quote:dit dus.... is al 100x vertelt in topic 1 t/m 6Op donderdag 21 oktober 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
was er niet verteld dat je jezelf erbij moet painten?
quote:dit is een kwaliteitstopic, nummer 7 op rijOp vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is dus geen SC.
Mocht dit topic teveel op een verkapte SC gaan lijken, gaat ie op slot.
Veel plezier verder.
Kusjes van mij![]()
![]()
![]()
xDx'dXDxD
quote:Zo gaat het al 7 delen langOp vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is dus geen SC.
Mocht dit topic teveel op een verkapte SC gaan lijken, gaat ie op slot.
Veel plezier verder.
Kusjes van mij![]()
![]()
![]()
xDx'dXDxD
quote:Ik dacht het van wel, JokertjeOp vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef Lutte het volgende:
Vandaag Cherso-meet toch? Met de bus die op de boot gaat?
quote:En met wie dan wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:24 schreef Michhas het volgende:
Vandaag oh oh cherso shit?
Fuck dat, ik blijf in nederland en ga de hele dag neuqen
quote:ik ga de hele dag kaboutertje neuquenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:24 schreef Michhas het volgende:
Vandaag oh oh cherso shit?
Fuck dat, ik blijf in nederland en ga de hele dag neuqen
quote:Is Sniper er ook of is die nog steeds boos om de naaktpics van Roos?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik ga de hele dag kaboutertje neuquen
quote:Barbie is ook gratis, of kost hooguit een breezer?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met wie ik wil , gratis (geen hoeren).
quote:Nee. Ik heb hier net een hoop posts verwijderd die niet met dit topic te maken hebben. Gewoon offtopic-SC. Dat bedoel ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Zo gaat het al 7 delen lang..
quote:Ja maar die hoef ik niet, ranzig wijfOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Barbie is ook gratis, of kost hooguit een breezer?
quote:Dan neem ik Elize welOp vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik ga de hele dag kaboutertje neuquen
quote:die hadden we toch verkocht? michhas wou hem niet in de bus hebben
quote:Was dat niet na de orgie?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die hadden we toch verkocht? michhas wou hem niet in de bus hebben
quote:Ik was ook bezig... Vandaag was in ieder geval Cherso!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarvoor al maar ik weet het niet ik sliep tijdens de orgie
quote:orgie met de cast van cherso?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was ook bezig... Vandaag was in ieder geval Cherso!
quote:Als je de posts zo leest wel...Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
orgie met de cast van cherso?
quote:nee ik weet nu niet wat ik moet zeggen zonder SCOp vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef Michhas het volgende:
SwJ heeft het topic verpest, het is nu helemaal niet meer leuk
quote:Ik ook nietOp vrijdag 22 oktober 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet nu niet wat ik moet zeggen zonder SC
quote:Inderdaad. Nu moeten we het presteren om goede reacties te plaatsen en ik kan echt niet posten onder druk.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef Michhas het volgende:
SwJ heeft het topic verpest, het is nu helemaal niet meer leuk
quote:Als we in Chersonissos zijn gaat het vast beter, wie neem jij?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu moeten we het presteren om goede reacties te plaatsen en ik kan echt niet posten onder druk.
quote:MatsoeMatsoe.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als we in Chersonissos zijn gaat het vast beter, wie neem jij?
quote:Prima! BunnyCookii zal wel interesse hebben in Sterretje!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee laat jokertje voor mij over graag
quote:gingen hun nou ook mee in de bus?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima! BunnyCookii zal wel interesse hebben in Sterretje!
quote:Geen idee, maar we halen ze wel over!!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gingen hun nou ook mee in de bus?
quote:barbie hoeft van mij niet zonodig mee maar de rest is welkomOp vrijdag 22 oktober 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar we halen ze wel over!!
quote:Barbie is te dom om de deur van de bus te vinden dus dat komt wel goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
barbie hoeft van mij niet zonodig mee maar de rest is welkom
quote:gelukkig maar.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Barbie is te dom om de deur van de bus te vinden dus dat komt wel goed.
quote:Ik ben een klein geil blondje en ik pijp je klahar?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar.
ik vind dr niet aardig
quote:wie barbie?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben een klein geil blondje en ik pijp je klahar?
quote:geenidee ik let niet op haar.
quote:De autistenbus: For real autists only.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee ik let niet op haar.
sowieso zijn neppo's niet gewenst in de autistenbus
quote:ja ik ben zo autistisch dat ik tijdens de orgie slaapOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
De autistenbus: For real autists only.
quote:ja ik heb nu 18 notesOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Michhas het volgende:
Ik ben zo emotioneel, dit topic is om zeep geholpen
quote:Dat kan niet aan de bus liggen, notes worden met een week vertraging getoond, zodat je niet kan gokken van wie het komt en gaat zeuren.
quote:Notes worden niet met een week vertraging getoondOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan niet aan de bus liggen, notes worden met een week vertraging getoond, zodat je niet kan gokken van wie het komt en gaat zeuren.
quote:lekker danOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan niet aan de bus liggen, notes worden met een week vertraging getoond, zodat je niet kan gokken van wie het komt en gaat zeuren.
quote:als hij het had gevraagd had ie alleen een gulden moeten betalen en hij zat erinOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef dakraam het volgende:
Misschien wil SwJ gewoon ook in de bus zitten. Hij is gewoon verdietig dat hij niet uitgenodigd is voor de bus.
quote:Haha, jou geloof ik meteen!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Notes worden niet met een week vertraging getoond![]()
Geloof me,
quote:Das Longcat.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat doet die kat eigenlijk boven de bus?
quote:Prima! Barbie kan trouwens echt niet koken, niet te eten dit!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
8.00- verzamelen bij het speeltuintje in yvonne dr tuin
9.00-met de bus rijden naar het vliegveld.
10.00- de bus gaat in het vliegtuig
10.30- we vliegen naar Chersonissos
11.00- iedereen mag een dutje doen
15.00- aangekomen op Chersonissos
15.05- we worden begroet door de cast van Oh Oh Cherso
16.00-we hebben een rondleiding in het huis
17.00- barbie kookt![]()
19.00- iedereen krijgt een glas limonade om de smaak weg te spoelen
19.30- weer tijd voor dutje
21.00- zuipen
22.00- orgie met de cast van Cherso
00.00- terug bij yvonne en we hebben de cast mee behalve barbie want die kon de deur niet vinden,
00.15- iedereen krijgt een zakje met snoep mee
quote:Is het nou spaghetti of bami?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee het is niet eens te herkennen wat het is
quote:* Chocolate-chick gaat met Lutte meeOp vrijdag 22 oktober 2010 18:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is het nou spaghetti of bami?
* Lutte gaat naar Friet van Piet.
quote:* Lutte neemt een frietje met en een frikandel speciaal.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
* Chocolate-chick gaat met Lutte mee
quote:het gaat je niks aan wat ik neemOp vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
* Lutte neemt een frietje met en een frikandel speciaal.
quote:Dan gaan we ook nog even langs de supermarkt voor crackers.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het gaat je niks aan wat ik neem![]()
ik wil een cracker
quote:jeuh, wel die babycrackers want grotere kan ik nog niet opOp vrijdag 22 oktober 2010 18:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan gaan we ook nog even langs de supermarkt voor crackers.
quote:* dakraam jat een frietje met en een frikandel speciaal van LutteOp vrijdag 22 oktober 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
* Lutte neemt een frietje met en een frikandel speciaal.
quote:Okay, ik jat trouwens even een cracker van je omdat dakraam.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jeuh, wel die babycrackers want grotere kan ik nog niet op
quote:FOEI dakraam!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:39 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam jat een frietje met en een frikandel speciaal van Lutte
quote:Ik krijg jou nog wel, als je slaapt...Op vrijdag 22 oktober 2010 18:39 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam jat een frietje met en een frikandel speciaal van Lutte
quote:dat is toch Michhas zijn afdeling?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, als je slaapt...
quote:* dakraam pakt Chocolate-chick haar crackers af en geeft ze daarna terugOp vrijdag 22 oktober 2010 18:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOEI dakraam!
owee als je mijn crackers jat
quote:Hulp nodig?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik krijg jou nog wel, als je slaapt...
quote:Ik huur Michhas in.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is toch Michhas zijn afdeling?
quote:pas op of ik geef je een stompOp vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef dakraam het volgende:
[..]
* dakraam pakt Chocolate-chick haar crackers af en geeft ze daarna terug
quote:Alsof ik het erg vind als michhas over me heen pist
quote:Ik gaf ze toch terug?Op vrijdag 22 oktober 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pas op of ik geef je een stomp![]()
quote:Wel in je mondje.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef dakraam het volgende:
[..]
Alsof ik het erg vind als michhas over me heen pist
quote:Doet ie toch wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
als ik jouw eten jat pist michhas dan over me heen?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:47 schreef dakraam het volgende:
Als capslock een eigen dag krijgt verdien ik er ook wel 1
quote:Jeeee!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
23 oktober: Efteling en viering dakraamdag.
[..]
quote:Maar natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graag! Staan jij en je urinebuis tot mijn beschikking?
quote:Nu, in dakraams mond, litertje of 10.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar natuurlijk
Waar/wanneer en hoeveel heb je nodig?
quote:CoolOp vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu, in dakraams mond, litertje of 10.
quote:Dankje!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Cool
* Michhaspist dakraam's bek onder, van hoofdhaar tot nek, voornamelijk in zijn mond, zoveel dat hij geen keuze heeft, hij zal het moeten doorslikken
quote:OehOp vrijdag 22 oktober 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje!
* Lutte geeft Michhas een kusje uit dank.
Wat hebben we toch een toffe [s]fantasiewereld[/'s] .
quote:waar blijft mijn golden shower?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje!
* Lutte geeft Michhas een kusje uit dank.
Wat hebben we toch een toffe fantasiewereld.
quote:Ik sta klaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu, in dakraams mond, litertje of 10.
quote:Sorrieknorrie.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
OehJe maakt me aan het blozen hihi
quote:Ik ook!! Bij elke post denk ik eerst tien keer na of hij wel helemaal OT is voor dat SWJ en zijn verwijderknopje komen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik sta klaar.(mannetje die klaar staat om in z'n bek gepist te worden)
Gezellig he in de bus? (Omdat dit nu een post is over de bus en geen SC-bagger, ik ben namelijk bang voor SwJ)
quote:ja het is leuk om in de bus bepist te wordenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!! Bij elke post denk ik eerst tien keer na of hij wel helemaal OT is voor dat SWJ en zijn verwijderknopje komen.
quote:Dat bericht is niet OT!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!! Bij elke post denk ik eerst tien keer na of hij wel helemaal OT is voor dat SWJ en zijn verwijderknopje komen.
quote:Onze bus, onze wereld, daar komt niemand aan. En anders plast Michhas je de bus uit.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het is leuk om in de bus bepist te worden
quote:Michhas pist als enige in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Onze bus, onze wereld, daar komt niemand aan. En anders plast Michhas je de bus uit.
quote:leuke reactie, ik zal je missenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je bent dik en neemt mijn ruimte in.
quote:Ik nam niet zoveel ruimte in, dus veel zal het niet schelen. Neem wel mn ego mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
leuke reactie, ik zal je missen
quote:je doet je best maarOp vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik nam niet zoveel ruimte in, dus veel zal het niet schelen. Neem wel mn ego mee.
quote:Niemand verlaat de bus zonder sterven, we zijn een soort sekte of de maffia ofsoOp vrijdag 22 oktober 2010 19:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik nam niet zoveel ruimte in, dus veel zal het niet schelen. Neem wel mn ego mee.
quote:mijn slaapzak zit onder de pisOp vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten allen!! Wie kruipt er bij mij in de slaapzak?
quote:Dan kom je in mijn schone droge.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn slaapzak zit onder de pis
quote:Ik wil hem wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn slaapzak zit onder de pis
quote:Doe ik niet, ik zet er gewoon telkens een onzin-weetje onder de bus neer zodat mijn verichten OT blijven omdat ik bang ben voor SwJOp vrijdag 22 oktober 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee je mag hem als je het maar niet aan de bus smeert
quote:Goed plan.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik zet er gewoon telkens een onzin-weetje onder de bus neer zodat mijn verichten OT blijven omdat ik bang ben voor SwJ
De bus heeft meerdere updates gehad.
quote:ik vind de bus ook k0ewlOp vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik zet er gewoon telkens een onzin-weetje onder de bus neer zodat mijn verichten OT blijven omdat ik bang ben voor SwJ
De bus heeft meerdere updates gehad.
quote:jij zei dat je eruit wou dus waarom ben je er dan nog steedsOp vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben geen recht van spreken.
*springt bij jan op schoot*
quote:Is goed!! Ik lig nu nog even met ChocolateChick in een slaapzak, maar je mag er natuurlijk altijd bij!
quote:Voor de reden moet je bij een diertje te raden gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind de bus ook k0ewl
dit is best saai nuin deel 1 t/m 6 was het gezelliger
quote:Ik in een slaapzak met 2 meisjesOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed!! Ik lig nu nog even met ChocolateChick in een slaapzak, maar je mag er natuurlijk altijd bij!
quote:Mensen met een fucking groot ego ook niet, dus shut upOp vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben geen recht van spreken.
*springt bij jan op schoot*
quote:Jij hebt een te groot egoOp vrijdag 22 oktober 2010 19:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen met een fucking groot ego ook niet, dus shut up
quote:Omdat ik alleen weg kan als ik dood ben, maar ik leef nog enz.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zei dat je eruit wou dus waarom ben je er dan nog steeds
quote:hoop ik wel voor je dat de slaapzak groot genoeg isOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik in een slaapzak met 2 meisjesAltijd
quote:De orgie komt nog!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik in een slaapzak met 2 meisjesAltijd
quote:Vast wel! Anders gaat de lelijkste eruitOp vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoop ik wel voor je dat de slaapzak groot genoeg is
quote:ik pak mn pisslaapzak wel weerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast wel! Anders gaat de lelijkste eruit
quote:Jij bent een AP kloon
quote:Je denkt dat je te vaak gelijk hebt, en AP is vet!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent een AP kloon
Tevens heb ik geen groot ego, maar een grote bek die ik niet dicht kan houden, en ik heb vaak gelijk
quote:daarom hou ik ook van jeOp vrijdag 22 oktober 2010 19:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij bent een AP kloon
Tevens heb ik geen groot ego, maar een grote bek die ik niet dicht kan houden, en ik heb vaak gelijk
quote:Dat vind ik zielug!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik pak mn pisslaapzak wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:nee dan moet ik dood zijnOp vrijdag 22 oktober 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hou je van Michhas? Ga er maar uit
quote:Nee hoor, ik heb vaak gelijkOp vrijdag 22 oktober 2010 19:48 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je denkt dat je te vaak gelijk hebt, en AP is vet!
quote:heuj hoe was de orgie in de busOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef 045represent het volgende:
goeienavond allen
ik ben er de hele dag niet
MAAR SWJ HEEFT HET TOPIC VERMOORD!!!!!!1!!!!!1111!!!!1111einjz!!1!!!!!uno1!!1111!!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Had ik al doorOp vrijdag 22 oktober 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Honkeytonk, we liggen samen in een slaapzak want ChocoladeSjick is eruit!
quote:ChocolateChick is vrij, inclusief haar pisslaapzak.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef 045represent het volgende:
met wie moet ik in een slaapzak liggen?
quote:ik heb m al gewassenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
ChocolateChick is vrij, inclusief haar pisslaapzak.
quote:daar kan ik me niet meer veel van herinnerenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heuj hoe was de orgie in de bus
quote:ja ik wil er wel bijOp vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wil je bij mij in mijn 1persoonsslaapzak?
Ik zal niet pissentenzij je dat wilt
quote:Sterk spul, hé?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef 045represent het volgende:
[..]
daar kan ik me niet meer veel van herinneren
quote:en je zou me vertellen hoe het wasOp vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef 045represent het volgende:
[..]
daar kan ik me niet meer veel van herinneren
quote:Ik lig al in de pisslaapzak die gevuld is met heilige michhas-pis.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
ChocolateChick is vrij, inclusief haar pisslaapzak.
quote:het enige wat ik me nog kan herinneren is dat jij helemaal onder de liefdessappen zat van een aantal autistjes...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en je zou me vertellen hoe het was
quote:ik kom er even bij want er is geen plek meerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik lig al in de pisslaapzak die gevuld is met heilige michhas-pis.
quote:Ik niet, seks gaat bij mij om liefde en respect voor elkaar en het hoort speciaal te zijn!:*Op vrijdag 22 oktober 2010 19:53 schreef 045represent het volgende:
[..]
ja neem het vanavond weer mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:gelukkig want zonder slaapzak voel ik me niet veiligOp vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef 045represent het volgende:
CC je past er hier nog wel bij hoor in de slaapzak
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, seks gaat bij mij om liefde en respect voor elkaar en het hoort speciaal te zijn!:*
met jou kan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.pratenneuken![]()
quote:Neehoor! Ik ben een vrouw, 17 jaar oud, bloedgeil en woon eigenlijk in Duitsland!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
honkey is een kerel, dat je het ff weet
quote:Rozenblaadjes, muziekje, wijn...Op vrijdag 22 oktober 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
SorryWat moet een man wel niet doen om bij jou binnen te komen!
![]()
quote:heb jij nog een slaapzak over?Op vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ik ga lekker dromen over mijn avonturen met Elize straks
quote:Niet meer na wat ik er gisteren mee heb gedaan.
quote:Jep, heb er één extra meegenomen als reserveOp vrijdag 22 oktober 2010 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
heb jij nog een slaapzak over?
quote:als het een kerel is trek ik het neuk-gedeelte terugOp vrijdag 22 oktober 2010 19:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
honkey is een kerel, dat je het ff weet
quote:Ik ben een kerelOp vrijdag 22 oktober 2010 20:00 schreef 045represent het volgende:
[..]
als het een kerel is trek ik het neuk-gedeelte terug
HONKEY! Pics in PMbox ter beoordeling!
quote:Fix'dOp vrijdag 22 oktober 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
mensen blijf OT anders komt SwJ dit topic dichtgooien en gaat ie fappen op het slotje
Bussen zijn gaaf, maar de fokbus nog gaaferder.
quote:
quote:dan laat die pics ook maar zittenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een kerelEn Lutte kan het weten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Zullen we met zijn allen een orgie houden? Maar dan alleen Lutte en ik bedoel ik...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over land over zeeeee
ik heb zin in de orgie in de bus
quote:CC wil gegeven worden hihihihiihhihiOp vrijdag 22 oktober 2010 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over land over zeeeee
ik heb zin in de orgie in de bus
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen een orgie houden? Maar dan alleen Lutte en ik bedoel ik...
quote:wie nietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef 045represent het volgende:
[..]
CC wil gegeven worden hihihihiihhihi
quote:GROLSCH!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef 045represent het volgende:
Proostik trakteer op een lekker limburgs brand biertje (zoveel als je op kan
)
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
quote:Is goed, omdat jij het bent, en vanwee je wijntje enzo.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we met zijn allen een orgie houden? Maar dan alleen Lutte en ik bedoel ik...
quote:waarom limburg?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef 045represent het volgende:
)
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
quote:Ja:) Ze heet Laura!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef 045represent het volgende:
is lutte een vrouw??!?!?!?1?!?!?!
quote:Op 12 kratten kan ik toch echt niet de hele avond teren.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef 045represent het volgende:
)
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
quote:Haha, jaa. Kijk mijn FoBo, profiel...Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef 045represent het volgende:
is lutte een vrouw??!?!?!?1?!?!?!
quote:Is goedOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
daar trakteer ik niet op, dat doe je maar zelf
quote:ls ik 100 kratjes daar doe plakken wordt swj vast weer boos en dan gooit ie het topic op slotOp vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef dakraam het volgende:
[..]
Op 12 kratten kan ik toch echt niet de hele avond teren.
quote:In de bus wel, zeker op chersodag.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
mag je een joint roken in de bus?
quote:natuurlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
mag je een joint roken in de bus?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:06 schreef 045represent het volgende:
)
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
[ ]
quote:haha ja ik zie het, sorryOp vrijdag 22 oktober 2010 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, jaa. Kijk mijn FoBo, profiel...
quote:ik ben ook blij omdat jij het bentOp vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef 045represent het volgende:
[..]
toch nog iemand die blij is met mijn traktatie
quote:Vergis je niet! Sterk spul hoor!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef dakraam het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fristi voor iedereen! Ik ga jullie lekker allemaal dronken voeren!
quote:en mijn naam verschilt maar 3 letters van godOp vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, in DE BUS zitten ook vrouwen ja. En ik heet dus, zoals HT als zei, Laura.
quote:Guido?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
en mijn naam verschilt maar 3 letters van god
en nu mag je raden hoe ik heet
quote:robOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben ook blij omdat jij het bent
quote:Even een herrinnering, morgen efteling en dakraam-adoratie-dag.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
23 oktober: Efteling en viering dakraamdag.
[..]
quote:Verkapte grap gejat van Guido WeijersOp vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
quote:ja dat kan bestOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Verkapte grap gejat van Guido Weijers
quote:Bas?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:12 schreef 045represent het volgende:
[..]
quote:dat dakraam dag gaat niet door, straks leren we allemaal hoe we een dakraam moeten installeren daar heb ik dus echt geen zin inOp vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
Even een herrinnering, morgen efteling en dakraam-adoratie-dag.
quote:hoe moet een dakraam geadoreerd worden? suggesties?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
quote:Niet haten op dakramenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat dakraam dag gaat niet door, straks leren we allemaal hoe we een dakraam moeten installeren daar heb ik dus echt geen zin in
quote:Met FristiOp vrijdag 22 oktober 2010 20:14 schreef 045represent het volgende:
[..]
hoe moet een dakraam geadoreerd worden? suggesties?
quote:Ik maak zo de planning!!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef dakraam het volgende:
[..]
quote:De planning van de Efteling schaap.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeeee geen dakraam dag, leuk van 10 tot 4 dakramen bekijken
quote:SC is goed... lekker SwJ uitdagenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg het maar, voordat het SC'en wordt.
quote:Ik wil alleen een tempel, ik vraag niet veel. Overmorgen krijgen we een CC-adoratie-dagOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neeeee geen dakraam dag, leuk van 10 tot 4 dakramen bekijken
quote:pimOp vrijdag 22 oktober 2010 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zeg het maar, voordat het SC'en wordt.
quote:En wanneer adoreren we mij?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik wil alleen een tempel, ik vraag niet veel. Overmorgen krijgen we een CC-adoratie-dag
quote:nee liever nietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik wil alleen een tempel, ik vraag niet veel. Overmorgen krijgen we een CC-adoratie-dag
quote:wanneer is mijn adoratie-dag?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef dakraam het volgende:
[..]
quote:als kerst en pasen op dezelfde dag vallenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef 045represent het volgende:
[..]
wanneer is mijn adoratie-dag?
quote:Overmorgen al?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als kerst en pasen op dezelfde dag vallen
quote:waarom doe je zo gemeenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als kerst en pasen op dezelfde dag vallen
quote:volgens mij ben jij zwaar shizofreenOp vrijdag 22 oktober 2010 20:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Denk jij nou ook al dat ik AP ben?IK BEN GEEN AP
![]()
Toch stiekem wel
quote:Nee, ik heb gewoon zo'n groot ego dat ik het niet in 1 persoon kan stoppen.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:19 schreef 045represent het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zwaar shizofreen
quote:okeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jouw dag is overmorgen om het goed te maken goed?
quote:OkOp vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef Lutte het volgende:
Ik begin NU aan de planning voor morgen dus niemand een planning maken want dat ben ik aan het doen.
Kusjekroel.
quote:maar gastOp vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef 045represent het volgende:
[..]
oke
op zondag nog wel
maar ik ben dan ook een heilige
quote:Op de dag dat jij je oude UI weer terugneemt
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:24 schreef dakraam het volgende:
[..]
Op de dag dat jij je oude UI weer terugneemt
quote:sorryOp vrijdag 22 oktober 2010 20:22 schreef 045represent het volgende:
[..]
vrouwmens
ga niet haten op mijn afkomst
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:26 schreef 045represent het volgende:
Ik ga het voetballen kijken, ik zie jullie vanavond wel in topic #8
Ik kan fokken en voetbal kijken tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef Rectum het volgende:
Oke, hierbij is 22 februari Dag van het dakraam.
quote:ik weet niet meer welke het was maar de 3eOp vrijdag 22 oktober 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
Welke moet het worden?:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Die van Barney?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet meer welke het was maar de 3e
quote:aha okeeOp vrijdag 22 oktober 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is de held uit mijn favoriete TV serie
quote:Oke!Op vrijdag 22 oktober 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ik deel 9 mag maken daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |