SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze willen gewoon goed voor de dag komen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Nielsch het volgende:
ik snap hem niet... iets met vrouwen en een snor ofzo?
Ja, net of alle Turkse vrouwen een snor hebben!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:10 schreef Nielsch het volgende:
ik snap hem niet... iets met vrouwen en een snor ofzo?
Jouw UI komt toch uit 'Iedereen wist 't' van Mr. Nightlife?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:11 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Ja, net of alle Turkse vrouwen een snor hebben!
Niet op moederdag.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:11 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Ja, net of alle Turkse vrouwen een snor hebben!
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:12 schreef Brawler het volgende:
[..]
Jouw UI komt toch uit 'Iedereen wist 't' van Mr. Nightlife?
ow, ik dacht erg behaard, dan kunnen ze gelijk een keer de plee schoonmaken. Reinheid hequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:19 schreef pisnicht het volgende:
Bijkomend voordeel is dat turkse vrouwen ook vaak kaal van onderen zijn, reinheid he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
het is niet standaard maar het is mooi als het er in zitquote:Op zondag 17 oktober 2010 10:03 schreef hamkaastosti het volgende:
wat is de overeenkomst tussen een auto met navigatie en een turk met tumoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |