quote:Het is een goed nummer, maar in de kroeg niet nee. Meatloaf is sowieso tof (vind ik dan).Op vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Asjeblieft!Ik kan daar in de kroeg al slecht tegen.
Van die halfbezopen stellen die een toneelstukje opvoeren.
quote:Kansloze missie inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Laurens probeerde Robert Plant na te doen. Dat had ie niet moeten doen...
quote:Dit.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
Laurens probeerde Robert Plant na te doen. Dat had ie niet moeten doen...
quote:Jij was toch de laatste?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
Wat duurde dat lang dat nieuwe topic
Overigens Kevin zwaar terecht door
quote:Ah, toe
quote:te lang in de wasdroger gezetenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een lelijke haarkleur van die dollydot!![]()
quote:Wij zijn wel LiveOp vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
TT klopt niet, want het is niet live
quote:Ha! Ik rende net weer terug naar m'n laptop (ik ben niet van het laptoppen op de bankOp vrijdag 22 oktober 2010 21:43 schreef fratsman het volgende:
Wat een vieze kleur haar heeft die Patty!
quote:Dit dus.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Wiep
Eva
Waarom dan ook tegenover elkaar godverdomme
quote:Die kan meteen zijn koffer pakken lijkt me.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:51 schreef Maartel het volgende:
Nou degene die tegenover Ben staat heeft t lekker voor elkaar...
quote:Heb je die stem dan niet gehoord? Echt onvoorstelbaar. Zo'n stem, zo'n gast..Op vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, is dit Ben? Die heb ik wel gezien.
Maar what's the fuss??? Omdat hij er niet uit ziet?
quote:Whahaha ja inderdaadOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef LeBeau het volgende:
Die hoofden allemaal, zo van "Niet ik! Niet ik!"
quote:Waarom lees ik dit als vd GijpOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ben vs. Ian![]()
Ga toch weg met die Ian__!
quote:Ik snap het ook nietOp vrijdag 22 oktober 2010 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, is dit Ben? Die heb ik wel gezien.
Maar what's the fuss??? Omdat hij er niet uit ziet?
quote:Ian zit toch ergens anders? Ben moet tegen dat meisje die met haar ogen knippert geloof ik, die is zo leuk <3Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
Ben vs. Ian![]()
Ga toch weg met die Ian__!
quote:Ja please, valse nichtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, want Ian is toch niks. Dus die moet zo snel mogelijk weg.
quote:Nope... ik heb het al gehoordOp vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef Oorlogsheld het volgende:
Ben valt vanavond door de mand. Wie snel stijgt kan ook hard vallen
quote:Nope... Ian zit ook bij RoelOp vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef BC88 het volgende:
[..]
Ian zit toch ergens anders? Ben moet tegen dat meisje die met haar ogen knippert geloof ik, die is zo leuk <3
quote:Volgens mij moet Ian tegen een negerinnen duo?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef BC88 het volgende:
[..]
Ian zit toch ergens anders? Ben moet tegen dat meisje die met haar ogen knippert geloof ik, die is zo leuk <3
quote:Wiep overwint zelfs goedgoedOp vrijdag 22 oktober 2010 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een vreselijke match-up zeg, Eva en Wiep. Angela, wat deed je.
quote:Ja, tuurlijk wel, maar ik vond Eva d'r stem ook echt waanzinnig.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je die stem dan niet gehoord? Echt onvoorstelbaar. Zo'n stem, zo'n gast..
Wat een kerel
quote:Zo saai is ze volgens mij niet. Ze zong "When you fuck her" met overtuiging, en toen Eva "Would she go down on you in a theater" zong gaf Wiep haar echt zo'n "Ik wel" blik.
quote:Ik zou Wiep ook wel doenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo saai is ze volgens mij niet. Ze zong "When you fuck her" met overtuiging, en toen Eva "Would she go down on you in a theater" zong gaf Wiep haar echt zo'n "Ik wel" blik.
quote:0 uitstralingOp vrijdag 22 oktober 2010 21:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo saai is ze volgens mij niet. Ze zong "When you fuck her" met overtuiging, en toen Eva "Would she go down on you in a theater" zong gaf Wiep haar echt zo'n "Ik wel" blik.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:00 schreef Avey het volgende:
Alweer zo'n uitgekauwd nummer
De enige originele was Stairway, maar dat is dan weer een nummer waar je gewoon met je poten vanaf blijft...
quote:
quote:Maar ik vind het wel goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Zij zingt alsof het een country nummer is.
quote:Ik vond het niets speciaals
quote:
quote:Foutje :pOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef BC88 het volgende:
yVETTE MOET OOK GEWOON DOOR, ZIJ ZONG TOCH VEEL BETER...
quote:Dit dus...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Ben
En Yvette een hele diepe gemeende
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef BC88 het volgende:
quote:Ja dat was ook jammer.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Jammer dat Yvette tegenover Ben stond. Je weet hoe goed die Yvette ook zingt, dat Ben toch door gaat
quote:Alsof een zanger slim moet zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is Ben niet een van de slimste.
quote:Inderdaad. Puur afgaande op de zang tijdens de battle was Yvette beter.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef BC88 het volgende:
quote:Hij is een schnabbelaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jeroen is een normale zanger. Geen goede.
quote:Dat is echt 100% waar. Ik heb woensdag ook even gekeken en echtOp vrijdag 22 oktober 2010 22:07 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is Ben niet een van de slimste.
quote:Ik ook wel, maar Dean is toch lekkerderOp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind die Ben ook gewoon zo lekker. Ben ook de enige geleuf ik
quote:Ik zie dat meer als een nuchterheidOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Raifu het volgende:
Ben straalt niet echt uit dat hij er helemaal voor wil gaan....
quote:een middelmatigeOp vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:QFT
quote:Je zei "zanger" niet "goede zanger"Op vrijdag 22 oktober 2010 22:09 schreef Blaxje het volgende:
[..]
quote:Oh die ken ik niet, dit is de eerste keer dat ik kijkOp vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar Dean is toch lekkerder
quote:Al heeft ze wel echt prachtige ogen.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:10 schreef LeBeau het volgende:
Jammer alleen dat ze eruit ziet als een of andere alien.
quote:ja het is kut ze zingt te snel ook, dat moet veel meer laid backOp vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef BC88 het volgende:
Zij timed toch volkomen fout, klinkt echt kut iig?
quote:Die doet mee aan Popstars, je zag hem net ook een paar keer, die met dat blauwe shirt.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, dit is de eerste keer dat ik kijk
quote:Timing was idd flutOp vrijdag 22 oktober 2010 22:11 schreef BC88 het volgende:
Zij timed toch volkomen fout, klinkt echt kut iig?
quote:Dat neem ik terug... Pearl is eigenlijk beterOp vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Pearl leuker... maar eigenlijk klinkt Jacqueline wel wat beter
quote:Lucas & Gea!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef henkde_j het volgende:
Die blonde doet mij denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Beeld je maar een Mental Theo zonder zonnebank in.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Die doet mee aan Popstars, je zag hem net ook een paar keer, die met dat blauwe shirt.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beeld je maar een Mental Theo zonder zonnebank in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |