quote:barbie hoeft van mij niet zonodig mee maar de rest is welkomOp vrijdag 22 oktober 2010 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, maar we halen ze wel over!!
quote:Barbie is te dom om de deur van de bus te vinden dus dat komt wel goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
barbie hoeft van mij niet zonodig mee maar de rest is welkom
quote:gelukkig maar.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Barbie is te dom om de deur van de bus te vinden dus dat komt wel goed.
quote:Ik ben een klein geil blondje en ik pijp je klahar?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gelukkig maar.
ik vind dr niet aardig
quote:wie barbie?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ben een klein geil blondje en ik pijp je klahar?
quote:geenidee ik let niet op haar.
quote:De autistenbus: For real autists only.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee ik let niet op haar.
sowieso zijn neppo's niet gewenst in de autistenbus
quote:ja ik ben zo autistisch dat ik tijdens de orgie slaapOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
De autistenbus: For real autists only.
quote:ja ik heb nu 18 notesOp vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Michhas het volgende:
Ik ben zo emotioneel, dit topic is om zeep geholpen
quote:Dat kan niet aan de bus liggen, notes worden met een week vertraging getoond, zodat je niet kan gokken van wie het komt en gaat zeuren.
quote:Notes worden niet met een week vertraging getoondOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan niet aan de bus liggen, notes worden met een week vertraging getoond, zodat je niet kan gokken van wie het komt en gaat zeuren.
quote:lekker danOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat kan niet aan de bus liggen, notes worden met een week vertraging getoond, zodat je niet kan gokken van wie het komt en gaat zeuren.
quote:als hij het had gevraagd had ie alleen een gulden moeten betalen en hij zat erinOp vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef dakraam het volgende:
Misschien wil SwJ gewoon ook in de bus zitten. Hij is gewoon verdietig dat hij niet uitgenodigd is voor de bus.
quote:Haha, jou geloof ik meteen!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Notes worden niet met een week vertraging getoond![]()
Geloof me,
quote:Das Longcat.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat doet die kat eigenlijk boven de bus?
quote:Prima! Barbie kan trouwens echt niet koken, niet te eten dit!Op vrijdag 22 oktober 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
8.00- verzamelen bij het speeltuintje in yvonne dr tuin
9.00-met de bus rijden naar het vliegveld.
10.00- de bus gaat in het vliegtuig
10.30- we vliegen naar Chersonissos
11.00- iedereen mag een dutje doen
15.00- aangekomen op Chersonissos
15.05- we worden begroet door de cast van Oh Oh Cherso
16.00-we hebben een rondleiding in het huis
17.00- barbie kookt![]()
19.00- iedereen krijgt een glas limonade om de smaak weg te spoelen
19.30- weer tijd voor dutje
21.00- zuipen
22.00- orgie met de cast van Cherso
00.00- terug bij yvonne en we hebben de cast mee behalve barbie want die kon de deur niet vinden,
00.15- iedereen krijgt een zakje met snoep mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |