quote:Gewoon allemaal op de brandstapelOp donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef lynda het volgende:
Echtttttttttt al die mensen die in allemaal in dezelfde topics posten
quote:Oh, en Liesje heeft een paint van een barn in haar fotoboek.Op donderdag 21 oktober 2010 22:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Borisz, ik en Tombola iig. Doet Tombo wel mee?
quote:Goed gevonden. Maar ik zeg uiteraard dat ik het niet ben.Op donderdag 21 oktober 2010 22:38 schreef Nielsch het volgende:
Ze rende erheen, maar struikelde over haar eigen benen en kwam ongelukkig terecht, de nieuwe man heeft haar nog proberen te reanimeren maar het mocht niet baten, Charmed Angel (Spion) was er niet meer.
Feedback & FAQ : Slachtofferhulp
Beetje het slachtoffer helpen, en dan ook nog falen![]()
quote:Tja, daar zit wat inOp donderdag 21 oktober 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus ik moet in dit spel op andere vertrouwen?
quote:En dat hele kip en ei verhaal is natuurlijk een verwijzing naar je fobo, waar een plaatje van een kuiken instaat. En waar komen kuikens vandaan? Precies!Op donderdag 21 oktober 2010 22:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, en Liesje heeft een paint van een barn in haar fotoboek.
[..]
Goed gevonden. Maar ik zeg uiteraard dat ik het niet ben.
quote:Even jou checken.. goeieOp donderdag 21 oktober 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op de brandstapel
Ow, wacht...
quote:Ja, alleen komen die uit verschillende stukken en ik kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 22:48 schreef Nielsch het volgende:
Hara
Reanimeren van het slachtoffer --> Feedback & FAQ : Slachtofferhulp
Kip en ei verhaal --> plaatje van kuiken in fotoboek
quote:owOp donderdag 21 oktober 2010 22:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, alleen komen die uit verschillende stukken en ik kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.
quote:goed gevonden! heb er eigenlijk geen weerwoord op, behalve dan dat ik toch echt dorp ben...Op donderdag 21 oktober 2010 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Stukje 2.
Sheepcidus huilde. Hij was aan de kant gezet door een meisje die niet met de kalender kom omgaan.
Dikke tranen vielen op zijn shirt, maar het kon Sheepcidus niets meer schelen. Zijn dag was verpest. Hij had zin om te snijden, hetgeen hij ook direct ging doen. Hij wist niet, dat even verderop een maffialid zich klein had gemaakt in de kast. Toen Sheepcidus naar de badkamer ging, stond de mobster op en liep hem achterna. De mob riep heel hard ‘boe!’. Sheepcidus schrok zo, dat het mes diep in zijn pols verdween. Voordat Sheepcidus neer viel, kon hij zich nog omdraaien en zien wie hem zo had laten schrikken. Eenmaal gevallen op de grond, stierf Sheepcidus (dorp) een langzame dood. De mob bleef er even bijstaan, want hij was er niet helemaal gerust op. Sowieso vond hij het al vervelend dat dit slachtoffer zichzelf eigenlijk om het leven had gebracht, en hij eigenlijk niet nodig was geweest.
Nielsch.
Schrikken: When you see it, you'll shit bricks #5
Scheermesje: Wanneer worden de meeste scheermessen verkocht in Turkije?
Een derde hint kan ik nog niet vinden.
quote:Ja en ik danOp donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef liesje1979 het volgende:
Hoezo sta ik nu alweer in de lijstjes.
quote:Wil je die in de lijst met hints zetten? Dan blijft het overzichtelijk.Op donderdag 21 oktober 2010 23:01 schreef Nielsch het volgende:
Stuk 3:
iBenny, met z'n Hitkrant --> Rukkende verlegen puber. (doelgroep van de Hitkrant)
quote:Pas dan even zo aan dat de hint over Tanin er ook tussen staat.
quote:Staat er nu tussen.Op donderdag 21 oktober 2010 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Pas dan even zo aan dat de hint over Tanin er ook tussen staat.
quote:GMTA.Op donderdag 21 oktober 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is wel lastig te zien wat iemand toevoegt. Misschien even aangeven.
quote:Huh, er zijn toch helemaal geen bankiers- en/of makelaarsrollen in dit spel?
quote:Faal.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:27 schreef Tanin het volgende:
Leuk idee van die muur, maar ben bang dat het niet op mij slaat. Mijn username/usericon zijn Japans, niet Chinees.
quote:En BartjeBart heeft een 'je'. Verkleining.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Peter ook. En Patrique89. En Bartjebart.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
haha oh sorryal die pm's
, ik was evne niet op fok
. Als jullie het niet heel erg vinden kijk ik morgen, ben nu niet in een toestand om er serieus naar te kijkne heb toch weekend.
quote:MUTS!!!!!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 01:22 schreef Isdatzo het volgende:
haha oh sorryal die pm's
, ik was evne niet op fok
. Als jullie het niet heel erg vinden kijk ik morgen, ben nu niet in een toestand om er serieus naar te kijkne heb toch weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |