straks echt jullie thuis geworden is! En je dochter zal het vast heel spannend vinden om her en der ook een beetje mee te kunnen helpen!

Tank_girl, had jij nou al een echo gehad of is maandag je eerste echo?? Tis zo'n écht kindje alweer met 12 weken! Zo'n echt profieltje alweer O+
pi_87831811
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef Vicky het volgende:
oehh wat vervelend Poppedein!! Welk hotel gaan jullie?
Dana Beach Resort
pi_87831947
Dankjullie wel! Ze is vandaag gewoon naar de opvang.
Ik voel me heel schuldig maar ik moest zoveel halen en doen :@
Dan kan ze beter lekker bij haar beste vriendjes zijn dan met mij op sleeptouw.
Volgens de arts kon het geen kwaad, ze heeft geen koorts alleen pijn en het is lastig.
Dus ik heb haar zelf voor de keus gelaten of ze naar het kdv wilde gaan en ze wilde dat heel graag. O+

En ik zit nu lekker met een bak thee en nog 2/3e van een hele vlaai even niets te doen :D

Heel veel plezier Poppedein *O* Ik vind het zo knap dat je gewoon verloskundige bent.
Als ik zie hoeveel mijn verloskundigen zouden doen voor me met uit bed komen en alles dat je dat gewoon doet met kinderen echt ik vind het bijzonder knap ^O^
pi_87831988
oh wat ziet dat er heerlijk ut!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:58:54 #138
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87832090
Pvoesss, vlaai, bak thee? Mag ik? Maar fijn dat je toch even je rust kan nemen :)

En Poppedein, wordt vast heel leuk en relaaaaaaaaaaaaaaaaxed fi Masr/in Egypte! Gewoon heerlijk niets doen en Lena zal daar hardstikke verwend worden, en jij ook als ze eenmaal doorhebben dat je hamil/zwanger bent. ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:59:12 #139
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_87832096
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Poppedein het volgende:
Kan ik me ook voorstellen Suzanna, ondanks dat je dolgraag je kindje in je armen wil hebben speelt op dat moment je bio-ritme ook gewoon keihard mee en kun je gewoon niet anders dan daar nog even aan toegeven zolang de weeën nog redelijk op te vangen zijn... Hopelijk lukt het je om nog wat energie te sparen de komende dagen en ik hoop voor je dat het gauw echt door zal zetten!

DJMO, tis een hoop gestress die verhuizing, maar oohhh wat zul je blij zijn als het straks echt jullie thuis geworden is! En je dochter zal het vast heel spannend vinden om her en der ook een beetje mee te kunnen helpen!

Tank_girl, had jij nou al een echo gehad of is maandag je eerste echo?? Tis zo'n écht kindje alweer met 12 weken! Zo'n echt profieltje alweer O+
Met 8 weken hebben wij het kindje voor het eerst gezien O+
Ik vond het al echt bijzonder, en dacht in ieder geval al duidelijk een hoofdje en onderlijfje te kunnen zien :)
Eigenlijk zou een bevestiging van 'het gaat goed' al goed genoeg zijn, de rest is een bonus :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_87832256
Hier zijn de kwaaltjes er ook nog (bij 16w2), wel is de misselijkheid sinds deze week veel minder...heb sinds maandag niet meer overgegeven!
Vanochtend vol goede moed naar school, laatste werkdag voor de herfstvakantie, maar werd op de fiets al een beetje licht in mijn hoofd. Eenmaal op het werk brak het zweet me uit en werd het zwart voor mijn ogen. Randje flauwvallen dus...Mijn collega's hebben me weer naar huis gestuurd....heb voor de zekerheid de huisarts even gebeld en ben weer op bed gegaan. En nu heb ik koppijn.
Ook heb het idee dat mijn verkoudheid weer erger wordt...ik ga het dus maar even héél rustig aan doen de komende dagen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:04:15 #141
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87832269
Moet even lachen om de reacties op DAna Beach resort:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87832340
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:58 schreef Basboussa het volgende:
en jij ook als ze eenmaal doorhebben dat je hamil/zwanger bent. ;)
Ik zal mn buik extra uitzetten ;) Vorig jaar in Tunesie stond mn lief meer in the picture dan ik... alle mannen noemden hem een "Lucky man with the beautiful pregnant lady"....gaf niets, ik neem complimentjes ook wil in ontvangst als ze indirect binnenkomen ;)

En Pvoesss...lief :@ Dankjewel! Al heb ik dan weer vooral respect voor mensen die een hele dag op kantoor zitten terwijl ik nu betaald en wel met een laptop op schoot in bed mn werktijd zit vol te maken...alles heeft zn voors en tegens!
En doe es even gauw normaal met je schuldig voelen, je weet zelf dat je meisje daar heerlijk op haar plekkie is, helemaal als ze terwijl ze niet fit is alsnog aangeeft graag naar t KDV te gaan, prima toch! Jij betn beschikbaar voor haar als het tóch niet blijkt te gaan! En nu heb jij even de tijd om op adem te komen en niet meer te hoeven rennen en vliegen mét xje en kun je straks weer veel fijner ook de mama voor haar zijn die je zo graag voor haar wil zijn! Die laatste weken zijn voor jullie allebei gewoon ontzettend intensief, vermoeiend en spannend!
pi_87832417
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef The_Tankgirl het volgende:

[..]

Met 8 weken hebben wij het kindje voor het eerst gezien O+
Ik vond het al echt bijzonder, en dacht in ieder geval al duidelijk een hoofdje en onderlijfje te kunnen zien :)
Eigenlijk zou een bevestiging van 'het gaat goed' al goed genoeg zijn, de rest is een bonus :)
Mooi gezegd O+, en reken maar dat je t goed gezien hebt hoor, het onderscheid tussen het hoofdje en t rompje, al zijn ze nog even groot rond die termijn, het is écht al meer dan alleen maar een boontje hoor! Niet te min is het onvoorstelbaar wat 4 weken doen met dat kindje wat voor jullie toen al zo mooi was alleen al omdat hij t zo goed deed...nu zit er écht een kindje in je buik! Met echte vingers en een echt profieltje! gewoon allemaal heel echt! Geniet ervan maandag! Ik hoop dat je er niet te zenuwachtig voor bent.
pi_87832741
Pvoesss goed dat je even rust neemt. X heeft het daar vast goed naar dr zin en als het niet gaat bellen ze wel!

Lekker poppedein, bijna vakantie. Klinkt alsof je er inderdaad echt meer dan aan toe bent

Ik ben echt aan het aftellen qua werk merk ik, nu nog 9x werken (over 3 weken). Wel wil ik kijken of ik de langste dag (woensdag tot half 5) 2 uurtjes vrij ga nemen, merk dat zo'n lange dag nu echt wel zwaar wordt.
Vandaag nog even over ouderschapsverlof gehad en hopelijk kan het doorgaan wat ik graag wil, een maand langer verlof en daarna de vrijdag (werk ik 4 uur) ouderschapsverlof. Relaxed!!
pi_87832866
Suzanna, wat een klote nacht joh! Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

Poppedein, goed dat je dat zegt van het bad. Ik ben er al een paar keer ingegaan en inderdaad zakte het dan af. Voortaan maar gewoon douchen dus!

Ladies, die het nodig hebben, sterkte!

Hier weinig nieuws te melden. Ik denk dat beeb zich niet meer vanzelf aan gaat dienen al ben ik nu 40w3d.. Maandag weer op controle, hopelijk is het niet meer nodig! kreeg net een mailtje dat een dame van de pufclub is bevallen. 63 uur van het breken van de vliezen tot de uiteindelijke keizersnede :o
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:25:21 #146
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87832944
Poppedein, alvast veel relaxplezier daar! En met Lena gaat het vast goed komen, toen wij met Jorja in Malta waren heeft ze beter dan ooit geslapen, dus bij jullie gaat dat gewoon nog nog nog beter! En hopelijk idd daarna wat meer rust op het werk!
Pvoess, gewoon rust nemen hoor, nix om je schuldig over te voelen. Het is veel beter als je vanavond weer de gezellige mama bent toch?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87833105
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Suzanna, wat een klote nacht joh! Hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

Poppedein, goed dat je dat zegt van het bad. Ik ben er al een paar keer ingegaan en inderdaad zakte het dan af. Voortaan maar gewoon douchen dus!

Ladies, die het nodig hebben, sterkte!

Hier weinig nieuws te melden. Ik denk dat beeb zich niet meer vanzelf aan gaat dienen al ben ik nu 40w3d.. Maandag weer op controle, hopelijk is het niet meer nodig! kreeg net een mailtje dat een dame van de pufclub is bevallen. 63 uur van het breken van de vliezen tot de uiteindelijke keizersnede :o
Oehhh dat laatste komt wel even binnen als je zelf de bevalling nog voor de deur hebt staan... maar statistisch gezien alleen maar meer kans op een goeie bevalling voor jou ;)

en wat betreft het bad, nog even voor de duidelijkheid: Er is niets mis met in bad gaan als je aan het bevallen bent hoor! absoluut niet, maar liever pas in de "actieve fase" en die is gemiddeld vanaf een centimeter of 3-4. in de aanloopfase kan de totale omgeving van warm water zorgen dat de weeën afzakken, dus dan vertelt een warme douche je meer; voorweeën zal dan over het algemeen (even) af en échte ontsluitingsweeën zetten juist door
pi_87833566
Het bad verhaal was duidelijk ;) ik ging er juist in tijdens voorweeen en alle keer zwakte het af maar ik had er niet bij stilgestaan dat het warme water daar juist voor zorgt!

Tja, 63uur verwacht ik er toch niet over te doen, maar ze had een stuitligging en wilden het perse zelf proberen..

Wat lekker dat jullie een weekje op vakantie gaan Poppedein! Fulltime werken met een kleine, en een op komst is echt knap!

Oeeh, Mrien dat klinkt lekker van die ouderschapsverlof!
29/10/'10 - 25/03/'13
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:30:35 #149
45621 Suzanna
Mama van...
pi_87835688
Even een gedachte delen....
Wat apart eigenlijk dat je in het begin van de zwangerschap nog niet moet denken aan de bevalling, en aan het einde er zelfs naar kan 'verlangen' - en hoopt dat er iets gebeurt! Ik hoop de hele tijd dat het flink pijn gaat doen, gek eigenlijk...
pi_87836815
Heel herkenbaar Suzanne, ik denk elke keer laat het nu maar echt, echt pijn gaan doen dan weet ik tenminste zeker dat het is begonnen!
29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')