quote:dit dus.... is al 100x vertelt in topic 1 t/m 6Op donderdag 21 oktober 2010 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
was er niet verteld dat je jezelf erbij moet painten?
quote:dit is een kwaliteitstopic, nummer 7 op rijOp vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is dus geen SC.
Mocht dit topic teveel op een verkapte SC gaan lijken, gaat ie op slot.
Veel plezier verder.
Kusjes van mij![]()
![]()
![]()
xDx'dXDxD
quote:Zo gaat het al 7 delen langOp vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is dus geen SC.
Mocht dit topic teveel op een verkapte SC gaan lijken, gaat ie op slot.
Veel plezier verder.
Kusjes van mij![]()
![]()
![]()
xDx'dXDxD
quote:Ik dacht het van wel, JokertjeOp vrijdag 22 oktober 2010 10:13 schreef Lutte het volgende:
Vandaag Cherso-meet toch? Met de bus die op de boot gaat?
quote:En met wie dan wel?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:24 schreef Michhas het volgende:
Vandaag oh oh cherso shit?
Fuck dat, ik blijf in nederland en ga de hele dag neuqen
quote:ik ga de hele dag kaboutertje neuquenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:24 schreef Michhas het volgende:
Vandaag oh oh cherso shit?
Fuck dat, ik blijf in nederland en ga de hele dag neuqen
quote:Is Sniper er ook of is die nog steeds boos om de naaktpics van Roos?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik ga de hele dag kaboutertje neuquen
quote:Barbie is ook gratis, of kost hooguit een breezer?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Met wie ik wil , gratis (geen hoeren).
quote:Nee. Ik heb hier net een hoop posts verwijderd die niet met dit topic te maken hebben. Gewoon offtopic-SC. Dat bedoel ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Zo gaat het al 7 delen lang..
quote:Ja maar die hoef ik niet, ranzig wijfOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Barbie is ook gratis, of kost hooguit een breezer?
quote:Dan neem ik Elize welOp vrijdag 22 oktober 2010 10:30 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik ga de hele dag kaboutertje neuquen
quote:die hadden we toch verkocht? michhas wou hem niet in de bus hebben
quote:Was dat niet na de orgie?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die hadden we toch verkocht? michhas wou hem niet in de bus hebben
quote:Ik was ook bezig... Vandaag was in ieder geval Cherso!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daarvoor al maar ik weet het niet ik sliep tijdens de orgie
quote:orgie met de cast van cherso?Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik was ook bezig... Vandaag was in ieder geval Cherso!
quote:Als je de posts zo leest wel...Op vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
orgie met de cast van cherso?
quote:nee ik weet nu niet wat ik moet zeggen zonder SCOp vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef Michhas het volgende:
SwJ heeft het topic verpest, het is nu helemaal niet meer leuk
quote:Ik ook nietOp vrijdag 22 oktober 2010 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik weet nu niet wat ik moet zeggen zonder SC
quote:Inderdaad. Nu moeten we het presteren om goede reacties te plaatsen en ik kan echt niet posten onder druk.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:36 schreef Michhas het volgende:
SwJ heeft het topic verpest, het is nu helemaal niet meer leuk
quote:Als we in Chersonissos zijn gaat het vast beter, wie neem jij?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu moeten we het presteren om goede reacties te plaatsen en ik kan echt niet posten onder druk.
quote:MatsoeMatsoe.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als we in Chersonissos zijn gaat het vast beter, wie neem jij?
quote:Prima! BunnyCookii zal wel interesse hebben in Sterretje!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee laat jokertje voor mij over graag
quote:gingen hun nou ook mee in de bus?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima! BunnyCookii zal wel interesse hebben in Sterretje!
quote:Geen idee, maar we halen ze wel over!!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gingen hun nou ook mee in de bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |