abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87859534
Van zoiets moet je genieten op het moment dat het gebeurt TS... het maakt mijn dag altijd helemaal goed. Als je haar dan kwijtraakt moet je er niet teveel over inzitten, er zijn nl nog veel meer meiden die net zo mooi of mooier zijn :)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 06:19:22 #52
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_87859535
Socios ?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_87859553
Nee man :{
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:27:17 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87903597
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Uitgestoten van wat precies?

Ik denk dat deze reactie van jou te herleiden is naar een moeilijke jeugd en afstandelijke ouders. Vandaar ook die rebelse avatar en I-don't-give-a-fuck attitude. Het is niet jouw schuld dat je bent zoals je bent. :)

Het is trouwens 'Propellerheads'. Volgende keer een beetje opletten hoe je een bandnaam schrijft, okee?

En "Appart" schrijf je met één 'p'. Leer spellen.

Zo, back on-topic maar weer.

Met 1 zin meer uithalen dan een lijst gejank O+

Overige reacties laten wel een mooi spectrum zien iig, ben benieuwd wat TS ermee gaat doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_88014606
Wow wat een reacties! Zowel negatieve als positieve, doet allemaal veel met me.
Het enige wat ik kan doen is nutteloos op en neer reizen tot ik haar weer eens tref.

Stickers ophangen kan altijd nog. Maar vooralsnog dus geen resultaat te melden helaas :(
pi_88023454
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Magenta het volgende:
Ik dacht 'dit moet bestaan', en jawel: http://treinflirt.nl/ :D
Ik zie daar alleen wanhopige mannen (zie namen) die posten, blijkbaar is het 9 van de 10 keer de 'flirt 'niet wederzijds. :') O-)
Failure is success if we learn from it.
pi_88026185
Gast, dit had ik bijna elke week toen ik nog met de trein ging :')
Toen ik vrijgezel was heb ik een aantal leuke meiden aangesproken en met een paar ook uitgeweest / gezoend etc ;)

Het overkwam me ook nog steeds toen ik een vriendin kreeg, toen deed ik er alleen niks meer mee.
pi_88026250
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 10:38 schreef treinjongen het volgende:
Wow wat een reacties! Zowel negatieve als positieve, doet allemaal veel met me.
Het enige wat ik kan doen is nutteloos op en neer reizen tot ik haar weer eens tref.

Stickers ophangen kan altijd nog. Maar vooralsnog dus geen resultaat te melden helaas :(
Nee gast, je gaat GEEN stickers ophangen !
Denk je echt dat zo'n meid daar op zit te wachten ?!

Die zal van gedachten zijn:"als hij me zo leuk vond moest hij me maar aanspreken in dat half uur dat hij naast me zat"

Ga dus aub niet zo sneu doen :P don't take it personal !
pi_88026791
Sowieso moet je niet willen aanpappen met iemand die in een trein reist, dat is al een grote fout.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_88026856
quote:
13s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:23 schreef Pritt het volgende:
Sowieso moet je niet willen aanpappen met iemand die in een trein reist, dat is al een grote fout.
Dat dus, het OV is voor paupers.
Beter ga je Fileflirten !
  woensdag 27 oktober 2010 @ 16:47:59 #62
260098 Codiac
Back in business
pi_88027806
Staat regelmatig in de spits iets in de trant van: "[datum, tijd, treinverbinding] zag een leuk meisje en dan wat uiterlijke kenmerken. Graag reageren. Opgelost dus

Slotje
pi_88029451
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 11:56 schreef Magenta het volgende:
Ik dacht 'dit moet bestaan', en jawel: http://treinflirt.nl/ :D
En kijk dat geniale knopje ''misbruik'' om jezelf voor te doen als die persoon :')
Collectible solid silver personalised..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:53:29 #64
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_88036057
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:00 schreef DuTank het volgende:
She's gone. Je had gewoon, zoals het een ekte baas betreft, dat notitieblokje af moeten pakken en je nummer erop moeten schrijven.
Dat dus. Je moet gewoon een keer over die drempel heen. Als je dat een keer is gelukt gaat er een nieuwe wereld voor je open B-).

Succes.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')