quote:Ik? AP?
quote:Zei je iets, AP?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik? AP?
Je vergist je vast, als ik wel AP was, dan was ik nu allang geband. Iedereen die werkt bij FOK!, weet dat ik niet AP ben. Jullie zouden dat ook moeten weten.
quote:Wat is er, AP?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, lees mijn vorige post maar.
quote:Hee AP, jij hier!?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat je tegen de verkeerde praat.
quote:SadistOp zaterdag 23 oktober 2010 17:40 schreef aight1 het volgende:
Zijn sterkste punt is niet Nederlands.
quote:Racist
quote:Goede meneer met het hart op de juiste plaats
quote:Duidelijk geen kloon
quote:Jeugd Van Tegenwoordig fan?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Hye AP, lang niet gesproken maN!
quote:Ze zijn ook geweldigOp zaterdag 23 oktober 2010 22:33 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Ik ben pas naar een optreden van ze geweest, niets mis mee!
OT: Lijkt op iets van Anime?
quote:Trots op haar Turkse afkomst en trots op het feit dat ze van dikkig en onzeker meisje naar een prachtige jongedame is gegaan. Kijkt anime, maar is niet zoals de typische cosplayende levenloze animefapper zoals de meeste mensen die anime kijken. Tevens zit ze op 4chan, dus ze heeft zonder twijfel een hoofd vol zieke ideeën.
quote:Heeft een diepgaande passie voor magnetenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Trots op haar Turkse afkomst en trots op het feit dat ze van dikkig en onzeker meisje naar een prachtige jongedame is gegaan. Kijkt anime, maar is niet zoals de typische cosplayende levenloze animefapper zoals de meeste mensen die anime kijken. Tevens zit ze op 4chan, dus ze heeft zonder twijfel een hoofd vol zieke ideeën.
quote:Bedoelt het goed, maar soms pakt het verkeerd uit.
quote:doorsnee onz-ert met uitzicht op zee
quote:Deze zwartkijker kan gelukkig ook vaak lachen.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:17 schreef jo-ep het volgende:
[..]
doorsnee onz-ert met uitzicht op zee
quote:Houdt van muziek.Op dinsdag 26 oktober 2010 16:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Deze zwartkijker kan gelukkig ook vaak lachen.
quote:oldskool
quote:combineert feesten met zijn voorliefde voor kinderen
quote:Denkt dat de hoofdletter B in Baas B zorgde voor het succes, probeert nu hetzelfde trucje uit op een forumOp dinsdag 26 oktober 2010 17:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
combineert feesten met zijn voorliefde voor kinderen
quote:Sociaal.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:09 schreef Anon4c het volgende:
Nieuwe persoon op FOK! met gevoel voor humor.
quote:vergelijkt matige rappers met bassistenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:07 schreef Noobletio het volgende:
[..]
Denkt dat de hoofdletter B in Baas B zorgde voor het succes, probeert nu hetzelfde trucje uit op een forum!
quote:Hippie.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:10 schreef DeBassist het volgende:
[..]
vergelijkt matige rappers met bassisten![]()
en moet nog welkom geheten worden
quote:Onverlaat,
quote:houdt van berenOp dinsdag 26 oktober 2010 17:14 schreef zebrabeer het volgende:
houdt van kleine kindjes
edit: dat was voor feesbeeest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |