quote:Tijd voor een nieuw programma: Bonje met de Buurt.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:27 schreef just me het volgende:
Aha de hele buurt is zich nu hier aan het verzamelen
quote:Gezllig idd.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:27 schreef just me het volgende:
Aha de hele buurt is zich nu hier aan het verzamelen
quote:zelfs toen de buurman 1 boom wou weghalen was het niet goed.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:08 schreef saroanda het volgende:
Waarom zouden mijn ouders tegen mij liegen? En ik ga niet nogmaals uitleggen dat de buurman een notoire leugenaar is en heel goed kan acteren
quote:Dan moet je toch even leren kijken, dat wordt wel genoemd in de uitzending. Je vader specificeert zelf dat het om de buitenbus gaat.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, maar het voorbeeld van de brievenbus is er weer een waaruit blijkt dat er een hoop niet naar waarheid wordt verteld, wordt gelezen of achterwege wordt gelaten. Maar daar was ik al redelijk op voorbereid
.
quote:Ik raad je aan mijn post nog eens terug te lezen.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:30 schreef gadescha het volgende:
[..]
zelfs toen de buurman 1 boom wou weghalen was het niet goed.
twee ook niet.
de derde flink snoeien was ook niet voldoende, alles moest weg waar je ouders geen recht op hadden.
en maar blijven zeiken.
je ouders waren ontzettend onredelijk maar schijnbaar snap je dat niet?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik raad je aan mijn post nog eens terug te lezen.
Verder laat ik het hierbij. Ik heb in alle redelijkheid mijn kant van het verhaal verteld, en ik snap dat het als partijdig wordt gelezen (is het deels natuurlijk ook, het blijven hoe dan ook mijn ouders) en er nog een hoop (dezelfde) vragen zijn maar ik vind het prachtig zo
. Ik heb ook geen behoefte meer om me er druk om te gaan maken, ik krijg al vragen zat op m'n werk
.
quote:plaatst je vader dat gevecht met Mallejan wel op youtube???Op zaterdag 23 oktober 2010 16:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
En Mallejan, als je zo'n toffe pik bent om de politie te bellen (maar van 15 meter afstand niet de ballen hebt om tussenbeide te springen), bel voor de lol eens aan bij mijn ouders als je een rooie Volkswagen Golf voor de deur geparkeerd ziet staan. Ik wil je gedetailleerde versie van het verhaal wel eens bij een kopje koffie aanhoren. De bezem zal ik in de schuur laten
.
quote:achterbaks mannetje?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:22 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dan moet je toch even leren kijken, dat wordt wel genoemd in de uitzending. Je vader specificeert zelf dat het om de buitenbus gaat.
Overigens klinkt het "écht houden van tuinieren" mij schromelijk overdreven in de oren. Het is voornamelijk een betegelde achtertuin met enkele potten en een heg. Dat het niet leuk is om de hele tijd op te ruimen, maar bezem erdoor en klaar (niet mee slaan!)
Buurman Paul lijkt mij overigens een beetje een achterbaks mannetje. Hij speelt de vermoorde onschuld, maar dat lijkt me ook niet de waarheid. Dat neemt niet weg dat de eisende partij zich nooit zou moeten verlagen tot treiterpraktijken... dan ben je automatisch al een verliezer.
Hopelijk is de situatie nu in ieder geval beter, en krijgt je moeder genoeg steun en hulp om beter te worden.
quote:Tip: Klik niet meer op dit topique in je MyAT of forumindexOp zondag 24 oktober 2010 13:46 schreef mien-moeke het volgende:
Heb t wel een beetje gehad met deze 'discussie'.
quote:hoop elke keer dat er iets zinnigs gepost word... Maar helaas...Op zondag 24 oktober 2010 13:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tip: Klik niet meer op dit topique in je MyAT of forumindex
quote:meneer vond ook eigenlijk dat hij geen excuses hoefde te maken en wilde het woord ook eigenlijk niet noemen.Op zondag 24 oktober 2010 14:09 schreef Klaudias het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze een contract hebben ondertekend met dat "ze zullen ophouden met de pesterijen" en niet met een contract waarmee ze excuses aanbieden voor hun vroegere acties ... althans dat heb ik begrepen tijdens de uitzending.
Er zit namelijk wel een verschil tussen die 2 dingen.
quote:Haar tuin? Die paar tegeltjes en dat houten huisje?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:29 schreef Skaai het volgende:
Ze heeft leuk contact met de andere buren in de omgeving, maar heeft als enige echte hobby haar tuin.
quote:Aflevering 2. Ontzettende overlast van dieren (lees 15 katten, 1 hond, 8 vogels, schildpadden) in een mega kleine huurwoning. De bovenbuurvrouw klaagt over stank. Eigenlijk zijn de leukste afleveringen die waarbij een van de twee partijen niet helemaal 100 isOp vrijdag 22 oktober 2010 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DAT VERKLAART ALLES
Ik ga nu eerder eps checken, iemand nog een aanrader welke de leukste is?
quote:Ik kijk hem nu. Die kerstkaartOp zondag 24 oktober 2010 15:48 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Aflevering 2. Ontzettende overlast van dieren (lees 15 katten, 1 hond, 8 vogels, schildpadden) in een mega kleine huurwoning. De bovenbuurvrouw klaagt over stank. Eigenlijk zijn de leukste afleveringen die waarbij een van de twee partijen niet helemaal 100 is![]()
quote:Door dit ben ik benieuwd geworden, ben 'm nu ook aant kijkenOp zondag 24 oktober 2010 16:38 schreef hexje het volgende:
de kattenfluisteraar![]()
![]()
![]()
Marijke Helwegen![]()
Deze is leuker dan de bomen aflevering.
quote:Die kerstkaart is volgens mij gewoon door die katten crackhoer zelf geschreven. Handschrift was ook vrij vrouwelijk volgens mij.
quote:Je vergeet het feit dat die mensen in een kooi slapenOp zondag 24 oktober 2010 16:38 schreef hexje het volgende:
de kattenfluisteraar![]()
![]()
![]()
Marijke Helwegen![]()
Deze is leuker dan de bomen aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |