quote:Nog twee dagen werken en dan 7 weken vakantieOp vrijdag 22 oktober 2010 21:57 schreef PieterBas het volgende:
R.I.P Stage SC![]()
Lekker een week vakantie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo salaris is gestort..
wetend dat over 9 dagen de bank weer hypotheek wil zien
quote:Mijne is ook vandaag gestort.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:00 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo salaris is gestort..
wetend dat over 9 dagen de bank weer hypotheek wil zien
quote:Ik ben nog niet echt wakker.
quote:Luctor!
quote:En dan kijk je naar buiten en vraag je je af waarom.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik werd vanmorgen om een hele nette 9 uur wakker
quote:10sec.. We kregen 2 vrije worpen en het stond gelijk en toen scoorde een teammaat er 1 tje en toen in de laatste 10sec alleen maar opzettelijke fouten gemaakt
quote:Een late reactie, maar ja hoor ^^Op zaterdag 23 oktober 2010 12:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt wakker.
Verder goed, met jou?
quote:Ik ga hem wel kijken denk ik, lijkt me een goede filmOp zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef L.no het volgende:
Volgens mij herinnerde ik me een gesprek in de sc wat hierover ging:
Dat we twijfelde dat het een echte trailer was of niet.. volgens mij met Bart.Ik zag m net in de reclame langskomen dat het binnenkort op de bios kwam.
quote:Juh, toen het over al die neptrailers gingOp zaterdag 23 oktober 2010 22:22 schreef L.no het volgende:
Volgens mij herinnerde ik me een gesprek in de sc wat hierover ging:
Dat we twijfelde dat het een echte trailer was of niet.. volgens mij met Bart.Ik zag m net in de reclame langskomen dat het binnenkort op de bios kwam.
quote:Het was wel een mooie race!
quote:Ja precies, ik was al een half uur te laat maar dat maakte geen ruk uitOp zondag 24 oktober 2010 11:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het was wel een mooie race!Alleen had ik wel 1,5uur langer in mn nest kunnen blijven liggen
quote:Hehehehehehehehehehe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |