quote:Ja sorry, ik hou van seks
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik ben tombolafan, vrouw, 28 jaar, hou van hobby's en verkoop niks
Oh, en ik val op mannen, liefst lekkere
quote:Jump!Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
Can't you see me standin' here....I got my back against the record machine
quote:Dat zijn wij woensdag al geweest, en we hoefden niet zoveel te hebben eigenlijk, dit is allemaal spul wat uit mijn vriendins huis komt en we nu hier ff gebruikenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef omearos het volgende:
klussen
wij gaan straks heel burgerlijk naar de ikea![]()
quote:Nee doen we alOp zaterdag 23 oktober 2010 11:39 schreef omearos het volgende:
Drizzt heeft een tweepersoonsbed nodigdus daar gaan we naar kijken
gaan jullie samenwonen?
quote:Nee nog niks op het oog, maar we wilden even weten of het uberhaupt te doen was en in welke prijscategorie we dan moesten kijken. Dus dat weten we nu, en als je de mogelijkheid hebt dan is kopen toch wel voordeliger eigenlijk... dus dat word het wss welOp zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef omearos het volgende:
een jaar voor iets nieuws? Hebben jullie al iets op het oog dan?
Misschien dat ik met een paar jaar ook eens ga kopen, maar dat zie ik dan weleerst een vast contract
quote:Met z'n 2en heb je ook meer budget dus meer keuze. Ik moet het in m'n eentje gaan betalen dan, maar met mijn huidige salaris kan ik alleen naar appartementjes kijkenOp zondag 24 oktober 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niks op het oog, maar we wilden even weten of het uberhaupt te doen was en in welke prijscategorie we dan moesten kijken. Dus dat weten we nu, en als je de mogelijkheid hebt dan is kopen toch wel voordeliger eigenlijk... dus dat word het wss wel
Mogguh allen
quote:Het is een moooooooooooooooooooooooooooooooooie dag, ik ben tante!!!!!
quote:gefeliciteerd!Op maandag 25 oktober 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een moooooooooooooooooooooooooooooooooie dag, ik ben tante!!!!!
[/egopost]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 08:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is een moooooooooooooooooooooooooooooooooie dag, ik ben tante!!!!!
[/egopost]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij mag onder het bureau bij de leraar een buitenschoolse "activiteit" beoefenen
quote:college hebbenOp dinsdag 26 oktober 2010 10:12 schreef omearos het volgende:
wat deed je nou zo laat nog op school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |