quote:JupOp vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Jolene22 het volgende:
Oej. Heb pas hetzelfde gehad. Was vuurwerk toen ik instapte kon mn ogen niet meer van hem afhouden maar net als jij niets met dat moment gedaan. Heb het maar losgelaten na mezelf vervloekt te hebben.
Enige wat je kunt doen is proberen weer in dezelfde trein te belanden. Kijken of ze er weer zit.
quote:Afgelopen woensdag weer in de trein gezeten, zelfde afspraak gemaakt, uitgekeken, wel mensen herkend die er vorige week ook in zaten. Maar ik was even vergeten dat het herfstvakantie was voor de rest van Nederland, en dus A- druk, B- geen overzicht en C-pas na paar minuten uit de trein, dus ook bij uitstappen niemand gezien. Daarnaast kan ze ook een andere les hebben of domweg ziek zijn, ik heb haar gewoon niet gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Jolene22 het volgende:
Oej. Heb pas hetzelfde gehad. Was vuurwerk toen ik instapte kon mn ogen niet meer van hem afhouden maar net als jij niets met dat moment gedaan. Heb het maar losgelaten na mezelf vervloekt te hebben.
Enige wat je kunt doen is proberen weer in dezelfde trein te belanden. Kijken of ze er weer zit.
quote:Bill Paxton heeft zijn vrouw ook ontmoet in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
...welkom in het echte leven. Je hebt geflirt. Dit overkomt normale mensen regelmatig. Ze gaan door met hun leven, totdat er een keer geflirt wordt op een moment dat beide partijen op elkaar reageren; hierna volgt een eventuele 'relatie'. Dat is als 2 mensen elkaar na het flirten echt leuk vinden en vaker afspreken.
Groetjes,
Krea.
quote:Tokyo HotelOp vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef treinjongen het volgende:
[..]
Bill Paxton heeft zijn vrouw ook ontmoet in de bus
quote:Ik moest lachen
quote:Absoluut, die kans is erg klein, maar niet geschoten is altijd mis. En de kans bestaat dat een eventueel koffiedrinken me enorm doet afknappen, maar ik wil gewoon kijken of het een beetje meer klikt dan alleen in de trein elkaar aankijken en wegkijken...Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Urquhart het volgende:
Schattig verhaal, maar de kans dat je haar nog gaat tegenkomen is vrij klein natuurlijk. Les voor de volgende keer: direct proberen een gesprekje aan te knopen
quote:Ja, lulhannes, dat verwijt ik mezelf nu dus ookOp vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef A-mineur het volgende:
Had haar dan aangesproken in de trein, pik.
quote:Hmhm, en achteraf denk je kudt, had ik maar een kop koffie aangeboden, al is het maar om te weten wat ze studeert.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:09 schreef Kudtstudent het volgende:
Ik had laatst hetzelfde in de bus. Wel kort met dr gepraat maar te schijterig om dr nummer te vragen natuurlijk. Ik dacht ach dat wordt toch niks. Maar een week later denk ik nog shit dat had ik toch moeten doen. Helaas vind ik haar echt nooit weer. Het enige dat ik weet is dat ze uit Joure komt, verhuisd is naar Leeuwarden en naar een vriendin ging hier in Groningen om te stappen.
quote:Dat krijg je er van als je teveel hollywood films zietOp vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt haar niet eens aangesproken en je weet ook niet eens zeker of ze naar je lachte uit beleefdheid of dat ze je een leuke treinjongen vond. Welke romantiek? 'Desperate' komt eerder in me op.
quote:Oh, ik maak het ook vaker mee, maar meestal doet het me gewoon niets. En nu laat het me niet los.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Nou heel leuk hoor. Jij hebt iets meegemakt wat ik gemiddeld drie maal per jaar mee maak.
Get over it. vergeet het. Je vindt haar nooit terug. je zult haar nooit meer zien.
The end.
quote:Rare reactie. Niks van aantrekken TS. Sommige mensen begrijpen niets van romantiek.
quote:Ik heb net ter vermaak jouw postgeschiedenis eens doorgeduimd, maar ben jij uitgestoten ofzo? Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, die meid zit vast met smart te wachten totdat treinjongen Spoorloos en All You Need Is Love inschakelt om haar te vinden, ook al hebben ze geen woord gewisseld dat halfuurtje dat ze tegenover elkaar zaten. Je kunt het niet eens flirten noemen, zoals iemand eerder zei. Romantiek heeft hier weinig mee te maken.
quote:Volgens mij is jouw visie op de zaak nu wel duidelijk. Kom eens met wat nieuws of ga iemand anders vervelen.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, die meid zit vast met smart te wachten totdat treinjongen Spoorloos en All You Need Is Love inschakelt om haar te vinden, ook al hebben ze geen woord gewisseld dat halfuurtje dat ze tegenover elkaar zaten. Je kunt het niet eens flirten noemen, zoals iemand eerder zei. Romantiek heeft hier weinig mee te maken.
quote:Hell yes! Het is toch geweldig als je iemand treft die zo'n indruk heeft gemaakt dat je haar wilt zoeken? Die zoveel moeite doet ondanks dat hij haar niet eens kent en geen woord met haar gewisseld heeft? Ik zou me echt gevleid voelen hoor. En dat er waarschijnlijk niks uitkomt en dat het onrealistisch is om te denken dat er ooit wat uit kan komen, ok. Maar ik snap de negativiteit uit je reactie niet zo goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef goofy_goober het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.
quote:Uitgestoten van wat precies?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik heb net ter vermaak jouw postgeschiedenis eens doorgeduimd, maar ben jij uitgestoten ofzo? Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.
TS: gaan met die banaan.
quote:Zo, wat een hoop frustratie. Blijkbaar heeft skull-splitter toch een gevoelige snaar geraakt.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Uitgestoten van wat precies?
Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent.
Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?
En "Appart" schrijf je met één 'p'. Leer spellen.
Zo, back on-topic maar weer.
quote:Flink hoge kastOp vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent.
Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?
quote:En dan opgepakt worden wegens "zich verdacht ophouden" zekerOp vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
TS kan natuurlijk met een boekje/tijdschrift/kopje koffie een middagje in de stationshal gaan zitten.
quote:Och, als ie geen weekendtas met ballonnen naast zich heeft staan.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
En dan opgepakt worden wegens "zich verdacht ophouden" zeker
quote:Ja, met zo'n krant met gaatjes erin, en dan in een grijze regenjas. Met bolhoed en nepsnor. Dan val je tenminste niet zo op.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
En dan opgepakt worden wegens "zich verdacht ophouden" zeker
quote:ToppertjeOp vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
...welkom in het echte leven. Je hebt geflirt. Dit overkomt normale mensen regelmatig. Ze gaan door met hun leven, totdat er een keer geflirt wordt op een moment dat beide partijen op elkaar reageren; hierna volgt een eventuele 'relatie'. Dat is als 2 mensen elkaar na het flirten echt leuk vinden en vaker afspreken.
Groetjes,
Krea.
quote:Gewoon in een boerka.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef Silenus het volgende:
Ja, met zo'n krant met gaatjes erin, en dan in een grijze regenjas. Met bolhoed en nepsnor. Dan val je tenminste niet zo op.
quote:Ik geloof er helemaal niets van. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dit leest typisch als een reactie uit het rijtje: 'zaken die vrouwen wel mooi kunnen beweren, maar in het echte leven anders in elkaar steken'. Als de verkeerde (lees=onaantrekkelijke) man met dit soort slappe acties zou aan komen zetten is het gros van vrouwelijk Nederland er als de kippen bij om vooraan in de rij heel hard 'STALKER!' te roepen. Romantiek je moeder.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hell yes! Het is toch geweldig als je iemand treft die zo'n indruk heeft gemaakt dat je haar wilt zoeken? Die zoveel moeite doet ondanks dat hij haar niet eens kent en geen woord met haar gewisseld heeft? Ik zou me echt gevleid voelen hoor. En dat er waarschijnlijk niks uitkomt en dat het onrealistisch is om te denken dat er ooit wat uit kan komen, ok. Maar ik snap de negativiteit uit je reactie niet zo goed.
quote:Ja, als een onaantrekkelijke vent dit zou doen, zeker. Dan ligt het (oppervlakkig maar waar) heel anders en ga ik mee met wat je zegt. Maar jouw redenatie sluit de mijne niet uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niets van. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dit leest typisch als een reactie uit het rijtje: 'zaken die vrouwen wel mooi kunnen beweren, maar in het echte leven anders in elkaar steken'. Als de verkeerde (lees=onaantrekkelijke) man met dit soort slappe acties zou aan komen zetten is het gros van vrouwelijk Nederland er als de kippen bij om vooraan in de rij heel hard 'STALKER!' te roepen. Romantiek je moeder.
quote:Er zijn zoveel autisten op de wereld die niet weten hoe flirten werkt hoor. Het is alleen heel cool bij twee lekkere mensen. Als er één lekker is en de ander een lillekerd heb je de poppen aan het dansen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Jolene22 het volgende:
Dat meisje vond hem aantrekkelijk anders had ze zijn geflirt echt niet beantwoord hoor.
quote:Hoeveel subjectieve termen kun je gebruiken in 3 zinnenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn zoveel autisten op de wereld die niet weten hoe flirten werkt hoor. Het is alleen heel cool bij twee lekkere mensen. Als er één lekker is en de ander een lillekerd heb je de poppen aan het dansen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
quote:Ik zie daar alleen wanhopige mannen (zie namen) die posten, blijkbaar is het 9 van de 10 keer de 'flirt 'niet wederzijds.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Magenta het volgende:
Ik dacht 'dit moet bestaan', en jawel: http://treinflirt.nl/
quote:Nee gast, je gaat GEEN stickers ophangen !Op woensdag 27 oktober 2010 10:38 schreef treinjongen het volgende:
Wow wat een reacties! Zowel negatieve als positieve, doet allemaal veel met me.
Het enige wat ik kan doen is nutteloos op en neer reizen tot ik haar weer eens tref.
Stickers ophangen kan altijd nog. Maar vooralsnog dus geen resultaat te melden helaas
quote:Dat dus, het OV is voor paupers.Op woensdag 27 oktober 2010 16:23 schreef Pritt het volgende:
Sowieso moet je niet willen aanpappen met iemand die in een trein reist, dat is al een grote fout.
quote:En kijk dat geniale knopje ''misbruik'' om jezelf voor te doen als die persoonOp vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Magenta het volgende:
Ik dacht 'dit moet bestaan', en jawel: http://treinflirt.nl/
quote:Dat dus. Je moet gewoon een keer over die drempel heen. Als je dat een keer is gelukt gaat er een nieuwe wereld voor je openOp vrijdag 22 oktober 2010 12:00 schreef DuTank het volgende:
She's gone. Je had gewoon, zoals het een ekte baas betreft, dat notitieblokje af moeten pakken en je nummer erop moeten schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |