quote:Ik een lurker?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:30 schreef Sehaninne het volgende:
Pervers en regelmatige ONZ-lurker. Waarschijnlijk ook een /b/tard.
quote:Sorry, wil je een andere nietszeggende term op je geplakt krijgen?Op dinsdag 26 oktober 2010 17:31 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik een lurker?Kijk eens naar mijn postcount:')
quote:Ogenschijnlijk arrogant, maar vrienden en familie weten beter. Heeft de neiging om zich soms als een ruige man te profileren.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:52 schreef Sehaninne het volgende:
[..]
Sorry, wil je een andere nietszeggende term op je geplakt krijgen?
quote:G
quote:terroristOp dinsdag 26 oktober 2010 18:53 schreef Compatibel het volgende:
Iemand die graag laat zien over enige intellectuele ontwikkeling te beschikken.
quote:Onaardig
quote:Luistert graag naar housemuziek, zonvakanties en mixdrankjes. Maar ook gewoon van bier. Hij is tussen de 18 en 22 jaar oud, en volgt een opleiding marketing, of werkt daar al in.
quote:onz dorpsgek (naast paul)
quote:zwaffelt appels
quote:Had of heeft te kampen met bepaalde psychische problematiek. Warm voor vrienden, maar kan zich ook provocerend en soms onredelijk opstellen.
quote:Vrolijk type
quote:brandOp dinsdag 26 oktober 2010 22:38 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Durft geen keuzes te maken en weet het allemaal niet meer
quote:Is regelmatig in onz te vinden
quote:staat vaak in vuur en vlamOp dinsdag 26 oktober 2010 22:39 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Is regelmatig in onz te vinden
quote:Droge Pedo ChickOp dinsdag 26 oktober 2010 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Is vaak op het strand te vinden
quote:Is niet zo van de high def..Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Verlegen, geestig. Soms vermoeiend voor vrienden / familie.
quote:Is dat naar mij gericht?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:48 schreef -Datdus- het volgende:
Leest waarschijnlijk graag en luistert naar heavymetal.
quote:Tja, weet ik veel.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:49 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Is dat naar mij gericht?dat ben ik dus totaal niet
Ontopic: Houd van lippen
quote:Ik?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:45 schreef Lo-Fi het volgende:
Verlegen, geestig. Soms vermoeiend voor vrienden / familie.
quote:reist graag met de treinOp dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik?
Wijst waarschijnlijk graag naar andere mensen houdt van lippen
quote:Ben nooit in trein geweest
quote:Spaart voor zijn geweer.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ben nooit in trein geweest
Houdt van kaas heeft hyves en is mooiboiii
quote:heeft een poesje met een snor
quote:Begrijpt waar het leven om gaat
quote:Bij-fan, aanrader: Bee Movie.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Begrijpt waar het leven om gaat
quote:niet alleen beroemd op FOK!Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij-fan, aanrader: Bee Movie.
quote:Is het geen wesp?Op woensdag 27 oktober 2010 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bij-fan, aanrader: Bee Movie.
quote:diepzinnige kunstenaar
quote:Met een harde schil hè!
quote:met liefdeOp woensdag 27 oktober 2010 18:59 schreef Wickedjoon het volgende:
[..]
Met een harde schil hè!'
Je kunst gaat diep
Edit: Fuck! Bassist je bent me steeds voor..
quote:met een hoofdletter B
quote:waar maak je dat uit op?
quote:Door het feit dat je piemel in je vaders anus zit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |