abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87857305
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:58 schreef Iloontjuh1983 het volgende:
Als mijn buren er echt last van hebben wil ik er best wat aan doen, Zou ze willen snoeien (al doe ik dat al elk jaar) Maar als ze zo gaan treiteren en mij het leven zuur zouden maken zou ik niet met ze overleggen. Deze mensen wilden niet eens een compromie. Ze wilden gewoon hun zin :S
[..]

Vind ik logisch :).
Zolang er geen klachten zijn en jij het netjes bijhoudt is dat goed toch :).

Mijn buurman zeurt al als er wat sprietjes gras over het (lage) afscheidingstukje hangen :(. Een keer ging ie ze afknippen, ook al zei ik: "We moeten nu weg. Dat zullen we vanmiddag weghalen."
Vind het zo kinderachtig van hem, z'n eigen stukje ligt constant vol met bladeren en dan maakt hij zich druk om een grassprietje als wij het even niet op tijd kort genoeg maken voor zijn zin!
pi_87858383
Filmpjes van YouTube verwijderd... :'(
Mirror?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 02:50:53 #156
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87858849
aflevering 4 vorig seizoen met dat italiaanse stel.

de hele nacht keihard neuken en niks aantrekken van de buren.

en ook schaamteloos aan de tolk vertellen dat ze niet alleen in de slaapkamer neuken maar overal in huis en dat ze dat niet willen opgeven.

je ziet die tolk echt het schaamrood op de kaken krijgen :')
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 08:09:52 #157
264953 Ploertendoder
Doodt Ploerten!
pi_87859719
Ik vind het wel sportief hoe Skaai het oppakt. Ik heb de aflevering gezien en moest eerlijk gezegd ook keihard lachen om de moeder van de nu bekende FOK!ster. Dat er juist voor de sensatie veel weggelaten wordt, wil ik graag geloven. Alles voor de kijkcijfers natuurlijk, maar de spandoek vond ik echt heel erg kinderachtig.

Dat Skaai het voor haar ouders opneemt begrijp ik wel. Ik vind ook wel dat ze het realistisch verwoord, want ze geeft in feite beide partijen gelijk. Maar het is wel goed dat er een mental coach erbij is geroepen, want ja... ze sloeg wel heel erg door vond ik. Het was wel een mooie aflevering trouwens :) Succes nog Skaai :)
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_87860104
En als die man nou een beetje haar in de toom kon houden, maar die gooit juist nog meer olie op het vuur met die YouTube-filmpjes en spandoeken ....
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_87860123
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 01:14 schreef gadescha het volgende:
maar skaai, je zegt de hele tijd dat ze alles in het voordeel van de andere buren hebben geknipt en dat het niet alleen de buren zijn.
al ettelijke pagina;s zeg je dat je het nog wel gaat noemen maar steeds ben je moe of heb je een ander excuus.
als een andere bewoner reageerd dat jouw ouders de veroorzakers zijn van de rotsituatie in de buurt dan val je die ook aan maar ondertussen nog geen ander voorbeeld van jouw kant.

ook als de buren welwillend zijn en eerst willen snoeien en dan 2 van de 3 willen kappen en 1 willen laten staan gaan je ouders nog zeiken.
en dan dat douche verhaal :')

jullie hebben nog geluk met zulke buren, ik had je moeder op het moment dat ze mijn zwangere vrouw met een bezem bedreigde een flinke mep op der bek verkocht.

maar goed, over x aantal maanden als de nieuwigheid van dit incident af is gaat ze wel zeiken over iets anders.
Skaai heeft op pagina 5 uitgelegd hoe het verhaald daadwerkelijk in elkaar zit.

Maar bij deze meld dochter #2 zich >:)

Mijn moeder heeft de buurvrouw niet bedreigd, de buurvrouw was toen ook niet zwanger. Ze stond met de bezem voor de deur, en de buren hebben de situatie lekker aangedikt. Want dat is iets wat ze al jarenlang heel erg goed kunnen, liegen, liegen en nog eens liegen. Dat is ook de rede geweest van de "uitbarsting" van mijn moeder tijdens het gesprek tussen beide partijen, wat daar aan vooraf ging is niet uitgezonden namelijk, het was blijkbaar niet interessant genoeg om uit te zenden dat de buurman 1 groot potje liep te liegen.

Ook ik keur niet alles goed wat mijn ouders gedaan hebben, en dat weten ze ook. Maar ik begrijp wel dat als je al ruim 3 jaar lang aan het lijntje word gehouden en je blijkbaar valse beloftes worden gedaan, je fatsoen en begrip naar de buren verdwijnt.
pi_87860168
je zet uitbarsting tussen aanhalingstekens? :')

maar gelukkig dat je niet alles goedpraat wat je ouders deden :)

maar zelfs als die mensen van alles bij elkaar stonden te liegen .... dan is het toch niet goed om je er zo extreem over op te winden :') ... dat staat toch in geen verhouding met het eigenlijke probleem.

[ Bericht 35% gewijzigd door Klaudias op 23-10-2010 09:46:48 ]
pi_87860245
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:41 schreef Klaudias het volgende:
je zet uitbarsting tussen aanhalingstekens? :')

maar gelukkig dat je niet alles goedpraat wat je ouders deden :)

maar zelfs als die mensen van alles bij elkaar stonden te liegen .... dan is het toch niet goed om je er zo extreem over op te winden :') ... dat staat toch in geen verhouding met het eigenlijke probleem.
Ik ben zelf ook wel enigzins geschrokken van de reactie van mijn moeder, maar ik kan het me wel voorstellen. Als iemand dusdanig aan het liegen is en allerlei beschuldigingen naar je toe schuift en je mag daar niet op reageren, je word constant gesshhhd, dan ontplof je op een gegeven moment toch? En de één wat erger dan de ander denk ik zo.
pi_87860272
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:50 schreef saroanda het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook wel enigzins geschrokken van de reactie van mijn moeder, maar ik kan het me wel voorstellen. Als iemand dusdanig aan het liegen is en allerlei beschuldigingen naar je toe schuift en je mag daar niet op reageren, je word constant gesshhhd, dan ontplof je op een gegeven moment toch? En de één wat erger dan de ander denk ik zo.
tja, ik moet zeggen dat ik de buurman van je ouders nu idd achterbakser zie dan toen ik de uitzending heb gezien.
pi_87860396
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 09:35 schreef saroanda het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft de buurvrouw niet bedreigd, de buurvrouw was toen ook niet zwanger. Ze stond met de bezem voor de deur, en de buren hebben de situatie lekker aangedikt. Want dat is iets wat ze al jarenlang heel erg goed kunnen, liegen, liegen en nog eens liegen. Dat is ook de rede geweest van de "uitbarsting" van mijn moeder tijdens het gesprek tussen beide partijen, wat daar aan vooraf ging is niet uitgezonden namelijk, het was blijkbaar niet interessant genoeg om uit te zenden dat de buurman 1 groot potje liep te liegen.

Ook ik keur niet alles goed wat mijn ouders gedaan hebben, en dat weten ze ook. Maar ik begrijp wel dat als je al ruim 3 jaar lang aan het lijntje word gehouden en je blijkbaar valse beloftes worden gedaan, je fatsoen en begrip naar de buren verdwijnt.
Was je bij het bezemincident? Stonden jullie met z'n allen voor de deur? :D
Het lijkt mij aannemelijker dat je ouders ook naar jullie toe de waarheid een tikkie hebben gegeven. Echt rationeel en redelijk kwamen ze niet over in tegenstelling tot de buurman.
pi_87860446
Waarom zouden mijn ouders tegen mij liegen? En ik ga niet nogmaals uitleggen dat de buurman een notoire leugenaar is en heel goed kan acteren ;)
pi_87860556
bash topic ~O> :P
pi_87860965
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef saroanda het volgende:
Waarom zouden mijn ouders tegen mij liegen?
Om niet jullie respect te verliezen.
quote:
En ik ga niet nogmaals uitleggen dat de buurman een notoire leugenaar is en heel goed kan acteren ;)
Hoe weet je dat? Of heb je ze op een leugen betrapt omdat je ouders vertelde dat ze wat anders hadden gezegd.
pi_87861303
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:35 schreef saroanda het volgende:

[..]

En je zus en die buurman in dit topic (ok, dat is misschien een kloon en niet echt een buurman) zeggen dat het verhaal klopt en je moeder met de bezem tegen de muur stond te rammen :s)
pi_87861490
sorry inderdaad, kan me best voorstellen dat mensen een beetje bang worden voor jullie ouders ... :{
pi_87861980
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef saroanda het volgende:
Waarom zouden mijn ouders tegen mij liegen? En ik ga niet nogmaals uitleggen dat de buurman een notoire leugenaar is en heel goed kan acteren ;)
Vrij naief om te denken dat je ouders heiligen zijn en nooit de waarheid een beetje kunnen opfleuren... Als iemand kwaad wordt, kan ie al dingen zeggen die ie niet wilt zeggen. Jouw ouders zijn wel ietsie meer dan "kwaad".

Ik geloof ook wel dat die buurman in realiteit niet zo aardig is zoals ie voordeed. Maar deze hele situatie blijft: Zij HOEVEN niet mee te werken. Jouw ouders hadden niks te eisen. En als ik in zijn schoenen stond, zal ik na die pesterijen zelf een paar extra snelgroeiende bomen hebben geplant.
pi_87862164
Ik ga er verder niet meer op in, er is inmiddels genoeg gezegd en ik heb niet meer de behoefte om mij en m'n familie hier te "verdedigen". Mede omdat m'n zusje erg actief is op dit forum en ik het leuk zou vinden als ze dit ook kan blijven doen. Ik, m'n familie, buren en mensen die we kennen en van ons houden weten hoe het daadwerkelijk allemaal in elkaar steekt, en dat is het belangrijkste. Het probleem is nu voor beide partijen opgelost, iets wat ze allebei graag wilden.
pi_87862352
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef saroanda het volgende:
Ik ga er verder niet meer op in, er is inmiddels genoeg gezegd en ik heb niet meer de behoefte om mij en m'n familie hier te "verdedigen". Mede omdat m'n zusje erg actief is op dit forum en ik het leuk zou vinden als ze dit ook kan blijven doen. Ik, m'n familie, buren en mensen die we kennen en van ons houden weten hoe het daadwerkelijk allemaal in elkaar steekt, en dat is het belangrijkste. Het probleem is nu voor beide partijen opgelost, iets wat ze allebei graag wilden.
En t lijkt me beter t hierbij te laten. Wie er wel of geen schuld heeft aan de ontstane situatie is niet belangrijk aangezien t opgelost is.
De manier waarop mensen in beeld worden gebracht bij RTL etc blijft een punt van discussie.

Ieder heeft zijn/haar eigen waarheid. De echte zal wel ongeveer in t midden liggen.

Beide partijen zijn fout geweest, al dan niet door acties van de andere partij. Punt.

Situatie opgelost.
pi_87862567
Om heel eerlijk te zijn , denk ik dat bij je moeder het meer zo is dat ze met andere dingen zit en juist zo op de boom aan het focussen is , terwijl dit niet echt het probleem is.
Geloof me iemand die zo uit het lint gaat over een boom , en of haar geluk er van afhangt dat is gewoon niet helder meer denken.
En eerlijk gezegd snap ik het niet want ok het is een probleem, maar niet zo'n hele grote en ook niet dat je er constant druk om moet maken.
Kijk als het buren waren die constant lawaai aan het maken waren middennacht en je hele nachtrust eraan onderdoor gaat dan kan ik de woede aanval begrijpen, maar je moet op zijn minst toegeven dat alle reletivatie over het probleem ontbreekt en de reactie gewoon buiten proporties was.
pi_87862577
quote:

Jezus man, dat jullie hier ook nog door gaan zeiken... zo moeder zo dochters?? En dat ze niet zwanger was is je reinste bullshit. Ik stond op nog geen 15 meter afstand te kijken en die vrouw had een enorme buik. Dat was voor mij ook de reden om zo snel de politie te bellen, slimmie. En voor je mij ook nog gaat uitmaken als leugenaar: ik stond precies bij de drempel voor jullie huis naast die boom, samen met mijn buurvrouw en haar dochtertje, dan weet je ook meteen wie.

Maar goed, blijkbaar gaat het drama en het zwart maken hier op dit forum door. Misschien wordt het tijd om er een lockje op te zetten of anders die it-nerd erbij halen om zijn kant van het verhaal te posten.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:27:36 #174
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87864433
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 09:35 schreef saroanda het volgende:

[..]

ja dat gaat over bomen die er wettelijk mogen staan en die er meer dan 20 jaar staan...
oke, je ontzettend gestoorde buurvrouw komt met een bezem in haar handend zwaaiend aan de deur en beukt er daarna mee op de muur...
we hebben allemaal gezien wat voor woedeuitbarsting je ma kan hebben.

als jullie dat niet als een zeer bedreigende situatie zien word het tijd dat jullie je allemaal laten nakijken....

en toch erg opmerkelijk dat ze alleen maar uitzenden van jullie ouders hoe kinderachtig die zijn en niet de andere buren.
nog vreemder dat een buurtbewoner ook zegt dat jouw ouders en vooral jouw moeder de oorzaak van de onrust was...

en valse beloftes, ik was jullie moeder dat zeikwijf al heel snel zat.
wat jullie schijnbaar niet snappen is dat wanneer die "magere "nerd" en zijn mexicaanse daar niet woonden maar een nuchter hollands stel met een wat bredere kerel je ouders allang neergehoekt zouden zijn ...
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:27:54 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_87864438
Aha de hele buurt is zich nu hier aan het verzamelen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:29:46 #176
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_87864471
quote:
6.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 13:27 schreef just me het volgende:
Tijd voor een nieuw programma: Bonje met de Buurt.
pi_87864484
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:27 schreef just me het volgende:
Gezllig idd. *)
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:30:25 #178
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87864490
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef saroanda het volgende:
zelfs toen de buurman 1 boom wou weghalen was het niet goed.
twee ook niet.
de derde flink snoeien was ook niet voldoende, alles moest weg waar je ouders geen recht op hadden.
en maar blijven zeiken.

je ouders waren ontzettend onredelijk maar schijnbaar snap je dat niet?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:40:40 #179
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87864731
Mensen, mensen het probleem is al opgelost. Wie er gelijk heeft doet er niet meer toe. De bomen zijn weg. And that's it.
pi_87864882
Oeiiiiiiii even popcorn halen , en verder kijken :Y
pi_87865720
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens, maar het voorbeeld van de brievenbus is er weer een waaruit blijkt dat er een hoop niet naar waarheid wordt verteld, wordt gelezen of achterwege wordt gelaten :P. Maar daar was ik al redelijk op voorbereid 8-).
Dan moet je toch even leren kijken, dat wordt wel genoemd in de uitzending. Je vader specificeert zelf dat het om de buitenbus gaat.

Overigens klinkt het "écht houden van tuinieren" mij schromelijk overdreven in de oren. Het is voornamelijk een betegelde achtertuin met enkele potten en een heg. Dat het niet leuk is om de hele tijd op te ruimen, maar bezem erdoor en klaar (niet mee slaan! :P)

Buurman Paul lijkt mij overigens een beetje een achterbaks mannetje. Hij speelt de vermoorde onschuld, maar dat lijkt me ook niet de waarheid. Dat neemt niet weg dat de eisende partij zich nooit zou moeten verlagen tot treiterpraktijken... dan ben je automatisch al een verliezer.

Hopelijk is de situatie nu in ieder geval beter, en krijgt je moeder genoeg steun en hulp om beter te worden.
  † In Memoriam † zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:07:11 #182
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_87868545
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 13:30 schreef gadescha het volgende:

[..]

zelfs toen de buurman 1 boom wou weghalen was het niet goed.
twee ook niet.
de derde flink snoeien was ook niet voldoende, alles moest weg waar je ouders geen recht op hadden.
en maar blijven zeiken.

je ouders waren ontzettend onredelijk maar schijnbaar snap je dat niet?
Ik raad je aan mijn post nog eens terug te lezen.

Verder laat ik het hierbij. Ik heb in alle redelijkheid mijn kant van het verhaal verteld, en ik snap dat het als partijdig wordt gelezen (is het deels natuurlijk ook, het blijven hoe dan ook mijn ouders O+) en er nog een hoop (dezelfde) vragen zijn maar ik vind het prachtig zo :). Ik heb ook geen behoefte meer om me er druk om te gaan maken, ik krijg al vragen zat op m'n werk :D.

En Mallejan, als je zo'n toffe pik bent om de politie te bellen (maar van 15 meter afstand niet de ballen hebt om tussenbeide te springen :')), bel voor de lol eens aan bij mijn ouders als je een rooie Volkswagen Golf voor de deur geparkeerd ziet staan. Ik wil je gedetailleerde versie van het verhaal wel eens bij een kopje koffie aanhoren. De bezem zal ik in de schuur laten O+.

[ Bericht 8% gewijzigd door Skaai op 23-10-2010 16:14:16 ]
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_87868602
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik raad je aan mijn post nog eens terug te lezen.

Verder laat ik het hierbij. Ik heb in alle redelijkheid mijn kant van het verhaal verteld, en ik snap dat het als partijdig wordt gelezen (is het deels natuurlijk ook, het blijven hoe dan ook mijn ouders O+) en er nog een hoop (dezelfde) vragen zijn maar ik vind het prachtig zo :). Ik heb ook geen behoefte meer om me er druk om te gaan maken, ik krijg al vragen zat op m'n werk :D.
^O^

Het is opgelost mensen!!
pi_87868870
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Skaai het volgende:

[..]
En Mallejan, als je zo'n toffe pik bent om de politie te bellen (maar van 15 meter afstand niet de ballen hebt om tussenbeide te springen :')), bel voor de lol eens aan bij mijn ouders als je een rooie Volkswagen Golf voor de deur geparkeerd ziet staan. Ik wil je gedetailleerde versie van het verhaal wel eens bij een kopje koffie aanhoren. De bezem zal ik in de schuur laten O+.
plaatst je vader dat gevecht met Mallejan wel op youtube??? :9 :9 :9~ :9~
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:40:07 #185
322447 gadescha
ik schrijf dus ik besta
pi_87873526
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:22 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Dan moet je toch even leren kijken, dat wordt wel genoemd in de uitzending. Je vader specificeert zelf dat het om de buitenbus gaat.

Overigens klinkt het "écht houden van tuinieren" mij schromelijk overdreven in de oren. Het is voornamelijk een betegelde achtertuin met enkele potten en een heg. Dat het niet leuk is om de hele tijd op te ruimen, maar bezem erdoor en klaar (niet mee slaan! :P)

Buurman Paul lijkt mij overigens een beetje een achterbaks mannetje. Hij speelt de vermoorde onschuld, maar dat lijkt me ook niet de waarheid. Dat neemt niet weg dat de eisende partij zich nooit zou moeten verlagen tot treiterpraktijken... dan ben je automatisch al een verliezer.

Hopelijk is de situatie nu in ieder geval beter, en krijgt je moeder genoeg steun en hulp om beter te worden.
achterbaks mannetje?

tja als je buurvrouw begint te zeiken over een of ander causaal verband tussen een paar bomen die er al 20 jaar staan en de ziekte van de ouders dan zou ik ook alles zeggen om van het zeikwijf af te zijn.

daarbij lijkt het mij dat het stelletje ook bewust voor het huis met die bomen hebben gekozen en dat ze dat een meerwaarde vonden.

bovendien leek me dat stelletje van een heel ander soort kaliber dan jouw ouders die duidelijk tokkie trekjes hebben, geen wonder dat ze geen contact willen en maar een beetje meezeiken
pi_87893958
Ik vrees dat dit niets op gaat lossen, het probleem is namelijk nog steeds aanwezig en dat is de lunatic buurvrouw. Nu waren het de bomen en de douche, het is wachten op de parkeerplek, een hond en de plek voor de kliko. vraag me af wat die man met een compromis bedoelt, volgens mij is dat niet "volledig je zin doordrijven". de beste compromis was geweest als ze die vrouw aan die boom hadden gehangen. :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:43:09 #187
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87894424
OPHOUDEN!!!

De volgende aflevering lijkt mij ook weer een pareltje.
pi_87894553
Heb t wel een beetje gehad met deze 'discussie'.
T word steeds meer een bash-topic t.o.v. skaai, haar ouders en haar zus.

Kappen nou!
Het probleem van BMDB is 'opgelost' want de bomen zijn weg en iedereen is, in meer of mindere mate, tevreden met die oplossing.

Of er meer problemen gaan ontstaan, of dat nu is door de importjes of door pa en ma 'tokkie', is niet te zeggen. De tijd zal het leren.

Klaar nu? Ja graag!
  zondag 24 oktober 2010 @ 13:59:09 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_87894978
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 13:46 schreef mien-moeke het volgende:
Heb t wel een beetje gehad met deze 'discussie'.
Tip: Klik niet meer op dit topique in je MyAT of forumindex :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_87895098
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Tip: Klik niet meer op dit topique in je MyAT of forumindex :)
hoop elke keer dat er iets zinnigs gepost word... Maar helaas...

Hoewel jouw post er t dichtste bij komt. ^O^
pi_87895426
Toch vind ik het jammer dat ze een contract hebben ondertekend met dat "ze zullen ophouden met de pesterijen" en niet met een contract waarmee ze excuses aanbieden voor hun vroegere acties ... althans dat heb ik begrepen tijdens de uitzending.

Er zit namelijk wel een verschil tussen die 2 dingen.
pi_87896643
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 14:09 schreef Klaudias het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze een contract hebben ondertekend met dat "ze zullen ophouden met de pesterijen" en niet met een contract waarmee ze excuses aanbieden voor hun vroegere acties ... althans dat heb ik begrepen tijdens de uitzending.

Er zit namelijk wel een verschil tussen die 2 dingen.
meneer vond ook eigenlijk dat hij geen excuses hoefde te maken en wilde het woord ook eigenlijk niet noemen.
Als het mijn buurman was geweest, had ik er nog 3 bomen bijgeplant >:) >:)
pi_87897517
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:29 schreef Skaai het volgende:

Ze heeft leuk contact met de andere buren in de omgeving, maar heeft als enige echte hobby haar tuin.
Haar tuin? Die paar tegeltjes en dat houten huisje? :') :') :') Leuke hobby ja. 8)7
pi_87899003
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

DAT VERKLAART ALLES :o

Ik ga nu eerder eps checken, iemand nog een aanrader welke de leukste is :P?
Aflevering 2. Ontzettende overlast van dieren (lees 15 katten, 1 hond, 8 vogels, schildpadden) in een mega kleine huurwoning. De bovenbuurvrouw klaagt over stank. Eigenlijk zijn de leukste afleveringen die waarbij een van de twee partijen niet helemaal 100 is ^O^
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:07:24 #195
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87899909
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Aflevering 2. Ontzettende overlast van dieren (lees 15 katten, 1 hond, 8 vogels, schildpadden) in een mega kleine huurwoning. De bovenbuurvrouw klaagt over stank. Eigenlijk zijn de leukste afleveringen die waarbij een van de twee partijen niet helemaal 100 is ^O^
Ik kijk hem nu. Die kerstkaart :N
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:38:30 #196
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87901625
de kattenfluisteraar _O- 8)7 _O-

Marijke Helwegen :')

Deze is leuker dan de bomen aflevering.
  zondag 24 oktober 2010 @ 16:44:53 #197
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87901896
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 16:38 schreef hexje het volgende:

Door dit ben ik benieuwd geworden, ben 'm nu ook aant kijken _O- :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87903854
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:07 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik kijk hem nu. Die kerstkaart :N
Die kerstkaart is volgens mij gewoon door die katten crackhoer zelf geschreven. Handschrift was ook vrij vrouwelijk volgens mij.
pi_87903901
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:38 schreef hexje het volgende:

Je vergeet het feit dat die mensen in een kooi slapen :') ipv de dieren
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:52:55 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87904596
Oh lord, wat een aflevering :') :o Pffff..... Ik moest echt ZO hard lachen toen die kattenfluisteraar & Marijke 'hertje' Helwegen hun intrede deden :') _O-
Nouja, ze heeft iig 10 katten weggedaan.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87919780
En anders wachten we gewoon even op een nieuwe aflevering?

Dat gehakketak op de ouders van Skaai mag inderdaad wel afgelopen zijn. Iedereen heeft zijn zegje wel gedaan. Je kunt iets zeggen maar dat eindeloze herhalen, schei toch uit. Niemand wil zijn of haar ouders zo publiekelijk afgefikt zien. En ik vind het dapper van Skaai hoe zij erop reageert en zelfs de moeite heeft genomen er echt op te reageren. Verplaats je eens in haar.

Maar ik vind het tegelijkertijd wel een beetje onzin om als afleiding nu weer stokoude dirt van weer andere mensen naar boven te halen.

Tot de nieuwe aflevering.
  zondag 24 oktober 2010 @ 23:31:06 #202
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87920117
Voorjaar 2010 stok oude shit. :')

Sommige zagen het voor het eerst zoals ik. En ja het leek een goede afleiding. Helaas is er altijd wel eentje die daarover gaat zeuren.
pi_87920869
quote:
1s.gif Op zondag 24 oktober 2010 23:31 schreef hexje het volgende:
Voorjaar 2010 stok oude shit. :')

Sommige zagen het voor het eerst zoals ik. En ja het leek een goede afleiding. Helaas is er altijd wel eentje die daarover gaat zeuren.
Dus je noemt mij een zeur omdat ik jullie afleidingsmanoeuvre doorheb? :').

Ik snap gewoon niet waarom mensen niet eens keer ophouden met dit topic voortdurend te kicken. En dan maar andere mensen uit andere afleveringen gaan afzeiken. Zo kan ik het ook natuurlijk, want dan ga ik namelijk gewoon gezellig door over een paar stompzinnige bomen en een zekere mevrouw, want ik laat me door jou echt niet wegzetten als een zeur. Zie mijn eerdere posts in dit topic.

Snap je mijn punt of niet? Schei ermee uit. Skaai heeft geen hulp nodig, dat is een kranige dame en laten we gewoon wachten op de volgende aflevering. Alles is al gezegd, ook over die gestoorde kattenmevrouw.
  maandag 25 oktober 2010 @ 00:08:39 #204
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_87921496
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Oh lord, wat een aflevering :') :o Pffff..... Ik moest echt ZO hard lachen toen die kattenfluisteraar & Marijke 'hertje' Helwegen hun intrede deden :') _O-
Nouja, ze heeft iig 10 katten weggedaan.
En drie vogeltjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')