quote:mijn slaapzak zit onder de pisOp vrijdag 22 oktober 2010 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Trusten allen!! Wie kruipt er bij mij in de slaapzak?
quote:Dan kom je in mijn schone droge.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn slaapzak zit onder de pis
quote:Ik wil hem wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn slaapzak zit onder de pis
quote:Doe ik niet, ik zet er gewoon telkens een onzin-weetje onder de bus neer zodat mijn verichten OT blijven omdat ik bang ben voor SwJOp vrijdag 22 oktober 2010 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee je mag hem als je het maar niet aan de bus smeert
quote:Goed plan.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik zet er gewoon telkens een onzin-weetje onder de bus neer zodat mijn verichten OT blijven omdat ik bang ben voor SwJ
De bus heeft meerdere updates gehad.
quote:ik vind de bus ook k0ewlOp vrijdag 22 oktober 2010 19:37 schreef dakraam het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik zet er gewoon telkens een onzin-weetje onder de bus neer zodat mijn verichten OT blijven omdat ik bang ben voor SwJ
De bus heeft meerdere updates gehad.
quote:jij zei dat je eruit wou dus waarom ben je er dan nog steedsOp vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben geen recht van spreken.
*springt bij jan op schoot*
quote:Is goed!! Ik lig nu nog even met ChocolateChick in een slaapzak, maar je mag er natuurlijk altijd bij!
quote:Voor de reden moet je bij een diertje te raden gaan.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind de bus ook k0ewl
dit is best saai nuin deel 1 t/m 6 was het gezelliger
quote:Ik in een slaapzak met 2 meisjesOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is goed!! Ik lig nu nog even met ChocolateChick in een slaapzak, maar je mag er natuurlijk altijd bij!
quote:Mensen met een fucking groot ego ook niet, dus shut upOp vrijdag 22 oktober 2010 19:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dikke mensen hebben geen recht van spreken.
*springt bij jan op schoot*
quote:Jij hebt een te groot egoOp vrijdag 22 oktober 2010 19:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen met een fucking groot ego ook niet, dus shut up
quote:Omdat ik alleen weg kan als ik dood ben, maar ik leef nog enz.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij zei dat je eruit wou dus waarom ben je er dan nog steeds
quote:hoop ik wel voor je dat de slaapzak groot genoeg isOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik in een slaapzak met 2 meisjesAltijd
quote:De orgie komt nog!Op vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik in een slaapzak met 2 meisjesAltijd
quote:Vast wel! Anders gaat de lelijkste eruitOp vrijdag 22 oktober 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoop ik wel voor je dat de slaapzak groot genoeg is
quote:ik pak mn pisslaapzak wel weerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast wel! Anders gaat de lelijkste eruit
quote:Jij bent een AP kloon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |