abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87825272
TS gaat met de trein op woensdag 13 oktober, haalt een trein later en moet een andere trein nemen vanaf HS. In Leiden stapt een meisje in en gaat schuin tegenover me zitten.
De bebouwde kom van Leiden nog niet uit en ze wil een papiertje oid in de vuilnisbak gooien, waar ik naast zit. Instinctief trek ik mijn knie weg, terwijl ik haar door mijn muziek heen hoor lachen en ik zie een grijns op dr gezicht staan.

Terwijl de trein vertrekt zie ik hoe zij een rode dummy pakt en een kleiner groen notitieboekje. Gaandeweg de reis kijken we elkaar steels aan, wegkijkend als we elkaar betrappen, danweer juist bewust oogcontact houden, en dit proces gaat zo een paar keer door. Net na Schiphol zie ik haar vanuit mijn ooghoek weer kijken, en kijk terug. Ze slaat haar ogen neer, kijkt wat loos rond en kijkt me weer recht aan. Ik trek mijn mondhoeken wat verder omhoog en glimlacht terug, zij doet hetzelfde.

Net voor we stilstaan om Amsterdam pakt ze snel haar spullen in en loopt naar de andere kant van de trein. Op het perron zie ik haar wegbenen. Ik steek het perron over en loop aan de luwe kant naar de tweede tunnel van centraal, ik zie dat ik haar inhaal. Ik loop haar voorbij, net als de trap begint. Met een schijnbare stoicijnsheid, ik heb namelijk geen idee wat ik nu moet, loop ik snel de trap af. Ik loop de tunnel door richting het tramplatform Oost, en kijk af en toe over mijn schouder. Net voor ik in de hal afsla, kijk ik nog eens langer over mijn schouder, ik zie dat zij kijkt en dat ze mij ziet, ze lijkt te lachen, maar ik heb haast vanwege een voor mij belangrijke afspraak die ik wil nakomen. Ik loop door.

Na mijn afspraak blijkt ze nog steeds door mijn hoofd te spoken. Ik weet alleen niets van het meisje, zelfs geen naam of haar stem. En dat prikkelt me zo ontzettend, want op uiterlijk beoordeeld en haar houding ook, zou ik haar best wel heel leuk vinden, dus ik wil haar vragen om ergens een kop koffie te drinken.

Ik weet alleen hoe ze er uitziet, wat ze aanhad, wat ze bij zich had en hoe lang ze ongeveer is. Ik weet verder dat ze in Leiden opgestapt is en in Amsterdam weer eruit.

Ik heb de vervangers van RAILS allemaal gehad, marktplaats vind ik ook zo stom, maar ik wil haar gewoon leren kennen.

Wat nu? Wanted-posters ophangen op Leiden Centraal?
pi_87825374
Oej. Heb pas hetzelfde gehad. Was vuurwerk toen ik instapte kon mn ogen niet meer van hem afhouden maar net als jij niets met dat moment gedaan. Heb het maar losgelaten na mezelf vervloekt te hebben.

Enige wat je kunt doen is proberen weer in dezelfde trein te belanden. Kijken of ze er weer zit.
pi_87825379
Ze is gevonden in de schipholtunnel.
pi_87825469
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Jolene22 het volgende:
Oej. Heb pas hetzelfde gehad. Was vuurwerk toen ik instapte kon mn ogen niet meer van hem afhouden maar net als jij niets met dat moment gedaan. Heb het maar losgelaten na mezelf vervloekt te hebben.

Enige wat je kunt doen is proberen weer in dezelfde trein te belanden. Kijken of ze er weer zit.
Jup :D Lekker dagje nutteloos treinen voor TS dus.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_87825495
Leuk geschreven verhaal, succes met je zoektocht.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:45:52 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_87825521
...welkom in het echte leven. Je hebt geflirt. Dit overkomt normale mensen regelmatig. Ze gaan door met hun leven, totdat er een keer geflirt wordt op een moment dat beide partijen op elkaar reageren; hierna volgt een eventuele 'relatie'. Dat is als 2 mensen elkaar na het flirten echt leuk vinden en vaker afspreken.

Groetjes,

Krea.
pi_87825546
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef Jolene22 het volgende:

Afgelopen woensdag weer in de trein gezeten, zelfde afspraak gemaakt, uitgekeken, wel mensen herkend die er vorige week ook in zaten. Maar ik was even vergeten dat het herfstvakantie was voor de rest van Nederland, en dus A- druk, B- geen overzicht en C-pas na paar minuten uit de trein, dus ook bij uitstappen niemand gezien. Daarnaast kan ze ook een andere les hebben of domweg ziek zijn, ik heb haar gewoon niet gezien.

Nu wil ik het woensdag wel weer proberen, maar ik wil mijn vangnet zo groot mogelijk maken.
pi_87825595
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
...welkom in het echte leven. Je hebt geflirt. Dit overkomt normale mensen regelmatig. Ze gaan door met hun leven, totdat er een keer geflirt wordt op een moment dat beide partijen op elkaar reageren; hierna volgt een eventuele 'relatie'. Dat is als 2 mensen elkaar na het flirten echt leuk vinden en vaker afspreken.

Groetjes,

Krea.
Bill Paxton heeft zijn vrouw ook ontmoet in de bus O+
pi_87825631
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef treinjongen het volgende:

[..]

Bill Paxton heeft zijn vrouw ook ontmoet in de bus O+
Tokyo Hotel _O_
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:48:41 #10
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_87825632
Je komt er wel overheen. (Tenzij je een fantasiebeeld van haar gaat creëren en verliefd raakt op dat beeld.)
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_87825655
Schattig verhaal, maar de kans dat je haar nog gaat tegenkomen is vrij klein natuurlijk. Les voor de volgende keer: direct proberen een gesprekje aan te knopen :)
pi_87825687
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef tho_Omas het volgende:
Ze is gevonden in de schipholtunnel.
Ik moest lachen :X

Maar even OT: Ik hoop dat je haar wellicht via deze weg weet terug te vinden! Succes!
Haikus Are Easy,
But Sometimes They Don't Make Any Sense,
Refrigerator
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:52:31 #13
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_87825779
Had haar dan aangesproken in de trein, pik :').
To doom or not to doom
pi_87825783
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Urquhart het volgende:
Schattig verhaal, maar de kans dat je haar nog gaat tegenkomen is vrij klein natuurlijk. Les voor de volgende keer: direct proberen een gesprekje aan te knopen :)
Absoluut, die kans is erg klein, maar niet geschoten is altijd mis. En de kans bestaat dat een eventueel koffiedrinken me enorm doet afknappen, maar ik wil gewoon kijken of het een beetje meer klikt dan alleen in de trein elkaar aankijken en wegkijken...

quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef A-mineur het volgende:
Had haar dan aangesproken in de trein, pik :').
Ja, lulhannes, dat verwijt ik mezelf nu dus ook :')!
  Forum Admin vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:55:32 #15
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_87825902
Je hebt een leuke schrijfstijl TS. :) Ik hoop dat je missie slaagt en je de dame weet te schaken.
Hou ons op de hoogte!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:56:15 #16
206345 Magenta
Full of colour
pi_87825938
Ik dacht 'dit moet bestaan', en jawel: http://treinflirt.nl/ :D
~Fin
pi_87826097
She's gone. Je had gewoon, zoals het een ekte baas betreft, dat notitieblokje af moeten pakken en je nummer erop moeten schrijven.
Maar ik snap je probleem, chicks hosselen in de trein is moeilijk, omdat je naar een aanleiding zoekt om haar aan te spreken. Ik heb zo eens een keertje een chick aangesproken die wat verdwaald op Amsterdam Centraal stond en heb haar toen mijn hulp aangeboden, vervolgens om haar nummer gevraagd en nog geen twee weken later had ik haar geneukt. Dus het is te eenvoudig. En dit is niet gelogen ofzo :')

Maar wat ik wil zeggen is, je had genoeg aanleiding om wat tegen haar te zeggen, maar je was gewoon te laf :@.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87826360
Treinflirt.nl

Leer googelen! :(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_87826424
Ik had laatst hetzelfde in de bus. Wel kort met dr gepraat maar te schijterig om dr nummer te vragen natuurlijk. Ik dacht ach dat wordt toch niks. Maar een week later denk ik nog shit dat had ik toch moeten doen. Helaas vind ik haar echt nooit weer. Het enige dat ik weet is dat ze uit Joure komt, verhuisd is naar Leeuwarden en naar een vriendin ging hier in Groningen om te stappen.
pi_87826758
Hey, klinkt bekend dit. Zo heb ik mijn huidige vriendinnetje ook ontmoet :D Alleen had ik het lef om haar aan te spreken :P Alleen dat ze ook nog eens rondreist met een rode dummy en de manier hoe jullie contact hadden vind ik toch wel heel erg eng in de buurt komen van mijn situatie toendertijd..Vertel, hoe zag ze er uit?! :(
Doe eens lief!
pi_87828214
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:09 schreef Kudtstudent het volgende:
Ik had laatst hetzelfde in de bus. Wel kort met dr gepraat maar te schijterig om dr nummer te vragen natuurlijk. Ik dacht ach dat wordt toch niks. Maar een week later denk ik nog shit dat had ik toch moeten doen. Helaas vind ik haar echt nooit weer. Het enige dat ik weet is dat ze uit Joure komt, verhuisd is naar Leeuwarden en naar een vriendin ging hier in Groningen om te stappen.
Hmhm, en achteraf denk je kudt, had ik maar een kop koffie aangeboden, al is het maar om te weten wat ze studeert.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:03:38 #22
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87828304
Wat nu?

Nu niks. Enge stalker.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_87828478
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef goofy_goober het volgende:
Wat nu?

Nu niks. Enge stalker.
Jij gelooft dus niet in enige vorm van romantiek. Jammer.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:23:28 #24
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87828978
Je hebt haar niet eens aangesproken en je weet ook niet eens zeker of ze naar je lachte uit beleefdheid of dat ze je een leuke treinjongen vond. Welke romantiek? 'Desperate' komt eerder in me op.
pi_87829404
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:23 schreef goofy_goober het volgende:
Je hebt haar niet eens aangesproken en je weet ook niet eens zeker of ze naar je lachte uit beleefdheid of dat ze je een leuke treinjongen vond. Welke romantiek? 'Desperate' komt eerder in me op.
Dat krijg je er van als je teveel hollywood films ziet :')
http://www.cracked.com/ar(...)you-prison-time.html
Doe eens lief!
pi_87829406
Nou heel leuk hoor. Jij hebt iets meegemakt wat ik gemiddeld drie maal per jaar mee maak.

Get over it. vergeet het. Je vindt haar nooit terug. je zult haar nooit meer zien.

The end.
pi_87829740
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Nou heel leuk hoor. Jij hebt iets meegemakt wat ik gemiddeld drie maal per jaar mee maak.

Get over it. vergeet het. Je vindt haar nooit terug. je zult haar nooit meer zien.

The end.
Oh, ik maak het ook vaker mee, maar meestal doet het me gewoon niets. En nu laat het me niet los.
pi_87834582
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef goofy_goober het volgende:
Wat nu?

Nu niks. Enge stalker.
Rare reactie. Niks van aantrekken TS. Sommige mensen begrijpen niets van romantiek.

Zij zal waarschijnlijk ook wel balen hoor omdat je haar niet hebt aangesproken. Mja het is een harde les maar weet gewoon dat als het je nog een keer overkomt je echt op haar af moet stappen.

Helaas gebeurd het zelden :) Heb het zelf althans nog maar 1 keer meegemaakt en ook ik was te laf. Kon mezelf echt wel voor mn kop slaan maar ja de trein is dan al weg en je hebt niets. Geen naam, geen nummer, niks.

Vind het wel heel tof dat je haar toch probeert te vinden. Je weet nooit.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:25:06 #29
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87835442
Ja, die meid zit vast met smart te wachten totdat treinjongen Spoorloos en All You Need Is Love inschakelt om haar te vinden, ook al hebben ze geen woord gewisseld dat halfuurtje dat ze tegenover elkaar zaten. Je kunt het niet eens flirten noemen, zoals iemand eerder zei. Romantiek heeft hier weinig mee te maken.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:34:16 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87835880
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, die meid zit vast met smart te wachten totdat treinjongen Spoorloos en All You Need Is Love inschakelt om haar te vinden, ook al hebben ze geen woord gewisseld dat halfuurtje dat ze tegenover elkaar zaten. Je kunt het niet eens flirten noemen, zoals iemand eerder zei. Romantiek heeft hier weinig mee te maken.
Ik heb net ter vermaak jouw postgeschiedenis eens doorgeduimd, maar ben jij uitgestoten ofzo? Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.

TS: gaan met die banaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_87836139
quote:
Volgens mij is jouw visie op de zaak nu wel duidelijk. Kom eens met wat nieuws of ga iemand anders vervelen.
pi_87836714
quote:
Hell yes! Het is toch geweldig als je iemand treft die zo'n indruk heeft gemaakt dat je haar wilt zoeken? Die zoveel moeite doet ondanks dat hij haar niet eens kent en geen woord met haar gewisseld heeft? Ik zou me echt gevleid voelen hoor. En dat er waarschijnlijk niks uitkomt en dat het onrealistisch is om te denken dat er ooit wat uit kan komen, ok. Maar ik snap de negativiteit uit je reactie niet zo goed.
pi_87836738
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.

_O_
pi_87836960
Een mens moet toch kunnen hopen? :)

and besides: 3x omkijken is geen beleefdheidslach!

succes TS!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:01:14 #35
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87836998
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb net ter vermaak jouw postgeschiedenis eens doorgeduimd, maar ben jij uitgestoten ofzo? Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.

TS: gaan met die banaan.
Uitgestoten van wat precies?

Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent. :)

Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?

En "Appart" schrijf je met één 'p'. Leer spellen.

Zo, back on-topic maar weer.

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 22-10-2010 17:07:38 ]
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:21:23 #36
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87837774
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent. :)

Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?

Zo, wat een hoop frustratie. Blijkbaar heeft skull-splitter toch een gevoelige snaar geraakt. _O-
Bedankt Hans.
pi_87837833
Relax Goofy
Het leven is een stuk leuker als je je niet zo druk maakt :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:39:47 #38
11102 knep
Mountainfreak
pi_87838394
quote:

[..]

Flink hoge kast :').
pi_87838672
TS kan natuurlijk met een boekje/tijdschrift/kopje koffie een middagje in de stationshal gaan zitten.
pi_87838798
quote:
7.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
TS kan natuurlijk met een boekje/tijdschrift/kopje koffie een middagje in de stationshal gaan zitten.
En dan opgepakt worden wegens "zich verdacht ophouden" zeker :P
hula
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:52:53 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87838835
Kans is klein, maar je weet maar nooit. Wie weet zie je haar ooit nog, denk niet dat het hiermee lukt.

Vond het trouwens wel briljant om die rubriek in de Rails te lezen altijd.

"Op woensdag 12 september zag ik jou, blonde lange vrouw, lieve lach, mooie lippen, zitten in de trein. Ik, alternatieve bebrilde jongeman met sik en wolvenshirt, durfde je niet aan te spreken. Je keek naar me en moest schaterlachen. Snel eens koffie?"

:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_87838881
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:

Och, als ie geen weekendtas met ballonnen naast zich heeft staan.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:55:17 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87838914
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Ja, met zo'n krant met gaatjes erin, en dan in een grijze regenjas. Met bolhoed en nepsnor. Dan val je tenminste niet zo op.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:56:55 #44
164607 sc00p
D66-rechter
pi_87838973
quote:
14.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:

Groetjes,

Krea.
Toppertje :')
Ik ook, bedankt!
pi_87839077
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef Silenus het volgende:

Ja, met zo'n krant met gaatjes erin, en dan in een grijze regenjas. Met bolhoed en nepsnor. Dan val je tenminste niet zo op.
Gewoon in een boerka.
pi_87841056
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hell yes! Het is toch geweldig als je iemand treft die zo'n indruk heeft gemaakt dat je haar wilt zoeken? Die zoveel moeite doet ondanks dat hij haar niet eens kent en geen woord met haar gewisseld heeft? Ik zou me echt gevleid voelen hoor. En dat er waarschijnlijk niks uitkomt en dat het onrealistisch is om te denken dat er ooit wat uit kan komen, ok. Maar ik snap de negativiteit uit je reactie niet zo goed.
Ik geloof er helemaal niets van. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dit leest typisch als een reactie uit het rijtje: 'zaken die vrouwen wel mooi kunnen beweren, maar in het echte leven anders in elkaar steken'. Als de verkeerde (lees=onaantrekkelijke) man met dit soort slappe acties zou aan komen zetten is het gros van vrouwelijk Nederland er als de kippen bij om vooraan in de rij heel hard 'STALKER!' te roepen. Romantiek je moeder.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_87841674
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niets van. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dit leest typisch als een reactie uit het rijtje: 'zaken die vrouwen wel mooi kunnen beweren, maar in het echte leven anders in elkaar steken'. Als de verkeerde (lees=onaantrekkelijke) man met dit soort slappe acties zou aan komen zetten is het gros van vrouwelijk Nederland er als de kippen bij om vooraan in de rij heel hard 'STALKER!' te roepen. Romantiek je moeder.
Ja, als een onaantrekkelijke vent dit zou doen, zeker. Dan ligt het (oppervlakkig maar waar) heel anders en ga ik mee met wat je zegt. Maar jouw redenatie sluit de mijne niet uit.

Dat meisje vond hem aantrekkelijk anders had ze zijn geflirt echt niet beantwoord hoor.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:30:45 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87841926
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Jolene22 het volgende:
Dat meisje vond hem aantrekkelijk anders had ze zijn geflirt echt niet beantwoord hoor.
Er zijn zoveel autisten op de wereld die niet weten hoe flirten werkt hoor. Het is alleen heel cool bij twee lekkere mensen. Als er één lekker is en de ander een lillekerd heb je de poppen aan het dansen.
pi_87842121
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Er zijn zoveel autisten op de wereld die niet weten hoe flirten werkt hoor. Het is alleen heel cool bij twee lekkere mensen. Als er één lekker is en de ander een lillekerd heb je de poppen aan het dansen.
Hoeveel subjectieve termen kun je gebruiken in 3 zinnen :P
pi_87856021
geloof me die dame kom je nog eens tegen!!
zo heb ik tot 2x toe een leuke relatie over gehouden.
tevens de reden waarom ik geen rijbewijs heb, de trein heeft zoveel leuke dames!!

wacht het rustig af ik zeg 2 weken en je ziet haar weer, is de klik er nog steeds toeslaan anders jammer
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_87859534
Van zoiets moet je genieten op het moment dat het gebeurt TS... het maakt mijn dag altijd helemaal goed. Als je haar dan kwijtraakt moet je er niet teveel over inzitten, er zijn nl nog veel meer meiden die net zo mooi of mooier zijn :)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 06:19:22 #52
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87859535
Socios ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87859553
Nee man :{
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:27:17 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87903597
quote:

[..]

Met 1 zin meer uithalen dan een lijst gejank O+

Overige reacties laten wel een mooi spectrum zien iig, ben benieuwd wat TS ermee gaat doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_88014606
Wow wat een reacties! Zowel negatieve als positieve, doet allemaal veel met me.
Het enige wat ik kan doen is nutteloos op en neer reizen tot ik haar weer eens tref.

Stickers ophangen kan altijd nog. Maar vooralsnog dus geen resultaat te melden helaas :(
pi_88023454
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Magenta het volgende:
Ik zie daar alleen wanhopige mannen (zie namen) die posten, blijkbaar is het 9 van de 10 keer de 'flirt 'niet wederzijds. :') O-)
Failure is success if we learn from it.
pi_88026185
Gast, dit had ik bijna elke week toen ik nog met de trein ging :')
Toen ik vrijgezel was heb ik een aantal leuke meiden aangesproken en met een paar ook uitgeweest / gezoend etc ;)

Het overkwam me ook nog steeds toen ik een vriendin kreeg, toen deed ik er alleen niks meer mee.
pi_88026250
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:38 schreef treinjongen het volgende:
Wow wat een reacties! Zowel negatieve als positieve, doet allemaal veel met me.
Het enige wat ik kan doen is nutteloos op en neer reizen tot ik haar weer eens tref.

Stickers ophangen kan altijd nog. Maar vooralsnog dus geen resultaat te melden helaas :(
Nee gast, je gaat GEEN stickers ophangen !
Denk je echt dat zo'n meid daar op zit te wachten ?!

Die zal van gedachten zijn:"als hij me zo leuk vond moest hij me maar aanspreken in dat half uur dat hij naast me zat"

Ga dus aub niet zo sneu doen :P don't take it personal !
pi_88026791
Sowieso moet je niet willen aanpappen met iemand die in een trein reist, dat is al een grote fout.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_88026856
quote:
13s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:23 schreef Pritt het volgende:
Sowieso moet je niet willen aanpappen met iemand die in een trein reist, dat is al een grote fout.
Dat dus, het OV is voor paupers.
Beter ga je Fileflirten !
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:47:59 #62
260098 Codiac
Back in business
pi_88027806
Staat regelmatig in de spits iets in de trant van: "[datum, tijd, treinverbinding] zag een leuk meisje en dan wat uiterlijke kenmerken. Graag reageren. Opgelost dus

Slotje
pi_88029451
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Magenta het volgende:
En kijk dat geniale knopje ''misbruik'' om jezelf voor te doen als die persoon :')
Collectible solid silver personalised..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:53:29 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88036057
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:00 schreef DuTank het volgende:
She's gone. Je had gewoon, zoals het een ekte baas betreft, dat notitieblokje af moeten pakken en je nummer erop moeten schrijven.
Dat dus. Je moet gewoon een keer over die drempel heen. Als je dat een keer is gelukt gaat er een nieuwe wereld voor je open B-).

Succes.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')