quote:Pure onzin.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:48 schreef FireFox1 het volgende:
En Socios: Ga lekker thuis met je treintje spelen sukkeltje.
quote:Graag, net over de grens gaan wonen in Duitsland zal ik echt nooit van mijn leven doen. Zeker omdat de huizen zo goedkoop zijn?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, benzine is hier altijd goedkoper. Diesel is wèl duurder, maar als ik de OP lees duurt dat ook niet lang meer.
En verder, blijf vooral in NL, hebben wij het hier lekker ruhig
quote:Dat zou kunnen. Toen woonden we hier nog nietOp zaterdag 23 oktober 2010 12:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik vergiste me. Diesel was een hele tijd terug (6-8 jaar) een stuk goedkoper dan in Nederland.
quote:Dat is ook geen enkel probleem en zelfs toe te juichen alleen moet het inderdaad Europees georganiseerd worden en dat is lastig.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:39 schreef Wijze_appel het volgende:
Nu even wachten op al die roepers die zeiden dat benzineprijsverhoging geen probleem was en zelfs voorstelden. Waren er heel wat hier.
quote:Maar hey, benzine die over de grens gekocht wordt (en belasting die dus over de grens betaald wordt!) telt niet mee voor de CO2-normen...Een dergelijke heffing zal onmiddellijk leiden tot ‘brandstoftoerisme' in de grensgebieden.
quote:Ook dat. Maar vooral omdat je hier lekker de ruimte hebt, het rustig is, kinderen lekker buiten kunnen spelen, je er wonen aardige mensen en je hebt alles bij de hand wat je nodig hebt.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Graag, net over de grens gaan wonen in Duitsland zal ik echt nooit van mijn leven doen. Zeker omdat de huizen zo goedkoop zijn?
quote:Daar heb je dik kans van ja.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:52 schreef Repeating het volgende:
De tankstations aan het grensgebied zullen dus hun deuren hierdoor moeten sluiten.
quote:Er zit ook nog "inwoner van Nederland belasting" bijOp zaterdag 23 oktober 2010 12:46 schreef DaMart het volgende:
2,30 per liter? In Oostenrijk betaal je de helft daarvan, en ook daar zit de wegenbelasting er gewoon in verwerkt...
quote:Ik weet niet precies waar je woont, maar waar ik vroeger woonde (Emmen) daar waren er idd vlak over de grens van die NL-kolonies. Ik weet niet hoeveel Nederlanders daar precies wonen, maar een aanzienlijk deel was daar volgens mij Nederlander.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook dat. Maar vooral omdat je hier lekker de ruimte hebt, het rustig is, kinderen lekker buiten kunnen spelen, je er wonen aardige mensen en je hebt alles bij de hand wat je nodig hebt.
Wel oppassen dat je niet in een NL-kolonie terecht komt
quote:Wat denk je van de buitenlanders die hier met de auto op vakantie komen? Die zullen zich een hoedje schrikken als ze aan de pomp komen.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:50 schreef Socios het volgende:
[..]
Pure onzin.
Heeft er niets mee te maken. Ik ben gewoon voor een `gebruikersbelasting´ en niet voor een `bezitsbelasting´. Ik rijd zelf ook weleens auto, hoor. Maar ik betaal liever per kilometer, op welke manier dit dan ook berekend wordt. Via de brandstof is prima.
quote:Spaart ie treintjes ofzo?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Dan ga ik lekker met de trein. De werkgever vergoedt die volledig.
quote:Je mag kiezen; of veel negers en dure benzine, of veel nazi's en goedkope benzine.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:46 schreef DaMart het volgende:
2,30 per liter? In Oostenrijk betaal je de helft daarvan, en ook daar zit de wegenbelasting er gewoon in verwerkt...
quote:Zal wel meevallen toch? Vroeger kregen de tankstations aan de grens ook al een subsidie/premie/accijskorting. Hierdoor konden ze nog een beetje concurreren tegen de Duitse stations.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:52 schreef Repeating het volgende:
De tankstations aan het grensgebied zullen dus hun deuren hierdoor moeten sluiten.
quote:Dit dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:51 schreef RemcoDelft het volgende:
Verder is dit een typische veelgebruikte en zeer succesvolle overheidsstrategie: roep eerst dat iets met een belachelijk bedrag duurder wordt, daarna zwak je het iets af, en iedereen is je dankbaar
quote:Heel bewust niet in zo'n kolonie neeOp zaterdag 23 oktober 2010 12:54 schreef Zwansen het volgende:
Ik weet niet precies waar je woont, maar waar ik vroeger woonde (Emmen) daar waren er idd vlak over de grens van die NL-kolonies. Ik weet niet hoeveel Nederlanders daar precies wonen, maar een aanzienlijk deel was daar volgens mij Nederlander.
Worden die Duitsers nog niet moe van die Nederlanders daar?
quote:Werkelijk schandalig dat de Nederlandse overheid zoveel mensen het land uitjaagt! Let wel: dit zijn niet de steuntrekkende nietsnutten, die hebben namelijk allemaal wel een betaalbaar huis met bijbehorende uitkering.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heel bewust niet in zo'n kolonie neeVlak over de grens bij Nijmegen heb je bijvoorbeeld Kranenburg. Daar woont inmiddels half Groesbeek
Veel kinderen sporten in Groesbeek, gaan daar naar school, hun ouders doen er de boodschappen en hebben hun sociale contacten voornamelijk in Nederland. 60% van de inwoners (zal inmiddels al wel weer meer zijn) is Nederlands.
quote:Dat is niet nieuw de homo politicus graai de burgers legus is een soort mensen dat al duizenden jaren bestaat. Wat alleen verbazend is dat we op dat soort idioten zelfs nu mogen stemmen. Al dan niet met een zwart snorretje of blond haar. En dat we dat nog doen ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:48 schreef FireFox1 het volgende:
Ze hebben weer een nieuwe manier gevonden om de automobilist cq. burger een pootje te lichten
quote:Voor de mensen die in het westen wonen (like me) gaat de pet hier niet voor opOp zaterdag 23 oktober 2010 13:04 schreef Spatzmann het volgende:
oh briljant geen wegenbelasting meer en voor 1.30 tanken net over de grens
quote:Hoezo? Ze gaan motorrijtuigenbelasting toch afschaffen? En de BPM op nieuwe auto's?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:02 schreef Nielsch het volgende:
De VVD; altijd maar zeiken dat links aan 'automobilistje pesten' doet, maar zodra ze zelf een kabinet aanvoeren begint het grote graaien bij de automobilist ook. Om je te bescheuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |