quote:Wel toepasselijk zo:Op zondag 24 oktober 2010 16:41 schreef Dementor het volgende:
De website van feyenoord trekt het niet meer..
quote:Alle gloei en spaarlampen gaan kapot.Op zondag 24 oktober 2010 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel toepasselijk zo:
[ afbeelding ]
Vanavond gaat er flink gereld worden vrees ik.
Niet dat het enige zin heeft, maar het gaat wel gebeuren.
quote:zielig heOp zondag 24 oktober 2010 17:40 schreef Jian het volgende:
Kappen maar Feyenoord, tis niet leuk meer, zelfs bij de F-side hebben ze medelijden
quote:tis geen grap, zelfs bij veel Ajax supporters heerst zoiets van "dit kan toch niet" IK heb het zelf ook hoor, ik kan bijvoorbeeld niet meer uitkijken naar de klassieker van weleer. Ik hoorde vanmiddag Ajax-supporters serieus het Feijenoord Legioen veel sterkte wensen.
quote:heb bij 6-0 voor PSV maar de tv uitgezet, was een aanfluiting en Ajax vond ik ook erg matig.Op zondag 24 oktober 2010 17:48 schreef Jian het volgende:
[..]
tis geen grap, zelfs bij veel Ajax supporters heerst zoiets van "dit kan toch niet" IK heb het zelf ook hoor, ik kan bijvoorbeeld niet meer uitkijken naar de klassieker van weleer. Ik hoorde vanmiddag Ajax-supporters serieus het Feijenoord Legioen veel sterkte wensen.
quote:Mario Been heeft na de 10-0 nederlaag bij PSV zijn positie ter discussie gesteld. De oefenmeester van Feyenoord heeft de spelers in de kleedkamer gevraagd of zij nog met hem door willen. RTV Rijnmond meldt dat op het moment nog niet bekend is hoe de groep op deze vraag heeft gereageerd.
quote:Ze hebben niet gezegd dat hij wegmoet, maar ook niet of hij alsjeblief wil blijven.
quote:had dat vanmiddag al in nieuws neergezet, echt fel voor en fel tegenOp zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef Jian het volgende:
Kritiek Wilders ondermijnt rechtspraak'
AMSTERDAM - De president van de Hoge Raad, Geert Corstens, heeft indirect kritiek geleverd op de kritische uitlatingen van Geert Wilders over de kwaliteit van rechtspraak in Nederland. Corstens deed dat zondagmiddag in het televisieprogramma Buitenhof.
Kritische uitspraken over de rechtspraak zoals Wilders die gedaan heeft tijdens het proces tegen hem, werken volgens Corstens „ondermijnend” voor de rechtsspraak.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=2,1
Sorry, maar echt hoor, dan ben je toch een wereldvreemde idioot.!
quote:TopOp zondag 24 oktober 2010 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben niet gezegd dat hij wegmoet, maar ook niet of hij alsjeblief wil blijven.
Hoewel El Ahmadi wel geroepen heeft dat Been van hem niet weg moet. Wat wel bijzonder is omdat Been en hij juist bonje hadden.
Het is een vreselijk pak slaag, maar uiteindelijk zijn het drie punten.
Ik ga er denk ik woensdag heen. Juist nu.
quote:Zie het nuOp zondag 24 oktober 2010 18:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had dat vanmiddag al in nieuws neergezet, echt fel voor en fel tegen
quote:Ach soms is een spuitje gewoon het meest humane middel, het clubje rustig in laten slapen zeg maar.
quote:Nou, echtOp zondag 24 oktober 2010 18:16 schreef Jian het volgende:
Kritiek Wilders ondermijnt rechtspraak'
AMSTERDAM - De president van de Hoge Raad, Geert Corstens, heeft indirect kritiek geleverd op de kritische uitlatingen van Geert Wilders over de kwaliteit van rechtspraak in Nederland. Corstens deed dat zondagmiddag in het televisieprogramma Buitenhof.
Kritische uitspraken over de rechtspraak zoals Wilders die gedaan heeft tijdens het proces tegen hem, werken volgens Corstens „ondermijnend” voor de rechtsspraak.
http://www.telegraaf.nl/b(...)Wilders__.html?p=2,1
Sorry, maar echt hoor, dan ben je toch een wereldvreemde idioot.!
quote:Nee, Feyenoord verdient het om terug te komen, het is een veel te goeie club met een rijke historie en heel veel prijzen. Die ga je toch niet afschrijven omdat ze nu in het dal zitten? Juist niet. Steunen als je fan bent, écht fan. Nu komt het daar op aan denk ik.Op zondag 24 oktober 2010 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach soms is een spuitje gewoon het meest humane middel, het clubje rustig in laten slapen zeg maar.
quote:Niemand is zo gek om in deze club geld te steken en ze hebben ook geen geld om aankopen te doen, dan blijft er weinig over.Op zondag 24 oktober 2010 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord verdient het om terug te komen, het is een veel te goeie club met een rijke historie en heel veel prijzen. Die ga je toch niet afschrijven omdat ze nu in het dal zitten? Juist niet. Steunen als je fan bent, écht fan. Nu komt het daar op aan denk ik.
Denk ik, want geen verstand van voetbal.
quote:Jammer zeg. Zonde ook van zo'n mooie club.Op zondag 24 oktober 2010 18:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niemand is zo gek om in deze club geld te steken en ze hebben ook geen geld om aankopen te doen, dan blijft er weinig over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |