quote:Waarvoor ?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef Under_Score het volgende:
best wel kut eigenlijk. bah.
kan wel wat TLC gebruiken
quote:dank
quote:Goed om te lezenOp donderdag 21 oktober 2010 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een prijzenpakket gewonnen, er zit schot in de zaak bij lokale radio, mijn maatschappelijke stage vordert en ik kom zowaar klaar met een engels boekverslag
Kortom, helemaal niet zo slechtWaar een beetje contacten allemaal niet voor kunnen zorgen
quote:Ja geen idee, super leuke middag met mijn zusje gehad en ik voelde me op dat moment zo gelukkig. En ik had een film met haar bekeken, waardoor ik in ene een antwoord op een paar vragen had die ik mezelf al weken af vroeg.
quote:bloed plassen icm pijn is nooit goed...Op donderdag 21 oktober 2010 22:37 schreef francis998 het volgende:
klote en moe. Kortom depressei komt weer langs. Verder ben ik echt ongelofelijk geirriteerd...door mijn ouder, ik heb het gevoel dat ze net een papegaai is die niet kan stoppen met praten.
EN verder soort van maag of blaas pijn, en bij het plassen komen er een soort slierten bloed uit...wacht ff tot morgen af en anders maar naar de huisarts ermee.
quote:Whazzup ?Op donderdag 21 oktober 2010 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!!
Sorry meer kan ik er niet van maken
quote:het is nu iets minder.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bloed plassen icm pijn is nooit goed...ik zou gewoon de Huisartsenpost bellen en vragen of het evt kan wachten tot morgen ...
quote:Nothing changedOp donderdag 21 oktober 2010 23:55 schreef Huppelmuts het volgende:
KUT!!!
Sorry meer kan ik er niet van maken
quote:Veel plezierOp vrijdag 22 oktober 2010 09:41 schreef LovelyLady het volgende:
Moe.. Maar wel fijn even een weekendje weg
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Yuki het volgende:
Raar. Somber, ineens.
En de moed om te solliciteren zakt me in de schoenen
quote:niks drinken??? Dan droog je uit hoor....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:51 schreef francis998 het volgende:
ik heb dorstmaar mag de komende 2 weekenden geen slok drinken, want de 13e wordt het feest in huis
![]()
quote:Misschien moet je iets in een andere richting zoeken.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom kan ik geen geschikte vacatures vinden.
Gefrustreerd dus.
quote:Haha laat ik het wat beter formuleren dan: geen alcoholische drankOp vrijdag 22 oktober 2010 17:21 schreef Apotheose het volgende:
[..]
niks drinken??? Dan droog je uit hoor....![]()
OT: same shit. En als resultaat daarvan erger ik me kapot aan alles wat los en vast zit.
quote:Niet nodig!!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
Lullig. Ik wil mensen een helpende hand bieden, alleen is dat makkelijker gezegd dan gedaan
quote:Ik voel me ook meestal wel goed hoor, maar als fucking giel de radioring naar binnen sleept, dan ga ik me toch klote voelen, maar gelukkig hebben we zometeen om 19:15 de officiële weekend openingOp vrijdag 22 oktober 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
Ik ben blij dat Houniet hier met regelmaat post. Anders was het maar een trieste bedoeling.
Ontopic: Ik voel me wel goed eigenlijk.
quote:Weet ik, maar alsnog.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet nodig!!
Je doet meer dan je denkt
quote:Mja, ik heb veel gezocht maar ik moet iets hebben dat ik niet teveel in weekenden moet doen (bijbaan, maar weekenden kŕn ik gewoon niet anders zou ik dat gewoon doen). En het moet dus parttime zijn maar ze willen vaak iets van +/- 15 - 20u en die tijd heb ik niet met mijn studie en bijles en volgeplande weekenden.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien moet je iets in een andere richting zoeken.
quote:das kutOp vrijdag 22 oktober 2010 18:50 schreef Beach het volgende:
Enorm genaaid.
Een vroegere vriend heeft wat geheime dingen over me rond zitten strooien.
quote:beter zou ik niet kunnen omschrijven....Op vrijdag 22 oktober 2010 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
ergens tussen opgelucht en gebroken in
quote:Het is weekend hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef francis998 het volgende:
moe, ga zometeen maar lekker slapen![]()
quote:Zin om zo naar de Kunsthal te gaan en vanmiddag en vanavond naar een verjaardag. Leuk weekend!Op donderdag 21 oktober 2010 23:40 schreef zyx1981 het volgende:
Maar er gaan ook dingen goed; zaterdag naar de Kunsthal in Rotjeknor voor de expositie rond Edvard Munch
quote:+1
quote:Ja...oppperdepop.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:35 schreef Jullie het volgende:
[..]
Leeg?
Maar veel plezier alvast voor vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zegt de ene man tegen de ander: Heb je een hart?
Zegt de ander: Ja, dat klopt!
quote:Wat is dat toch steeds met jou? Hoe kan ik je blij, wakker en tevreden krijgen?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:22 schreef francis998 het volgende:
leeg, verveeld, moe..en geirriteerd!
quote:het zijn gewoon persoonlijke issues die om de zoveel tijd heel erg hoog oplopen. En ik met cultuur issues zit..enzo.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:27 schreef Jullie het volgende:
[..]
Wat is dat toch steeds met jou? Hoe kan ik je blij, wakker en tevreden krijgen?
quote:Ahhh... lastigOp zaterdag 23 oktober 2010 15:16 schreef francis998 het volgende:
[..]
het zijn gewoon persoonlijke issues die om de zoveel tijd heel erg hoog oplopen. En ik met cultuur issues zit..enzo.
En wat je moet doen om mij blij te krijgen, echt geen idee
quote:Ga mee danOp zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Flippiee het volgende:
Buh zielige afleveringen op tv, uitgaan gaat niet door. Er zijn ergere dingen, maar ik baal een beetje
quote:RuilenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Flippiee het volgende:
Buh zielige afleveringen op tv, uitgaan gaat niet door. Er zijn ergere dingen, maar ik baal een beetje
quote:je hebt mij tochOp zaterdag 23 oktober 2010 22:26 schreef Flippiee het volgende:
quote:Haha zou het zo doen, fijne avond en succes bij de damesOp zaterdag 23 oktober 2010 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga mee dan![]()
.
Ik ga toch maar weer eens stappen, voel me best lekker, en ruik dat ook![]()
!
. Op naar dames die naar Zwitsal ruiken
![]()
.
quote:Ik wil het wel een deel van je overnemenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruilen![]()
OT: Hope this feeling doesn't stay to long
quote:Ja je bent een schatje, maar NB wordt het niet, ga slapenOp zaterdag 23 oktober 2010 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt mij toch![]()
OT: Net uit de douche, ik voel me frisjes
quote:* Huppelmuts spuit Zwitsal eau de toilette opOp zaterdag 23 oktober 2010 22:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ga mee dan![]()
.
Ik ga toch maar weer eens stappen, voel me best lekker, en ruik dat ook![]()
!
. Op naar dames die naar Zwitsal ruiken
![]()
.
quote:Ik trek je uit elkaar hoorOp zaterdag 23 oktober 2010 22:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts spuit Zwitsal eau de toilette op
Hoi
quote:Jij gaat heulemaal niet slapen!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja je bent een schatje, maar NB wordt het niet, ga slapen
quote:Dat is een heel goede afleiding!Op zaterdag 23 oktober 2010 23:49 schreef francis998 het volgende:
weet het ff niet meer. Voel me klote, maar tegelijk super goed..
eigenlijk ben ik denk gewoon in de war, en mijn moeder begint weer met haar gezeur.
Ga nu maar ff grey anatomy kijken, heb in 2 weekjes bijna 3 seizoenen gezien![]()
quote:zo zou ik het ook moeten zien, maar het lukt nietOp zondag 24 oktober 2010 04:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Gelukkig.
Ik realiseerde me net ineens dat ik eigenlijk echt niet mag klagen.
Ik heb ontzettend lieve, leuke, goede vrienden.
Op school gaat het boven verwachting goed.
Ieder weekend is er wel wat leuks te doen, tevens zijn er veel leuke dingen nog in het vooruitzicht.
Ja, ik ben ondanks een hoop rotzooi toch echt gelukkig.
quote:Zo zag ik het een aantal jaar geleden ook niet.Op zondag 24 oktober 2010 04:15 schreef Under_Score het volgende:
[..]
zo zou ik het ook moeten zien, maar het lukt nietterwijl ik echt wel goede vrienden heb, op mn werk en school gaat het goed, financieel zit het snor.
waarom dan toch dat ellendige kut gevoel![]()
quote:een paar weken terug was het geen probleem, toen stond ik ook verrassend positief in het leven maar dat is nu weer helemaal omgeslagenOp zondag 24 oktober 2010 04:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Zo zag ik het een aantal jaar geleden ook niet.
Komt met de tijd wel, heb mezelf aangeleerd om naar de positieve dingen in het leven te kijken.
Als ik dat niet zou doen, zouden mijn posts hier een stuk depressiever zijn denk ik.
quote:Zusjelief maakte me wakker na het uitgaan en ben nu klaar wakker
quote:Ging me om het wakker zijn hoorOp zondag 24 oktober 2010 06:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zusjelief maakte me wakker na het uitgaan en ben nu klaar wakker
Goed ja geen idee. Geen negatieve gedachtes atm.
quote:Bij gebrek aan knuffelsmilies hier eenOp zondag 24 oktober 2010 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
zin om te janken, nergens zin in, blegh blegh bleghen behoefte aan n knuffel
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:34 schreef Memento-Mori het volgende:
zin om te janken, nergens zin in, blegh blegh bleghen behoefte aan n knuffel
quote:thanks, en ik wil niet meer zo onzeker over mezelf zijn, t gevoel hebben dat ik t waard ben en er mag zijnOp zondag 24 oktober 2010 14:37 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan knuffelsmilies hier een.
quote:Je weet best dat jij er mag zijn MM.. En anders zeg ik het bij deze nog een keerOp zondag 24 oktober 2010 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
thanks, en ik wil niet meer zo onzeker over mezelf zijn, t gevoel hebben dat ik t waard ben en er mag zijn
quote:Ach dat went vanzelf
quote:Op zondag 24 oktober 2010 04:14 schreef fairytalessuck het volgende:
Gelukkig.
Ik realiseerde me net ineens dat ik eigenlijk echt niet mag klagen.
Ik heb ontzettend lieve, leuke, goede vrienden.
Op school gaat het boven verwachting goed.
Ieder weekend is er wel wat leuks te doen, tevens zijn er veel leuke dingen nog in het vooruitzicht.
Ja, ik ben ondanks een hoop rotzooi toch echt gelukkig.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:05 schreef Flippiee het volgende:
Weer hoofdpijnVerder wel goed geloof ik.
quote:ziek te melden op het werk ga ik vanuit? En als je zo'n tegenzin hebt, is het geen idee om wat anders te zoeken?Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef skippy22 het volgende:
Ik heb zin om me morgen weer eens ziek te melden Heb er echt geen zin in
quote:Nee vanuit bedOp zondag 24 oktober 2010 22:38 schreef francis998 het volgende:
[..]
ziek te melden op het werk ga ik vanuit? En als je zo'n tegenzin hebt, is het geen idee om wat anders te zoeken?
On topic:
Voel me wel redelijk, ga zo weer ff grey anatomy kijken, ben echt zwaar verslaafd. En ga daarna maar lekker vroeg slapen
quote:Ja herkenbaar.
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat went vanzelfOh wacht niet
quote:dit dus.
quote:30 minuten dusOp zondag 24 oktober 2010 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja herkenbaar.![]()
al is het bij mij nu het omgekeerde
(alleen nu nog de vraag voor hoe lang)
quote:wat voor leuks had je gedaan?Op zondag 24 oktober 2010 19:34 schreef DeBassist het volgende:
wat een weekend
ben trots op mezelf dat ik ondanks dat ik nog steeds ziek ben het beste uit het leven weet te halen![]()
ik ga nog even nagenieten
quote:Succes!Op maandag 25 oktober 2010 10:16 schreef Bengeltje het volgende:
Nu al vreselijk zenuwachtig voor de operatie van de hond vanmiddag.
quote:Aww sterkte man.Op maandag 25 oktober 2010 11:34 schreef McWurth het volgende:
kapot voel ik me lig nu dik 2 weken in het ziekenhuis door complicaties na mijn operatie. begin nu toch wel eenzaam te worden ondanks dagelijks bezoek. bellen over skype doe ik ook wel maar is niet hetzelfde.
ja gewoon langzaam depri aan het worden maar vechten zal ik om erboven op te komen
quote:Edit. Ooow...oke.Op maandag 25 oktober 2010 12:21 schreef missbehavin het volgende:Kut. Ben mijn bad vibe na ruim een half jaar wel zat.
quote:waar werd je eraan geholpen?Op maandag 25 oktober 2010 11:34 schreef McWurth het volgende:
kapot voel ik me lig nu dik 2 weken in het ziekenhuis door complicaties na mijn operatie. begin nu toch wel eenzaam te worden ondanks dagelijks bezoek. bellen over skype doe ik ook wel maar is niet hetzelfde.
ja gewoon langzaam depri aan het worden maar vechten zal ik om erboven op te komen
quote:Thanks
quote:ik had 4 weken geleden voor de derde keer een klaplong waarop mijn longarts besloten heeft om maar te gaan plakken ben vandaag 2 weken geleden geopereerd dus maar het bleef maar bloeden. een week geleden mocht ik weer naar huis maar het bleek dus dat min long binnen notime weer vol bloed zat en ik dus eigenlijk wel direct terug kon het ziekenhuis in. heb net gehoord dat ik over geplaatst word naar een ander ziekenhuis en dat ik weer geopereerd ga worden.
quote:Andere is geen optie?Op maandag 25 oktober 2010 11:57 schreef Flippiee het volgende:
Gefrustreerd, helemaal hartstikke gefrustreerd. Die opleiding komt mn strot uit
quote:SterkeOp maandag 25 oktober 2010 14:00 schreef McWurth het volgende:
[..]
ik had 4 weken geleden voor de derde keer een klaplong waarop mijn longarts besloten heeft om maar te gaan plakken ben vandaag 2 weken geleden geopereerd dus maar het bleef maar bloeden. een week geleden mocht ik weer naar huis maar het bleek dus dat min long binnen notime weer vol bloed zat en ik dus eigenlijk wel direct terug kon het ziekenhuis in. heb net gehoord dat ik over geplaatst word naar een ander ziekenhuis en dat ik weer geopereerd ga worden.tja weinig aan te doen maar het doet mijn hersens niet veel goeds moet ik zeggen... word zeker nog wel een week ofzo in het ziekenhuis.
quote:Wat heb je nodig: Een schouder, een luisterend oor of een boksbal?
quote:Eigenlijk is hetgene wat ik nodig heb een week of weekend zonder overbezorgde ouder of moeder die mij allerlei stomme klusjes dwingt te doen omdat ik me uit mijn humeuren te trekken, terwijl al dat getrek en geduw juist alles verslechterd.Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Baker_Boy het volgende:
[..]
Wat heb je nodig: Een schouder, een luisterend oor of een boksbal?
quote:Dat is K*T! En nu?Op maandag 25 oktober 2010 13:44 schreef Miam het volgende:
Waar ik al zo bang voor was is uitgekomen, heb een hernia.![]()
![]()
godverdomme wat voel ik me naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |