quote:jij... jij.... jij... !@#$%#%@!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
To assume that assumption is spelled without a P is the mother of all fuck-ups.
quote:Als oma dood is, bewaar je die dan ook in het zicht?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]we stoppen ze gewoon weg in een spoilertagje...
quote:Welles! Allen die daar staan leven en dien je dus te doorzoekenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, daarom is het handig als je gewoon in één oogopslag ziet welk fotoboek je niet hoeft te bezoeken. Dat is nu niet zo.
quote:Ikstinknie!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef CaLeX het volgende:
Als oma dood is, bewaar je die dan ook in het zicht?![]()
Dagatochstinkeman!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef Nielsch het volgende:
## vote tripack
tripack (1) Nielsch
Tha_Erik (1) Ladidadida
quote:sjit... daar heb je ook wel een puntOp vrijdag 22 oktober 2010 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind hints die naar jou kunnen leiden.
quote:Ja maar ik wil geen hints die naar mij verwijzenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:52 schreef lynda het volgende:
Jij heb er tenminste nog een paar staan! Bij sommige mensen staat er 1 hint waarvan ik denk euh juist![]()
Voordeel van alle nieuwe![]()
Ow en mensen graag niet allemaal stemmen voor vanavond 9 uur.. ander moeten jullie allemaal op mij wachten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als oma dood is, bewaar je die dan ook in het zicht?![]()
Dagatochstinkeman!!
quote:Stuk 2
quote:Waar lees je datOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef D. het volgende:
Ik lees dat Sheepcidus door 6 mensen is omgebracht
quote:Ow je bedoeld dat 6 mensen verdacht worden... ik denk al
quote:waar rook is is vuur, zegt 'men'Op vrijdag 22 oktober 2010 11:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je bedoeld dat 6 mensen verdacht worden... ik denk al
quote:Lieve Liesje Langs Le Lange Linde Laan,Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
Kan de SL mij even uitleggen wat precies het voordeel is van het niet doorstrepen van de namen? En ja ik las al dat we daar niet over moeten zeiken maar ik snap niet waarom dingen opeens anders zouden moeten als vorige ronde, het werkte prima toch? Met de doorgestreepte namen?
Ik vind dit in ieder geval vervelend want ik werk gewoon de lijst af en vergeet dan wie er al wel of niet uit zijn.
quote:Als hij ene mafia BM is gaat hij zo lang mogelijk niet killen natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan moeten er toch ook hints naar hem te vinden zijn
quote:Ik snap ook niet waarom de doden in een spoiler moeten, maar het staat er wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
Kan de SL mij even uitleggen wat precies het voordeel is van het niet doorstrepen van de namen? En ja ik las al dat we daar niet over moeten zeiken maar ik snap niet waarom dingen opeens anders zouden moeten als vorige ronde, het werkte prima toch? Met de doorgestreepte namen?
Ik vind dit in ieder geval vervelend want ik werk gewoon de lijst af en vergeet dan wie er al wel of niet uit zijn.
quote:Snap ik en ik vroeg me af waarom ze niet gewoon werden doorgestreept net als vorige keer?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lieve Liesje Langs Le Lange Linde Laan,
Het lijstje dat je ziet zijn uitsluitend levende mensen, de dode mensen staan in de spoiler eronder
quote:Daar zit wat inOp vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als hij ene mafia BM is gaat hij zo lang mogelijk niet killen natuurlijk.
[..]
quote:Omdat ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik en ik vroeg me af waarom ze niet gewoon werden doorgestreept net als vorige keer?
Soms keek ik trouwens ook wel nog in de history van dooie maffia.
quote:Ja, en als ik onschuldig ben (!!!!) dan kill ik helemaal niet. Behalve bij het lynchen, waar ik het dorp tot dienst kan zijn door maffia aan te wijzen (met behulp van iedereen die wél hints zoekt).Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als hij ene mafia BM is gaat hij zo lang mogelijk niet killen natuurlijk.
quote:Staat er iemand naast jou met een geweer op je slaap die je tegenhoudt?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Maar ik dacht dat we de moordenaars uit de nacht moesten zoeken, maar we kunnen dus zonder hints ook gewoon roepen wie we verdenken?
quote:ik struikelde er net over
quote:Ik beantwoord alleen maar een vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als ik onschuldig ben (!!!!) dan kill ik helemaal niet. Behalve bij het lynchen, waar ik het dorp tot dienst kan zijn door maffia aan te wijzen (met behulp van iedereen die wél hints zoekt).
quote:Ja daar kan ik slecht tegen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik struikelde er net over![]()
Stel je voor dat er iets veranderd
quote:I knowOp vrijdag 22 oktober 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik beantwoord alleen maar een vraag.
quote:Maar 't is niet alsof je het niet zag aankomen tochOp vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar ik vind die stemmen zo naar
.
quote:Nou ja, van Ladi had ik wel een stem verwacht, want die wilde graag zelf BM worden. En de rest, nou, ja, nee niet echt eigenlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar 't is niet alsof je het niet zag aankomen toch
quote:Nee, dat nietOp vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat er iemand naast jou met een geweer op je slaap die je tegenhoudt?
quote:Sommige dingen zijn ook moeilijk terwijl ze niet eens veranderd zijn
quote:Bij Erik gaat het erom dat degene die de Erik-voor-BM-actie begon mafia bleek.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik was de vorige ronde (mijn eerste keer) vooral de hints tegen elkaar aan het afwegen, en niet zozeer naar verdacht gedrag aan het kijken
Misschien is Erik wel maffia, maar ik heb zelf ook op Erik gestemd, en dat was meer omdat Erik van TAL is.
En Lynda kreeg ook veel stemmen, dus wellicht zit daar ook maffia achter. Of iedereen die nu op Erik stemt is maffia, die de BM uit de weg wil ruimen.
Het kan dus alle kanten op
Ik laat me graag overtuigen door waterdichte (net als met die slang) hints
quote:Eén keer,Op vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn ook moeilijk terwijl ze niet eens veranderd zijn
tripack (1) Nielsch
Tha_Erik (3) Ladidadida, wendytje, Blessed
Bartjebart (2) Chowi, Hara
quote:Ja, nou, daar ben ik dan mooi klaar mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij Erik gaat het erom dat degene die de Erik-voor-BM-actie begon mafia bleek.
quote:Ah, daar had ik ff overheen gekekenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij Erik gaat het erom dat degene die de Erik-voor-BM-actie begon mafia bleek.
quote:Bedank Angel!Op vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, nou, daar ben ik dan mooi klaar mee.
quote:Bedankt Ang3l
quote:Welja!
quote:JIj ook met je bemoeien met het spelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welja!![]()
Als dat de enige hint is en er verder niets naar Erik wijst, dan zijn jullie heel goed bezig
quote:hey zip it!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welja!![]()
Als dat de enige hint is en er verder niets naar Erik wijst, dan zijn jullie heel goed bezig
quote:Ik bemoei me er helemaal niet inhoudelijk mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JIj ook met je bemoeien met het spel
quote:Dat doe je wel, je hebt het over ons stemmenOp vrijdag 22 oktober 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bemoei me er helemaal niet inhoudelijk mee.
maar ik blijf al weg hoor
quote:NEWBIES UNITE!!!1!11`11211!1`1Op vrijdag 22 oktober 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe meer Angel zijn best doet om erik vrij te pleiten hoe meer ik Erik ga verdenken.
En ik wil Erik helemaal niet verdenken want we moeten nog samen hints zoeken enzo.
quote:Dit komt bijna oprecht over.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Mond dicht Ang3l. Straks maak je het nog erger.
quote:Neuh, maar die andere post kwam wel heel fake over.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Mja, alles wat ik zeg is nu natuurlijk metéén verdacht. Denk dat ik maar even mijn mond ga houden.
quote:Zal wel naar Bart gaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben benieuwd naar Erik zijn stem.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:55 schreef Harajuku. het volgende:
Dus. Angel begon met Erik. Angel is mafia. Even opschrijven.
quote:hihi, beloofd was beloofdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef timmmmm het volgende:
Vieze AIDSCaLex!
Mij een beetje de nachtpost PMen. Moest je het er nou weer inwrijven?
quote:Gooi lekker je account door de schredder als je niks wil en alleen maar kan kankeren.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet geen PMspam van je. Hou je tyfuszooi bij je
quote:
quote:Je hoort hetOp vrijdag 22 oktober 2010 14:46 schreef Peter het volgende:
[..]
Gooi lekker je account door de schredder als je niks wil
quote:Ik voelde me ineens weer terug naar de aarde getrokken
quote:die van de muur kan wel, maar ze hebben het over een lange muur. die staat dus in China (Tanin)Op vrijdag 22 oktober 2010 14:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal wel naar Bart gaan?
Overigens vind ik de hints naar tripack zeker niet slecht..
quote:hij heeft wonden op zijn gezicht -> SIG:"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!" TaninIneens kwam de woede weer omhoog, bij hun eerste ontmoeting was ze hem te lijf gegaan en had zijn gezicht helemaal opengekrabd. Het resultaat was gelukkig nog zichtbaar.
quote:geen zorgen, die krijg je ook niet meerOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet geen PMspam van je. Hou je tyfuszooi bij je
quote:Er bestaan meer lange murenOp vrijdag 22 oktober 2010 14:50 schreef tripack het volgende:
[..]
die van de muur kan wel, maar ze hebben het over een lange muur. die staat dus in China (Tanin)
[..]
hij heeft wonden op zijn gezicht -> SIG:"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!" Tanin
dat jullie nog niet zijn gevallen voor de hint dat ze struikelde en mijn UI een vallend mannetje is
quote:Door het tweede deel wat slaat op jouw grove en onfatsoenlijke taalgebruik is het duidelijk afgebakend dat het alleen om jou gaat. En mocht het niet duidelijk zijn, dan nu.
quote:zet je dan wel bij dat ik zelf was die deze geweldige hint vondOp vrijdag 22 oktober 2010 14:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er bestaan meer lange murenDie in Berlijn was best lang.
En die struikelende UI is ook prima, zal ik hem er bij zetten?![]()
quote:OkéOp vrijdag 22 oktober 2010 15:05 schreef tripack het volgende:
[..]
zet je dan wel bij dat ik zelf was die deze geweldige hint vond
quote:jah ik ga op em stemmenOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die van Tripack zijn ook niet gek. Nu begin ik ook wel wat te twijfelen.
quote:ik vond hem wel goed gevonden van mezelf....Op vrijdag 22 oktober 2010 14:58 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die tweede van iBenny wel treffend trouwens
quote:Je sprak uit ervaring?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vond hem wel goed gevonden van mezelf....
quote:nogmaals bedankt... ik voel me als newb een beetje gewaardeerd nuOp vrijdag 22 oktober 2010 15:22 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, die van Tripack zijn ook niet gek. Nu begin ik ook wel wat te twijfelen.
quote:Fijn dat je goed meespeeltOp vrijdag 22 oktober 2010 15:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nogmaals bedankt... ik voel me als newb een beetje gewaardeerd nu
quote:ik ben goed in allebeiOp vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fijn dat je goed meespeeltDacht eerst dat je alleen maar iedereen chagrijnig zat te maken
quote:ik zeg volmondig jaOp vrijdag 22 oktober 2010 15:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is dat jouw manier van zeggen dat je maffia bent?
quote:Dat is een drogreden...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg volmondig jajezus en wie dit geloofd is gek
quote:reacties tellen nooit meeOp vrijdag 22 oktober 2010 16:28 schreef iBenny het volgende:
Tellen de reacties in het FoBo trouwens ook mee? (staan daar ook hints in)
quote:Alleen C_A en de SL's weten dat.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:48 schreef 08gnoT. het volgende:
Was Charmed_Angel eignelijk de spion van de groep van Ang3l? Want dan zijn zij er al 2 kwijtOf weet niemand dat behalve C_A zelf?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen C_A en de SL's weten dat.
*roept ooehoehoeh en maakt golfbewegingetjes met hand voor gezicht*
quote:Ik zie het voor meOp vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Alleen C_A en de SL's weten dat.
*roept ooehoehoeh en maakt golfbewegingetjes met hand voor gezicht*
quote:~Op vrijdag 22 oktober 2010 17:19 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij een golfbewegingetje
quote:Zo denk ik er ook overOp vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef tripack het volgende:
## Bartjebart
denk dat die de sterkste hints tegen heeft
quote:Merci beaucoup mon ami :-)Op vrijdag 22 oktober 2010 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Excuses, tevens stem StijnDa toegevoegd
tripack (6) Nielsch, -Vaduz-, Het_Fenomeen, liesje, Peter, StijnDa
Tha_Erik (4) Ladidadida, wendytje, Blessed, PS
Bartjebart (11) Chowi, Hara, 08gnoT., Isdatzo, Borisz, IJsdraakje, naatje,tripack, D., SA, PatriQue89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |