abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87829406
Nou heel leuk hoor. Jij hebt iets meegemakt wat ik gemiddeld drie maal per jaar mee maak.

Get over it. vergeet het. Je vindt haar nooit terug. je zult haar nooit meer zien.

The end.
pi_87829740
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:35 schreef Gewoongeldlenen het volgende:
Nou heel leuk hoor. Jij hebt iets meegemakt wat ik gemiddeld drie maal per jaar mee maak.

Get over it. vergeet het. Je vindt haar nooit terug. je zult haar nooit meer zien.

The end.
Oh, ik maak het ook vaker mee, maar meestal doet het me gewoon niets. En nu laat het me niet los.
pi_87834582
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef goofy_goober het volgende:
Wat nu?

Nu niks. Enge stalker.
Rare reactie. Niks van aantrekken TS. Sommige mensen begrijpen niets van romantiek.

Zij zal waarschijnlijk ook wel balen hoor omdat je haar niet hebt aangesproken. Mja het is een harde les maar weet gewoon dat als het je nog een keer overkomt je echt op haar af moet stappen.

Helaas gebeurd het zelden :) Heb het zelf althans nog maar 1 keer meegemaakt en ook ik was te laf. Kon mezelf echt wel voor mn kop slaan maar ja de trein is dan al weg en je hebt niets. Geen naam, geen nummer, niks.

Vind het wel heel tof dat je haar toch probeert te vinden. Je weet nooit.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:25:06 #29
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87835442
Ja, die meid zit vast met smart te wachten totdat treinjongen Spoorloos en All You Need Is Love inschakelt om haar te vinden, ook al hebben ze geen woord gewisseld dat halfuurtje dat ze tegenover elkaar zaten. Je kunt het niet eens flirten noemen, zoals iemand eerder zei. Romantiek heeft hier weinig mee te maken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:34:16 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87835880
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:25 schreef goofy_goober het volgende:
Ja, die meid zit vast met smart te wachten totdat treinjongen Spoorloos en All You Need Is Love inschakelt om haar te vinden, ook al hebben ze geen woord gewisseld dat halfuurtje dat ze tegenover elkaar zaten. Je kunt het niet eens flirten noemen, zoals iemand eerder zei. Romantiek heeft hier weinig mee te maken.
Ik heb net ter vermaak jouw postgeschiedenis eens doorgeduimd, maar ben jij uitgestoten ofzo? Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.

TS: gaan met die banaan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_87836139
quote:
Volgens mij is jouw visie op de zaak nu wel duidelijk. Kom eens met wat nieuws of ga iemand anders vervelen.
pi_87836714
quote:
Hell yes! Het is toch geweldig als je iemand treft die zo'n indruk heeft gemaakt dat je haar wilt zoeken? Die zoveel moeite doet ondanks dat hij haar niet eens kent en geen woord met haar gewisseld heeft? Ik zou me echt gevleid voelen hoor. En dat er waarschijnlijk niks uitkomt en dat het onrealistisch is om te denken dat er ooit wat uit kan komen, ok. Maar ik snap de negativiteit uit je reactie niet zo goed.
pi_87836738
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.

_O_
pi_87836960
Een mens moet toch kunnen hopen? :)

and besides: 3x omkijken is geen beleefdheidslach!

succes TS!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:01:14 #35
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_87836998
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik heb net ter vermaak jouw postgeschiedenis eens doorgeduimd, maar ben jij uitgestoten ofzo? Je bent echt overal een overrationele, stompe zak met een laagje pseudopsychogebrabbel.

TS: gaan met die banaan.
Uitgestoten van wat precies?

Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent. :)

Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?

En "Appart" schrijf je met één 'p'. Leer spellen.

Zo, back on-topic maar weer.

[ Bericht 13% gewijzigd door goofy_goober op 22-10-2010 17:07:38 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:21:23 #36
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_87837774
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent. :)

Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?

Zo, wat een hoop frustratie. Blijkbaar heeft skull-splitter toch een gevoelige snaar geraakt. _O-
Bedankt Hans.
pi_87837833
Relax Goofy
Het leven is een stuk leuker als je je niet zo druk maakt :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:39:47 #38
11102 knep
Mountainfreak
pi_87838394
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Flink hoge kast :').
pi_87838672
TS kan natuurlijk met een boekje/tijdschrift/kopje koffie een middagje in de stationshal gaan zitten.
pi_87838798
quote:
7.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef DennisMoore het volgende:
TS kan natuurlijk met een boekje/tijdschrift/kopje koffie een middagje in de stationshal gaan zitten.
En dan opgepakt worden wegens "zich verdacht ophouden" zeker :P
hula
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:52:53 #41
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87838835
Kans is klein, maar je weet maar nooit. Wie weet zie je haar ooit nog, denk niet dat het hiermee lukt.

Vond het trouwens wel briljant om die rubriek in de Rails te lezen altijd.

"Op woensdag 12 september zag ik jou, blonde lange vrouw, lieve lach, mooie lippen, zitten in de trein. Ik, alternatieve bebrilde jongeman met sik en wolvenshirt, durfde je niet aan te spreken. Je keek naar me en moest schaterlachen. Snel eens koffie?"

:')
Gourmetten of steengrillen?
pi_87838881
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:

Och, als ie geen weekendtas met ballonnen naast zich heeft staan.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:55:17 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87838914
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:51 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Ja, met zo'n krant met gaatjes erin, en dan in een grijze regenjas. Met bolhoed en nepsnor. Dan val je tenminste niet zo op.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:56:55 #44
164607 sc00p
D66-rechter
pi_87838973
quote:
14.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:45 schreef Kreator het volgende:
...welkom in het echte leven. Je hebt geflirt. Dit overkomt normale mensen regelmatig. Ze gaan door met hun leven, totdat er een keer geflirt wordt op een moment dat beide partijen op elkaar reageren; hierna volgt een eventuele 'relatie'. Dat is als 2 mensen elkaar na het flirten echt leuk vinden en vaker afspreken.

Groetjes,

Krea.
Toppertje :')
Ik ook, bedankt!
pi_87839077
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef Silenus het volgende:

Ja, met zo'n krant met gaatjes erin, en dan in een grijze regenjas. Met bolhoed en nepsnor. Dan val je tenminste niet zo op.
Gewoon in een boerka.
pi_87841056
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:54 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hell yes! Het is toch geweldig als je iemand treft die zo'n indruk heeft gemaakt dat je haar wilt zoeken? Die zoveel moeite doet ondanks dat hij haar niet eens kent en geen woord met haar gewisseld heeft? Ik zou me echt gevleid voelen hoor. En dat er waarschijnlijk niks uitkomt en dat het onrealistisch is om te denken dat er ooit wat uit kan komen, ok. Maar ik snap de negativiteit uit je reactie niet zo goed.
Ik geloof er helemaal niets van. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dit leest typisch als een reactie uit het rijtje: 'zaken die vrouwen wel mooi kunnen beweren, maar in het echte leven anders in elkaar steken'. Als de verkeerde (lees=onaantrekkelijke) man met dit soort slappe acties zou aan komen zetten is het gros van vrouwelijk Nederland er als de kippen bij om vooraan in de rij heel hard 'STALKER!' te roepen. Romantiek je moeder.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_87841674
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Ik geloof er helemaal niets van. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar dit leest typisch als een reactie uit het rijtje: 'zaken die vrouwen wel mooi kunnen beweren, maar in het echte leven anders in elkaar steken'. Als de verkeerde (lees=onaantrekkelijke) man met dit soort slappe acties zou aan komen zetten is het gros van vrouwelijk Nederland er als de kippen bij om vooraan in de rij heel hard 'STALKER!' te roepen. Romantiek je moeder.
Ja, als een onaantrekkelijke vent dit zou doen, zeker. Dan ligt het (oppervlakkig maar waar) heel anders en ga ik mee met wat je zegt. Maar jouw redenatie sluit de mijne niet uit.

Dat meisje vond hem aantrekkelijk anders had ze zijn geflirt echt niet beantwoord hoor.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:30:45 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_87841926
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:24 schreef Jolene22 het volgende:
Dat meisje vond hem aantrekkelijk anders had ze zijn geflirt echt niet beantwoord hoor.
Er zijn zoveel autisten op de wereld die niet weten hoe flirten werkt hoor. Het is alleen heel cool bij twee lekkere mensen. Als er één lekker is en de ander een lillekerd heb je de poppen aan het dansen.
pi_87842121
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 19:30 schreef Silenus het volgende:

[..]

Er zijn zoveel autisten op de wereld die niet weten hoe flirten werkt hoor. Het is alleen heel cool bij twee lekkere mensen. Als er één lekker is en de ander een lillekerd heb je de poppen aan het dansen.
Hoeveel subjectieve termen kun je gebruiken in 3 zinnen :P
pi_87856021
geloof me die dame kom je nog eens tegen!!
zo heb ik tot 2x toe een leuke relatie over gehouden.
tevens de reden waarom ik geen rijbewijs heb, de trein heeft zoveel leuke dames!!

wacht het rustig af ik zeg 2 weken en je ziet haar weer, is de klik er nog steeds toeslaan anders jammer
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')