quote:Was zelf ook wel verbaasd!Op vrijdag 22 oktober 2010 08:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik vind jou eigenlijk wel verdacht, Ladi. Eerst schreeuwen dat je burgemeester MOEST worden omdat je anders de eerste nacht niet door zou komen en nu nog gewoon vrolijk leven...
quote:Misschien deed je dat juist om het nu als excuus te kunnen gebruiken.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was zelf ook wel verbaasd!
Maar had ik zo hard gesmeekt om Ang3ls stem denk je, als ik ook mob was?
quote:Could be, maar zijn er hints tegen me?Op vrijdag 22 oktober 2010 09:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien deed je dat juist om het nu als excuus te kunnen gebruiken.
quote:nee, nog niet. na al je geschreeuw voor het BM-schap moest je je de eerste nacht natuurlijk wel koest houden, anders was het helemaal opvallend.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:10 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Could be, maar zijn er hints tegen me?
quote:Zou kunnen.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee, nog niet. na al je geschreeuw voor het BM-schap moest je je de eerste nacht natuurlijk wel koest houden, anders was het helemaal opvallend.
quote:ja, aan die bewering hebben we nu niet echt veel heOp vrijdag 22 oktober 2010 09:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar je zult zien dat er morgen en overmorgen en daarna en daarna ook geen hints tegen me komen
quote:Klopt, nu kan men zich het beste op het oplossen van de hints richten, om iig zeker een mob te lynchen, in plaats van in het wilde weg mensen te beschuldigenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, aan die bewering hebben we nu niet echt veel he
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Klopt, nu kan men zich het beste op het oplossen van de hints richten, om iig zeker een mob te lynchen, in plaats van in het wilde weg mensen te beschuldigenDus, al wat gevonden?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:47 schreef Ladidadida het volgende:
Sorry, maarObvious!
Ik stem vast, hints zoek ik straks.
##vote The_Erik
The_Erik (1) Ladidadida
quote:Dat is ten minste gebaseerd op logische verdenkingen en niet op random iemand aanspreken. Vertel, wat heb jij tot dusver gevonden?
quote:Genoeg, lees de posts maar terug...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat is ten minste gebaseerd op logische verdenkingen en niet op random iemand aanspreken. Vertel, wat heb jij tot dusver gevonden?
quote:Dus dan ben je het met me eens dat er meer hints naar jou zijn dan naar mij.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:43 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Genoeg, lees de posts maar terug...
quote:ja hoor, ik heb al reeds gezegd dat ik het mooi gevonden vond. Ik kan het dan ook straks niemand kwalijk nemen als ze - onterecht - op mij stemmen. als ik iemand anders was, zou ik ook op mij stemmenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus dan ben je het met me eens dat er meer hints naar jou zijn dan naar mij.
quote:Je bent wel iets vergeten.
quote:Ben echt razend benieuwd waar je dat in de hints terug denkt te vinden. Zal wel niet veel van terecht komen.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:47 schreef Ladidadida het volgende:
Sorry, maarObvious!
Ik stem vast, hints zoek ik straks.
##vote The_Erik
The_Erik (1) Ladidadida
quote:bedankt voor de specificatie mop
quote:Het was de bedoeling dat jij 'wat dan?' zou zeggen en ik je vervolgens het antwoord zou geven. Maar ik had het over het doorhalen van de namen van de deelnemers die dood zijn (en wat ze voor rol hadden).
quote::p zie de spoiler onder de nog levende mensenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat jij 'wat dan?' zou zeggen en ik je vervolgens het antwoord zou geven. Maar ik had het over het doorhalen van de namen van de deelnemers die dood zijn (en wat ze voor rol hadden).
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was zelf ook wel verbaasd!
Maar had ik zo hard gesmeekt om Ang3ls stem denk je, als ik ook mob was?
quote:ja... ik zag het al meteen...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:31 schreef CaLeX het volgende:
Heb je uberhaupt gekeken voordat je begon met zeiken Nielsch?
quote:dus de doden zijn reeds doorgestreept
quote:en dit gezeik is dus niet nodigOp vrijdag 22 oktober 2010 10:26 schreef Nielsch het volgende:
tis relaxter als de mensen doorgestreept worden... naar mijn mening...
quote:Ow, niet meer. Mijn fotoboek is niet meer up to date.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:17 schreef CaLeX het volgende:
jij studeerd aan de HHS, daar heb ik gewerkt
quote:dat zei ik ook, maar daar mag je niet over zeikenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef Chowi het volgende:
Waarom trouwens de afgevallen dorpsgenoten in een spoiler eronder? 't Is toch veel overzichtelijker om het in de tekst zelf door te strepen? Bij het afstruinen van fotoboeken en profielen enzo.
quote:Voorheen zag je in een oogopslag of iemand dood was. Nu moet je eerst in de spoiler eronder gaan kijken...Op vrijdag 22 oktober 2010 10:38 schreef CaLeX het volgende:
Waarom zou je in de doden fobos willen zoeken?
quote:NeeOp vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Merken jullie wel op dat de doden gewoon uit de lijst gehaald zijn?
quote:Ja, daarom is het handig als je gewoon in één oogopslag ziet welk fotoboek je niet hoeft te bezoeken. Dat is nu niet zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:38 schreef CaLeX het volgende:
Waarom zou je in de doden fobos willen zoeken?
En hoezo niet, je bent toch niet gestopt he
quote:jawel, want de doden staan er niet meer tussen. ik had het ook niet door.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, daarom is het handig als je gewoon in één oogopslag ziet welk fotoboek je niet hoeft te bezoeken. Dat is nu niet zo.
quote:Daar ben ik burgemeester voor
quote:To assume that assumption is spelled without a P is the mother of all fuck-ups.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:44 schreef CaLeX het volgende:
Thnx Erik
Blijkt maar weer; assumtion is the mother of all fuck-ups (van beide kanten)
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Merken jullie wel op dat de doden gewoon uit de lijst gehaald zijn?
quote:Ja ik weet het...
quote:Nee hoor. Ik vind hints die naar jou kunnen leiden.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik weet het...![]()
Hara verdenkt mij
Maar ik heb helemaal niks gedaan...
quote:jij... jij.... jij... !@#$%#%@!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
To assume that assumption is spelled without a P is the mother of all fuck-ups.
quote:Als oma dood is, bewaar je die dan ook in het zicht?Op vrijdag 22 oktober 2010 10:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]we stoppen ze gewoon weg in een spoilertagje...
quote:Welles! Allen die daar staan leven en dien je dus te doorzoekenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, daarom is het handig als je gewoon in één oogopslag ziet welk fotoboek je niet hoeft te bezoeken. Dat is nu niet zo.
quote:Ikstinknie!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef CaLeX het volgende:
Als oma dood is, bewaar je die dan ook in het zicht?![]()
Dagatochstinkeman!!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef Nielsch het volgende:
## vote tripack
tripack (1) Nielsch
Tha_Erik (1) Ladidadida
quote:sjit... daar heb je ook wel een puntOp vrijdag 22 oktober 2010 10:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind hints die naar jou kunnen leiden.
quote:Ja maar ik wil geen hints die naar mij verwijzenOp vrijdag 22 oktober 2010 10:52 schreef lynda het volgende:
Jij heb er tenminste nog een paar staan! Bij sommige mensen staat er 1 hint waarvan ik denk euh juist![]()
Voordeel van alle nieuwe![]()
Ow en mensen graag niet allemaal stemmen voor vanavond 9 uur.. ander moeten jullie allemaal op mij wachten
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als oma dood is, bewaar je die dan ook in het zicht?![]()
Dagatochstinkeman!!
quote:Stuk 2
quote:Waar lees je datOp vrijdag 22 oktober 2010 11:21 schreef D. het volgende:
Ik lees dat Sheepcidus door 6 mensen is omgebracht
quote:Ow je bedoeld dat 6 mensen verdacht worden... ik denk al
quote:waar rook is is vuur, zegt 'men'Op vrijdag 22 oktober 2010 11:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow je bedoeld dat 6 mensen verdacht worden... ik denk al
quote:Lieve Liesje Langs Le Lange Linde Laan,Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
Kan de SL mij even uitleggen wat precies het voordeel is van het niet doorstrepen van de namen? En ja ik las al dat we daar niet over moeten zeiken maar ik snap niet waarom dingen opeens anders zouden moeten als vorige ronde, het werkte prima toch? Met de doorgestreepte namen?
Ik vind dit in ieder geval vervelend want ik werk gewoon de lijst af en vergeet dan wie er al wel of niet uit zijn.
quote:Als hij ene mafia BM is gaat hij zo lang mogelijk niet killen natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan moeten er toch ook hints naar hem te vinden zijn
quote:Ik snap ook niet waarom de doden in een spoiler moeten, maar het staat er wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:30 schreef liesje1979 het volgende:
Kan de SL mij even uitleggen wat precies het voordeel is van het niet doorstrepen van de namen? En ja ik las al dat we daar niet over moeten zeiken maar ik snap niet waarom dingen opeens anders zouden moeten als vorige ronde, het werkte prima toch? Met de doorgestreepte namen?
Ik vind dit in ieder geval vervelend want ik werk gewoon de lijst af en vergeet dan wie er al wel of niet uit zijn.
quote:Snap ik en ik vroeg me af waarom ze niet gewoon werden doorgestreept net als vorige keer?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lieve Liesje Langs Le Lange Linde Laan,
Het lijstje dat je ziet zijn uitsluitend levende mensen, de dode mensen staan in de spoiler eronder
quote:Daar zit wat inOp vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als hij ene mafia BM is gaat hij zo lang mogelijk niet killen natuurlijk.
[..]
quote:Omdat ik.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snap ik en ik vroeg me af waarom ze niet gewoon werden doorgestreept net als vorige keer?
Soms keek ik trouwens ook wel nog in de history van dooie maffia.
quote:Ja, en als ik onschuldig ben (!!!!) dan kill ik helemaal niet. Behalve bij het lynchen, waar ik het dorp tot dienst kan zijn door maffia aan te wijzen (met behulp van iedereen die wél hints zoekt).Op vrijdag 22 oktober 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als hij ene mafia BM is gaat hij zo lang mogelijk niet killen natuurlijk.
quote:Staat er iemand naast jou met een geweer op je slaap die je tegenhoudt?Op vrijdag 22 oktober 2010 12:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Maar ik dacht dat we de moordenaars uit de nacht moesten zoeken, maar we kunnen dus zonder hints ook gewoon roepen wie we verdenken?
quote:ik struikelde er net over
quote:Ik beantwoord alleen maar een vraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als ik onschuldig ben (!!!!) dan kill ik helemaal niet. Behalve bij het lynchen, waar ik het dorp tot dienst kan zijn door maffia aan te wijzen (met behulp van iedereen die wél hints zoekt).
quote:Ja daar kan ik slecht tegen.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik struikelde er net over![]()
Stel je voor dat er iets veranderd
quote:I knowOp vrijdag 22 oktober 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik beantwoord alleen maar een vraag.
quote:Maar 't is niet alsof je het niet zag aankomen tochOp vrijdag 22 oktober 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I know, maar ik vind die stemmen zo naar
.
quote:Nou ja, van Ladi had ik wel een stem verwacht, want die wilde graag zelf BM worden. En de rest, nou, ja, nee niet echt eigenlijkOp vrijdag 22 oktober 2010 12:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar 't is niet alsof je het niet zag aankomen toch
quote:Nee, dat nietOp vrijdag 22 oktober 2010 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Staat er iemand naast jou met een geweer op je slaap die je tegenhoudt?
quote:Sommige dingen zijn ook moeilijk terwijl ze niet eens veranderd zijn
quote:Bij Erik gaat het erom dat degene die de Erik-voor-BM-actie begon mafia bleek.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik was de vorige ronde (mijn eerste keer) vooral de hints tegen elkaar aan het afwegen, en niet zozeer naar verdacht gedrag aan het kijken
Misschien is Erik wel maffia, maar ik heb zelf ook op Erik gestemd, en dat was meer omdat Erik van TAL is.
En Lynda kreeg ook veel stemmen, dus wellicht zit daar ook maffia achter. Of iedereen die nu op Erik stemt is maffia, die de BM uit de weg wil ruimen.
Het kan dus alle kanten op
Ik laat me graag overtuigen door waterdichte (net als met die slang) hints
quote:Eén keer,Op vrijdag 22 oktober 2010 12:45 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn ook moeilijk terwijl ze niet eens veranderd zijn
tripack (1) Nielsch
Tha_Erik (3) Ladidadida, wendytje, Blessed
Bartjebart (2) Chowi, Hara
quote:Ja, nou, daar ben ik dan mooi klaar mee.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij Erik gaat het erom dat degene die de Erik-voor-BM-actie begon mafia bleek.
quote:Ah, daar had ik ff overheen gekekenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij Erik gaat het erom dat degene die de Erik-voor-BM-actie begon mafia bleek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |