quote:Ik? AP?
quote:Zei je iets, AP?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik? AP?
Je vergist je vast, als ik wel AP was, dan was ik nu allang geband. Iedereen die werkt bij FOK!, weet dat ik niet AP ben. Jullie zouden dat ook moeten weten.
quote:Wat is er, AP?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, lees mijn vorige post maar.
quote:Hee AP, jij hier!?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat je tegen de verkeerde praat.
quote:SadistOp zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef aight1 het volgende:
Zijn sterkste punt is niet Nederlands.
quote:Racist
quote:Goede meneer met het hart op de juiste plaats
quote:Duidelijk geen kloon
quote:Jeugd Van Tegenwoordig fan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye AP, lang niet gesproken maN!
quote:Ze zijn ook geweldigOp zaterdag 23 oktober 2010 22:33 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik ben pas naar een optreden van ze geweest, niets mis mee!
OT: Lijkt op iets van Anime?
quote:Trots op haar Turkse afkomst en trots op het feit dat ze van dikkig en onzeker meisje naar een prachtige jongedame is gegaan. Kijkt anime, maar is niet zoals de typische cosplayende levenloze animefapper zoals de meeste mensen die anime kijken. Tevens zit ze op 4chan, dus ze heeft zonder twijfel een hoofd vol zieke ideeën.
quote:Heeft een diepgaande passie voor magnetenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Trots op haar Turkse afkomst en trots op het feit dat ze van dikkig en onzeker meisje naar een prachtige jongedame is gegaan. Kijkt anime, maar is niet zoals de typische cosplayende levenloze animefapper zoals de meeste mensen die anime kijken. Tevens zit ze op 4chan, dus ze heeft zonder twijfel een hoofd vol zieke ideeën.
quote:Bedoelt het goed, maar soms pakt het verkeerd uit.
quote:doorsnee onz-ert met uitzicht op zee
quote:Deze zwartkijker kan gelukkig ook vaak lachen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef jo-ep het volgende:
[..]
doorsnee onz-ert met uitzicht op zee
quote:Houdt van muziek.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze zwartkijker kan gelukkig ook vaak lachen.
quote:oldskool
quote:combineert feesten met zijn voorliefde voor kinderen
quote:Denkt dat de hoofdletter B in Baas B zorgde voor het succes, probeert nu hetzelfde trucje uit op een forumOp dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
combineert feesten met zijn voorliefde voor kinderen
quote:Sociaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef Anon4c het volgende:
Nieuwe persoon op FOK! met gevoel voor humor.
quote:vergelijkt matige rappers met bassistenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef Noobletio het volgende:
[..]
Denkt dat de hoofdletter B in Baas B zorgde voor het succes, probeert nu hetzelfde trucje uit op een forum!
quote:Hippie.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vergelijkt matige rappers met bassisten![]()
en moet nog welkom geheten worden
quote:Onverlaat,
quote:houdt van berenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef zebrabeer het volgende:
houdt van kleine kindjes
edit: dat was voor feesbeeest
quote:Ik een lurker?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Sehaninne het volgende:
Pervers en regelmatige ONZ-lurker. Waarschijnlijk ook een /b/tard.
quote:Sorry, wil je een andere nietszeggende term op je geplakt krijgen?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik een lurker?Kijk eens naar mijn postcount:')
quote:Ogenschijnlijk arrogant, maar vrienden en familie weten beter. Heeft de neiging om zich soms als een ruige man te profileren.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:52 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Sorry, wil je een andere nietszeggende term op je geplakt krijgen?
quote:G
quote:terroristOp dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Compatibel het volgende:
Iemand die graag laat zien over enige intellectuele ontwikkeling te beschikken.
quote:Onaardig
quote:Luistert graag naar housemuziek, zonvakanties en mixdrankjes. Maar ook gewoon van bier. Hij is tussen de 18 en 22 jaar oud, en volgt een opleiding marketing, of werkt daar al in.
quote:onz dorpsgek (naast paul)
quote:zwaffelt appels
quote:Had of heeft te kampen met bepaalde psychische problematiek. Warm voor vrienden, maar kan zich ook provocerend en soms onredelijk opstellen.
quote:Vrolijk type
quote:brandOp dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Durft geen keuzes te maken en weet het allemaal niet meer
quote:Is regelmatig in onz te vinden
quote:staat vaak in vuur en vlamOp dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Is regelmatig in onz te vinden
quote:Droge Pedo ChickOp dinsdag 26 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is vaak op het strand te vinden
quote:Is niet zo van de high def..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Verlegen, geestig. Soms vermoeiend voor vrienden / familie.
quote:Is dat naar mij gericht?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
Leest waarschijnlijk graag en luistert naar heavymetal.
quote:Tja, weet ik veel.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Is dat naar mij gericht?dat ben ik dus totaal niet
Ontopic: Houd van lippen
quote:Ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Verlegen, geestig. Soms vermoeiend voor vrienden / familie.
quote:reist graag met de treinOp dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik?
Wijst waarschijnlijk graag naar andere mensen houdt van lippen
quote:Ben nooit in trein geweest
quote:Spaart voor zijn geweer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben nooit in trein geweest
Houdt van kaas heeft hyves en is mooiboiii
quote:heeft een poesje met een snor
quote:Begrijpt waar het leven om gaat
quote:Bij-fan, aanrader: Bee Movie.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Begrijpt waar het leven om gaat
quote:niet alleen beroemd op FOK!Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij-fan, aanrader: Bee Movie.
quote:Is het geen wesp?Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij-fan, aanrader: Bee Movie.
quote:diepzinnige kunstenaar
quote:Met een harde schil hè!
quote:met liefdeOp woensdag 27 oktober 2010 18:59 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Met een harde schil hè!'
Je kunst gaat diep
Edit: Fuck! Bassist je bent me steeds voor..
quote:met een hoofdletter B
quote:waar maak je dat uit op?
quote:Door het feit dat je piemel in je vaders anus zit?
quote:wat zijn we weer liefdevol aan het Fok!-en vandaagOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef trey2key het volgende:
Ten eerste aan die profiel foto.
Ten tweede aan je klote reacties precies homo.
Ten derde je vader is homo
quote:da's een betere reden, maarrrrrrrrOp woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Door het feit dat je piemel in je vaders anus zit?
quote:Krijg de kanker vieze homo nu weet ik het 100%Op woensdag 27 oktober 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat zijn we weer liefdevol aan het Fok!-en vandaag![]()
hou nog steeds van je hoor, maar mallie, ik ben toch geen homotje? hihi
quote:hé, niet schelden met kanker, daar gaan veel mensen aan dood!Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef trey2key het volgende:
[..]
Krijg de kanker vieze homo nu weet ik het 100%![]()
quote:Grammar Nazi
quote:Verstand van muziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Verstand van muziekOf hij houdt van TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
quote:Vrolijke persoonlijkheid, doet altijd vrolijk meeOp woensdag 27 oktober 2010 19:56 schreef aight1 het volgende:
Allebei
Wat een vriendelijk karakter, staat altijd open voor hulp met de Nederlandse taal.
quote:Niet schelden met Homo ja!Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef trey2key het volgende:
[..]
Krijg de kanker vieze homo nu weet ik het 100%![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |