Wat heb je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht, ik zit te hunten en kan er waarschijnlijk weer niets van. Toch raak.
Hmm, het kan beter. het gaat met ups en downs.quote:Op dinsdag 9 november 2010 10:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Redelijk, z'n gangetje.
Jij alweer beter?
Ik hoop dat je snel beter bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 10:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm, het kan beter. het gaat met ups en downs.
Rustig aan doen...
Ik heb wel de tijd gehad om veel kaarten te versturen, ik heb er al 17 opgestuurd nu
Nou er zweven er nog 5 in de lucht. Ik heb er 9 teruggekregen geloof ik.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snel beter bent![]()
17!
Ook al kaarten terug gehad?
What happened?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MoeMaar dat komt door gisteravond/nacht
Duitsland en Amerika zeker?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou er zweven er nog 5 in de lucht. Ik heb er 9 teruggekregen geloof ik.
Wel steeds dezelfde landen
Neeee, ik wil het niet horen. Zet het geluid uitquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
poltergeists hielden c_a wakker
Ja, het is vooral veel versturen tussen Duitsland, de V.S. en Rusland.quote:
Gaarnequote:
Oh dat is vervelend. Na koude voeten wordt de rest ook koudquote:
gezellig op skaaip/fokquote:
Ik had er gister wel 1 op bezoek, gelukkig had ik Kally aan de telefoonquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeee, ik wil het niet horen. Zet het geluid uit
quote:
Volgende keer gewoon je pantoffels meenemenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Miauw ik heb erg high heels aan dus lopen helpt niet denk ik
quote:
quote:
maar wel warme voetjesquote:
okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 11:28:21 ]
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bart vals gespeeld anders kan niet haha puntenslijper
Wat goed! Gefeliciteerd!quote:
quote:
theorie.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed! Gefeliciteerd!![]()
Waarvoor eik?
Dat ze heel die meuk maar opdoeken daar.quote:
Was mooi in elkaar gezet, die tinychatbeelden naast elkaar. Montagetechnisch een 10.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij blijft lief
Op de meet was er al geen klik... en die klik gaat er nooit meer komen
Zo nu ben ik ook officieel lief af
Nou word ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
Op de meet was er al geen klik... en die klik gaat er nooit meer komen
Okeetjes, party onquote:
Ohwww neequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Miauw ik heb erg high heels aan dus lopen helpt niet denk ik
Hahaha, een noot van Symph.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een note van Symph
Ik heb deze klik nog in de kast liggen van vroegahquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij bent mijn enige klik, wat klikt
Oh die wilde ik vroeger altijd hebbenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb deze klik nog in de kast liggen van vroegah
[ afbeelding ]
Zie Netsplitter het topic volgenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
Dat gezeik over skype komt mijn strot uit, we zeggen er al een tijd niks meer over, pfff ga je druk maken om iets wat er toe doet
Wat leuk dat je het kentquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die wilde ik vroeger altijd hebben
Hmmm ik snap het wel ergens. Toch zijn er bepaalde grappen, woorden, dingen die erg Skypiaans zijn en die niet te volgend zijn voor de Fokkers die niet op Skype zitten.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
Dat gezeik over skype komt mijn strot uit, we zeggen er al een tijd niks meer over, pfff ga je druk maken om iets wat er toe doet
Ik speelde het in groep 7 met Bas. Bas was verliefd op mij en ik vond het verschrikkelijk. Toch hadden we een dag verkering. Nu is Bas homoquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je het kent
Ik heb het jaren met m'n zus gespeeld, echt die vragen zijn zo geniaal
Dat is wel weer behoorlijk voorbij. Even geleden was dat wel zo, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm ik snap het wel ergens. Toch zijn er bepaalde grappen, woorden, dingen die erg Skypiaans zijn en die niet te volgend zijn voor de Fokkers die niet op Skype zitten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde het in groep 7 met Bas. Bas was verliefd op mij en ik vond het verschrikkelijk. Toch hadden we een dag verkering. Nu is Bas homo
Ik hoop niet dat je het ziet als 'past wel bij mijn oeuvre'quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik speelde het in groep 7 met Bas. Bas was verliefd op mij en ik vond het verschrikkelijk. Toch hadden we een dag verkering. Nu is Bas homo
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En nu zit ik ook hier.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zie Netsplitter het topic volgen
True.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
Miauw oke maatr het is niet dat we mensen weghouden vsn skype toch, en wtfoks het is een forum
Ik wil er over pratenquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je het ziet als 'past wel bij mijn oeuvre'
quote:
De grote boze wolf.quote:
Vertel maar meid, ik sta voor je klaar.quote:
quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel maar meid, ik sta voor je klaar.
Die heb ik ook nogquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb deze klik nog in de kast liggen van vroegah
[ afbeelding ]
quote:
Omdat je op moet flikkeren met die kutgrapjes.quote:
quote:
Het is geen grapje, het was serieus.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je op moet flikkeren met die kutgrapjes.
Ik heb hem voor kerst gehadquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb nooit klasgenootjes of vriendinnetjes erover gehoord, dus geen idee of het populair was.
Even die kloon van Patrique wegwerken.quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Netsplitter is er!
Snel duw al de geban-den achter de boekenkast!
Ja skaaaaaip is het hequote:Op dinsdag 9 november 2010 11:59 schreef Kally het volgende:
goed over tot de orde van de dag : Skype
Ja, die reclamesquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, ik heb nooit klasgenootjes of vriendinnetjes erover gehoord, dus geen idee of het populair was.
Ik hoor het.quote:
Waar heb je het overquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:16 schreef Kally het volgende:
Zo het is weer voorbij? Althans hier wel
ok ik dacht al... ik ken het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar zal hier niet over gesproken worden en zulks
Wat moet school met je pasfoto? Studentenpas?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
school wacht al een paar weken op m'n pasfoto op de mail
*nu voor het eerst de scanner aanslingert
jepquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat moet school met je pasfoto? Studentenpas?
nopequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Past jouw haar wel goed in zo'n klein pasfotootje?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope
het is hoofd, en voor de rest alleen maar bruin
een overbodige optie zijnquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:24 schreef -Miauw- het volgende:
Wat doet dat Facebook ding hier trouwens?
schrok c_a nog?quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Kally het volgende:
Maar we worden dus in de gaten gehouden, en als ik nu boe roep heb ik een ban?
Ja.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat jij wel moet oppassen jahquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef Kally het volgende:
Oh leuk voor mijn vriendenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een overbodige optie zijn
maar dan kan je foktopics liken op je gezichtboek
Hahahaha. Die van mij weten, ééntje kan ik hier nog net weghouden en de rest begrijpt het nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een "verberg voor m'n vrienden dat ik op fok zit" functie zoek ik nog
Die 200 zal ik ook nog wel een keer halenquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, met twee muizen, de cheater!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:23 schreef DeZwabber het volgende:
nja, op deze pasfoto valt het nog mee zie ik, maar ik heb er ook ergens eentje en dan kan je de grijze achtergrond niet eens meer zien
Bennyquote:
ja dat klopt, een dagjequote:Op dinsdag 9 november 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
Miran ik oppassen jij hebt een ban gehad
Ik ook niet echt. Al eet ik de laatste tijd wel vaker volkoren enzo, gezond enzoquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heb ik liever
Ben niet zo'n broodfan
Aaaaah, wat schattigquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:48 schreef DeZwabber het volgende:
Napoleon loopt met m'n pasfoto te slepen en te sjouwen
ik moet em wel in de gaten houden, anders ben ik em straks kwijtquote:
Als je niet oplet stopt 'ie 'm bij zijn secret stash. Alles wat je al tijden kwijt bentquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik moet em wel in de gaten houden, anders ben ik em straks kwijt
hij heeft em al aan de andere kant van de kamer gekregen
dan moet ik toch eens aan em vragen waar hij m'n camera heeft verstoptquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als je niet oplet stopt 'ie 'm bij zijn secret stash. Alles wat je al tijden kwijt bent![]()
Waren alle huisdieren maar zo enthousiast over hun baasje
Wel stukjes, maar niet hard. Ik weet precies wat lekker is op dat gebied.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:47 schreef -Miauw- het volgende:
Boerenleverworst..dat si met die harde stukjes erin, toch?
Nee, er zitten stukjes in. Dat vind ik sowieso naar.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel stukjes, maar niet hard. Ik weet precies wat lekker is op dat gebied.Er liggen veel surrogaat boerenleverworsten in de winkel.
Napoleon is eigenlijk een eksterquote:Op dinsdag 9 november 2010 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet ik toch eens aan em vragen waar hij m'n camera heeft verstopt
Deze worst krijgt jou ook om.quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, er zitten stukjes in. Dat vind ik sowieso naar.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sowieso, hij heeft hele conversaties met m'n horloge, telefoon, spiegels
Hmmm, misschien dat ik een keer ga zoeken. Gewoon in de supermarkt of...?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie dat ik de laatste heb opgemaakt. Ik meen van het merk Verberghe.
Ik heb ook een nrare smaak ik mn mondquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
nu heb ik een rare kwark smaak in me mond
wegspoelen met thee?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
nu heb ik een rare kwark smaak in me mond
Je bent een schatjequote:Op dinsdag 9 november 2010 13:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga me niet eens mengen in die discussie daar, ik snap nog steeds niet dat je wegblijft uit een SC omdat je niet alles kunt volgen. Alsof je overal bij moet zijn. Sowieso had ik het gevoel dat ze me toch niet mochten aangezien als ik ze begroette ik toch geen reactie kreeg. Weet niet of dat bewust was ja of nee en het maakt me ook niet eens uit. Iedereen moet gewoon posten waar hij of zij zelf wil.
okquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:08 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga me niet eens mengen in die discussie daar, ik snap nog steeds niet dat je wegblijft uit een SC omdat je niet alles kunt volgen. Alsof je overal bij moet zijn. Sowieso had ik het gevoel dat ze me toch niet mochten aangezien als ik ze begroette ik toch geen reactie kreeg. Weet niet of dat bewust was ja of nee en het maakt me ook niet eens uit. Iedereen moet gewoon posten waar hij of zij zelf wil.
Misschien, maar ik heb net pas bijgelezen en wilde nog wat zeggenquote:
Als het aan de kat lagquote:
Wat waat? Sinds wanneer bestaat dat en waarom weet ik als hoofd van de chocomelfanclub van niets?quote:
Xenosquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat waat? Sinds wanneer bestaat dat en waarom weet ik als hoofd van de chocomelfanclub van niets?
3 oren FTW!quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dat is een eufemisme voor iets heul anders
pgr heeft zich een oor laten aannaaien
Melkquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dat is een eufemisme voor iets heul anders
pgr heeft zich een oor laten aannaaien
True.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel iets om naar uit te kijken
Ik hou ervanquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over Xenos gesproken, ik heb nog een voorraadje noedelsoep
verlinkertjes en rotte appelsquote:
WATquote:
Ik kan hem hier alleen bij de Sanders vinden. Ik vrees dat dit een regioworst is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm, misschien dat ik een keer ga zoeken. Gewoon in de supermarkt of...?
Whehehe 4800 dpiquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeerde m'n pasfoto op te sturen
is hij te klein volgens het programma van school![]()
*opnieuw inscant op 4800 dpi
nou kan je het krijgen ook, kut!
Ik wil lachen maar ik heb geen idee hoe groot het is...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeerde m'n pasfoto op te sturen
is hij te klein volgens het programma van school![]()
*opnieuw inscant op 4800 dpi
nou kan je het krijgen ook, kut!
op een full HD scherm, ongeveer 4 schermenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil lachen maar ik heb geen idee hoe groot het is...
Ik heb liever het mod duo Ben en Symphyquote:
Denk je dat jij de enige bent met die grapjesquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
gvd, uploadlimiet van 2 MBwat willen ze nou!
160 MB voor een pasfotootje was dan wel een beetje overkill
Ik zou zoiets ook doen als er gekut is om de groottequote:
*checkt resolutie, ehh, ongeveer 6 full HD schermenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
op een full HD scherm, ongeveer 4 schermen
1 2 | » Je hebt 1 nieuwe berichten in je inbox. » Je hebt 1 ongelezen berichten in totaal. |
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb liever het mod duo Ben en Symphy
Sinds PM ook via AJAX gaat.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Dat blokje bovenaan
[ code verwijderd ]
Sinds wanneer is dat?
sinds vandaag?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Dat blokje bovenaan
[ code verwijderd ]
Sinds wanneer is dat?
quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu op 1,80 MB, met een resolutie van 3000x3835
Ik niet, heb het al een dag of 2/3quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgens mij korter.. zie het nu voor het eerst
ach, het valt wel opquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sinds vandaag?
Ik vind het rete irritant
Ja, echt onzin! Net als 'je bent langer dan 2 minuten inactief geweest. De automatische updates zijn uitgeschakeld.' Dat zijn ze sowieso...quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Dat blokje bovenaan
[ code verwijderd ]
Sinds wanneer is dat?
Die staat nu standaard uit.quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt onzin! Net als 'je bent langer dan 2 minuten inactief geweest. De automatische updates zijn uitgeschakeld.' Dat zijn ze sowieso...
Die kun je uitschakelenquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, echt onzin! Net als 'je bent langer dan 2 minuten inactief geweest. De automatische updates zijn uitgeschakeld.' Dat zijn ze sowieso...
als je de afgelopen maanden net zoveel frustratie met die administratie hebt gehad als ik zou je een poster van 30 meter laten printen en per post opsturenquote:
Waarom doe je dat niet danquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als je de afgelopen maanden ent zoveel frustratie met die administratie hebt gehad als ik zou je een poster van 30 meter laten printen en per post opsturen
Wie dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef Kally het volgende:
Oh Miauw ik kan niet lachen om mensen die een ander een oor proberen aan te naaien,
Que?quote:Op dinsdag 9 november 2010 13:48 schreef Kally het volgende:
Oh Miauw ik kan niet lachen om mensen die een ander een oor proberen aan te naaien,
sinds afgelopen weekend geloof ikquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:35 schreef iBenny het volgende:
Dat blokje bovenaan
[ code verwijderd ]
Sinds wanneer is dat?
handigquote:Op dinsdag 9 november 2010 13:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sinds afgelopen weekend geloof ik
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Rapsody het volgende:
Hallo, ik ben nieuw hier. Is dit een leuke SC?
Nee tenzij je skype hebt.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Rapsody het volgende:
joahquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Rapsody het volgende:
Hoi welkomquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Rapsody het volgende:
Wat is dat?quote:
boos??? wromquote:Op dinsdag 9 november 2010 14:02 schreef Kally het volgende:
Ik ben voorbij boos en als ik het goed heb nou
quote:
Geen Vodka?quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee..
Ik zei 'whiskey' en hij begon harder te praten.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee..
Ik zei 'whiskey' en hij begon harder te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |