quote:Ja sorry, ik hou van seks
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ben tombolafan, vrouw, 28 jaar, hou van hobby's en verkoop niks
Oh, en ik val op mannen, liefst lekkere
quote:Jump!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Can't you see me standin' here....I got my back against the record machine
quote:Dat zijn wij woensdag al geweest, en we hoefden niet zoveel te hebben eigenlijk, dit is allemaal spul wat uit mijn vriendins huis komt en we nu hier ff gebruikenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef omearos het volgende:
klussen
wij gaan straks heel burgerlijk naar de ikea![]()
quote:Nee doen we alOp zaterdag 23 oktober 2010 11:39 schreef omearos het volgende:
Drizzt heeft een tweepersoonsbed nodigdus daar gaan we naar kijken
gaan jullie samenwonen?
quote:Nee nog niks op het oog, maar we wilden even weten of het uberhaupt te doen was en in welke prijscategorie we dan moesten kijken. Dus dat weten we nu, en als je de mogelijkheid hebt dan is kopen toch wel voordeliger eigenlijk... dus dat word het wss welOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef omearos het volgende:
een jaar voor iets nieuws? Hebben jullie al iets op het oog dan?
Misschien dat ik met een paar jaar ook eens ga kopen, maar dat zie ik dan weleerst een vast contract
quote:Met z'n 2en heb je ook meer budget dus meer keuze. Ik moet het in m'n eentje gaan betalen dan, maar met mijn huidige salaris kan ik alleen naar appartementjes kijkenOp zondag 24 oktober 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niks op het oog, maar we wilden even weten of het uberhaupt te doen was en in welke prijscategorie we dan moesten kijken. Dus dat weten we nu, en als je de mogelijkheid hebt dan is kopen toch wel voordeliger eigenlijk... dus dat word het wss wel
Mogguh allen
quote:Het is een moooooooooooooooooooooooooooooooooie dag, ik ben tante!!!!!
quote:gefeliciteerd!Op maandag 25 oktober 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een moooooooooooooooooooooooooooooooooie dag, ik ben tante!!!!!
[/egopost]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een moooooooooooooooooooooooooooooooooie dag, ik ben tante!!!!!
[/egopost]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij mag onder het bureau bij de leraar een buitenschoolse "activiteit" beoefenen
quote:college hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:12 schreef omearos het volgende:
wat deed je nou zo laat nog op school?
quote:
quote:Positieveling!
quote:Langharig werkschuw tuig!Op dinsdag 26 oktober 2010 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het helpt dat ik vandaag vrij heb
quote:minstens 2 van die woorden kloppen!
quote:maar welke?Op dinsdag 26 oktober 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
minstens 2 van die woorden kloppen!
quote:Zeg het maar
quote:Dat zeggen alle mannen
quote:alle mannen die anders zijn blijven altijd "goeie vrienden", dat is de fout in het systeemOp dinsdag 26 oktober 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen
* kraskraskras *
quote:Dat is waar, vooral extreem foute mannen zeggen dat ze "anders zijn dan iedereen zegt"Op dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alle mannen die anders zijn blijven altijd "goeie vrienden", dat is de fout in het systeem
quote:QFTOp dinsdag 26 oktober 2010 16:16 schreef omearos het volgende:
Wat een discussie weer
Gelukkig ben ik een vrouw, die zijn sowieso onvoorspelbaar
quote:En dat kan je zelf?Op donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef omearos het volgende:
Motor afstellen en benzinemeter repareren
Da's iig het plan, nu nog de uitvoering
quote:Oeh, cool dat je dat zelf kanOp donderdag 28 oktober 2010 12:48 schreef omearos het volgende:
Motor afstellen en benzinemeter repareren
Da's iig het plan, nu nog de uitvoering
quote:Het enige wat ik ooit aan mn auto heb gedaan is ruitenwisservloeistof bijvullenOp donderdag 28 oktober 2010 13:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, cool dat je dat zelf kanIk ben al trots dat ik een band kan verwisselen
quote:dat ga ik mezelf vanavond lerenOp donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat kan je zelf?
Hoezo moettie afgesteld worden? Draait hij niet mooi stationair?
quote:Ik had dat met mn vorige auto, dat hij als ik voor het stoplicht stond een beetje stond te 'zwengelen', dan 800 toeren, dan 1100... toen was er een bougie stuk ofzo geloof ik, daardoor kreeg je geen mooie stabiele verbranding.Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef omearos het volgende:
[..]
dat ga ik mezelf vanavond leren
Hij draait bij koude motor slecht stationair en slaat af, bij warme motor draait hij niet helemaal netjes stationair maar blijft wel lopen.
quote:oliepeil meten/olie bijvullen ook niet?Op donderdag 28 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het enige wat ik ooit aan mn auto heb gedaan is ruitenwisservloeistof bijvullen
quote:Nee hoefde nog nooit, bij mijn vorige werd dat gedaan tijdens APK / servicebeurt en deze heb ik het nog nooit gechecked, dat lampje brandt nooitOp donderdag 28 oktober 2010 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oliepeil meten/olie bijvullen ook niet?
quote:Als het lampje brandt is het te laat hoorOp donderdag 28 oktober 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoefde nog nooit, bij mijn vorige werd dat gedaan tijdens APK / servicebeurt en deze heb ik het nog nooit gechecked, dat lampje brandt nooit
quote:ik heb geen toerenteller, en het electrische systeem is al nagekeken. Dus nu opnieuw afstellen uitproberenOp donderdag 28 oktober 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had dat met mn vorige auto, dat hij als ik voor het stoplicht stond een beetje stond te 'zwengelen', dan 800 toeren, dan 1100... toen was er een bougie stuk ofzo geloof ik, daardoor kreeg je geen mooie stabiele verbranding.
Ofzoiets![]()
quote:Met deze auto nog nooit gedaanOp donderdag 28 oktober 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het lampje brandt is het te laat hoor
banden oppompen doe je ook nooit?
quote:Ja dat laatste was het, het sloeg zeg maar een beetje over soms, waardoor bij stationair het toerental een beetje fluctueerdeOp donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef omearos het volgende:
[..]
ik heb geen toerenteller, en het electrische systeem is al nagekeken. Dus nu opnieuw afstellen uitproberen
Als een bougie stuk is mist hij 1 cilinder in de serie en slaat hij dus steeds over. Of hij vonkt soms wel soms niet, dan slaat hij soms over
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met deze auto nog nooit gedaan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je lijkt mn zusje welDie vroeg op een gegeven moment of ik wilde helpen, was de bandenspanning nog maar de helft van wat het moest zijn
quote:Hij moet binnenkort gewassen, dan zal ik het meteen weer ff doen.Op donderdag 28 oktober 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je lijkt mn zusje welDie vroeg op een gegeven moment of ik wilde helpen, was de bandenspanning nog maar de helft van wat het moest zijn
quote:Ja, dat vind ik ook zondeOp donderdag 28 oktober 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moet binnenkort gewassen, dan zal ik het meteen weer ff doen.
Maar ik vind auto wassen ook altijd zo zonde van het geld met dit kutweer
quote:Oh ja meestal let ik er bij dat soort dingen ook wel op jaOp donderdag 28 oktober 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zondeMaar ik ga sowieso mn banden doen vóór DTH bijvoorbeeld
Dan moet ik het steeds weer open gooien. Nahquote:
Japans lijkt me zo gaaf om te lerenquote:Op maandag 1 november 2010 09:23 schreef Pheno het volgende:
Japans wordt steeds leuker. Nu zijn alle hoofdstukken, teksten e.d. in hiragana en katakana, en we beginnen nu met de lastigste, kanji. En de les wordt nu langzamerhand in het Japans gegeven. Lastig dus, maar ach, een LOI cursus is maar saai
En werk, mja, ik kijk rond. Zie niet veel
Ik kom er te vaak. En als het even kan zou ik er ook willen blijven.quote:Op maandag 1 november 2010 10:06 schreef omearos het volgende:
[..]
Japans lijkt me zo gaaf om te lerenWaarom ben jij het aan het leren?
Niet een optie om daar eens te gaan kijken als je toch al aan het jobhoppen bent?quote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er te vaak. En als het even kan zou ik er ook willen blijven.
Oh, dat bedoel ik niet, maar tot nu toe heb ik echt nog niet het niveau om een goed gesprek in het Japans te voerenquote:Op maandag 1 november 2010 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
In Japan bedoel je?
Veel kan toch online tegenwoordig, zeker in een land als Japan zullen ze daar toch wel ervaring mee hebben en het wat normaler zijn als hier. Technologisch aardig ver en het is een eiland, dus ze zullen soms wel moeten
en hoever ben je al in je emigreer-planning?quote:Op maandag 1 november 2010 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kom er te vaak. En als het even kan zou ik er ook willen blijven.
Ik neem Japanse les. Dus dat is al een stap.quote:Op maandag 1 november 2010 19:25 schreef omearos het volgende:
[..]
en hoever ben je al in je emigreer-planning?
Nog een termijn, wanneer je verhuisd zou willen zijn?quote:Op maandag 1 november 2010 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem Japanse les. Dus dat is al een stap.
Nee, ik ben realist.quote:Op maandag 1 november 2010 21:05 schreef omearos het volgende:
[..]
Nog een termijn, wanneer je verhuisd zou willen zijn?
Je leeft nogquote:Op maandag 1 november 2010 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Oooh op die fiets. Ja dan wordt het lastig
Hier, in ESF, en in F&F. Voornamelijk die laatste, want die eerste 2 zijn niet vooruit te schoppenquote:Op dinsdag 2 november 2010 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je leeft nog
Waar ben je???? Ik zie je niet meer in TAL SC?
Hallo. Je sig leeft nog zie ikquote:
Zijn jullie allemaal overgestapt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier, in ESF, en in F&F. Voornamelijk die laatste, want die eerste 2 zijn niet vooruit te schoppen
[..]
Hallo. Je sig leeft nog zie ik![]()
![]()
Nee alleen ik voor zover ik weet? En 'overgestapt' is een groot woordquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal overgestapt?
Tombo toch ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee alleen ik voor zover ik weet? En 'overgestapt' is een groot woord
ow dan kom ik hier soms wel even buurtenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee alleen ik voor zover ik weet? En 'overgestapt' is een groot woord
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Originaliteit is niet je sterkste punt, wel?
Ach, hij heeft de TAL-zeroku ziekte.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Originaliteit is niet je sterkste punt, wel?
Ja.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, hij heeft de TAL-zeroku ziekte.
Gelukkig maak jij dat niet uit. Er zijn wel tragere SC's hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Deze sc gaat binnenkort toch wel dicht.
Er wordt 1 post gemaakt per 2 dagen ofzo.
Dus?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om postaantallenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus?
Je weet dat het op FOK! om meer draait dan postaantallen hé. Niemand heeft hier last van, dus waarom zou dit in godsnaam dicht moeten.
waarom???quote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn dat je het gemiddelde dan toch opkriktquote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het gaat mij ook niet om postaantallen
Ik erger me ook niet aan deze sc hoor, van mij mij hij gerust open blijven.
Maar aangezien er geen kip meer in deze sc post...
Wij zijn dan ook geen kippen.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn dat dat mag van jou!quote:Op woensdag 3 november 2010 11:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als ik soms zo zie, vraag ik me dat wel eens af bij bepaalde mensen. En ja, dat zeg ik, maar ik verzamel ze sinds 2002. Als ik dan mensen zie die zo nodig 40K per half jaar moeten hebben....quote:Op woensdag 3 november 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Je weet dat het op FOK! om meer draait dan postaantallen hé.
Ach ja, je hebt idd van die mensen die heel hitsig van die statslijstjes worden en vooral Arcee bombarderen met vragen of alle posts achter de schermen en weet ik waar ook écht wel allemaal meegeteld worden, want stel je voor dat je er 10 mist ofzoquote:Op woensdag 3 november 2010 11:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik soms zo zie, vraag ik me dat wel eens af bij bepaalde mensen. En ja, dat zeg ik, maar ik verzamel ze sinds 2002. Als ik dan mensen zie die zo nodig 40K per half jaar moeten hebben....
Het schijnt belangrijk te zijn, Ik ga lunchen, dat is belangrijker.quote:Op woensdag 3 november 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt idd van die mensen die heel hitsig van die statslijstjes worden en vooral Arcee bombarderen met vragen of alle posts achter de schermen en weet ik waar ook écht wel allemaal meegeteld worden, want stel je voor dat je er 10 mist ofzo
Dan heb ik 15 minuten te lang op mijn werk gezeten.quote:
quote:
Voor mij dan tenminste. Tot dinsdagochtendquote:Op woensdag 3 november 2010 15:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan heb ik 15 minuten te lang op mijn werk gezeten.
quote:
Oh, dat lijkt me nou niksquote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga eens zo'n Dr. Oetker baguette proberen
is wel te doenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga eens zo'n Dr. Oetker baguette proberen
Hawaiiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hawaii en Salami, welke zal ik doen?
Mozerellaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
Hawaii en Salami, welke zal ik doen?
Pizza is lekkerder dus?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
Wel te knagenMaar niet echt bijzonder ofzo, vond er verder weinig smaak aan
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:26 schreef blueline het volgende:
Eg wel![]()
[TK] Back to the Future Trilogy: Collector's Tin (IN SEAL)
![]()
![]()
Jij moet leren, dus het is geen weekendquote:
Quite sad. Maar niet te veel posten. Zou tof zijn als 'ie 2011 haalt.quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Precies. Zo af en toe is lekker traag en langzaam ook best lekker
quote:Op maandag 8 november 2010 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Lekker langzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammm
Het is nog geen 2011. Niet doenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
oh neeeee, uitkijken dat ik niet de lapo pak hoor
Ja maar een SC hoeft toch niet 20 topics per dag te zijn om bestaansrecht te hebbenquote:
Whut?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar een SC hoeft toch niet 20 topics per dag te zijn om bestaansrecht te hebbenDit heeft ook wel weer wat. En waarom is half TAL gebanned?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze een beginnende SC in MIS om zeep hadden geholpenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar een SC hoeft toch niet 20 topics per dag te zijn om bestaansrecht te hebbenDit heeft ook wel weer wat. En waarom is half TAL gebanned?
Ik heb het toch niet over bestaansrecht? Ik was alleen verbaasd dat het topic nog steeds gaande is...Geen idee waarom en wie er geband zijn in TAL.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is niet eens een kwartquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag Bella, JJH en Patrique in het banmeldtopique staan iig
en ca, patje, graseter zaterdagquote:
Volwassenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ze een beginnende SC in MIS om zeep hadden geholpen
Ach het is wel komisch, even 1 post per dag hier neerkwakken en ik heb weer 33% van het dagtotaal voor deze SC voor m'n rekening genomenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over bestaansrecht? Ik was alleen verbaasd dat het topic nog steeds gaande is...Geen idee waarom en wie er geband zijn in TAL.
Ja, maar die dagcijfers, jeweetz!quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een tijdje gehad daar jaquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar die dagcijfers, jeweetz!
Geen idee, ik kom er weinig omdat ik de band wel een beetje kwijt ben met dat geskype etc.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar die dagcijfers, jeweetz!
Geen idee, ik kom er weinig omdat ik de band wel een beetje kwijt ben met dat geskype etc.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb het ook al een tijdje gehad daar jaMaar goed dat maakt niet uit, het loopt nog als een trein geloof ik
Dus blij dat anderen het nog naar hun zin hebben daar
Maar niet echt my cup of tea meer met alle lolspeak en gechat en skype tussendoor. Kan ik allemaal niet bijhouden op m'n werk en 's avonds FOK! ik niet zoveel.
quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, lekker achter jullie rug om over jullie roddelen
quote:
Whut, dat is toch puur uitleggen waarom mensen er niet meer zoveel komen? Staat toch geen slecht woord in over de users die er nog zijn?quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut, dat is toch puur uitleggen waarom mensen er niet meer zoveel komen? Staat toch geen slecht woord in over de users die er nog zijn?
quote:
Nou ja, dat dacht ik ook wel een beetje hoor, toen ik de uitleg van Zwabber lasquote:
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, ik zie hier ook niets dat slecht bedoeld is
maar dat is toch ook niet negatief?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat dacht ik ook wel een beetje hoor, toen ik de uitleg van Zwabber las
Maar zn PI is toch niet afkeurend ofzo?
nou ja dit dusquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
Als je niet meer komt prima, maar zeik dan ook niet na over skype of weet ik wat, dat is namelijk wel erg volwassen
Whut?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:34 schreef Kally het volgende:
Als je niet meer komt prima, maar zeik dan ook niet na over skype of weet ik wat, dat is namelijk wel erg volwassen
Dat ging over dat een zooitje een ban had door een andere SC te verstieren, niet over TAL of wat. Of wou je dat werkelijk een volwassen actie noemenquote:
Ik vind dit nog onvolwassener eigenlijk:quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Oh halloSinds wanneer is het zeiken als ik alleen aangeef dat iets een reden is dat ik er niet meer kom?
Ik heb dat ook gewoon aan diverse mensen gemeld die me per PM vroegen waarom ik er niet meer kwam. Niks mis mee, allemaal helemaal leuk, maar wat Pheno zegt; het ging op den duur grotendeels daarover. Echt prima hoorIk hou je niet tegen, maar het kan toch wel dat mensen daardoor het minder interessant vinden? Als ik het hier ineens 24/7 met Zwabber over allerlei dubieuze exotische ICT-dingen ga houden dan vinden anderen er misschien toch ook niks aan?
Ik zie echt niet in wat er nou 'onvolwassen' is aan aangeven waarom je iets niet meer interessant vondt? Het had pas onvolwassen geweest om te blijven en dan continu te mekkeren erover, daar had ik geen trek in, dus heb ik het voor gezien gehouden.
Alsof we heel de dag op skaaip zittenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
Oh halloSinds wanneer is het zeiken als ik alleen aangeef dat iets een reden is dat ik er niet meer kom?
Ik heb dat ook gewoon aan diverse mensen gemeld die me per PM vroegen waarom ik er niet meer kwam. Niks mis mee, allemaal helemaal leuk, maar wat Pheno zegt; het ging op den duur grotendeels daarover. Echt prima hoorIk hou je niet tegen, maar het kan toch wel dat mensen daardoor het minder interessant vinden? Als ik het hier ineens 24/7 met Zwabber over allerlei dubieuze exotische ICT-dingen ga houden dan vinden anderen er misschien toch ook niks aan?
Nou ja ik ga niet door, ik zeg hier gewoon iets tegen mensen over TAL, gewoon mijn mening, waar geen onvertogen woord in staat, en dan valt ineens half TAL hier binnen omdat het 'quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Kally het volgende:
Ll je hoeft niet door te blijven gaan, je herhaalt jezelf, je bent duidelijk alleen zo jammer dat het al 2 weken niet over skype gaat, verder las ik niet iets te lang verhaal
Als je mijn reactie ook even leest over de ban, snap je het misschien. Hara verpest regelmatig het spel of topics, omdat ze dreigt met haar mod-statusquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ging over dat een zooitje een ban had door een andere SC te verstieren, niet over TAL of wat. Of wou je dat werkelijk een volwassen actie noemenMij heb je er niet mee hoor
Ik kwam daar niet, maar het feit dat een mannetje of 7 er een ban door krijgt zegt over die actie wel genoeg lijkt me
Nou leuk, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof we heel de dag op skaaip zittenen eht daar heel de dag over hebben
Skaaip is echt wel minder geworden, en iedereen zit gewoon weer normaal in de SC
Uhmzzz.. ik weet niet of je de geschiedenis weet, maar wij komen hier ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
Kan de TAL kliek weer terug gaan naar waar ze vandaan komen?
Nou ik snapte het hele maffia verhaal niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je mijn reactie ook even leest over de ban, snap je het misschien. Hara verpest regelmatig het spel of topics, omdat ze dreigt met haar mod-status
Maar goed daar lees je jammer genoeg weer overheen.
Nou ja, je post niet voor niks een linkje in TAL SC, PGR en Zeroku zullen daar ook op geklikt hebben gok ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Half TALKally en ik
ok leuk om te weten dat Kal en ik half TAL zijn
Flikker eens een eind op zeg. Jij bent er net een week bij, en waar misbruik ik mijn machtquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als je mijn reactie ook even leest over de ban, snap je het misschien. Hara verpest regelmatig het spel of topics, omdat ze dreigt met haar mod-status
Maar goed daar lees je jammer genoeg weer overheen.
dit is de derde keer dat ik mee doe hoorquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Flikker eens een eind op zeg. Jij bent er net een week bij, en waar misbruik ik mijn machtnog meer dan?
Zoals ik al zei; no hard feelings hier, maar gezien de reacties in TAL en hier van TAL'ers heb ik andersom mensen heel wat misdaan door weg te gaan en te benoemen waarom ik weg gingquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat jullie op termijn weer een keer langskomen in de TAL-sc.
Whoa, derde keer! Ja, dan weet je wel wat over de vorige drie jaar inderdaad. Welke topics nog meer?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dit is de derde keer dat ik mee doe hoormet het maffia spel
Ik heb genoeg verhalen gehoordquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Whoa, derde keer! Ja, dan weet je wel wat over de vorige drie jaar inderdaad. Welke topics nog meer?
Nou, ik krijg dus niet het idee dat anderen dat ook willenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, van iemand die mij al drie jaar haat, achterlijke. Ik ben er niet van gediend dat jij mij steeds blijft betichten van machtsmisbruik terwijl je het niet eens kan benoemen.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb genoeg verhalen gehoord
Maar ga weer terug naar TALSee ya
Stel je niet aan Tombellequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik krijg dus niet het idee dat anderen dat ook willen
Ik zie dat het door onduidelijkheid botst tussen mensen. Niet nodig imo.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik krijg dus niet het idee dat anderen dat ook willen
Nou sorry hoor, maar als je dit soort dingen krijgt:quote:
Dan heb ik niet zoiets van "goh, daar ga ik weer gezellig kletsen"quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op de meet was er al geen klik... en die klik gaat er nooit meer komen
Ah, sporadisch. Maar ik las net dat er geen klik was.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij komt ook niet meer in TAL?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, sporadisch. Maar ik las net dat er geen klik was.
In zo'n grote groep zijn er altijd een paar die je minder liggen. Snap wel dit directe hard overkomt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:56 schreef tombolafan het volgende:
Dan heb ik niet zoiets van "goh, daar ga ik weer gezellig kletsen"
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat mij betreft niet, maar er miste nog een reactie van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |